Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jus schreef:Cloris heb net gekeken dat je aan het werk bent met de garocha , echt goed heb net op een Spaans forum een discussie met een amerikaan die reining doet en zegt dat er in de spaanse doma vaquera geen vrouwen voorkomen omdat de paarden te heet etc zijn en de amerikaanse paarden veel koeler zijn voor vrouwen en kinderen , voor mij is de spaanse DV veel mooier en artistieker en de rijkunst en oefeningen zijn veel moeilijker dressuurwijzig dan.
jus schreef:Cloris heb net gekeken dat je aan het werk bent met de garocha , echt goed heb net op een Spaans forum een discussie met een amerikaan die reining doet en zegt dat er in de spaanse doma vaquera geen vrouwen voorkomen omdat de paarden te heet etc zijn en de amerikaanse paarden veel koeler zijn voor vrouwen en kinderen , voor mij is de spaanse DV veel mooier en artistieker en de rijkunst en oefeningen zijn veel moeilijker dressuurwijzig dan.
Citaat:Pony is ook fantastisch wat een karakter je had hem beter Tyson kunnen noemen.
cloris schreef:Even iets van een geheel andere strekking al is het niet zonder gevaar, een filmpje van mijn twee hengsten samen;
Wat draadje voor Elvis zodat hij voor Piropo kan vluchten hahaha kooi voor Piropo zodat hij aan de kaken van Elvis kan ontstnappen..![]()
Let op de slimheid van Elvis, eerst samen snuffen dan Piropo een beetje achter je aan laten lopen, beetje bokken en een sprintje trekken, afleidings manoeuvre en dan een aanval in de flank.. en dat is nog niet zo erg maar hij houdt vast als een terrier die in de Pit niet geheel voor aap zou staan. Je hoort Piep schrikken echt zo van; AAAAA laat LOOOSSSS hahahahaha en dan dat smoelwerk aan het einde.. wat een ongelofelijk stuk vreten is die kleine zeg Nou het knieen werk zit erbij hoor, Piep wordt gewoon op de knieen getrokken, bijna een IPON voor Elvis na een geslaagde heupworp.*arme Piep*
De happen staan erin en zelfs onder zijn deken zitten bulten... de kleine zwarte mist nog niet eens wat haren![]()
http://www.filmpjes.nl/v/56721-Piropo-en-Elvis
DinkeyGirl schreef:Andere vraag, mijn vriend en ik zijn nu serieus naar een 1,5 paards trailer aan het kijken. Waar moet je op letten behalve dat de bodem goed is? Wanden, banden, koppeling en neuswiel? Ik zag er bijvoorbeeld 1 met een polyester vloer maar dit lijkt me nogal gladWat zijn goede merken en wat is een beetje redelijke prijs? 1500-2000 euro?
Als iemand er nog 1 weet houden wij ons aanbevolen!