Ja, Rutger blijft terugkomen ja
. Ik moet zeggen dat ie heel lief is, maar ik denk dat dat geswitch tussen jongens ook een beetje komt omdat ik nu toch een soort bindingsangst heb
misschien moet ik voorlopig nog maar vrijgezel blijven. Ik ben veels te bang dat een jongen na 3 jaar weer op me uitgekeken is, of dat ie lief lijkt te zijn maar dat dat dan toch weer niet zo is, en ik weer in zo'n situatie terecht kom.En ik vind t heerlijk om te gaan en staan waar ik wil!
Haha, ik dacht serieus, over wie heb je t nou met dat nep-ala palomino gebeuren
. Ik ben laatst trouwens ook weer bij Labiesch geweest, ene even gereden. April/mei verwacht ze een veulen! Dus dan ga ik zeker nog eens kijken.Benthe, wow heftige reactie zeg!! Pff.. enig idee hoe dat komt?
Naatjuh, ik ga je foto zo nog even bekijken, die heb ik helemaal gemist denk..
Jolijn, mooi zo!!
Lisenka, dank je, het is weer helemaal goed. Ik wist idd dat er een foefje was om t weer goed te zetten, maar niet meer welke toetsen het waren.
Ja, het klikt ook erg goed tussen Rutger en mij, maar ik heb niet van die hele heftige vlinders en knikkende knieen, maar ik denk dus dat ik dat echt alleen bij foute jongens krijg..
Jesser, jou had ik nog niet gezien, welkom!

Mijn doel is dus helaas niet gehaald....
Ik moet zeggen dat ik een errug gezellige avond heb gehad
allemaal...
. Oh, ik heb er zo veel lol mee gehad. Maar eerlijk gezegd heb ik nu ontzettend veel zin om echt een plekje voor mezelf te gaan vinden. Jammer genoeg is het eigelijk niet te doen in je eentje met een paard op jezelf..

hij moest voor een vriendin van mij foto model zijn voor op haar site.

.
. Vervelend hoor. Hoop wel dat Querido en je kennis je blij kunnen maken!
. Hoe is het verder met Bandiet? Wat doe je zoal met m? En wanneer komen er weer pics