[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:25

Iloon, haha, ja ik moet je echt weer een keer IRL spreken!! Als je een keer deze kant op wil komen roep je maar hoor, je bent altijd welkom!
Ja, Rutger blijft terugkomen ja :D. Ik moet zeggen dat ie heel lief is, maar ik denk dat dat geswitch tussen jongens ook een beetje komt omdat ik nu toch een soort bindingsangst heb :+ misschien moet ik voorlopig nog maar vrijgezel blijven. Ik ben veels te bang dat een jongen na 3 jaar weer op me uitgekeken is, of dat ie lief lijkt te zijn maar dat dat dan toch weer niet zo is, en ik weer in zo'n situatie terecht kom.
En ik vind t heerlijk om te gaan en staan waar ik wil!
Haha, ik dacht serieus, over wie heb je t nou met dat nep-ala palomino gebeuren ;). Ik ben laatst trouwens ook weer bij Labiesch geweest, ene even gereden. April/mei verwacht ze een veulen! Dus dan ga ik zeker nog eens kijken.

Benthe, wow heftige reactie zeg!! Pff.. enig idee hoe dat komt?

Naatjuh, ik ga je foto zo nog even bekijken, die heb ik helemaal gemist denk..

Jolijn, mooi zo!!

Lisenka, dank je, het is weer helemaal goed. Ik wist idd dat er een foefje was om t weer goed te zetten, maar niet meer welke toetsen het waren.
Ja, het klikt ook erg goed tussen Rutger en mij, maar ik heb niet van die hele heftige vlinders en knikkende knieen, maar ik denk dus dat ik dat echt alleen bij foute jongens krijg..

Jesser, jou had ik nog niet gezien, welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:26

Hé wat vervelend zeg :(:)

Ik duim voor je dat de pijn snel minder wordt, en dat je snel weet wat het is!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:44

marcella sebacil kan je zeler kopen bij dieren klieniek den ham in den ham
bel ze maar eens op mss kunnen ze het je opsturen

verder reageer ik later moet nog ff wat gaan doen nu tot zoooooooooo :D

heikedenise

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:12

Lisenka - bij de tuincentrums heb je idd leuke dingen ga ik denk ik van de week nog even neuzen

Benthe :(:) arme matz hopelijk werk de spuit en ben je snel van dit drama af want als hij zo gevaarlijk is is het ook niet fijn om hem zo een spuit te geven

Jesser - heel veel sterkte de komende tijd

Jasmijn - fijn dat het beter met je gaat, gewoon lekker genieten van je leven hoor

jolijn - ben benieuwd hoe robijn er nu uit ziet en fijn dat je lekker gereden heb

nou net laminaat wezen kopen en even een koffiezet apparaat, ook is net de tv binnen gekomen dus het staat erg vol hopen dat het snel morgen is dan kunnen we aan de slag

Jelle&Tagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:13

JAAAAAAHHHH:D:D:D

Ik heb het eindelijk kunnen bestellen :D
Me Sebacil is onderweg en dan wel vanuit Duitsland maar het komt er aan!!
Pfff wat een opluchting!! En dan nu maar hopen dat het helpt!!
En dan volgende week verhuizen naar de nieuwe stal:D:D
We hebben er zin in!!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:21

Verdorie, vandaag een nieuwe tumor ontdekt bij Condo(21 jaar oude Anda hengst), zit echt op een rotplek...

Gatverdamme, net nu hij zo lekker in zn vel zit en er zo goed uitziet.

Ik haal vandaag zijn dekens eraf en schrik me rot.

Op de plaats van de singel zit een enorme dikke keiharde tumor. Die is er in de afgelopen twee dagen ineens gekomen want daarvoor was er geen enkel plekje te zien daar.

Het rotding is 4 cm dik en 4 cm doorsnee en steekt helemaal uit. Keihard weefsel, maar het doet hem geen pijn als je er aan zit.

ben zo bang dat dit het begin van het einde is voor hem...hij zit al helemaal onder de tumoren onder zijn staart, in de manenkam en in zijn hals zat drie maanden geleden ook ineens een tennisbal.

Ik kijk even wat er de komende dagen gebeurt. Als het ding blijft groeien vrees ik dat hij niet meer onder het zadel gewerkt kan worden en dat vindt ie nou juist het einde.

Misschien kan ik een zadelmaker vragen om een speciale singel te maken met een gat of eentje die er omheen valt zodat hij er geen last van heeft.

Maar zo krijg ik er geen singel om.

He wat balen dit, we hadden net van de week eindelijk lekker een buitenritje gemaakt en hij genoot er zo van!

Iemand ervaring hiermee?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:56

Hee Noor, hoe is het nu met je? Lang niets gehoord.
Vervelend van Condo zeg.. Zit die bal los? Misschien een punctie laten doen om te kijken wat het is. Of het kwaadaardig is of niet.. Zo weet je iig meer..
Goya heeft ook kleine melanomen onder zijn staart, deze zijn nog klein gelukkig, maar hij is ook een stuk jonger dan Condo.
Melanomen kunnen (op de rug, onder de buik) in de nek en onder de staart voor komen. Op wel meer plekken ,maar dit zijn de doorgaandse plekken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:02

denise: t werk kan beginnen dus. veel plezier
marcella: is mijt een beestje of wat anders? roofmijten (minikleine spinnetjes) kunnen bijv. niet tegen chloor.
jasmijn: ik mistte je al hier. tja internet is niet meer weg te denken. werd je nou nog steeds lastiggevallen door je ex dan??
en maak je geen zorgen, een beetje vent is echt niet na 3 jaar op zo'n mooie blonde uitgekeken hoor

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:02

Hej allemaal,

Ik voel me bijna schuldig voor mijn lange afwezigheid, maar door een zeer slechte planning zit ik echt tot mijn nek toe in het schoolwerk. Heb maandag mijn eerste tentamen gehad en die ging wel aardig, nu nog 3 te gaan en een persmap maken voor de persconferentie...

Het is dus nog even stressen, maar dan ben ik hier weer terug 8-)

Mijn wedstrijd met Vaidosa ging overigens super slecht, ze was een wandelende tijdbom en we vlogen als een springbok door de bak tijdens de proef, ik had zelfs nog lagere punten dan de vorige keer :oo Mijn doel is dus helaas niet gehaald....
Voor de stap hadden we wel goede punten! Voor middenstap kregen we een 7,5!

Verder ben ik zaterdagavond naar een feest geweest van een goede vriend en heb ik onwijs veel lol gehad! Ze hadden een band gehuurt en heel veel drank := Ik moet zeggen dat ik een errug gezellige avond heb gehad :P ;) En arme Johan was de bob :(:)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:38

*leest nog steeds braaf mee,maar weinig tijd om te reageren*

dikke :* allemaal...

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:50

mindfiels
dit is erg klote nieuws meid hoop dat je nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang van hem kan genieten en dat hij geen last zal krijgen mss een potie om zonder zadel met hem te gaan rijden?????? en kijk eens op intenet mss zie een zadel of iets dergelijks wat wel kan passen hou ons op de hoogte sterkte

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 00:01

Denise, leuk he, een huis ingerichten :). Oh, ik heb er zo veel lol mee gehad. Maar eerlijk gezegd heb ik nu ontzettend veel zin om echt een plekje voor mezelf te gaan vinden. Jammer genoeg is het eigelijk niet te doen in je eentje met een paard op jezelf..

Mindfields, jeetje wat vervelend!! Ik hoop dat het niet het einde is hoor, sterkte ermee!

Frank, lastig gevallen vind ik een groot woord, maar hij vond dat ie maar altijd contact met mij kon opnemen wanneer die wou, dan niks meer van zich laten horen en mij weer rot voelend achter laten. Zo vond ie t nodig me te laten weten dat ie samen ging wonen met zn nieuwe vriendin, oftewel die 'vriendin' van mij, en ook nodig om mij mee te delen dat het triest was dat ik haar niet op een verjaardag hoefde te zien (waar ze niemand kende, en uiteindelijk kwam ze doodleuk gewoon wel).
Dus nou heb ik het helemaal afgesloten!!! Het voelt voor mij echt als een bevrijding.

Sanne, sterkte met je schoolwerk! Jammer dat de wedstrijd niet zo top ging! Verjaardag klonk leuk :D.

Melvinnek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 00:34

ik lees al tijdje mee

wie o wie kan mij een leuke manege vertellen waar ik alle mogelijkheden heb, liefts ook met binnenbak

ik stond laatste jaren bij bathmen bij manege ruiterkamp, die trouwens helaas lees ik is afgebrand, en laatste 8 maanden bij mensen thuis
voor mijn werk en vriend kan ik nu nieuwe plek uitzoeken overal en nergens

mijn knappert is gek op buitenritten, een enkele keer op strand geweest maar vond ie wel wat vreemd al dat lawaai

een fanatieke meeleester met 7 jarige arabofries

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 00:38

Het is handig als je erbij verteld in welke regio je zoekt ;)

Melvinnek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 00:41

tsja is afhankelijk van mijn vriend, ik wil strand, hij bos
dus wordt nog een robbertje stoeien vrees ik

nee zonder gekheid, we hebben momenteel alle mogelijkheden open

groetjes, Melanie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 09:35

He, Noor, wat vervelend!

Sanne: Jammer van je wedstrijd zeg!
Wel een leuke avond gehad, dus, dat is altijd fijn :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 09:50

Jesser, misschien kan je je huisarts laten bellen voor een eerdere afspraak. Meestal kan het dan opeens wel eerder.

Verder heb ik niet veel te melden.
Met Xantha gaat alles goed, die staat heerlijk paard te wezen.
Ik moet nog 4 keer bestraald worden en heb dan 3 weekjes rust voordat ik aan de chemo ga.

Ik lees al jullie verhaaltjes nog mee hoor.
Heb alleen niet veel te melden.
XX Debby

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:39

Jasmijn: Zolang je voor Rutger ook maar vlinders hebt is het goed toch!

Denise: Klinkt wel mooi! Nog lekker gewinkeld?

Ilona: Nog even wachten, maar je zal snel serieus met chico aan de slag kunnen!

benthe: Het is voor mats zn eigen bestwil, gelukkig knapt hij stukje bij beetje op!

noor: Wat vreselijk! Is het niet kwaadaardig?

debby: Leuk om iets van je te horen! Heb je veel last van de bestraling?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:52

Hay Barokke Bokkers,

Hé zeg, wat een aantal vervelende berichten lees ik vandaag in het topic.

Jesser; sterke
Utixo; Jee, die foto's, niet zo mooi. Heeft je paard er ook pijn aan?
Succes met dat paard op de kliniek ook. Las dat je zo dicht bij het strand woont. Dát lijkt me nu echt héérlijk, zou ik ook wel willen *D
xxxNaatjuhxx; gaaf, die foto in het groot! Wordt het een print of een canvas?
Mies_Apollo; super dat het zo goed ging, inclusief galop! Ben met Urbino nu ook bezig met de galop. Grappig he, hoe dat in het begin gaat. Lekker uit evenwicht :P haha
Jelle&Tagi; zou niets specifieks weten wat je tegen mijt kunt doen, maar lijkt me niet erg plezierig. Succes ermee!
*edit* Ik zie dat je het medicijn al besteld hebt, hopelijk is het snel over.
Mies_Apollo, verbaas me ook vaak over hoe mensen met paarden omgaan. Zit veel verschil in helaas he....
Prinslover; fijn dat het rijden met Amanda zo goed ging. Trouwens wat ik nog wilde zeggen: Geweldig mooi paard in je profiel, die palomino ( principe? )! Je hebt al heel wat schoonheden onder je hoede gehad 8-)
Mindfields, wat vreselijk vervelend. Ik wens jou en je paard het allerbeste toe. ( Overigens, ik heb je al heel een aantal keer met foto's op Bokt gezien. Je lijkt me erg fijn rijden en je hebt een prachtige houding/zit op de foto's ).
Zasread; niet erg dat je lang afwezig bent. Iedereen post wanneer hij tijd en zin heeft zou ik zeggen!
Jammer dat je wedstrijd met Vaidosa niet ging zoals gehoopt. Volgende keer weer beter. Al doende leert men, zo ook je paard.
Jolynn; veel sterkte de komende tijd.
Kan het toevallig zijn, dat ik de amazone uit je topic, heb gezien op de Lusitano keuring van vorig jaar september? Ik vond dat de ze erg mooi reed, ze leek veel op de amazone van jouw foto's... :)

Vanmiddag om 3 uur komen ze met zadels voor Urbino! Ik ben heel benieuwd of we iets geschikts gaan vinden. Lijkt me geen makkelijke klus voor type paarden als die van ons. Zijn toch anders dan het gemiddelde Hollandse, Belgische of Duitse type, he.

Het loopt trouwens al aardig naar het einde toe met dit topic.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:55

HALLO IEDEREEN *D
ik ben er nog steeds ,maar mijn pc is een poosje kapot geweest van daar.
met djemo gaat alles goed ,ik hou het kort ben harstike ziek sorry.
Afbeelding
mijn kanjer
Afbeelding
hij was zo moe _O- hij moest voor een vriendin van mij foto model zijn voor op haar site.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
na alle foto`s moest djemo wel ff gek doen *D

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:14

Noor: Dat meen je niet. Kun je er ook wel weer bij hebben. Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee.

Sanne: Sterkte met je tentamens. Jammer van je wedstrijd, maar volgende keer weer beter.

Melvinnek: Als jij strand wilt en hij bos, dan zou ik aan de kust gaan kijken. Daar heb je beide.

Sjaad: Spannend vanmiddag. Hopen maar dat het juiste zadel erbij zit.

Debby: Gelukkig dat het met Xantha goed gaat. Wens je nog heel veel sterkte de komende tijd. Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad, dus weet een beetje wat je meemaakt.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:16

Jasmijn: Super dat je het voor jezelf afgesloten hebt. Hij is het ook echt niet waard.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:17

Sjaad Utixo is een heel Hollandse Kwpn'er (althans, met wat duits en gelders), die rond geribt is en een erg korte rug heeft. Ook daar is het hopeloos. Ik vond het antwoord in Hulsebos, ideaal.
Pijn aan de mok bedoel je? Hij vind het niet prettig als ik het verzorg, maar ik kan niet peilen bij hem hoeveel last hij er nou werkelijk van heeft, omdat hij de ene keer zo idioot doet, en de andere keer duf is. Maar hij loopt er niet kreupel op.
Djemo Leuke foto's!
Mies Vertel dat dat paard even, dat het voor zijn eigen bestwil is. Naar mij luisterd hij niet meer :n.
Debby Succes!
Sanne Succes met je tentamens!

Fijn, die paarden. Mijn arm zit een blauwe plek, en verder voelt hij flink beurs aan, evenals mijn been. Ook mijn rechterrib doet pijn. Allemaal niet verschrikkelijk, maar wel vervelend. Ik had ook moeten weten dat 700 kilo paard die me fijn perste niet zonder gevolgen was :n.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:48

Ik heb ook moeite met mijn kruising fries :=
Maarja, we rijden nu lekker door tot de zomer, heb nog even om na te denken wat voor zadel ik dan wil! Iig bruin!

Djemo: Mooie foto's hoor!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:04

Naat: Was helemaal vergeten te reageren op je merrie-verhaal. Gaaf joh, wat lisenka ook zegt, ben ik het helemaal mee eens *D .

Nathaly: Goh, wat k.lote zeg, dat je niet eerder terecht kan. Ik snap wel dat het druk is, maar toch. Je betaalt een hoop geld per maand aan ziektekosten, en dan kan je niet eens snel terecht :( . Vervelend hoor. Hoop wel dat Querido en je kennis je blij kunnen maken!

Jas: Hihi, jaa, Rutger die weet misschien je hartje nog wel te winnen. :D Ik kan me daar zeker, bij je soort bindingsangst. Ik zou dat zelf denk ik ook hebben. Alles is nog zo 'vers'. Het begin van toén... was ook zo leuk en alles... en liep ook zo af. Zal je toch altijd bijblijven... :(:) . Maar komt goed... kost alleen tijd denk ik. Ik heb het voorlopig nog even best wel druk. Fulltime werken, fulltime paard, parttime vriend _O- . Maar ik wil zeker binnen nu en 2 maanden langs komen hoor :j . Hoe is het verder met Bandiet? Wat doe je zoal met m? En wanneer komen er weer pics *D ?

Jolijn; Jaaa, robijntje foto's! :)

Denise: Leuk zeg, lekker wezen shoppen dus! *D Wel een foto van je huisje erop zetten hoor, ben reuze benieuwd naar het eind resultaat!

Noor: Jeetje, wat rot zeg!! En hij zag er idd heel goed uit op de laatste foto's. Arme Condo :(:) . Ik heb er helaas (of eerder gezegd, gelukkig) geen ervaringen mee! Cyrina volgens mij wel, bij Taco-taco. Misschien heeft zij nog advies... Succes!

Sanne: Ik miste je al op het forum hier! Maar je hebt het druk, succes met je tentames nog! Doe je best he! Jammer van je proef zeg... Maarja, aan de andere kant ook niet verwonderlijk. Je hebt een tijd niet kunnen trainen door de vorst natuurlijk. Volgende keer gaat vast beter :) . En een leuk feestje dus, hahaha ;) .

Gab: Hoe is het met Morrie? En jij inmiddels ook weer 100% beter en lekker aan het rijden?

Melvinnek: Welkom hier. :) In welke provincie zoek je wat, dat is handig om te melden :) .

Debby: Fijn dat Xhanta goed gaat. :) En nogmaals, heel veel sterkte komende tijd!!!! :(:)

Sjaad: Thanks, ik ben dan ook zeer blij/trots dat ik deze kanjers heb mogen rijden. Ze hebben me veel geleerd! En succes met zadels passen!

Marielle: Hey, leuk Djemo weer. Hij ziet er happy uit!