Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura1982 schreef:Dames we zijn lekker bezig in het L2. Nu bezig met de oefeningen van het M1 op te pakken. Waaronder de contra galop. Vroeger was dit in begin een halve volte nu is het een behoorlijke route die je moet afleggen iemand tips ilias vind het nog lastig de gebroken lijntjes lukken aardig maar een halve volte inzetten lukt helaas nog niet. En ja tuurlijk km's maken maar misschien heeft iemand de gouden tip
Sanet schreef:Laura1982 schreef:Dames we zijn lekker bezig in het L2. Nu bezig met de oefeningen van het M1 op te pakken. Waaronder de contra galop. Vroeger was dit in begin een halve volte nu is het een behoorlijke route die je moet afleggen iemand tips ilias vind het nog lastig de gebroken lijntjes lukken aardig maar een halve volte inzetten lukt helaas nog niet. En ja tuurlijk km's maken maar misschien heeft iemand de gouden tip
Wat gaat hij doen dan? Valt hij eruit of springt hij over of verliest hij takt of..?
Sanet schreef:Ik heb mijn oude dame gewoon dik in de dekens staan. Zo hoeft ze zich niet warm te eten. Ik vind dat zelf een fijn idee dat als het guur weer is, ze gewoon goed beschermd is.
Denk je dat hij het te warm gaat krijgen op stal? Kan dat luik niet open?
SunnyHorse schreef:https://www.drunensruiterhuis.nl/winter ... grams.html
Deze hebben wij, alleen niet de 150 maar de 300 gram. Komt omdat hij begin van deze herfst door de trainingsstal gelijk in de dekens is gezet, en nu hij thuis is, hij in een buitenstal staat heb ik het maar zo gelaten.
Maar jouw paard heeft al meer vacht ontwikkeld, dus ik kan me voorstellen dat 150 gr passender is.