ze heeft alleen nooit kreupel of onregelmatig gelopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze heeft alleen nooit kreupel of onregelmatig gelopen

alleen met handschoenen aan opsmeren!! Is niet goed voor vrouwen door de hormonen!!
volgens mij heeft ze wel goed gekeken
ik moest meer hanne in bedwang houden, die vond het niet zo leuk wanneer de da haar mok aanraakte
maar als het niet over gaat ga ik haar sowieso daar nog op laten behandelen!
maar ik zoek naar meer informatie over Yke wellicht kan misschien een van jullie mij helpen. Ik heb er maar een topic van gemaakt
ik zou het fijn vinden als jullie hem gingen lezen
Met opzadelen was ze heel braaf, maar toen ik binnen kwam om los te rijden had ze zoiets van
Het was druk met losrijden, veel publiek en veel lawaai door een kür op muziek en toen er applaus kwam zette ze het echt op een lopen.
Ze vond het echt doodeng. Toen het showblok waar wij na moesten bijna klaar was ben ik even naar buiten gegaan zodat ze niet weer aan de loop zou gaan door het applaus en daardoor nog weer extra spanning zou opbouwen. In de ring kwam de ontspanning gelukkig al vrij snel weer wat terug en hebben we de avond positief kunnen afsluiten. Het was al met al wel erg leerzaam voor haar.

Daar geen last van gelukkig. Wel van mn heup en onderrug. Ziet er op het moment zo uit
:

a.s. zondag gewoon starten aan de overkant van stal.