[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:01

Kelly: wat een mooie foto inderdaad, straalt echt geluk uit..

Ilona: ach 1.58 dat gaat best toch :) ik denk niet dat het aan het dekje lag, dat haal ik er altijd na het rijden onderuit en borstel ik altijd voor ik het weer gebruik schoon :S

Sanne: oow dat gaat best :) ik denk dat Darius wel groter gaat worden, dat is nu al zo'n reus, en hij blijft maar vreten. Er staat nog een arabiertje in pension die wat ouder is dan Daar maar een stuk kleiner, de eigenaar wordt altijd een beetje boos als hij ziet dat zijn peerd zo klein blijft heheh. Hij lijkt het maar niet te willen accepteren dat sommige paarden nu eenmaal groter zijn dan anderen, en is nu met allerlei vitaminen en speciaal voer enzo komen aanzetten.. Naja. Het zadel.. Ik heb nu sinds dinsdag niet meer gereden, morgen begint de ramadan dus dan zal het een stuk rustiger worden qua klanten en zal de bak dus vaker vrij zijn, dan maar een beetje zonder zadel rijden, en is ook een mooie kans om wat grondwerk te gaan doen.. Wel foto's van het vlaggenrijden posten he :)

Cynthia: jeetje het blijft doorgaan de ellende.. Maar positief blijven kan alleen maar helpen!

Laura: ow nouja het was een foto van zo'n superkitsch trouwjurk waar ze hier zo van houden, pastelkleurtjes en 3 meter breed en met wel 10 verschillende soorten glitters en nepdiamanten en 5 patronen kant erin verweven ;) maarreeh je hebt er een gevonden dus! Mabrouk!! (gefeliciteerd, zeggen ze hier ook als je iets leuks hebt gekocht)

Frankiej: LOL! Leuke foto's ook!

Jellie: ja die WOW was ik al tegengekomen, maar hoor je ook weer veel tegenstrijdige berichten over.. Lastig! En voor zo'n prijs... Haha en wij hadden ook zo'n zwembad in de tuin! Hier zijn ze ook niet echt duur, dit ding kostte 160 euro inclusief motor en alles, en diameter van 4,5 meter en een meter diep. Toen we echter na een paar dagen weggeweest het zwembad groen aantroffen moesten we het leeg laten lopen. De dag daarna weer vol laten, lopen, bleek dat de honden al helemaal door het zeil heen hadden gegeten! Een echt zwembad is wel erg duur, 10.000 euro... Leukerd hoor Flan op de foto's :) lekkere wandeling gemaakt dus.

Anouk: is goed hoor ;) Flaaf is NOG niet breed ;) hij heeft ook nog maar weinig moeten werken natuurlijk.. die luilak. Maar daarom dacht ik ook eerder aan die andere twee modellen, vooral die barefoot sevilla, daar schijn je dan wel weer meer steun aan te hebben dan aan een geheel boomloze. Ainsley geen verstelbare boom :( Sam nu toch weer met enkelgebroken dus? en gaat wel goed? Arme paardjes met die hitte in Holland, hier zijn ze het wel gewend, maar daar hoort dat toch helemaal niet ;)

Saida: wat leuk met dat zeil :) een echte overwinning :D goed hoor van je meissie. Nu Flaaf met die drukplek zit ga ik ook maar eens zoiets proberen :)

Cloris: mooie foto's zeg :)

Flaaf mag nog even rustig aandoen, zit nog steeds met die drukplek :( nouja mooie gelegenheid om eens aan wat andere dingetjes te werken :) hij is zo lui, als ik hem even losgooi gaat hij altijd maar in een hoekje staan suffen. De enige keer dat ik hem heb zien rondrennen en bokken was toen de elektriciteit een keer op het hek werd gezet omdat hij (toen nog vol met wormen) het bijna omver schuurde. Darius plast heel veel :S ook de eigenaren van de club hebben gezegd dat ze nog nooit een paard hebben gezien dat zoveel plast. Nu nogal vervelend omdat ze vanwege de hitte niet zoveel buiten kunnen staan en hij dus constant in een plas meer staat :( de stallen worden 2x per dag schoongemaakt maar zijn stal zou eigenlijk 20 keer per dag schoonmaken nodig hebben :(
Morgen begint de ramadan, dan zal het eindelijk rustiger worden op de club (minder toeristen he..), was nu best vervelend, eigenlijk nooit de bak beschikbaar :s alleen dan zit ik weer met een vriend die niets wilt eten, drinken of roken, dat wordt ook reuze gezellig :S

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:29

oeps foutje....

reageer zo bij

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:38

Jellie: Salazar is inderdaad haar veulen :j

Ilona: Heb je Emilio ook al op marktplaats gespot?

Eline: Fijn dat Atlas weer goed loopt.

Kelly: Jeetje, een chemokur :(:) Ik heb nog nooit gehoord dat ze dat ook met paarden doen. Wat heeft ze dan?
En Perla nu al op en top drachtig := ziet ze het rijden nu al niet meer zitten?

Marine: Haha, misschien moet de stalhouder dan volgende keer een grotere hengst op zijn merrie zetten :P
Tuurlijk komen er foto's :j
Misschien heeft Darius een zout tekort dat hij zoveel plast. Dan kan hij zijn vocht niet goed vast houden. Drinkt hij ook meer dan andere paarden?

Ilona: Als ik klaar ben met jou foto's komen er weer Emilio foto's :j

Zo, de foto's van X-tremo zijn ook klaar :j Nou moet ik alleen die van Chico nog. Maar dat doe ik morgen, het is wel weer genoeg geweest voor vandaag.

Kelly_Taco

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:48

Sanne Perla zag het rijden al niet zo zitten voor ze drachtig was :=

Vera heeft een tumor bij haar oog -O-
Haar oog zit nu helemaal dicht door de chemo.
Dat vergroeisel moet eraf vallen straks.

Ben benieuwd naar je foto's!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:48

@ Kelly Fabienne is ook bij mij geweest om de paarden toen te fotograferen toen we ook de lipi nog hadden...

@ Iloon lekker hoor chic een rustdagje!Ben ook wel benieuwd naar de foto's van Sanne hihi...
Inderdaad een mooie lusi van marktplaats maar geen mooie manier van rijden inderdaad...

@ Anouk je bent verwend door Cynthia met al die mooie plaatjes!

@ Cynthia mocht je je nog meer vervelen :P .....

@ Sanne fijn dat Iggie zich zo goed gedroeg bij de hoefsmid. Tis echt een deugniet of niet??

@ Saida ja echt gaaf dat filmpje van WE! Lijkt me echt super gaaf om te kunnen... Maarja eerst hinc maar eens gewoon netjes aan het lopen haha...

@ Snowy fijn zeg dat het zo goed ging!!! ben benieuwd naar het filmpje binnenkort!

@ Martine dankje! Hihi nee van dat geglitter en kant hou ik ook echt niet. Beetje is leuk maar je moet niet verblind worden door alle kitsch haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:33

Heel even snel een ego-berichtje van mij tussendoor. Reageer later bij. Maar ik heb het niet gehaald... |( |o
Het rijden ging perfect, maar ik moest als bijzondere verrichting straatje keren doen met gebruik van een in-/uitrit. En dat vind ik toch zo moeilijk. Heb het wel 100x geoefend en de laatste keren ging het wel goed, maar nu draaide ik op de een of andere manier zo ver door dat ik op een gegeven moment geschaard stond. Ja, en dat is dus goed fout... Zo balen, want de examinator zei nog dat het aan mijn rijden niet lag en de andere bijzondere verrichting ging ook goed. Voor het rijden zou hij me zelfs een 10 hebben gegeven. Maar de fout was nu te groot. Stel dat ik nog een keer iets gecorrigeerd had door nog een stukje naar voren te rijden dan was ik gewoon geslaagd... Dikke, vette SH*T. In september mag ik het weer gaan proberen...

Maar bij thuiskomst had ik wel weer een leuk PB-tje, namelijk dat de foto's van X-tremo klaar zijn! *D
Sanne Ben aan het selecteren welke ik graag wil hebben, maar zit nu op 38 stuks en ik vind er eigenlijk nog veel meer leuk... :Y) Ga ze nu voor de 2e keer allemaal bekijken.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:36

Jeetje, dat is echt, echt balen :(:)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:38

oe sanne toch.. en ilona wacht met smart op de foto's heeft ze me verteld.

yenneke: balen joh. als je een beetje schappelijke examinator had gehad, was het misschien ook goed geweest

martine: oei das wel errug snel van je zwembad af geraken

de voorgaande pagina's laat ik maar voor wat ze zijn, wel gelezen hoor. ben nu een paar daagjes in me uppie (hint voor de vrijgezellige bpb-ers :D ), anouk is met de kids bij saida geweest. ik begreep dat t gezellig was en alle kids mochten ook op rintske zitten. ook heeft ze een kwak foto's gemaakt van rintske en saida met de nikon dus we zullen na zondag eens zien wat daaruit komt rollen.

zometeen dessie weer eens aan het werk zetten, gelukkig niet meer zo warm buiten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:42

yenneke: dat vond ik ook wel een rot oefening...geloof dat ze het bananen bocht noemde bij mij.. kon je het scharen niet herstellen door een x vooruit te rijden?
Balen hoor! wanneer mag je weer?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:50

Yenneke: balen zeg..... dacht altijd dat de regel was al gaat je bijzondere verichting niet goed maar je blijft goed kijken enz ze je niet mogen laten zakken daarvoor als de rest wel goed gaat (nou ja je moet geen dingen raken, of bij bijvoorbeeld hellingproef naar achter zakken). Ik kan nog steeds niet parkeren en ben toch echt geslaagd :P. Het ligt denk echt aan de examinator en hoeveel mensen al geslaagd zijn op die dag (ze mogen maar een bepaald percentage laten slagen).

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:12

Snowy, heerlijk dat t zo goed gaat aan de lange lijnen met Atlas.
Oh ben benieuwd naar je filmpje van je zwarte parel.

Machonito, gezellig!

Kelly, beterschap voor je wedstrijdpaardje :(:)

Lakshmi, dan zou ik geen wow nemen.. t is sowieso lastig, zadels..
Zoo jullie hadden helemaal een mooi zwembad. Oeps de honden hadden honger haha.
Thanx :) Flaaf nog ff rustig aan. Darius dus een echte 'zeikerd'.. krijgt hij geen last van zijn hoeven hierdoor?
Wel fijn dat t rustiger wordt op de club maar gezellie is t met ramadan niet echt..

Zasread, lekker in de weer geweest met foto's.

Yenneke, balen :(:)

Hier giet het momentel :( Nog ff wachten voor we naar de fant gaan...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 19:55

Yenneke: Balen zeg!! Wanner moet je nu weer op?

Vanmiddag bij Jippe geweest. Zoon liep met hem in de wei en zegt ineens: wat is dat? en wijst onder Jippes hoofd. En daar waar zeg maar de neusriem van het halster zit... zit dus een hele vieze plek. Een flinke schaafwond. De neusriem van het halster is verstelbaar en precies bij de gesp zit dus die plek. Hij loopt dus al 3 maanden met hetzelfde halster rond, nooit een probleem. En nu dus wel. De plek ziet er niet fijn uit, troeperig en zijn wang is wat dikker. Maar hij eet wel gewoon. Ik heb dus meteen teatree shampoo gepakt om alles schoon te maken en acederm erop gedaan. De komende dagen dus goed verzorgen en niet rijden want de neusriem sluit daar ook precies.

Iemand nog andere tips om zoiets schoon te maken? En vrij oppervlakkige maar wel grote schaafwond dus. Betadine of Betadine scrub lijkt mij zo prikken maar die shampoo lijkt me ook niet alles. Maar ik had niks anders. Zit zelf te denken aan Biotex???

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:31

Idra schreef:
cloris schreef:
Die Lusitano is heel erg leuk! vind het gereden zijn nog wel meevallen, ja het is niet het ideaalbeeld maar ik zie geen rukkende plukkende amazone die de sporen erin zet toch? ;)
Toch jammer dat ik niet meer ruimte heb, zou hem zo halen..

Nee, maar ze zet wel haar handen vast op de knie en het paard loopt op de kop.

Leuke foto's van Piep!

Ja, lobke, dat bedoelde ik ook. Zonde van een paard die kwaliteiten heeft en dan zo gereden wordt. Dat westernbit staat me ook niet echt aan :o . Maar echt heel dramatisch is het niet, had het alleen graag ietsje anders gezien :j .

Saida en Anouk: En, meeting geslaagd :D ?

Eline: Lekker bezig met Atlas lees ik :D . Fijn hoor, dat hij weer beter is :j . Ben benieuwd naar het filmpje. Yenneke is heel goed in de dubbele lijn, misschien kan zij wat tips geven.

Yenneke: He neeeeeeeeeee :( Balen zeg |( Ik had het je zo gegund. Ook echt een stom klein iets wat mis ging, maar niks aan te doen, domme pech..... Nouja, in september nieuwe kansen, zet m op!

Heidi: Haha, ik wou ook wel mee :D . Maar helaas.. je staat nu te ver weg |( . Hoop echt nog eens saampjes de Kijkduinrit te kunnen doen :o

Martine: Balen van Flaaf.. zo'n drukking kan best lang duren voordat het weg is.. :( En darius veel aan de plas.. das niet zo fijn. Misschien iets te kort of te veel?? Heeft ie dat altijd al of sinds kort?

Frank: Ik heb het halster gepast, en het zit als gegoten :D . Hij staat heel mooi!! Thanx *D

Sanne: Jaaa, wacht dan nog maar ff met de Emilio foto's hoor, eerst de mijne HAHA :D :D . Ik had hem ook gespot op MP. Jammer dat ie weg moet, maar iemand zal vast heel blij met hem zijn :D . Nog 1 nachtje slapen hopelijk hihi!... :D

Zilfstar, ik doe het meestal met betadine. Chico had vd week ook een behoorlijke schaaf op zn gezicht :(:) . Maar die vond het betadine spuitbusje helemaal niks :n . Die rende de box uit los over het terrein := . Geneest nu wel goed hoor..

Vandaag weer heerlijk gereden op Chico!! Ooohh hij gaat zo fijn worden met rijden!! Ook even pasje opzij voor druk gedaan, pakt ie echt super goed op!! Hij was wat vervelend op het begin (komt denk ik door het buitenrijden, is natuurlijk vele malen leuker haha) maar later echt super te rijden. Ook de rechtergalop gaat steeds beter :D . Op het laatst linksom op de volte gegaloppeerd, met de teugels in 1 hand hihi, zelf toen bleef die heerlijk ontspannen in de aanleuning galoperen. Super paard... :D Wie weet ooit nog eens een lesje DV van Cloris als ze in de buurt is :+ :D ?!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:47

Anouk heel graag gedaan!

Even antwoord op de verzoeken van vele over de fotobewerking gezien ik zoveel aanvragen heb (nu 81) ben ik genoodzaakt om er een kleine vergoeding voor te vragen van 10 euro per bewerking (max 4 fotos)gezien ik ben er dik 3 tot 4 uur mee bezig voor meer informatie kan je deze link op mn website bekijken
http://sonhocavalosstables.come2me.nl/1073814/Photo-Art

Ben zo blij ben vandaag voor het eerst een hele dag bij mn paardjes geweest heb heel wat fotos van mn kanjers gemaakt en werd ik luid hinnekend begroet, het was heerlijk maar ben wel erg moe nu, zo lekker om weer bij mn kinders te zijn!

En mn kleine droom is gegroeid en mooi geworden kijk maar eens

Afbeelding

Afbeelding

Hier een gedeelte van mn kudde (3 staan er op een ander weiland)

Afbeelding

Mn nieuwe paardje Bijou die ik van mn man na het ongeluk heb gehad

Afbeelding

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:56

Gave foto's Cynt :D :D . Wat zijn ze toch knap!!! Die kleine vent wordt echt een topper hoor, hij is mooi :~

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:58

Prinslover schreef:
Gave foto's Cynt :D :D . Wat zijn ze toch knap!!! Die kleine vent wordt echt een topper hoor, hij is mooi :~

als hij over 4 jaar is bereden mag je hem een keer komen proberen ;) :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:04

Hihi... jaa was lachen. Vergeet het nooit meer :D Gezellig dagje toen. Met de topper Alva :+: !! En met jou en je dochtertje hihi :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:57

cynthia: mooie plaatjes!

ilona: dat vraagt om foto's: chico op z'n spaans gekleed haha.

zilfstar: gewoon droog houden denk ik. biotex lijkt me niet echt geschikt, dat zal zeker wel bijten

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 00:54

Sanne: ja ik vind het ook nergens op slaan, die moeder was ook al van hem dus hij zal zelf de hengst wel hebben gekozen, nouja. Zal wel eraan liggen dat iets anders ook te klein is ofzo ;) hij heeft ook een zo'n superluxe grote nieuwe range rover ;) Hmm dat zou kunnen, het voedsel is hier natuurlijk niet heel bijzonder :S hoewel ik laatst hoorde dat er sinds kort ergens biks met allerlei vitaminen wordt verkocht, kost zo'n 40 euro voor 25 kilo, is dat normaal?? Hij drinkt ook erg veel trouwens, nu doen ze dat allemaal wel vanwege de hitte, maar hij drinkt nog net iets meer dan de andere (grotere) paarden.. Benieuwd naar al die mooie foto's van je :)

Laura: hehe het wordt soms zo'n overdaad he! Een beetje is natuurlijk wel mooi :) maar hier hebben ze echt van die multicolor barbieprinsessenjurken, je lacht je kapot ;) kilootje makeup erop smeren en klaar is kees.

Yenneke: verdorie :( hopelijk lukt het volgende keer wel.. Ik heb vorig jaar pas m'n rijbewijs gehaald, hier in tunesie, alleen maar omdat de examinator geen Frans sprak ;) volgens m'n instructeur had ik heeeel veel mazzel iig. Aanhang waag ik me ook nog even niet aan :S Leuk dat de foto's er zijn :)

Frankiej: ja die rotbeesten eten echt alles :( zwembad, schoenen, plastic voederbakjes en schone was zijn ze gek op..

Jellie: ja lastig dus, als het beter gaat probeer ik het wel met bontjes. Gelukkig hebben ze nog wat liggen op stal wat ik kan lenen. Dat zwembad was inderdaad wel erg jammer :( Daar z'n hoeven lijken er (nog) niet onder te lijden, hij krijgt al extra stalverschoning nu gelukkig. Hmm het regent dus toch daar :S is het zo'n tropische regen? Hier kunnen we ook wel een buitje gebruiken. Heb je wel je zwembad afgesloten?

Zilfstar: arme Jippe ;( hopen dat het snel heelt.

Ilona: mja vandaag heb ik hem dus maar gelongeert, voor de eerste keer eigenlijk (hij viel altijd aan zodra hij de zweep zag..) en het ging best aardig :) hij kwam wel nog een paar keer op me afrennen, maar zodra ik een stap naar voren deed en de zweep omhoog hield ging hij weer goed door. Wel gek, ze hebben hier gewoon helemaal geen basis zoals wij die gewend zijn! Op zich dus een mooi excuus om me daar maar even mee bezig te houden. Darius plaste altijd al wel veel, maar nu valt het heel erg op omdat hij op zand staat en het zo echt een modderpoel wordt :S nu elke dag een paar kruiwagens vers zand erop. Hij drinkt dus ook wel veel.. Het is ook warm natuurlijk. Haha en Chico rent ook liever over het strand dan in de bak ;) wel fijn dat hij nu zo goed ging! Soms moet er ook even gewerkt worden voor het voer ;)

Cynthia: zo die kleine staat lekker hoog op de benen. Leuk cadeautje ook ;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 01:00

zilfstar, ik smeer altijd overal traumeel op.. werkt echt super..
Frank, he, laat ik nou pas dinsdag en woensdag pas vrij hebben ;)
Yenneke, he, balen zeg!
Zo, even kort, lees wel steeds bij hoor. Vanavond weer druk gehad, had niet zo'n zin te blijven hangen, nogal raar kriebelhoestje heb ik..
Verder vandaag weer even met bram gewerkt en de wei even omgebouwd. Paardjes weer helemaal blij, mogen het riet aan de kanten eten, dus één groot feest

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 01:41

Traumeel ja goed middeltje die heb ik ook altijd in huis.

zo gereden en lekker gek gedaan hahah nou ja paard dan :+
hij vond zich heel stoer om met zijn allen terijden en vooral ruzie maken om de damens hahaha.
ohh wat kan ie boos doen tegen flip :P
van mijm mijn grrrrrr }>
Hihihi iedere keer gaf ie kleine brullentjes van joehoe damens kijks een wat ik onder me heb hangen _O-
vele mensen kregen rode wangentjes als ik langs ze reed 8-) :P
ja daar hing wat onder mensen hahahaah en niet zo zuinig ook :D :P
hahaha kwamen we langs een weiland en Baron brullen van joehoe en ja hoor hengstige damens ertussen :P
op de terug weg hup weer hineken en toen ging hij maar zijwaards lopen met zijn grote loper uit 8-) van onderen en stoer lopen en we waren er voorbij dacht Baron oke ik draai om en ga naar hun toe maar ik wil deze damens ook niet in de steek laten waar ik mee loop tja wat doe je dan gewoon achter uitlopen en brullen _O- :')
uiteindelijk sprong hij omhoog met zijn voorbenen en draaid zich om van zo ik ben erweer :P

nee echt een maf beest hahahahaa :P

hij ziet er altijd zo wild eruit maar dat is echt niet zo hij doet druk maar blijft lekker onder je :D
en je zit als een huis zo soepel is hij :o

oja we liepen een stukje over de fietspad (kan niet anders wat we moesten een bruggertje over)
en er kwam een man aan skeeleren en riep hard uit de weg ik heb geen remmen _O-
hij kwam met een noodvaart van het bruggertje zetten.
Ik riep gelijk en ik heb een stuuuuuurrrrrrrrr en zetten net voor zijn neus Baron aan de kant hahahah
die man had het niet meer je had zijn angstige gezicht moeten zien _O- :')

en later kwam een man aan rennen ik riep nog opgepast een hardloper hij heeft wel een remmmmmm :P :+
dus die man kwam aan rennen en had ons niet in de gaten blijkbaar ineens stond hij voor onze neus en stond gelijk op zijn rem en keert ineens om en rende hard weer de andere kant uit _O- :')
nou toen hadden we ook niet meer zijn we nou zo schik wekkend :P
Laatst bijgewerkt door Machonito op 22-08-09 02:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 01:54

marialva: wat een mooi veulentje op hoge benen :D
wat voor ras is het :o (heb het vast ergens over gelezen maar weer vergeten :o )

Ilona: ja helaas sta je teverweg :o
anders was het dubbel zo gezellig geweest :D

wat heerlijk zeg dat Chico zo super doet :D
heerlijk he zo een gevoel op een roze wolk :P

Yenneke: echt balen
hopelijk ga je voor de 2 de keer beter :D

Jellie: het was zeer gezellig :D
bij ons is het kurk droog geen spatje gekregen :D

frankiej: en hoe ging het met dessie :D

Kelly Ja leuk als je nou zegt hoelaat je komt Zondag dan kom ik ook en zie je Jesse en laat ik Baron zien teminste als je door het land wil huppelen :P

lakshmi: balen van je druk plek
volgens mij geneest zo iets langzaam ik weet het niet nog nooit een paard met drukplek gehad.
wel singel wondjes nu niet meer nu ik een andere singel heb :o
Ik deed er altijd Traumeel zalf erop.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:40

:O ook goede morgen :D
zeg zijn julie nog niet wakker :+
Bij mij valt uit slapen onder een zwaar verleden iets :+
Jesse is al zo vroeg wakker :O

Marcel is al weg naar de Nootdorpse dressuur dagen bij ons op de manege :D
2 dagen lang wedstrijden en vanavond ook nog een feest :P
Niet dat we bij de feest aanwezig zijn dat gaat niet met Jesse :o

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:44

Zilfstar: Oei balen van die plek zeg! Misschien heeft ie ergens vast gezeten of zelf staan schuren. Een halster veroorzaakt dat over het algemeen niet....
Cythia: Wat een mooie kudde heb jij :D.
Heidi: Hahahahahaha die Baron :). Gelukkig maar dat ie zich zo gedraagd, hij zit in ieder geval erg goed in zijn vel :D.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:05

idefix4 schreef:
Afbeelding

ohhhh mooie foto

dit is sam toch?
Wat mij opvalt aan deze foto, is dat Sam in vrijheid al "aan de teugel" loopt ( is eigenlijk ook een verkeerde uitdrukking ) Zijn neusje is iets voor de loodlijn, wat hij nodig heeft om te verruimen vanachter.
Je ziet ook mooi zijn rug recht in 1 lijn met hals.... , nu een ruiter er op fotoshoppen en klaar is klara :D