Ilona: ach 1.58 dat gaat best toch
ik denk niet dat het aan het dekje lag, dat haal ik er altijd na het rijden onderuit en borstel ik altijd voor ik het weer gebruik schoon :S Sanne: oow dat gaat best
ik denk dat Darius wel groter gaat worden, dat is nu al zo'n reus, en hij blijft maar vreten. Er staat nog een arabiertje in pension die wat ouder is dan Daar maar een stuk kleiner, de eigenaar wordt altijd een beetje boos als hij ziet dat zijn peerd zo klein blijft heheh. Hij lijkt het maar niet te willen accepteren dat sommige paarden nu eenmaal groter zijn dan anderen, en is nu met allerlei vitaminen en speciaal voer enzo komen aanzetten.. Naja. Het zadel.. Ik heb nu sinds dinsdag niet meer gereden, morgen begint de ramadan dus dan zal het een stuk rustiger worden qua klanten en zal de bak dus vaker vrij zijn, dan maar een beetje zonder zadel rijden, en is ook een mooie kans om wat grondwerk te gaan doen.. Wel foto's van het vlaggenrijden posten he 
Cynthia: jeetje het blijft doorgaan de ellende.. Maar positief blijven kan alleen maar helpen!
Laura: ow nouja het was een foto van zo'n superkitsch trouwjurk waar ze hier zo van houden, pastelkleurtjes en 3 meter breed en met wel 10 verschillende soorten glitters en nepdiamanten en 5 patronen kant erin verweven
maarreeh je hebt er een gevonden dus! Mabrouk!! (gefeliciteerd, zeggen ze hier ook als je iets leuks hebt gekocht)Frankiej: LOL! Leuke foto's ook!
Jellie: ja die WOW was ik al tegengekomen, maar hoor je ook weer veel tegenstrijdige berichten over.. Lastig! En voor zo'n prijs... Haha en wij hadden ook zo'n zwembad in de tuin! Hier zijn ze ook niet echt duur, dit ding kostte 160 euro inclusief motor en alles, en diameter van 4,5 meter en een meter diep. Toen we echter na een paar dagen weggeweest het zwembad groen aantroffen moesten we het leeg laten lopen. De dag daarna weer vol laten, lopen, bleek dat de honden al helemaal door het zeil heen hadden gegeten! Een echt zwembad is wel erg duur, 10.000 euro... Leukerd hoor Flan op de foto's
lekkere wandeling gemaakt dus. Anouk: is goed hoor
Flaaf is NOG niet breed
hij heeft ook nog maar weinig moeten werken natuurlijk.. die luilak. Maar daarom dacht ik ook eerder aan die andere twee modellen, vooral die barefoot sevilla, daar schijn je dan wel weer meer steun aan te hebben dan aan een geheel boomloze. Ainsley geen verstelbare boom
Sam nu toch weer met enkelgebroken dus? en gaat wel goed? Arme paardjes met die hitte in Holland, hier zijn ze het wel gewend, maar daar hoort dat toch helemaal niet 
Saida: wat leuk met dat zeil
een echte overwinning
goed hoor van je meissie. Nu Flaaf met die drukplek zit ga ik ook maar eens zoiets proberen
Cloris: mooie foto's zeg
Flaaf mag nog even rustig aandoen, zit nog steeds met die drukplek
nouja mooie gelegenheid om eens aan wat andere dingetjes te werken
hij is zo lui, als ik hem even losgooi gaat hij altijd maar in een hoekje staan suffen. De enige keer dat ik hem heb zien rondrennen en bokken was toen de elektriciteit een keer op het hek werd gezet omdat hij (toen nog vol met wormen) het bijna omver schuurde. Darius plast heel veel :S ook de eigenaren van de club hebben gezegd dat ze nog nooit een paard hebben gezien dat zoveel plast. Nu nogal vervelend omdat ze vanwege de hitte niet zoveel buiten kunnen staan en hij dus constant in een plas meer staat
de stallen worden 2x per dag schoongemaakt maar zijn stal zou eigenlijk 20 keer per dag schoonmaken nodig hebben 
Morgen begint de ramadan, dan zal het eindelijk rustiger worden op de club (minder toeristen he..), was nu best vervelend, eigenlijk nooit de bak beschikbaar :s alleen dan zit ik weer met een vriend die niets wilt eten, drinken of roken, dat wordt ook reuze gezellig :S

Ik heb nog nooit gehoord dat ze dat ook met paarden doen. Wat heeft ze dan?
ziet ze het rijden nu al niet meer zitten?

Ga ze nu voor de 2e keer allemaal bekijken.
. Maar echt heel dramatisch is het niet, had het alleen graag ietsje anders gezien
. Die rende de box uit los over het terrein

!! En met jou en je dochtertje hihi
hopen dat het snel heelt.
ook goede morgen