[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:29

weer mooie fotos gezien Lachen
Weet alles niet meer, sorry haha. Gaat ook zo vlug steeds.
Madelief, haha, is ie toch wel lief hihi. Komt wel goed Lachen
Had vandaag ook weer iets, zat in de trein naar huis, komt er halverwege iemand naast bij me zitten (geestelijk niet helemaal in orde, dus dacht, ach, ook maar even praten). Was ie helemaal verliefd op mn jas, en of hij hem mocht bekijken, dus ik geef hem mn jas en hij zou hem wel bewaken (ik hopend dat ik hem wel weer terug kreeg als ik er uit moest) en dat zei ik ook: Wil hem wel weer terug straks, anders heb ik het zo koud buiten. Kwam wel goed en hij wilde hem wel hebben als ik hem niet meer zo dragen, dus hij zijn adres geven (gewoon zeggen, nie top papier ofzo) en ik mocht wel eens langskomen.. Goh, had ik weer haha. Was blij dat ik er uit mocht. Gaf ie me een hand toen ik weg liep en wou ie me ook nog een kus geven, ik gauw achterover, dat hoeft nou ook weer niet

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:34

Ik heb zaterdag mijn verjaardag gevierd met vrienden en van Kaatje89 heb ik peesbeschermers gekregen. Eigenlijk waren ze voor Otje, maar Ot paste ze niet, dus nu mag Fifty ze om. Met Fifty ben ik ook begonnen met de beginselen van het longeren. Hij snapte er eerst niks van. Hij had zo iets van, maar baas, ik moet toch achter je aan lopen Tong uitsteken later ging het wel beter. In stap beheerst hij het nu redelijk, maar ik wil eerst dat hij dat goed snapt voordat we verder gaan.

Spokie: Ik heb wel een vriendin met een paard, maar daar kan je nog niet veel mee en ze woont best een stuk rijden bij mij vandaan.

Soeske: Otje en Fifty zijn niet van mij, maar verzorg sinds ze veulentjes waren. Het precieze verhaal staat in mijn profiel. Toen ik begon met verzorgen van Goldy kwam ze opgegeven moment bij Otje in de wei te staan (hij was toen 1 jaar). Een paar jaar later kwam Fifty erbij, omdat Otje zijn maatje Aprillos was verkocht. Sinds Goldy is ingeslapen is Otje erg belangrijk voor me geworden, omdat ik hem al zolang ken (alweer bijna 7 jaar) en omdat hij me erg geholpen heeft bij het verwerken.
Gefeliciteerd met je goede cijfers!!

Saida:Jeetje Saida, dubbele schrik, Grytsje en de boer! Hopelijk knapt de boer snel weer op en is alles gelukkig goed gegaan met Grytsje.

Lisenka: Balen dat het zo slecht ging, hopelijk zit je snel weer beter in je vel.

Mossel: Die shet is zstoerrr Cool

Jasmijn: Wat een leuke foto's van Labje. Die staart is echt mooi Kwijl Ik zal zo ook even reageren in je topic.

Fanny: Leuke foto's

Madelief: O lekker op het strand! Ik ben jaloers!!
Ik hoop dat je vriend en jij er uitkomen en de beste keuze maken waar jullie beiden gelukkig mee zijn.

Pipi: Jij en Minke zijn echt een leuk stel samen.

Jolyn: Zo, jou mobiel maakt mooie kwaliteit foto's. En Xantha is weer om te smullen Vingers aflikken

Bianca: Jiehoe Go jij! Go jij! Yippie foto's!! Wat is het toch een pracht dame, ik reageer zo even in je topic.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:43

http://www.vimeo.com/676401
als je deze link aanklikt krijg je tsjillert en celine te zien met roodkapje en de boze wolf erg leuk filmpje
kijk maar eens

Knipoog Pling Pling

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:55

Leuk filmpje, jij een tsjillert stonden er ook op Haha!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:25

@Peetisgreat, dat ziet er netjes uit zeg dat proefje van Celine, echt heel netjes gereden! Knipoog
Roodkapje is ook leuk, wat doe julie leuke dingen op de manege!

@Madelief, grappig dat ze even oud zijn!
Laat je vriendje maar even lekker in zijn sop gaar koken.
Ze weten niet wat ze hebben totdat ze het missen! Bloos

@Soeske, hahahah, wat een verhaal.
Wel lief van hem dat hij zo op je jas wilde passen! Tong uitsteken

@Zasread, leuk dat je bent begonnen met longeren, ik vind juist al dat begin zo leuk, vooral als het goed gaat Knipoog

Ik heb vandaag gewerkt en het gaat elke dag beter met mijn arm.
Vandaag en morgen hoef ik niet naar Xantha omdat mijn vriendin en bijrijdster haar doen (ga wel even een knuffel halen hoor)
Woensdag eens kijken of ik iets met de lange lijnen kan doen!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:34

madelief als je dat wilt komt hij je zo halen hoor Haha!
maar ik zit liever op een paard kan ik je wel zeggen Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:43

gaat er vanhier nog iemand naar het tuigpaard van het jaar in zwolle woensdagavond Haha!
wij wel was vorig jaar ook zo mooi kippenvel hoor

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 23:26

@ Petra: Heb zo te zien iets gemist om te lezen. Wat vervelend zeg, hopen dat jij maar snel geneest. Maar gelukkig heeft Tsjil dan maar niets!!

@ Kjoetie: Hele leuke foto's, en filmpjes natuurlijk. Hij is echt gegroeid!

@ Hanny: Nogmaals, welkom, altijd leuk iemand erbij! Haha!

@ Petra again: Hahaha Tjsjillie is echt een mafkees hoor. En ik moest al helemaal lachen om de 'pennypony' naast de stoere motor!

@ Rixke again: Wat en heerlijke Fries, en een geweldig setje, ben gelijk jaloers op je setje!

@ Saida: Nog best goed hoor van Lisanne, om van de 30 kids 9de te worden. Jammer dat de pony niet zo meewerkte, maar alsnog een goed resultaat! Haha staat Gryts dan zo vaak om je tenen? Moet je jophurs met van die ijzeren tenen kopen Nagelbijten / Gniffelen. Fijn dat ze lekker ontspannen liep, en ik ben heel benieuwd naar het veulen!

@ Lisenka: Lekker he, als je beestje ( en jezelf ) zo lekker kunnen genieten van zo'n buitenrit. Alleen jij en je paard, heerlijk genieten.

@ Petra again: Ga zo gelijk kijken naar je filmpje, ben heel benieuwd Haha!.

@ Ilona: Ja 'grinnik'. Best druk, zuslief gaat Woensdag weer weg, maar het is heel gezellig. Ja de evenement is alweer voorbij, maar het was super. Jammer dat Fuego dan 4 dagen stil moest staan, maar hij heeft het gehaalt gelukkig, haha.

@ Amable: Oeee foto's, leuk, ik ga zo gelijk kijken!

@ Lindy: Ook alweer foto's haha, ik ga ook zo bij jou kijken, ben benieuwd.

@ Madelief: Haha mannen ook.. Hmm, hij zal nu vast wel leren wat ie allemaal wel niet aan jou heeft, je zal zien dat hij na een tijdje nog meer van je zal houden dan ooit van te voren haha. Zal vast wel werken.

@ Soeske: Hahah wat leuk, weer een nieuwe contact. Wel geinig, even zo'n praatje om de tijd te verdoen. Gelukkig heb je je jas maar weer terug gekregen. Arme man, zoekt wat aandacht haha.

@ Sanne: Wat leuk, je hebt vast een leuke verjaardag gehad. Goed dat je al begint met Fifty te longeren. Haha, na een tijdje zal die het vast wel helemaal onder de knie hebben.

@ Jolynn: Fijn dat 't beter gaat met je arm. Kan je dalijk weer lekker aan de slag met Xantha.

@ Petra again: Lijkt me gezellig, jammer genoeg zit ik in Spanje haha.

Zo nu heb ik iedereen wel gehad. Leuk al die topics en foto's van alle paardjes. Ga zo ff in alles spieken!

Zelf ben ik vandaag offcourse naar Fuego geweest, concours waren voorbij, en het was weer heerlijk rustig. Eindelijk weer tijd voor ons 2, behalve dat mijn stiefvader moeder en zus erbij stonden. Eerst los in de bak gegooit, hij heeft zich daar heerlijk kunnen uitleven, geweldig filmpje gemaakt en wat foto's. Volgende week maak ik er wel een topic van. Toen ging ik rijden, eerst 2 rondjes in die ontzettend grote springbak waar de concours waren, voor de gein, daarna ff een rondje in een andere bak, wist niet wat ik wilde, maar daarna had m'n moeder me overgehaalt voor de normale bak. Na een paar minuten, kwam er een ontzettend mooie PRE, zo mooi.. Lijkt wel uit een droom die iedereen zou willen hebben. Dus mijn fam. waren een beetje afgeleid, want dat beest kon ontzettend goed dressuur, echt waar, het was prachtig om te zien. Hij zat in die ontzettend grote springbak, en ik kon mijn ogen niet van ze afhouden. Daardoor, werd ik chaggerijnig, want Fuego deed 't niet zo goed. Achteraf heb ik er best spijt van, want ik deed het niet echt goed voor met en voor Fuego.. Hij was ook afgeleid, en sja, ik wil zo graag in de Dressuur, dat ik helemaal jaloers werd. Ik ging proberen te wijken, en hij kon het, maar de laatste tijd opeens niet meer. En toen keek ik opzij, zie ik hun opeens prachtig wijken, zo mooi, dat had ik nog nooit gezien haha. Dus tja, ik werd daar alleen maar chaggerijniger en jaloerser van. Ik vond Fuego maar een dom karrepaard hahah. Nu niet meer hoor, maar dan heb ik zo'n rot moment. Ook omdat mijn ouders rot opmerkingen maken wat zogenaamd grappig moest zijn, en daar kon ik niet echt om lachen. Ze hadden alleen maar aandacht voor dat prachtige paard. Maarja, volgende keer beter, was niet zo'n lekkere dag, en Fuego kon daar helemaal niets aan doen. Was allemaal mijn schuld waar ik achteraf heel veel spijt van heb. Morgen weer een dag.

Toen die los in de bak was, was die namelijk weer verschrikkelijk lief. En dan val ik als een blok voor hem, achter me aan lopen en met me mee rennen. Als ik weg loop helemaal kijken waar ik heen ga. Maar onder 't zadel kan die veel meer, maar moet je dat echt uit hem halen. Ik laat hem een keer is berijden door een goede amazone, misschien José wel, of die dressuur trainer. Gelukkig word hij bijna geschoren en kan hij bij vriendjes staan, ben heel blij voor hem als dat gebeurd!!!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 23:49

Esmee: daar heb ik ook wel is last van zie ik mensen rijden echt superr goed probeer ik het daarna zelf lukt het niet dan word ik echt chagerijnig. moet ik niet doen is ook al wel minder maar toch.

Madelief: haha Knipoog komt goed. echte liefde kan alles aan Knipoog

Sanne: was je feestje leuk geweest ? Haha!

Peet: Ziet er goed uit het rijden leuk filmpje ze rijd erg netjes Knipoog en was een leuk filmpje met stukjes van roodkapje en de boze wolf Clown vrolijk muziekje.

Moll: mm lekker elkaar uitdagen Tong uitsteken

Furia: aaa Lieff hoofdje Haha! heb gereageerd Knipoog

Mossel: Mooi en lief hoofdje Knipoog

Rixke: WELKOM Haha! wat een prachtig paardje heb je en setje staat leuk Haha!

Saida: indd vonden wij ook Haha!

Amable: Jauke is echt Wauw Haha! heb gereageerd Haha!

Lindy: prachtige foto's echt superr heb gereageerd op beide topics Knipoog

zo volgens mij was het dit Tong uitsteken als ik iemand vergeten ben
sorry Bloos

heb net gewerkt. ging opzich wel goed maar ging in een keer door m'n rug auw Verdrietig

_Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 11:21

Ik meld me ook even in dit topic! Lachen
Ik ben Mirte en rijd sinds een aantal maanden een 6 jarige Fries (Fede). Daarvoor een aantal welshjes gereden en een fjord (zie profiel)..

Hier een foto van een training met Fede, 08-02-2008:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb gisteren een topic geplaatst:
[ITP] Fede (fries) @ Fotoshoot, dressuurtraining.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 11:34

Jullie gaan megahard zeg...

Heb veel leuke foto's voorbij zien komen. Leuk!!

Madelief.. mannen weten noit wat ze willen.. totdat ze het niet meer hebben Lachen Komt wel goed denk ik Knipoog

Lisenka... vervelend zo'n dip, jammer dat het niet zo goed ging, maar lekker veel naar buiten met dit weer doet wonderen.. zeker als je dat lekker ontspannen met je oude maatje doet.

Flamon beterschap met je rug!

Ess, ik kan zo genieten van een mooi paard met goede ruiter... jammer dat je jalours werdt... jullie gaan dit ook vast nog wel halen, heeft alleen tijd nodig. Maar kan me het wel voorstellen hoor, ik wil ook wel eens meer als ik zelf kan. Gelukkig heb je nog wel van Fuego kunnen genieten later;)

Suzanne...wat jij al wel niet meemaakt hihi... heel bijzonder Haha!

Sanne, als je zin hebt, ik had volgende week cursus, maar die is helaas geannuleerd(afzeggingen). Ben dus van het weekend thuis, als je zin hebt om langs te komen?

Vanmiddag (leen)zadel halen. Dus wanneer die goed past(zelfde als mijn bestelde zadel, maar zwart ipv bruin) kan ik weer lekker gan rijden. Heb er echt zin in.

Als het goed is gaan ze van de week bezig met graven van onze buitenbak... joepie...kan ik lekker bezig met de paarden en geen last van de manegekinders en lessen Tong uitsteken
(over het algemeen geen problemen mee hoor, maar af en toe geen penny's is ook wel fijn)

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 11:58

Welkom Mirte!!

Mooie fries rij je Haha!

Liberance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:12

rixke schreef:
en dit is een foto van haar
Afbeelding

GAAF DAT GROENE Haha!

heeeeeeeeeeel mooi..

van welk merk heb je dat??

Liberance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:14

Afbeelding

Afbeelding

Maud Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:18

Gister weer lekker naar Amanda geweest! Haha! Mams is deze week vrij dus kwam voor de verandering een keertje kijken (gebeurd anders echt nooit Bloos! ). Ik wou eigenlijk gewoon 'normaal dressuur' gaan rijden, maar een stalgenootje ging springen. Ik wou natuurlijk ook wel een sprongetje mee doen Haha! En niet te hoog, want ben echt een schijterd haha! Maar het ging heel erg goed, en ze was erg braaf, daarna nog heerlijk gedressuurd wat ze wonderbaarlijk goed oppakte nadat ze zo heet was van het springen. En goed nieuws voor jullie, er is 1 filmpje van Haha! Foto's zijn helaas mislukt Verdrietig Ben nu op stage dus zal ze vanavond even uploaden als ik tijd heb. Vork

Madelief: Ag, die mannen ook af en toe! Je snap er soms helemaal niks van haha. Mijn vriend is af en toe ook echt onbegrijpelijk Tong uitsteken

Soeske: Hahaha, grappig verhaal zeg! Haha! Ik loop nu stage op het s Heerlen Loo. Erg leuk moet ik zeggen. Het is een opvangcentrum voor geestelijk en lichamelijk gehandicapten. Daar staat er ook regelmatig 1 te gillen op de gang Clown En als je hallo zegt, zijn ze helemaal gelukkig Vork

Sanne: Leuke verjaardag gehad? Ook nog gelijk avondje stappen eraan geplakt of lekker thuis gebleven? Jammer dat Ot de peesjes niet paste, maar gelukkig heeft Fift er wat aan. Die wordt nu ook aan het werk gezet lees ik Haha!

Peet: Kan helaas nu t filmpje niet kijken, maar ben benieuwd!

Jolyn: Gelukkig gaat het beter! Mag ook wel, heeft goed zeer gedaan volgens mij..

Es: Oh, ik ken dat gevoel wel hoor! Reed wel eens op een ander paard op een luxe manege. Als die eigenaar ging rijden (heeft een stal vol met hoog getrainde paarden) dan voelde ik mezelf echt verdwijnen daar Bloos Daar ben je echt niks bij vergeleken met hun.. Maar goed, op deze stal heb ik er geen last van, en ik denk maar zo; iedereen is zo begonnen als ik. Knipoog

Fanny: Wat voor werk doe je dan? Rugpijn is niet zo leuk Ach gut

Mirte: Welkom hier! Je hebt een kanjer van een fries zeg, die loopt als een trein zo te zien!

Patries: Eindelijk! Lekker hoor een eigen bak straks, geeft toch een hoop meer mogelijkheden!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:35

@ Fanny: Ja dat gevoel. Maarja komt goed hihi. Ah, pijnlijk voor je rug, beterschap.

@ Mirte: Welkom, je hebt een prachtige Fries!

@ Patricia: Precies, prachtig om te zien. Maar heb ook nog lekker kunnen genieten, was gewoon ff een moment. Krijg je een nieuwe buitenbak, of gewoon gerepareerd? Leuk!

@ Maud: Welkom, ook een leuke Fries!

@ Ilona: Haha ja precies hetzelfde hier, al die getrainde paarden. Heb ik nog wat geluk dat ze allemaal springen, maar behalve die prachtige PRE. Hihi ja, we zijn allemaal ergens begonnen. Precies Haha!. Fijn dat 't zo goed ging met Aman, en dat je moeder mee kon genieten. Ben benieuwd naar het filmpje!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:41

Jolynn: Leuk die toverballetjes. Heb nog een 4 jarige hengst staan, die heeft ook alle kleuren al gehad. Hij wordt nu wel heel snel licht. Gelukkig dat het met je arm weer wat beter gaat.

Peet: Leuk filmpje van Celine tijdens haar proefje. Je zult wel trots geweest zijn.
Die alternatieve dressuurwedstrijden zijn ook altijd leuk om te zien. Je paardje is wel superbraaf.

Prinslover: Jammer dat de buitenrit niet doorging, het was zulk lekker weer. Maar er komen nog wel meer mooie dagen aan.
Ben benieuwd naar het filmpje. Is jouw moeder ook niet zo paard minded, mijn ouders ook niet. Mijn schoonmoeder vindt ze wel leuk maar op afstand en mijn schoonvader is 12 jaar geleden gaan rijden, toen hij een keertje op Keljan mocht. Keljan stond toen op een manege in Vries en ik woonde toen bij mijn schoonouders in. Hij is daar toen gaan lessen en rijdt nog steeds.

Daniëlle: Niet teveel foto's plaatsen van Jauke Vingers aflikken Let maar niet op mij hoor, ben nog steeds verliefd op jouw knuffel. Ik heb bij paard 2008 ook van jullie genoten.

Lindy1982: Supermooie foto's zeg.

Madelief: Als ik die kant op ga zal ik zeker even een gil geven. Ik ben al aan het kijken voor tijdelijke stalling voor Keljan. Zag dat je bij manege Groot wel voor een paar nachtjes stal kan huren, maar eerst nog even verder werken aan zijn conditie (en de mijne).
Ik hoop voor je dat je vriend inziet dat het zonder jou allemaal niet zo leuk is en dat het allemaal weer goed komt.

Soeske: Flauw van jou hoor dat je hem niet even een kusje wilde geven Clown

Zasread: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Altijd weer een leuk moment om paarden iets aan te leren. Ik ga binnenkort ook bezig met het beleren van onze 4 jarige hengst. Was al bezig met longeren, maar nu maar weer even gestopt.

Essssss: Probeer lekker te blijven genieten van je beestje. Misschien heeft die andere ruiter wel niet zo'n band met zijn paard als jij hebt. En die band met een paard is onbetaalbaar.

Flamon: Ik hoop dat je rug snel weer beter is.

Mirte: Welkom hier. Grappig dat jij ook een fjord gereden hebt. Die fjord is even oud als die van mij. Die van mij is ook een K'tje en wordt in mei 18 jaar alweer, vader is Toddy.

Patriesje: Super een eigen bak. Ik begrijp wel een beetje wat je bedoeld hoor. Is toch wel lekker als je gewoon je gang kunt gaan.

Gisteravond eventjes op Halley gereden, voornamelijk gestapt. Hij liep lekker ontspannen, had gelukkig dus niet zoveel last van mijn spanning. Normaal gesproken neemt hij dat over en dan stop ik maar omdat ik dat zielig voor hem vindt. Als ik niet lekker in mijn vel zit, dan gedraagt hij zich alsof het allemaal zijn schuld is. Hij doet met rijden ook altijd super zijn best en als hij het dan nog niet helemaal begrijpt dan raakt hij echt in de stress. Hij wil zo graag alles goed doen.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:50

Mirthe : WELKOM Go jij! Go jij!
wat rijd je een prachtige fries Bloos! Knipoog

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 13:33

Madelief, komt wel goed met je vriendje hoor. Als hij je nu al mist.

Deb, Xantha is echt een poepie. Je kan zeker niet wachten tot jij er weer op mag. Fijn dat je arm al weer beter aanvoelt.

Peet, wat doet Tsjillert het braaf zeg met Celine. Echt leuk om te zien.

Danielle, Jauke is echt een droppie. Is hij ook echt zo lief als hij eruit ziet of is hij ook wel eens stout?

Essss, kan me het wel voorstellen hoor, maar wel een beetje lief zijn voor Fuego. Jullie tijd komt nog wel. En je hebt een superleuk beessie, die ook gek is op jou. Wat wil je nu nog meer?

Lisenka, Halley klink echt als een lief paard. Maar doe maar een beetje rustig aan met jezelf en niet jezelf overvragen. Lekker knuffelen en kijken wat die dag je brengt is veel beter. Dan haal je er meetal nog meer uit ook. Dus geen verplichtingen maar alleen maar leuke dingen doen.

Ilona, wat leuk dat je moeder is komen kijken. Mijn moeder komt echt nooit hoor. Paarden zijn vies en gevaarlijk. Mijn schoonmoeder kwam nog wel eens mee, maar die is er helaas niet meer Verdrietig . En jammer dat de foto;s mislukt zijn. Ben wel erg benieuwd hoor.

Liberance, Rixke en Mirte welkom.

Patries, lijkt me heerlijk een eigen bak. Ik ben jaloers.

Flamon, sterkte met je rug.

Zasread, wat schattig he zo'n jong paard. Leuk dat hij het al een beetje gaat snappen. Lekker rustig aan doen en genieten.

Soeske, waarom geen kus Knipoog.

Lindy, mooie foto's.

Ik heb net gebeld voor een siamees/ooster korthaar voor erbij. En ik kan dus kiezen uit drie stuks voor een hele schappelijk prijs. Jammer dat vriendlief in oostenrijk zit. En maar hopen dat hij er ook eentje wil. Hij had gezegd dat hij het misschien wel leuk vond, eentje erbij. Maar dat zegt hij wel vaker en dan ineens krabbelt hij terug. Maar ik zou het zo leuk vinden voor mijn andere siamees.

Gisteren helaas niet bij Sun geweest. Ik had 's middags een brrodje filet americain op, maar die was volgens mij niet helemaal goed. Heb de hele avond op de badkamervloer gelegen omdat ik zo misselijk was. Gelukkig is alles er uiteindelijk wel uitgekomen en voelde ik me daarna iets beter. Maar was echt hondsberoerd.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 13:58

jeutjepiemeltjes wat gaat dit topic hard zeg Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 14:24

Kjoetie: Haha, jaa het gaat hier echt snel soms! Haha! Er zijn ook zoveel barokke liefhebbers bijgekomen Pling

Spokie: Bah, vervelend dat je zo beroerd was zeg! Zo wel van dat broodje kunnen komen.. Het blijft toch rauw beleg.. Wel leuk nieuws van de kat trouwens! Als ik zo'n kleintje zie dan wil ik het meteen hebben Knipoog Mijn moeder vind paarden erg leuk om te zien hoor, van afstand of op tv Haha! Maar aaien is al veelste eng haha. Dus daarom komt ze ook niet zovaak kijken.

Es: En je vergeet soms hoe leuk je eigen paardje wel niet is! Jij hebt teminste een spaansje kanjer Haha! En daar kan ik alleen nog maar van dromen! Knipoog Dus in dat opzicht zullen er ook weer mensen jaloers zijn op jou Fue'tje! Clown En over dat filmpje van amanda, haha. Je kan echt zien dat ze heel druk word, ze wil telkens gaan galoperen, maar ze moet van mij blijven draven.. haha grappig om te zien Lachen

Lisenka: Was erg jammer van de buitenrit idd! Maar heb nog wel even een friese hengst mogen uitproberen die bij ons op stal staat. Echt een schatje is dat ook! Maar ben Amanda nu zo gewend dat ik haar toch lekkerder vond rijden Clown . Amanda is trouwens ook zo gevoelig net als Halley. Als ik niet lekker in me vel zit wil ze ook echt niet ontspannen enzo.... Gelukkig ging het stappen wel goed Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 14:53

Even een korte vraag hoor, lees zo weer ff bij.

Wie kan me advies geven, of info. Ik wil graag de leren Petrie Proffesioneel jophurs kopen, en de Petrie Dublin chaps, ervaringen, adviezen Haha!?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:58

Ben weer terug!

Was heerlijk! Goede sneeuw, veel zon en vooral veel felix (L)!
in het appartement was een mini wellness centrum met sauna, stoombad voetenbad nfraroodcabine en voetenbad met heerlijke ligstoelen Lachen dus na het snowboarden heb ik me ook prima vermaakt! Moet zo weer werken, maar zal morgen wat foto's uploaden!

Hier ook alles goed?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 19:05

Haha, Lisenka en Spokie, lekker met al dat kwijl tussen zn tanden hihi.
Lisenka, gelukkig ging het lekker. Halley is ook zo`n leuk paardje:)
Ilona, ja, is wel grappig, maar doe ik niet gauw weer haha.
Es, tja, komt vanzelf toch dat jullie beter worden. Je moet maar denken, hun zijn ook zo begonnen. Ik heb bruin leren laarzen van Zaldi, die zitten echt super en ook relatief goedkoop.
Jolyn, fijn dat het weer beter gaat, ben benieuwd hoe het langelijnen gaat
Mirte, welkom
Patries, wat voor zadel ga je nemen?
Mies, sneeuw? hahaha, hier schijnt volop de zon. Verkeerde tijd weg gegaan dus Knipoog Dus ff lekker op vakantie Haha!

_Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:05

Bedankt allemaal voor de super leuke complimentjes! Haha!

@ Lisenka: Kevin wordt ook in mei 18 jaar! En z`n vader is Arin..