woestein aii jeetje balen zeg en wat goed van je dat je naar je intuitie hebt geluisterd
rachel: gefeliciteerd met je punten en behalen van je BE rijbewijs. gave foto's ook. mooie belichting!
Doutz had vorige week een ontstoken oog, waarschijnlijk door vliegen. Oog na 2 dagen gelukkig weer open, maar oog was wel iets vertroebeld. ik las dat als dat door slaat dat het blindheid kan veroorzaken, dus hoop dat ik er op tijd bij was. nu moet ze van mij hele zomer met masker op lopen helaas.
racheeel_
Geplaatst: 17-05-16 18:48
Dankjewel iedereen
Jenny, wat goed helpt is kamillethee in t oog druppelen. En Dutch moet helaas het hele jaar door zijn masker op als hij de wei op gaat.
Hij heeft vandaag in de stapmolen gestaan met zijn vriendje. Dat gekke paard vond het saai om in zijn eentje te stappen en heeft zich dus op onverklaarbare wijze bij zijn vriendje geduwd en zijn ze samen door gelopen haha
waarschijnlijk kan het hek om klappen idd, de meeste stapmolens hebben dat als veiligheid. Mijn vorige paard is hem namelijk een keer geflipt in de molen, waardoor hij onder vier hekken door gegaan is... Hij vond namelijk dat hij geen kant meer op kan en liet de hekken in paniek over hem heen gaan, en uiteraard stond hij natuurlijk helemaal aan de andere kant van de deur
Maar ach met z'n tweeën is natuurlijk ook veel gezelliger hahaha
Verna is helemaal uitgeput. Echt sneu. Problemen met de nageboorte die er niet af kwam. Heeft haar goed zeer gedaan en ze is nu helemaal bekaf. Gelukkig is verder alles goed! De kleine is echt super levendig en kwam ook meteen al knuffelen. Geen bangerd dus!
eergisteren dacht ik mok te zien bij Hanne en dat was het idd. toen gisteren even geprobeerd te logeren maar toen ik begon met draven was ze kreupel aan het mok been daarna geprobeerd met bezaaiden te wassen dat lukte allen met een praam dus vandaag de da dr bij gehaald. dr been was ook dik dus we hebben antibiotica 2 maal daags 2 dagen gekregen, ontstekingsremmers 1 maal daags 4 dagen lang, iets dat begint met hydro en hormonen bevat waarvan ik telkens de naam vergeet om het uit te laten drogen en madam heeft vandaag een prik met antibiotica en 1 met ontstekingsremmers gekregen vanavond even hydro... dr op smeren en hopen dat dr been snel dunner wordt en we weer aan de bak kunnen en ik had nog wel zo veel zin om te rijden vandaag nadat ik zelf een week ziek ben geweest maar haar sokken mogen blijven!
Laatst bijgewerkt door hannelover op 21-05-16 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt