Ik wil iedereen (al lees ik tegenwoordig alleen maar en plaats ik niks meer) in ieder geval een fijne kerst wensen en
een heel prachtig mooi 2011 met veel paardenplezier!
Ook wil ik deze link nog even delen: [BB-ITP] Romeo bij Kynofocus op bezoek!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
.
. Die blijft het fantastisch vinden die sneeuw, gekke pony
. Met longeren ook, de hoefslag is schoon dus daar ga je niet overheen want door de sneeuw heen is veeeel leuker! 

. Kijk maar uit, straks pikt ie de laptop nog in
.
.
. Zolang er sneeuw ligt kunnen we in de wei rijden maar als de sneeuw weg is gaat dat niet meer en de bak is al helemaal niet te doen.
Mn instructeur vind les geven aan ons nooit saai, altijd actie! Gelukkig kan ik er ook mee lachen.

.
. Hij vond het hardstikke leuk door de sneeuw
. Ben toch zo blij met een pony zonder ijzers
. Echt trainen is het niet, maar was wel weer even een leuke afwisseling op de longeerbak
. 

we zullen nu moeten zien hoe die uitgroeit, en fijn dat je even lekker hebt kunnen hobbelen met shaggy in de sneeuw, zoals je al zegt het is een afwisseling
. Je kan nooit ff een dutje te paard doen, voor je weet lig je er dan naast! Gelukkig kan je erom lachen
. En heb je toch een fijne les gehad.
super schattig joh! Die foto bij de laptop is lachen haha!
. Chico is dan vaak zo fris. Ben blij dat jij je nog vermaakt!
!
.

. Vriendin van mij heeft foto's genomen dus gaat zo even kijken of dat nog wat geworden is
. Ze had nogal ruzie met mijn fotocamera
. Spiegelreflex is ook niet altijd makkelijk
.
, heb maar een beetje wat uitgezocht was scherp was enz. Als ik de foto's zie irriteer ik me mateloos aan mijn zit, moet meer voorin me zadel gaan zitten en mijn benen meer naar achter houden. Daar probeer ik telkens wel aan te denken maar het blijft lastig
.

. En wat doet ie dat braaf zo door de sneeuw
!
.
. De meeste bij ons op stal hebben ijzers dus kunnen de bak niet in. En degene die geen ijzers hebben daar zijn de paarden te druk van om in de bak te rijden
. Die zijn bang dat ze veel te fris zijn om gewoon relaxed door de bak te kunnen gaan. Shaggy is gewoon super braaf en zal er niet vandoor gaan ofzo... Kan gewoon lekker lang teugeltje rond rijden als ik wil
. En de sneeuw vind ie alleen maar leuk, we hebben samen al een mooie hoefslag gemaakt en die is nu schoon maar nu vind ie het leuker om voltes en gebroken lijntjes enz te rijden want dan mag ie als nog door de sneeuw
.
jullie zijn zo leuk samen
haha. Maar super leuk voor jou!