Wat een mooie foto's zie ik weer voorbij komen hier!
Ik kom ook even spammen, een Yippietopic
: [ITP] Yippie (2,5jarige fries x andalusiër) in het zonnige zuiden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

: [ITP] Yippie (2,5jarige fries x andalusiër) in het zonnige zuiden! 

Pipi schreef:Tsjil de chippendale
peetisgreat schreef:Pipi schreef:Tsjil de chippendale
dan zal ik een foto maar achterwege laten anders gaan jullie echt nog denken dat tsjillert een bijbaantje heeft als chippendale hihihihihihihi
er hing namelijk iets onder hem![]()
![]()
![]()
Helaas had ik vrijdag weinig puf om te gaan rijden, dus heb dr los gegooid en laten springen over een zeiltje. Ze nam soms gekke sprongen haha
Heb er wel een paar filmpjes van, ik zal ze eerdaags eens uploaden
Zou vandaag samen met eigenaresse naar buiten gaan.. Had er echt heel veel zin in, alleen paard wat ik zou lenen was iets verkeerd gegaan. Verzorgster had hem meegenomen, dus had ik geen paard helaas.. Volgende keer beter 
Hopen dat de boer snel weer is opgeknapt. En wat goed van Lisanne een 9e plek en dat op zo'n dwarse Maflinger 
En leuke foto's heb je geplaatst!
Hopelijk trekt het in de loop der tijd een beetje bij! Al die hectiek van afgelopen jaren.. Jammer dat je wedstrijd minder ging, maar met je Fjordje was het weer lekker buiten las ik! 
Misschien kunnen we in de toekomst een keertje samen rijden
Gave foto's van Mynke zeg! Ze loopt echt al als een trein volgens mij. Ze heeft een lekker moter van achter iig 

Wel een erg leuke buitenrit achter de rug heb ik gelezen, super hoor! 
? Leuk dat je zus er weer is
En wedstrijden op de manege lees ik, leuk hoor zo'n groot evenement, maar wel lastig dat je nu niet kan rijden..
Gelukkig ging de wedstrijd toppie! Gaaaaf filmpje hoor! Celine rijd hem erg netjes
En die foto's zijn ook leuk
! Hahaha, die foto van dat lipje, geweldig!

[ITP] Fotoshoot Jauke, ook steigerfoto's! 
Ik ga meteen even een kijkje nemen

wat heb je toch mooi beestje 
echt genieten van al die barokke pareltjes
met schone maantjes!

) als je een keer langs wilt komen, hartstikke gezellig!!
Nouja, is een goede gelegenheid voor hem om te leren dat ik toch bést een lieve vriendin ben