[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:20

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:00

o danmoet ik me hier ook even melden en voorstellen
ik ben hanny 48 jaar,heb een friese merrie,rixke genaamd,ze is 11 jaar.
afstamming is tsjommex tjimme

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:02

Afbeelding
hier celine met tsjil voor de proef
de film is aan het uploaden duurt wel ff maar komt dan snel
Afbeelding
tsjil voor het eerst met merrie samen
Afbeelding
je bent wel een lekker ding hoor !!
Afbeelding
ff sprintje trekken
Afbeelding
uitsloven hihihi zal ze op me vallen
Afbeelding
bijna valentijn he schatje romanties he !!!!!!!!!
Afbeelding
hahahahaha als je goed kijkt lijkt tsjillert wel een kameel met die neus zo gek de mafkees
Afbeelding
john (mijn man en zijn vriend)kwamen ook nog ff langs celine gauw haar pennypowny erbij gezet en zei papa deze is de echte PAARDENKRACHT !!!!

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:04

en dit is een foto van haar
Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:10

HALLO RIXKE WELKOM HIER IK HAD JE AL VAKER BIJ HET FPF GEZIEN
JE SETJE STAAT ER GOED
Haha!

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:15

dank je wel!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:17

Welkom Rixke, ik heb je idd ook al eens op het FPF gespot Knipoog

Leuke foto's trouwens Peet.
Lief die eerste.
Tsjil de chippendale Haha!

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:19

op het fpf zit ik heel veel dus dat kun je bijna niet missen!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:20

Pipi schreef:

dan zal ik een foto maar achterwege laten anders gaan jullie echt nog denken dat tsjillert een bijbaantje heeft als chippendale hihihihihihihi
er hing namelijk iets onder hem Bloos Bloos Bloos Bloos

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:32

peetisgreat schreef:
Pipi schreef:

dan zal ik een foto maar achterwege laten anders gaan jullie echt nog denken dat tsjillert een bijbaantje heeft als chippendale hihihihihihihi
er hing namelijk iets onder hem Bloos Bloos Bloos Bloos

Hahahaha, mijn oude pony was al in de 20 en dekte nog steeds als hij de kans kreeg.
Ouwe viezerik Vork

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:53

Fanny -> Leuke foto's!
Wat aardig van die mensen dat ze even een foto wilde maken.

Paola -> Jammer dat ze daar niet lekker los mogen, maar idd is wandelen ook een goede training!
Leuke foto's van je mooie meis!

Spokie -> Lekker gevoel is dat hè als het zo super is gegaan!

Lisenka -> Das niet leuk dat je 'in elkaar stortte'.
Maar aan de andere kant heeft je paardje wel mooi ervaring opgedaan en dat telt ook.
Ik denk dat jij de komende tijd vooral goed aan jezelf moet gaan denken en alleen dingen doen waar je plezier in hebt.
Vooral dingen doen die MOGEN en niet MOETEN.
Idd de wedstrijden op een laag pitje zetten want omdat je daar toch een prestatie wil neerzetten zijn dat ook van die energievreters.
Desnoods las je een soort van 'vakantie' in voor jou en je paardjes en doe je alleen dingen met hun waar jullie allebei plezier in hebben.
Al is het alleen maar een beetje dom zitten in het voorjaarszonnetje, maakt niet uit, als jullie maar genieten.
En je merkt het vanzelf wel als je er lichamelijk en geestelijk weer aan toe bent om meer aan te pakken.
Ga je nu door op dezelfde voet dan is de kans dat je in elkaar stort volgens mij best wel groot, en daar heeft niemand iets aan........

Patricia -> I'm falling in love........ Ik vind Bailando zo'n mooi paardje!

Madelief -> Ik ben jaloers!!! Ik wil ook zo graag eens met m'n paardje naar het strand!

Debby -> Nee gelukkig heeft ze niets aan de val overgehouden.
Vrijdagavond was ik ook nog op stal en heb haar toen even laten lopen en draven om te zien of ze goed liep en dat was gelukkig het geval.
Moet je straks eens zien als ze in het zonnetje op de wei staat, volgens mij schiet het dan ook lekker op met die witte plukken! Haha!
Ben blij te lezen dat je arm al beter aanvoelt, en wat een goede kwaliteit foto's van je mobieltje!
Wat voor foon heb je? Ik mag ook een nieuwe uitzoeken.....

Suzanne -> Hahaha! Hoe je dat zegt; ge-langelijnd....

Margot -> Die laatste foto is onwijs mooi! Dat koppie..... Kwijl

Petra -> Ik weet niet op wat voor lijn die twee zitten, maar ook Grytsje was vandaag als vanouds van vóór het akkefietje met die honden.
We zijn samen gaan wandelen en op een paar schrikmomentjes na was ze behoorlijk ontspannen en liep ze hele stukken met haar hoofd laag naast me.
Klinkt niet zo lekker die pijnlijke hand en schouder, doe maar rustig aan!
*Grinnik!* dat commentaar van jou bij die foto's!
Gaaf gezicht je dochter samen met Tsjillert!
Ik zou zo graag willen dat Lisanne ook lekker met Grytsje kan gaan rijden, maar voorlopig zit dat er jammer genoeg nog niet in, behalve dan even voor zichzelf in de bak.

Bianca -> Op die 2e foto zie je nog duidelijk een veulenhoofd vind ik, maar wel een hele leuke!
Ze ziet er nieuwsgierig uit, niet echt schrikkerig of bang, en volgens mij is ze ook best wel eens een beetje stout op een leuke manier!

Hanny -> Welkom hier! Clown
Leuke merrie heb je!
De link naar je site doet het helaas niet........

Vandaag waren de Onderlinge Wedstrijden op de manege en natuurlijk reedt Lisanne ook mee op haar lievelingspony de haflinger Hetty!
Ik heb haar proef gefilmd, maar zal het morgen overdag wel uploaden, op dit moment gaat het superlangzaam.
Op zich heeft ze heel netjes gereden, alleen was Hetty behoorlijk dwars vandaag.
Hetty moest meerdere keren een proefje lopen en bij elk kind was ze lekker dwars, wilde niet in gallop of viel eruit, was moeilijk de hoeken in te krijgen, en dus ook bij Lisanne.
Ondanks dat had ze 175 punten en was ze 9e van de 30 deelnemers.

Vanmiddag ben ik nog gaan wandelen met Grietepiet, en ze was vandaag een stuk meer ontspannen dan de afgelopen keren.
Op een schrikmomentje en een paar onrustige momenten na liep ze vrij ontspannen en met haar hoofd laag naast mij.
Én ze heeft niet één keer op mijn voeten gestaan vandaag!
Mijn blauwe tenen zijn haar erg dankbaar hiervoor. Knipoog
Voor het wandelen was ik haar aan het borstelen en keek ook even naar haar uiers.
Ik schrok ervan hoe groot ze waren joh!
Als het in dit tempo doorgaat dan vrees ik dat het veulen eerder komt dan gepland.
We wachten het af, ik heb het gemeld aan de mensen die de boel in de gaten houden nu de boer er niet is en zij houden haar extra in de gaten.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:03

Patries: Bailando ziet er best uit. Leuk om je beide mannen zo lekker gezellig samen bezig te zien.

Madelief: Is idd niet fijn zo'n dol beest achter je aan. Ik vind ze ook altijd zo eng kijken. Meeten lijkt me zowiezo wel een keer leuk. Als ik een keertje langer in Krommenie ben, wil ik Furia wel in het echt bewonderen. Als ik de duinen en het strand op ga, neem ik mijn fjord mee. Mijn fjord is helemaal gek op de duinen, lekker heuvel op en weer af, maar dan moet hij wel een superconditie hebben. De zee vindt hij niet echt leuk, totdat hij de eerste golfjes voorbij is, dan vindt hij het wel weer leuk.
Ik heb een keer meegemaakt dat ze van manege Groot het strand op kwamen stuiven. Echt super onverantwoord, want het was tamelijk druk op het strand. 1 van de paarden kwam echt recht op mij en mijn fjord af, het ging maar net goed.

Pippi: Je ziet idd dat ze soms gespannen is, maar dat geeft niets. Laatste foto loopt ze heel lekker, zo te zien.

Jolynn: Gelukkig dat het met je arm weer wat beter gaat. Ik hoop idd dat ik snel weer wat uit mijn dip kom. Geniet gelukkig nog wel van mijn beestjes.
Hoe oud is Xantha? Ik heb ook een 4 jarige merrie en die wordt nu toch ook al wat lichter van kleur. Is heel lang donker geweest.

Kjoetie: Eindelijk dan je paardje bij huis. Ziet er goed uit hoor.

Rixke: welkom

Saida: Je hebt helemaal gelijk. Ik vind ook dat ik nu gewoon lekker bezig moet zijn met de paarden. Ga wel lekker naar les (mijn instructrice is streng, maar wel op een positieve manier en na de les heb ik 9 van de 10 keer een voldaan gevoel) en thuis lekker rijden.
Heeft Lisanne dan toch netjes gedaan. Heb je Sandra nog gesproken?

Ben vandaag lekker een klein buitenritje wezen maken met mijn ouwe trouwe fjordenbeest. Wat genoot hij (en ik daarom natuurlijk ook).

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:27

@Saida ik heb een sony ericsonK770i
Moet wel heel erg aan de bediening wennen want ik heb altijd Samsung gehad.
Maar de foto's zijn echt heel mooi, ben er erg blij mee

@Lisenka, lekker veel bij je beestjes zijn!! Ach gut
Xantha is nu 4 jaar en 8 maanden.
Zomers is ze wat lichter maar elke winter wordt ze toch weer wat donkerder!
Het is net een toverballetje!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:42

Rixke: Geweldig setje, welkom!

De rest lees ik zo bij. Kom net uit Benidorm, dood op, ff bijkomen. Had vandaag het risico genomen om ff met Fuego te lopen aan halstertouw, kon het niet over m'n hart strijken om hem weer binnen te laten. Nou, ik heb mijn lesje wel geleert. Ging goed totdat ik weer binnenkwam in de Manege. De wedstrijden waren volop bezig, en toen merkte hij het pas op hoor. Hij werd weer helemaal gek, steigeren en bokken, moeite om hem te houden, uiteindelijk werd ik meegesleurd naar zijn stal toe, wat hij dravend deed. Ik schrok wel heel erg. Wel goed puntje, morgen zijn de wedstrijden over, dus lekker los in de bak kan die gek worden, en en en deze week word hij geschoren! Dus morgen gaan we zijn maantjes knippen, ben die lange manen helemaal zat.. Zo ongelijk..

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:46

saida leuk voor je dochter dat ze 9de was gefeliciteerd met deze plek

en ja ik denk echt dat die twee aan de foon hangen met elkaar gelukkig ging het bij jouw ook beter dan laatst

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:47

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 23:16

O, wat gaan we weer hard hier!! Moeilijk bij te houden hoor haha Haha! Helaas had ik vrijdag weinig puf om te gaan rijden, dus heb dr los gegooid en laten springen over een zeiltje. Ze nam soms gekke sprongen haha Clown Heb er wel een paar filmpjes van, ik zal ze eerdaags eens uploaden Lachen Zou vandaag samen met eigenaresse naar buiten gaan.. Had er echt heel veel zin in, alleen paard wat ik zou lenen was iets verkeerd gegaan. Verzorgster had hem meegenomen, dus had ik geen paard helaas.. Volgende keer beter Knipoog

Saida: Het is zeker handig dat ik nog thuis woon! Heb gelukkig hele lieve mams die goed voor me zorgt haha!
Wat schrikken van de boer, zus van je man & grytsje! Het is nog wel even wat zeg.. boer & schoonzus opgenomen in het ziekenhuis en daarna Grytsje die op dr snufferd valt buiten. Bloos! Hopen dat de boer snel weer is opgeknapt. En wat goed van Lisanne een 9e plek en dat op zo'n dwarse Maflinger Haha!

Patries: Wat schattig dat Bailando je beet pakt haha Haha! En leuke foto's heb je geplaatst!

Lisenka: Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Ach gut Hopelijk trekt het in de loop der tijd een beetje bij! Al die hectiek van afgelopen jaren.. Jammer dat je wedstrijd minder ging, maar met je Fjordje was het weer lekker buiten las ik! Knipoog

Paola: Ik wist niet dat je op de Arckel stond! Mooie manege is dat Ja Misschien kunnen we in de toekomst een keertje samen rijden Knipoog Gave foto's van Mynke zeg! Ze loopt echt al als een trein volgens mij. Ze heeft een lekker moter van achter iig Knipoog

Soeske: Jeetje, was wel ff schrikken met Bram?! Gekke shetties ook af en toe.. Gaat het heel de tijd goed, en op het eind is het dan ineens raak... Hopelijk was dat de 1e en laatste keer Knipoog

Mossel: Leuke foto's van je paardjes! Ze zijn erg knap hoor Ja

Madelief: Ojee, krijgt Fuurtje een beetje nukkies? Jammer nu het net zo goed gaat, maar wie weet is het maar een fase. Hij is tenslotte nog jong Clown Wel een erg leuke buitenrit achter de rug heb ik gelezen, super hoor!

Mol: Leuk filmpje van Gitano! Lekkerding is het hoor Ja

Es: Ook druk met andere dingen Knipoog ? Leuk dat je zus er weer is Lachen En wedstrijden op de manege lees ik, leuk hoor zo'n groot evenement, maar wel lastig dat je nu niet kan rijden..

Peet: Tjillert is nog steeds een beetje stout lees ik Knipoog Gelukkig ging de wedstrijd toppie! Gaaaaf filmpje hoor! Celine rijd hem erg netjes Ja En die foto's zijn ook leuk Haha! ! Hahaha, die foto van dat lipje, geweldig!

Fanny: Gave foto's van jou en je nicht samen! Leuk zo met 2 van die friezen Haha!

Spokie: Rijden gaat weer lekker! Fijn dat ie bij jou ook zo lekker ging. Het blijft een kunst hoor dat paardrijden Haha!

Jolyn: Wat is Xantha toch een knappe meid! Vaak vind ik merries toch anders tonen dan een hengst of ruin. Maar zij heeft echt een stoere uitstraling! Pling

Rixke: Welkom hier! Je hebt een mooie fries zeg. En een heeel gaaf setje erop. Kleurt lekker fel zo op dat zwart Knipoog

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 23:58

dank je prins lover
@saida de site doet het weer hoor!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 00:04

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 01:19

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 09:52

Leuk leuk leuk, weer foto's Haha! Ik ga meteen even een kijkje nemen Knipoog

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 10:22

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 11:59

ooo wat een leuke foto's allemaal :d
peet: wat heb je toch een kanjer Haha!
pipi:
rijden ziet er netjes uit hoor Knipoog wat heb je toch mooi beestje Knipoog
jolyn: wat heb je en superr knappe meid leuke foto;s

reageer vanavond op de rest Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 12:04

wat leuk dat jullie allemaal zoveel foto's plaatsen Haha! echt genieten van al die barokke pareltjes Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 12:26

Pipi: Ziet er goed uit hoor! Lekker dat je steeds meer durft met haar!
Jolynn: Xantha Lovers met schone maantjes!
Gelukkig dat je hand (en Xantha) steeds beter gaat!
Furia is trouwens net zo oud als Xantha, nooit geweten.
En t grappige is, dat hij ook in de zomer veel lichter is en in de winter weer stukken donkerder Tong uitsteken
Soeske: Oo dan moet je idd wel eens naar het strand oor! Helemaal met dit prachtige weer!
Mossel: Ook mooie foto's hoor!
Kjoetie: Ik ga zekers even een kijkje nemen in je topic Pling
Rixke: Welkom!
Peet: Knapper tsjillert weer es!
En wat een mooie motor, kunnen zij mij niet eens komen oppikken voor een ritje Haha!
_Saida_: Spannend dat het zo begint op te schieten met Grytsje! Komt allemaal wel goed en dan heeft ze binnekort een prachtig veulentje Pling
Lisenka: Jaa, ze kijken idd altijd zo eng!
Gelukkig gister geen 1 tegengekomen, wel van een afstand een kleine kudde pony's gezien, zag er weeer mooi uit!
Manege groot huurt zn paarden aan alles en iedereen uit
Ben wel es eenn groepje van 5 pony's met jonge kinderen tegengekomen, die aan het rondzwerven waren, absoluut niet verantwoordelijk. En gisteren, 2 moeders met hun kinderen voorop het zadel, in de duinen. Kinderen hadden geen cap op!! Zag er erg gevaarlijk uit..
En geef maar een gil (of pb Knipoog ) als je een keer langs wilt komen, hartstikke gezellig!!
Prinslover: Nukkies, ik weet niet wat t was..
Ben benieuwd of het morgen beter gaat! Jammer dat je buitenrit niet doorging trouwens!

Mannen... Nors opkijken
Had dus gisteren tegen m gezegd dat we elkaar beter een tijdje niet konden zien, en gezegd dat ie maar moest bellen over een tijdje, maandje/week of 2, dacht dat hij daar ook behoefte aan had.
Had nog wel gister een smsje gestuurd dat ik t niet kwaad bedoelde, want hij was wel n beetje teleurgesteld oid had ik t idee..
Sinds gisteravond heeft ie me 3 keer gebeld, haha blijkbaar valt t m toch zwaarder denk ik Tong uitsteken Nouja, is een goede gelegenheid voor hem om te leren dat ik toch bést een lieve vriendin ben Haha!
We zien wel weer he... Vork

Edit: Oja en ik krijg net een smsje Tong uitsteken