Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SunnyHorse schreef:Noromectin Pouron hebben wij goede ervaring mee: streep over de rug en bij de sokken, na aantal weken herhalen en daarna van de mijten af. Geen gedoe met badjes en gedoe.
Tiinker die we hadden had er erg last van mijten, en ging maar niet weg met beye mite, en wat een gedoe zeg! Twee keer behandelen met de pour in van noromectin en klaar was het!!
Getty_Maan schreef:Bedankt voor jullie berichten, heb inderdaad de benen zo goed mogelijk geschoren en misschien haal ik de sokken er nog helemaal af.
Heb haar vandaag toch maar met een borstel ingesmeerd met de byemite en de benen even met een spons.
Nou ik ben bang dat ze ook schilfers over haar hele lichaam heeft, maar kan ook smerigheid zijn. Helemaal scheren geef ik niet de voorkeur aan, aangezien ze ook helemaal niet aan het werk is.
Maar als ik het daardoor beter zou kunnen behandelen, is het wel een optie.
Laura1982 schreef:SunnyHorse schreef:Noromectin Pouron hebben wij goede ervaring mee: streep over de rug en bij de sokken, na aantal weken herhalen en daarna van de mijten af. Geen gedoe met badjes en gedoe.
Tiinker die we hadden had er erg last van mijten, en ging maar niet weg met beye mite, en wat een gedoe zeg! Twee keer behandelen met de pour in van noromectin en klaar was het!!
Via de da? Of kan je dat ergens kopen?
SunnyHorse schreef:Noromectin Pouron hebben wij goede ervaring mee: streep over de rug en bij de sokken, na aantal weken herhalen en daarna van de mijten af. Geen gedoe met badjes en gedoe.