[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kladruber

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:11

kheb me paard binnen gezet, me les verplaatst naar morgen, maar het is nog steeds droog :(

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:18

Heidi Begrijpelijk dat je alles af hebt gezegd hoor.
Wel balen dat je dan achteraf nergens last van had.
Maar ja Laarakkers is een eind rijden!

Marialva Gek eigenlijk he dat je zo toegetakeld bent maar het zelf niet in de gaten hebt..
Maar doe nu echt rustig aan hoor! Want het is echt niet niks wat je hebt meegemaakt

Laura JAAAAAAAAAAAAA een jurk :):)
Ik weet nog wel hoe leuk ik het al vond een jurk uit te zoeken toen ik ceremoniemeester was..
Haha zie je het al voor je.. ik en een jurk.
Jammer dat je nou hier niet even een plaatje kan laten zien.

Jan Haha ... het gaat om wat er onder de jurk zit ... :+

Shanna Ik hou ook van noodweer! Maar hier... 5 minuten een bui en maar 1x onweer :=

evdpanne Auwie! Sterkte met je voet..

Hoop dat ik niemand vergeten ben.. ging even uit het hoofdje :D

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:18

Nou hier wel wat flinke knallen hoor..een zo hard en dichtbij, die moet wel ergens ingeslagen zijn..nu wel weer rustig.

@laulau, wat fijn dat je een mooie jurk gevonden hebt!! Dat hoort er toch lekker bij, je een prinses voelen op je eigen trouwdag.. ik weet er alles van.. paar weken geleden nog zo gevoeld!

@Mariaalva, mooie flits!

A.s. zondag ga ik met Querido naar een clinic van Juan Diego Garcia Trevijano. Werken aan de hand en klassieke rijkunst. Georganiseerd door Marie Elise Jansen, gevestigd in Holten. Dicht bij ons in de buurt. Ik zag toevallig hier op bokt, net de avond voor we op vakantie gingen een link. Dus ik zo eens kijken..
Bleek het de man te zijn van deze filmpjes...
http://www.youtube.com/watch?v=BSA5sFpF ... re=related

Whaaaaahhh dacht ik.. dat wil ik wel eens meemaken..! Kun je vast een hoop van leren, denk ik maar zo..
Dus a.s. zondag vroeg gaan we al op pad..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:23

Laulau, als ze dat uitstrekken met de voorbenen doen is t helemaal eng.. zeker op de stenen.
Spannend je eindgesprek gehad. Goed gegaan? He bah, de katten een kleine vogel te pakken.

Prinslover, wel even spannend op dat stuk naar beneden.. grind maakt idd rot geluid voor paarden.
Fijn dat t naaktstrand wat rustiger was :)) en lekker piellies kunnen kijken :P

Saida, t was zeker sneu voor de haf en de merrie dat hij t er zo druk mee had.
Bij ons waren ze gisteren ook zo druk..

Kelly, Flan haar been is deels kaalgeschoren ivm de injecties.Nu doen we haar alleen snachts naar buiten tegen t verbranden.
Ik kan in de morgen wel smeren maarde rest van de dag niet ivm werk en dat is niet afdoende tegen de zon zoals t afgelopen dagen was.
Daar is t nu nog te kaal voor. Een sok of iets anders om haar pootje is ook geen optie want ze staat in een opfokgroep met grappenmakers.
Vorige week had ze boxrust (op 2x kwartier stappen of klein stukje wei na) en toen mocht ze er niet bij van de DA.
Hoop dat ik haar van t weekend wel de hele dag buiten kan houden, dan kunnen we paar x daags smeren.
Heel mooi stukje over jullie vriendschapt :+: :(:)

Zilfstar wij spuiten t in de mond, gaat bij flan heel gemakkelijk.

Pag 445 bijgelezen.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:32

meiden, meiden wat een drukte hier. gister al geen kans gehad door omstandigheden (water, zand, paarden) om bij te lezen, nu weer niet, loop ik zomaar bijna 10 pagina's achter. maar zag wel dat Ilona goed bezig is........

Prinslover schreef:
Eenmaal op het naaktstrand was het lekker rustig :D . Wel zat blote pielies om naar te kijken _O- HAHAHA!
Ook nog foto's gemaakt...

ik dacht al: waar komen nou toch al die hp-foto's vandaan op me mobiel?? :D :Y)

Prinslover schreef:
Ik spuit het gewoon in de mond hoor :) . Even snel, hoppa, erin. Hoe langer je gaat meuten, hoe meer ze tegen stribbelen. .......... Zo gepiept ;)

AMEN!!! helemaal mee eens.
*duikt weg om alle bpb-ers niet op z'n nek te krijgen en vraagt Jan z'n opinie*

zo, ff gauw het topic nog doorspurten...

topicje van de strandrit: [ITP] Desperado (PRE) en Chico (PRE x Arabier) naar zee

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:52

Snowy, ik weet niet precies of ze iets nieuws gaan doen of dat op een andere manier haar beenmerg zo schoon is geworden..
Ik zal straks nog even een leuke foto van Flan neerplanten.. :)
Jammer dat er al de nodige maatjes voor Atlas zijn versleten..

Lakshmi, is dus niet echt een optie om een paard naar Tunesie te halen ivm voedselkwaliteit.
Je hebt sowieso dus een ander zadel nodig. EEn stalgenootje van mij heeft een WOW zadel.
Die kan ze helemaal op maat maken op wat voor paard dan ook. Geloof dat t met lucht werkt.
Hangt wel een flink prijskaartje aan. We hebben zo;n blauw zwembad dat je in NL bijna in iedere tuin ziet :D
IS iets van 245 doorsnee. Kan er iig lekker in afkoelen.
Flaaf strekt ook weleens zijn benen uit.. ben wel blij te horen dat Flan niet de enige is :D

Prinslover, gaar gesmoord vanmiddag in t pand..

Saida hopelijk kon je je buitenritje maken..

Mies gaaf dat t springen goed ging.

Zasread knap dat Vaidosa t zo goed deed met t oefenen ondanks dat t spannend was.
En ook goed dat t alleen laten van Emilio steeds beter gaat.
Bondosa echt een flierefluiter :D Igneo verkleurt dus flink.
Dat paardje wat je te koop hebt is die van jezelf? Waarom doe je die weg?
Gefeliciteerd dat je tante bent geworden *\o/*

Heikedenise, bedankt voor t duimen +:)+ Lekker bij je topknol geweest?

Marialva, t klinkt heftig :(:)

Yenneke lange lesdag maar wel goed gevoel.Ik duim morgen voor je!

Laulau een 7 *\o/* hihi een roze minijurk met paarsrandje, linky *D :))
Gaaf dat je je droomjurk hebt gevonden!!!!

evdpanne, gekneusde voet is niet fijn, beterschap :(:)
Oh wat gaaf dat je een tandje hebt van Shaggy.

Jolynn, een klein zwembad maar hoor haha.. zo'n blauwe die je bijna bij iedereen ziet :+
Lekker genoten van de fjordjes +:)+ En Aran derde dat is super zeker gezien de punten.

Had mooi voor de bui een tijd met Flan en Roos gestapt. Toen t zo hard regende lekker geborsteld, gekwekt en in de kantine gezeten.
Daarna nog even gewandeld en Flan en Roos gewandeld en op t laatst nog wat grasjes laten snacken. Flan voor de zekerheid met oog op t weer toch nog een nacht binnen..

Heb me vandaag voor training debiteurenbeheer opgegeven en ook weer ingeschreven bij de Nevi om Nevi1 (inkoopopleiding) te gaan volgen. Kan me per module inschrijven dus doe eerst de 1e module en zie dan wel of t niet te hooggegrepen voor mij is.
Heb er iig veel zin in.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:58

Ilona - Het is geen angst hoor! Ik was graag meegegaan! Ik mocht niet van de baas (uhm echtgenoot) Die zei later ook dat Sam vast een heel spektakel had gemaakt. Maar ja, in de Drunense Duinen viel Sam ook al 100% mee onder mijn kont. Schijnbaar ben ik anders op zijn rug dan Frank. :+ Sam is meestal alleen heel heet met opstijgen en ook dat is zienderogen vooruit gegaan. Dat is allang niet meer zo erg nu.

Sanne - Wat deed koudbloedkim ook al weer? :o

Regine - Ik kom zowiezo 3 oktober kijken en een vriendin van me gaat mee. Ze doet hobbymatig ook wat dingetjes aan de lange teugel. Ze is dus ook heel benieuwd. Ik zei nog dat ik graag zou meedoen, maar ze hapte niet. :+ Volgend jaar maar zelf proberen, kan ik eerst nog wat centjes sparen...
We weten nog niet op welke dag we gaan en of we gaan, ik wil er wel graag naar toe, maar ik zal de 11e onthouden.

Madelief - Fijn dat Furia zo goed meewerkte met de smid!

Suus - Je kunt het zo gek niet bedenken of het kan voor je trouwen. Een vriend van mij is getrouwd in Aviodrome in een vliegtuig. Had zijn bruid voor hem geregeld!

Yenneke - klinkt reuze interessant! Rechtrichten. Ben ook wel benieuwd hoe je het vind

Kelly - Wat een beauty is die Hermansen toch! En die voorpluk... wouw! Maar hij heeft er zelf soms wel last van dus. hihi
Ja, ik denk bijna de hele dag aan de paarden.

Sanne - ja, hè? Goei werk hèt toid nodig... Ben ook reuze benieuwd! En het kan grappig zijn om de eerste pagina's te vergelijken. Kijken wie er al vanaf het begin bij zijn... Als ie mooi is ga ik hem printen. Kan ik af en toe kijken wie wie is.
Ik heb geen verstand van telefoons. Kun je er ook mee bellen? ;)

Martine - Kom ik volgend jaar toch even aan? Hihi, dan kan ik immers zadels aanmeten... Kan ik een goed passend zadel aanmeten en naar je opsturen. :D Maar zo lang kun jij natuurlijk niet wachten... Een kennis van mij roept over de Barefoot Cheyenne. Die past op een shet, een fjord en alles er tussen in. Maar Bianca van Trackingsaddels raadde het af bij Frank omdat je er op een breed paard te weinig steun van kan hebben. Maar Flavio is niet breed... Heeft jouw Ainsley geen verstelbare boom? Ainsley heeft daar wel ervaring mee. Mijn moeder had ook zo'n zadel.

Saida - Morgen om half 1 wil ik vertrekken hoor!!! Het adres staat in mijn telefoon. Mijn telefoon functioneert voornamelijk als navigatie. Met wat geluk ben ik om 2 uur bij je.. Hebben ze daar ook kaas? (Heb de website even bestudeerd. Ik zag heel veel leuke forest pony's! Opa zou gaan kwijlen...)
Hahaha, zoals je dat omschrijft met die haflinger ruin... Hij zal je wel dankbaar zijn geweest?

Madelief - Zo da's makkelijk! Hier gaan ze alledrie het liefst in het zand liggen. Sam wel een keer of 4! Die wil zelfs door de knietjes als ik hem de wei uit haal vóór het rijden. Ideaal rolzand vinden ze.

Ilona - Da's wel heel dichtbij zeg! Maar toch de bossen hebben ook hun charmes hoor. Het volk wat daar loopt is volgens Frank ook meer paardenliefhebber.

Lobke - Gaaf gemaakt joh, de muziek doet bijna de paarden bewegen ipv foto's. Is dat die schimmel waar je jou op bezig ziet? Dat andere filmpje van die man in Duitsland is ook mooi om te zien hoor! (Maar ja, 't blijft wit. :+ )

Daniëlle - Mooie foto's hoor! Geen kritiek van mijn kant. Mooi bedacht die naam van Llevado por el Viento

Sanne - Da's mooi nieuws en minder mooi nieuws. Nou ja, één mooi veulen is weer op komst! Proficiat. Ja, dat hoor je vaker toch? Hoe oud is Bondosa nu?

Laura - Moeilijk hè? Dan zie je hoeveel keus er is in jurken en tof dat Hincapie weer zo braaf was zeg! Morgen ga ik Superhorse bellen en dan weet ik wanneer ik jouw kant op kom...
Hoe was je eindgesprek?
Ach, wat sneu voor het vogeltje, maar dan kan het maar beter afgelopen zijn idd. Het opruimen ervan vind ik ook minder.

Debbie - Dat klinkt heftig idd. En nog wel een tand er uit! Brrr.
Leuk jullie ook naar Horse Event. Hoop echt dat we op dezelfde dag gaan! ;) Ben ook zeer benieuwd naar Xantha. En spannend! Elise brengt een fjordje voor. Is dat een eigen fjord of ook een project? Hoe is het gegaan?

Yenneke - Haha, dat was wel te hopen idd dat Ilona en Frank er ook bij waren... Alleen Chico en Des zou wat summier zijn geweest. Werd het toch weer een meetinkje...

Jellie - Wat een flantastisch nieuws dat Flant zo goed gaat! Hopelijk blijft het zo. Ja, dat opstrekken blijft een maf gezicht!

Lobke - Ook al oktober? Niet de 10e hoor, dan kan ik niet...:) Wel mooi om te horen dat het zo goed gaat met Terroso!
En wij wonen ook niet in de randstad hoor. Frank was op een hemel uit voor op het bed van sabrina en kon het mooi combineren. Gaan we meeten op de lesdag bij jou?

Ilona - Waar heb jij foto's van gemaakt? Naaktstrand of Desje? hahaha. Ik hoorde het van Frank dat het idd behoorlijk druk was en dat gedoe met die hardlopers had met Sam een drama kunnen worden. Die flipt van dingen achter hem. :+ Maar het is dus wel voor herhaling vatbaar...

Kelly - Dat is de tijd, die is hard en onverbiddelijk! Goh 2006! Zo lang is dat nog niet geleden... :(:) Wat een bijzondere vriendschap hebben jullie samen dan! Dat die maar veeeeel langer mag duren!
Ik moet wel giechelen om jouw giegeltje... hihihi

Zilfstar - Ontworming zo ver mogelijk achter in de mond zien te spuiten, dan proeven ze er het minste van. Een uitdaging, want vooral Prince van ons, maakt er een heel gevecht van. Sam is makkelijk te overdonderen en Des kan je aankijken alsof ie zojuist rattengif heeft moeten eten... :P Succes!!!

Lobke - Ik mag Licor wel! Hahahaha

Snowy - Nee Friezen zijn idd geen koudbloeden. Ach het was al laat... :P :o Maar hij is idd wel heel mooi en veel in de hand geweest al. Hoe meer van zijn bestaan weten, hoe meer kans op een leuke baas voor hem. ;)

Mies - Goed joh, dat het springen ook goed gaat. Sam is een echte galoppeur, dus dat is een onbekend probleem voor mij. Maar knap dat Shannon het ook door begint te krijgen...

Sanne - Die Emilio zeg! Nee, geen tips, geen ervaring met veulens. Sam is ruin hè? Dat gedrag van Bondosa klinkt me bekend in de oren. Sam kan ook nooit lang bij de les blijven... Wat een knappe Vai!!! Nog tips om met Des te oefenen voor de Sint?
En tante... Proficiat!!! Hoe heet ze?

Denise - Het is maar goed dat je mijn gedachten niet kunt horen, want dan zou je de afstandsbediening willen hebben om hem weer zacht te zetten. Ik zit heel vaak te piekeren. Ach, al die PRE's. Ze zijn mooi hoor!!! Maar Sam ging beter gisteren en tja, ik denk niet dat nu de tijd er al is om afscheid te nemen. Daarvoor ben ik te gek op hem. Ik geniet ieder uur van de dag dat ie thuis is en ik ben zoo graag met hem bezig! Nu het rijden nog. Dat gaat gewoon minder momenteel.

Cynthia - Gewoon goed luisteren naar je gevoel en als je zo twijfelt, mag je natuurlijk een 2e opinie vragen. Mss dat je dan meer duidelijkheid krijgt voor jezelf? En mensen verdoezelen ernstige dingen natuurlijk vaak voor zichzelf. Vaak achteraf ga je je realiseren hoe klein het oog van de naald wel was waar je door heen bent gekropen! Dat gaat lang duren zeg! Heftig en mag je nu bepaalde dingen niet?

Yenneke - Succes morgen!!! En mooi topic idd.

Laura - Wow een 7! Gefeliciteerd! En een jurk...pffff! Proficiat!
Op buienradar zag ik idd boven Breda een rode wolk gaan. Dus wij hebben toen onze have ook naar binnen gehaald...

Jan - Ja, zo denken mannen hè? Die kijken wat er in zit.... (of kan...)

Esther - Beterschap en ook voor Shaggy. Ach gerum, al een tand kwijt!

Cynthia - Ziet er spektakulair uit! Had je niks anders te doen hihi...

Debbie en Elise - Proficiat met de goede prestatie van Aran!!!

Heidi - In Spanje hadden ze geloof ik wel meer keuze voor rijbroeken... ;) En in de Bommelerwaard viel het spoken reuze mee!
En gelijk heb je om geen risico te nemen. Beter een beetje te voorzichtig als verrast worden!

Jesser - Gaaf filmpje en ik reken op een verslagje! Heel veel plezier zondag! En nog gefeliciteerd met je bruiloft. Heb je een leuke dag gehad?

Jellie- Dat was beter gepland. Hier was het bloedjeheet de hele dag. Dus niks kunnen doen! Wat is dat inkoopbegeleiding? Ik zie iets heel fouts voor me dan hihi! Ben je bij een leuke ruitersportzaak en krijg je dan begeleiding wat je kan kopen? hihihihi

Zo dit plaats ik eerst maar even, Ego komt hierna...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:59

Jellie bedankt voor uitleg.
Lastig inderdaad...
Maar ik duim nog steeds voor je dat Flan snel blessurevrij is!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:02

Haha en toen zaten er ineens 2 grote antwoorden tussen..

Enne Frank.. ik zei iets soortgelijks en ben toch echt vrouwelijk :P

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:03

Speciaal voor Snowy :D
Afbeelding
Een maffe

Afbeelding
En een mooie :+:

Anouk jammer dat jij niet mee mocht Van de baas..
:D Idd flantastisch nieuws.
Staat geen inkoopbegeleiding maar inkoop opleiding :))
Ben nu Miller = medewerker inkoop en logistiek. Met Nevi1 ben je echt inkoop assisitent.
Ben ik voor t werk wel maar dit is t papier wat erbij hoort.
Opleiding sluit ook niet echt op mijn werk aan omdat wij best een heel apart kantoor zijn.

Kelly graag gedaan :) en bedankt :j
Laatst bijgewerkt door Jellie op 20-08-09 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:09

Nou gisteren had ik eerst een debat met een jonge Duitse Herder (niet die van mij, want dan zou ie gewoon luisteren) over het wel of niet in de garage gaan. Ik vond van wel en hij vond van niet. Zelfs lokken met stukjes brood werkte niet. Hij at ze op en ging als een speer weer naar buiten. En ik kan hem dus niet pakken, want het is een angstige hond. Pfff. Na drie kwartier heb ik het opgegeven. Toen had ik nog 25 minuten licht om Sam te kunnen rijden. Dat heb ik gedaan!

Ik heb er nu een enkelgebroken bit in zitten ipv dubbelgebroken. Whaha! Sam keek me toch apart! Je zag hem nadenken. Bakstukken even langer gemaakt en maar even longeren voor de zekerheid. Toen opstappen en rijden. Hij is wel makkelijker neerwaarts te krijgen met dit bit, dus voorlopig rijd ik hier mee. :+ Hij heeft zelfs in de draf een keer aan de teugel gelopen!!!

Ook wil ik jullie deze foto niet onthouden. Het jasje moet een keer vernieuwd worden. Ik ben kilo's afgevallen, dus het slobbert een beetje zag ik pas op de foto. Maar de rest is dank zij Cynthia bijzonder goed gelukt!

Afbeelding

Hij heeft een spaanse naam, dus het mag wel even hè? Een andere foto heb ik ook al en die van Prince en Des wow, die zijn ook supermooi geworden!

Vandaag hebben de paarden rust. Vooral Des had flink te lijden van het hete weer. Hij stond op een gegeven moment echt heel stilletjes in de wei. Ik heb ze binnengehaald, want er is geen schaduw op het land. En Des grondig afgespoten. Ik verdacht hem van een lichte zonnesteek. Daar kikkerde hij wel van op. Wel pas toen ik zijn neus nat spoot. Daarna Sam en Prince ook nog even en toen wat hooi, water en brokjes. Sam had er ook wel een duwtje van gekregen, maar Des leed het meeste. Toen het begon te waaien gingen ze weer naar buiten, maar vanwege de weersvoorspellingen hadden we ze weer binnengehaald. Nu staan ze een nachtje op stal, maar morgen gaan ze weer naar buiten.

Tijdens het binnenhalen voor de eerste keer moest Sam mee langs het werkvolk. Een vrachtwagen begon net met veel kabaal mest te lossen op het moment dat ik er langs liep. Frank verwachtte een heel spektakel. Maar Sam herstelde na één sprong snel en vertrouwde op mij! *D Lief hè? Uiteindelijk liep ie superbraaf langs de lawaaiige vrachtauto naar zijn stal!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:11

Jellie - de benaming blijft leuk!

Ik had overigens vandaag ook een gesprek bij een grote verzekeraar in Den Bosch. Maandag hoor ik of ik door ben naar de 2e ronde...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:19

Anouk: Leuke foto zo zeg! Sam ziet er ook knap uit zo :D.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:28

Michelle -> Leuk joh dat springen!
Ik denk dat ik met Rintske ook maar weer eens een sprongetje ga doen, gewoon voor de afwisseling en de lol.

Kelly -> Het is zeker geen leuk gevoel als je er aan denkt aan dat het er nu niet meer is en ook niet meer komt.
Maar aan de andere kant heb je nu ook veel leuke en mooie momenten, alleen is het heel anders.
Gelukkig kan je daar ook heel erg van genieten blijkt wel!
Ik leef eigenlijk in beide werelden, de friezenwereld en de wereld van het Iberische paard.
In beide werelden ken ik ook best wel veel mensen, en ik voel me in beide werelden ook thuis.

Tante Sanne -> Gefeliciteerd met je nichtje! *\o/*
Van droog dekken was eigenlijk geen sprake, de merrie was giga hengstig en bleef pissen.
Ook had ze haar eczeemdeken om, waardoor de ruin er niet eens goed bij kon komen.
Maar zowiezo is het voor beiden niet goed, voor hetzelfde geldt dat er eentje geblesseerd raakt, de ruin raakt uitgeput van het continu springen, en de merrie omdat ze geen moment met rust werd gelaten.
Ze staan nu uit elkaar tot de merrie haar hengstigheid over is.
Top dat zo'n foto ook in het bos kan! Dan zou ik graag daar een reportage van Rints willen laten maken door jou!
Tegen het openhalen van Emilio zou je rubberen matten kunnen ophangen.
Kan je hem dan niet ergens anders neerzetten?

Denise -> Nope sorry, ook voor jou geen stukje manen beschikbaar. :n

Cynthia -> Kan me voorstellen dat je een beetje de kluts kwijt bent, aangezien je er zelf vrij weinig van hebt gemerkt.
Maar toch zou ik in deze situatie toch maar van de artsen uitgaan en hun adviezen opvolgen.
Ze zullen echt wel weten waar ze over praten.
We hebben je nog maar pas in dit topic, en willen je nog laaaaaaaang niet kwijt, hoor! :(:)
Gaaf die flitsfoto's!

Yenneke -> Knap hoor wat dat meisje allemaal doet en kan met die paarden!
Doe het haar niet na!
Alvast heel veel succes morgen met je examen! +:)+

Laura -> Gefeliciteerd met je meesterstuk en dat je nu klaar bent met je opleiding! *\o/*
Enne..... kan je niet een tipje "van de sluier" oplichten w.b. je jurk? ;)

Esther -> Beterschap met je gekneusde voet!

Frank -> O o o! Als het ook maar even lijkt dat er over s.e.x wordt gel*ld is ie d'r als de kippen bij, hoor! :D

Marielle -> Helaas geen buitenritje gedaan, ik was alleen op stal, maar wel weer leuk gespeeld en geoefend met over een zeil lopen!

Anouk -> Vroeger hadden ze een kaaswinkeltje op het terrein, maar die is al 3-4 jaar weg.
Tot 2 jaar geleden hield de pensioneigenaar schapen, en van de melk liet hij dan kaas maken.
Er staan op dit moment 3 New Forest pony's bij ons.
2 van de pensioneigenaar en 1 van een stalgenootje.
Die van de eigenaar zijn moeder en zoon, waarvan de zoon te koop staat.
Moeder loopt Z2 met meer dan 30 wp, maarja, hoger kan je niet komen met een pony.....
Rintske reageert ook stukken minder op grootverkeer wanneer ik ernaast loop, maar als ik op haar rug zit is ze een stukje vertrouwen kwijt en reageert ze heel anders!

Nou wat een noodweer hebben we gehad zeg! Echt! Ik scheet bagger!.... :? NOT!
Hier viel het dus heel erg tegen, uitgaande van de waarschuwingen die waren gegeven.
Het heeft wat geonweerd en geregend, maar daar hield het dan ook wel mee op.
Wel was de bliksem ingeslagen bij het spoor in Hoogkarspel hoorde ik van een stalgenootje.
De temperatuur scheelt wel meteen 10 graden met gisteren zag ik in m'n auto.
Dan valt het hier nog wel mee, m'n neef zit op het moment in Afghanistan, daar is het 54 graden..... :x

Rintske was wel al binnen gehaald door Marieke ivm het weeralarm.
Ze belde me al op om te zeggen dat haar paarden al binnen stonden en of die van mij ook naar binnen moest.
Leek me een strak plan, het begon al te rommelen en te waaien, en ik hou er niet zo van als Rints dan buiten staat.
Zelf kon ik voorlopig nog niet weg, dus ik was wel blij met Marieke!

En ik ben wederom megatrots op m'n meisje!
Vanwege de regen en onweer ben ik met haar gaan spelen in de binnenbak met de bal.
Ik zag langs de bakrand een heel groot blauw grondzeil liggen, en daar wilde ik wel graag mee gaan oefenen met Rints.
Dus in de bak getrokken en omwijd gelegd, wat al voor veel wegspurt momentjes zorgde en veel gesnork.
Ik ben weggelopen en heb eerst de stal gemest, kon Rintske ondertussen wat wennen aan het zeil.
Toen weer terug met de clicker en een zakje met brokjes.
Ik ging op het zeil staan en begon met targetten en ging zo steeds een klein stukje verder het zeil op.
Rints bleef eerst met haar voorvoeten tegen de rand staan en haar achtervoeten helemaal schuin onder haar lichaam om maar zover mogelijk te kunnen reiken met haar hals zonder dat ze een pas op het zeil hoefde te zetten.
Toen per ongeluk 1 voetje op het zeil, maar dat was reuze eng want dat zeil maakt geluid, dus huppekee! voetje weer terug.
Zo een hele poos aangemodderd en uiteindelijk stond ze met haar voorvoeten op het zeil, maar verder ging ze vast niet.
Dus toen het halster met looptouw om gedaan, en haar zover gekregen dat ze over een puntje van het zeil ging lopen.
Dit steeds verder uitgebouwd en uiteindelijk konden we over het zeil lopen, draven, stilstaan, achteruit, een rondje draaien......
Weer wat overwonnen! :D

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 08:21

Goedemorgen! Ik leest straks bij :o Eerst aan het werk!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 08:35

marialva schreef:
Zilfstar schreef:
@ Marialva: Lang leve de digitale fotocamera's: schieten en wat niet goed is wegfl*kkeren... Haha. Maar wel kei gaaf zoals je de ontwikkeling van die ene flits (met die krul erin) te pakken hebt weten te krijgen zeg.

puur toeval geweest hoor :+ ik probeer al zn 10 jaar een flits te pakken te krijgen en nu is het eindelijk gelukt *\o/*

an houder wint :D
en met de camara,s van tegenwoordig heb je nu meer kans dan vroeger :P

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 08:47

Kelly, mooie dierbare foto, ik heb op mijn hyves bij de slideshow van mijn Fangio het nummer; Why do all good things come to a end? gezet toen omdat die woorden precies de lading dekte, Waarom kunnen sommige dingen niet gewoon voor eeuwig zijn...
Ik las iets over een opening van een nieuw topic? leuk ben reuze benieuwd *D
Sanne, je gaat wel fotos plaatsen als je met vlaggen gaat rijden he? ;) kan knap lastig zijn, een kennis van mij doet dat soort demos ook alleen dan met usa vlaggen, tja cowboys he :+
Cynthia moet nog even rustig aan doen, brrr enge dingen hoor! nu niet meer doen! Kan me voorstellen dat het een beetje verwarrend werkt, maar wellicht is rust toch de enige remedie?
Anoek wat een prachtig paard zeg!! alleen het stukje over het neerwaards rijden door het bit *foei* hahaha nageefelijkheid komt van achteruit ;)

Gister heerlijk op het strand gelegen, lekker gezwommen met Napoleon tot ongeveer 17.00 uur, om 18.00 uur moest ik op mijn paard zitten want ik had les, al die tijd prachtig mooi weer... tot 18.15 toen kwam er 1 bui over... 1 bui en precies op mijn dak }:0 zeiknat maar heerlijk getraind, de onweer hing een beetje boven zee en boven het wad dus ik kon veilig blijven rijden, na die ene bui was het ook weer helemaal over en begon de zon weer te schijnen, dat was het noodweer dus.

Heb geen fotos van de les maar wel van afgelopen donderdag, even trainen op het veld maar er kwamen twee paarden bij, een daarvan is erg favoriet bij mijn skimmel en zijn aandacht voor mij verdween als sneeuw voor de zon, heeft overigens wel een paar leuke plaatjes opgeleverd;

Hij heeft ze in het vizier;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:00

Ja Saida wat goed van je topknolletje!
Lekker gevoel he!
Wat je met rust en liefde al niet kan bereiken!!

Oww wouw Cloris wat is hij toch mooi :~
Ik ben alleen lichtelijk het spoor bijster.. heet je nu cloris of Beda?

Anouk, wat een mooie bewerking van jou en Sam!
Ben benieuwd hoe hij het verder op blijft pakken met dit bitje.
Ben binnenkort wel weer regelmatig in Udenhout voor het oefenen dus wil ik wel een keertje bij jullie langs om al het moois te bekijken hoor!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:03

Iedereen thanx voor de lieve felicitaties met mijn jurk! Kan jammer genoeg niks vertellen want er zijn hier veeeeeel te veel bekende zeer nieuwsgierige bokkers hihi... (misschien via pb maar anders moeten jullie gewoon wachten tot 12 juni :P)

@ Heidi Jij woont toch in Den Haag? Zoja waar in Den Haag woon jij ongeveer? Ga namelijk vandaag met een vriendin naar een paardje kijken wat ze leuk vond en die staat in Den Haag dus misschien wel in de buurt???

@ Cynthia ja het ging echt goed tekeer gister! Gave foto's zeg!

@ Jan maar een leuke verpakking is ook niet mis...

@ Esther sterkte met je voet! Was dus echt pech dat hij jou raakte... Snap dat Shaggy niet blij was met zijn tandentrekken :P

@ Debby ja ken die halsbandjes maar die monsters van mij zijn zo slim dat ze dan nog kunnen blijven hangen vrees ik. En dat ze de muizen uit mn schuur halen vind ik dan weer niet erg .... zolang ik ze maar niet cadeau krijg haha...

@ Kelly uuhm jij in een jurk volgens mij heb ik dat al meerdere keren gezien haha.. op de site van hypofocus en in bunschoten haha.. :P

@ Nathaly en hoe was je vakantie?? En al vaak weg zitten zwijmelen bij je trouwalbum??

@ Jellie ja vind dat altijd doodeng maar het ziet er wel komisch uit haha! Leuke foto's van Flan!

@ Frank heb in je topic gereageerd hoor!

@ Anouk Ik hoor het wel wanneer je deze kant op komt! Gezellie! Gave foto!

Lees de rest straks bij moet naar de mondhygienist....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:04

Saida: Zijn altijd leuke dingetjes om te doen over zeiltjes lopen enz :). Dapper dat ze het zo goed deed hoor!!
Cloris: Leuke foto's!

Ben net even naar de dokter geweest. Er zit vocht in me voet dat er niet uit kan en daardoor heb ik nu zoveel pijn. Dus heb nu pillen gehad om het vocht uit te voeren. En moet met me voetje om hoog zitten.... En dinsdag zou het alweer een stuk beter moeten gaan volgens de dokter. Ik hoop het maar!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:06

Laura, op de site van Hypofocus?
Volgens mij heeft zij nooit foto's van mij in jurk gemaakt..
Haha en ik bedoelde dan in jurk zonder paard :P

Balen Esther, nu hopen dat de pijn snel weg is!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:09

Kelly_Taco schreef:
Oww wouw Cloris wat is hij toch mooi :~
Ik ben alleen lichtelijk het spoor bijster.. heet je nu cloris of Beda?

Beide zijn mijn naam, ik luister dus ook naar beide ;)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:18

Kelly! Uuhm dan was het een andere fotograaf haha.....
Tijdje terug op een heleboel sites zitten neuzen maar dacht dat het die was haha... oh was het fabienne-fotografie? pfff dr zitten veel te veel fotografen op bokt...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 10:23

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 10:24

Frank: Hahaha, jaaa ik ga wel door met spammen in het topic :D :D . Ook als jij er niet ben. Die vunzige berichten lees jij toch wel :D _O- .
Wat was het leuk he, op het strand?! Hahaha.. Gelukkig was Desje zó ontzettend cool. Al had hij mee gaan stuiteren vreesde ik voor een andere afloop := . Maar je hebt echt het aller, aller braafste (jonge) paard die ik ken :j . Mag je heel blij mee zijn! :D

Anouk: Nou, achteraf misschien maar beter. Chico zocht veel steun (na het akkefietje met de hardlopers) bij Desje hihi. Hij was heel moeilijk kalm te krijgen. En dan zo'n vol strand (met kuilen := ) en kids die in en uit het water rennen, met ballen ect. En dan van die aso mensen, die denken dat paarden machines zijn en dus niks doen :( . Was misschien niet zo'n succes geweest met Sam erbij.. aangezien dat ook een temperament-volle kan zijn :D . Maar misschien volgende keer. Ietsje minder warm, dan is het ook heerlijk rustig!! Bovendien hebben we ook een bak hier op stal, zou je van te voren nog even kunnen longeren, even een hoop energie lossen en dan er naar toe. Is normaal gesproken zeer rustig strand! Aangezien er geen parkeerplaats bij is ;) . Dus por Frank nog eens voor een ritje in sept of oktober :D .

Mies: Jij moet ook komen voor een strandrit!! :D Chico en ik wachten met smart op je :D .

Eshter: Autsj... dat doet ff pijn. Een paard op je voet! :(:) Ze doen het niet express, maar lekker is het niet haha. Gaat het verder wel goed? Alweer gereden? Spam eens foto's ;)

Sanne: Gefeliciteerd met je "tante" zijn :D . Leeeeeeeeuk!!! Vooral als ze nog zo klein zijn, cute!

Cynt: Knap zeg die foto's ziet er heel spectaculair uit :D !!!

Cloris: Hahahaha, die Piep!! :D :D Wat een heerlijk ding ook. Spontaan gaan stuiteren bij 1 van je favo meisjes... :+ . Hij gaat ook zo makkelijk 'zitten' he :D . Vaker foto's spammen jij ;)

Laura: Jammer dat je niks kan vertellen over je jurk, maar ook begrijpelijk :D ! Het moet een verassing blijven he ;) . Wel super dat je er 1 naar WENS hebt gevonden :D .

Saida: Knappe Rintske!! :D Chico die haat zeiltjes, die kraken, hebben een gekke kleur... nee, die zijn niet te vertrouwen :n . Na veel aanmoediging doet hij het dan toch, maar elke keer weer als ik ermee begin is het toch atlijd weer even héél eng _O- .

Kelly: En, dit weekend weer naar je grote vriend Adorno :+: ? Heb je nog wat leuks in de planning, of ga je zien wat hij je brengt :D ?

Anouk & Saida, jullie hebben een mini meeting vandaag toch? Veel plezier :D !

Chico mocht gisteren een dagje vrij. Na 2 dagen strand even bijtanken haha. Vanmiddag ben ik lekker vrij, dus misschien weer een dressuurtraining, of iets aan de longe. Wel even werken iig. :D
Zag ook het topic van Frank. Zitten toch ook weer leuke plaatjes bij :D . Ben ook nog steeds heel geduldig op die van Sanne aan het wachten :# .
Wat betreft het weer, als er een paar druppels gevallen zijn, is het veel. Helemaal geen noodweer dus... Gelukkig maar, had geen zin in al die ellende :o .
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 21-08-09 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt