Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en lekker piellies kunnen kijken 

Prinslover schreef:Eenmaal op het naaktstrand was het lekker rustig. Wel zat blote pielies om naar te kijken
HAHAHA!
Ook nog foto's gemaakt...
Prinslover schreef:Ik spuit het gewoon in de mond hoor. Even snel, hoppa, erin. Hoe langer je gaat meuten, hoe meer ze tegen stribbelen. .......... Zo gepiept

Igneo verkleurt dus flink. 

hihi een roze minijurk met paarsrandje, linky

Sam is meestal alleen heel heet met opstijgen en ook dat is zienderogen vooruit gegaan. Dat is allang niet meer zo erg nu.
Volgend jaar maar zelf proberen, kan ik eerst nog wat centjes sparen...
Maar zo lang kun jij natuurlijk niet wachten... Een kennis van mij roept over de Barefoot Cheyenne. Die past op een shet, een fjord en alles er tussen in. Maar Bianca van Trackingsaddels raadde het af bij Frank omdat je er op een breed paard te weinig steun van kan hebben. Maar Flavio is niet breed... Heeft jouw Ainsley geen verstelbare boom? Ainsley heeft daar wel ervaring mee. Mijn moeder had ook zo'n zadel.
)
Ben ook zeer benieuwd naar Xantha. En spannend! Elise brengt een fjordje voor. Is dat een eigen fjord of ook een project? Hoe is het gegaan?
Wel mooi om te horen dat het zo goed gaat met Terroso!
Maar het is dus wel voor herhaling vatbaar...
Wat een bijzondere vriendschap hebben jullie samen dan! Dat die maar veeeeel langer mag duren!
Succes!!!
Maar hij is idd wel heel mooi en veel in de hand geweest al. Hoe meer van zijn bestaan weten, hoe meer kans op een leuke baas voor hem. 
En in de Bommelerwaard viel het spoken reuze mee!

Idd flantastisch nieuws. 
en bedankt
Hij heeft zelfs in de draf een keer aan de teugel gelopen!!! 
Lief hè? Uiteindelijk liep ie superbraaf langs de lawaaiige vrachtauto naar zijn stal!
.
NOT!
Eerst aan het werk! marialva schreef:Zilfstar schreef:@ Marialva: Lang leve de digitale fotocamera's: schieten en wat niet goed is wegfl*kkeren... Haha. Maar wel kei gaaf zoals je de ontwikkeling van die ene flits (met die krul erin) te pakken hebt weten te krijgen zeg.
puur toeval geweest hoorik probeer al zn 10 jaar een flits te pakken te krijgen en nu is het eindelijk gelukt
kan knap lastig zijn, een kennis van mij doet dat soort demos ook alleen dan met usa vlaggen, tja cowboys he
zeiknat maar heerlijk getraind, de onweer hing een beetje boven zee en boven het wad dus ik kon veilig blijven rijden, na die ene bui was het ook weer helemaal over en begon de zon weer te schijnen, dat was het noodweer dus.

)
. Dapper dat ze het zo goed deed hoor!!

. Ook als jij er niet ben. Die vunzige berichten lees jij toch wel
.
. Maar je hebt echt het aller, aller braafste (jonge) paard die ik ken
. Mag je heel blij mee zijn! 
) en kids die in en uit het water rennen, met ballen ect. En dan van die aso mensen, die denken dat paarden machines zijn en dus niks doen
. Was misschien niet zo'n succes geweest met Sam erbij.. aangezien dat ook een temperament-volle kan zijn
. Maar misschien volgende keer. Ietsje minder warm, dan is het ook heerlijk rustig!! Bovendien hebben we ook een bak hier op stal, zou je van te voren nog even kunnen longeren, even een hoop energie lossen en dan er naar toe. Is normaal gesproken zeer rustig strand! Aangezien er geen parkeerplaats bij is
. Dus por Frank nog eens voor een ritje in sept of oktober
.
Chico en ik wachten met smart op je
.
Ze doen het niet express, maar lekker is het niet haha. Gaat het verder wel goed? Alweer gereden? Spam eens foto's 
. Leeeeeeeeuk!!! Vooral als ze nog zo klein zijn, cute!
!!!
Wat een heerlijk ding ook. Spontaan gaan stuiteren bij 1 van je favo meisjes...
. Hij gaat ook zo makkelijk 'zitten' he
. Vaker foto's spammen jij
! Het moet een verassing blijven he
. Wel super dat je er 1 naar WENS hebt gevonden
.
Chico die haat zeiltjes, die kraken, hebben een gekke kleur... nee, die zijn niet te vertrouwen
. Na veel aanmoediging doet hij het dan toch, maar elke keer weer als ik ermee begin is het toch atlijd weer even héél eng
.
? Heb je nog wat leuks in de planning, of ga je zien wat hij je brengt
?
! 
. Ben ook nog steeds heel geduldig op die van Sanne aan het wachten
.
.