Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Dus ik gaat eerst maar weer eens bijlezen (heb nu de tijd, zit met een gekneusde voet
).
:
. Ook nog lekkere buitenritjes gehad! In duin kunnen sommige dingen ineens heeel spannend zijn, in Noordwijk verhuren ze grote steps die zijn ook wel eens erg vervelend
.
. En jammer zeg dat Bondosa niet drachtig meer wil worden! Leuke foto's ook van het vosje! Wel jammer van de schaduwen, misschien ook wel leuk om te werken met een reflectiescherm.
.
. Met Shaggy gaat alles goed, hij is naar de tandarts geweest (wat ie helemaal niet erg vond tot er een losse tand getrokken werd
). Heb nu het eerste tandje voor bij de collectie
. evdpanne schreef:Sanne: Jammer dat je nieuwe telefoon het niet is... Moest je trouwens nog iets inzenden voor het nieuwe topic? Heb het de laatste tijd niet meer zo bijgehouden. En jammer zeg dat Bondosa niet drachtig meer wil worden! Leuke foto's ook van het vosje! Wel jammer van de schaduwen, misschien ook wel leuk om te werken met een reflectiescherm.
en andere rijbroeken. Zilfstar schreef:@ Marialva: Lang leve de digitale fotocamera's: schieten en wat niet goed is wegfl*kkeren... Haha. Maar wel kei gaaf zoals je de ontwikkeling van die ene flits (met die krul erin) te pakken hebt weten te krijgen zeg.
ik probeer al zn 10 jaar een flits te pakken te krijgen en nu is het eindelijk gelukt
, alleen moet je een goed persoon hebben die zo'n ding goed kan hanteren
. Maar daar kan je nu lekker mee gaan oefenen!
. Is idd lastig foto's nemen
.
. Er zijn een paar spetters gevallen maar echt noodweer heb ik niet gezien. Het was bijna geen regenbui te noemen.