Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. Het was in iedergeval weer gezellig om iedereen te zien
. 's avonds moest ik nog naar een verjaardag/housewarming van een vriendin van me in Amsterdam. Ik had dr echt geen zin in, maar gelukkig was daar een jongen die me vorig jaar ook al was opgevallen
. Daar heb ik nu de hele avond mee zitten praten en was echt super gezellig. Toen ik naar huis wilde gaan ging hij per toeval ook naar huis en bood hij heel lief aan om een ander meisje (wat ook richting leiden moest) en mij af te zetten op Schiphol. Maar zij bedorf de pret weer door te zeggen dat we met de trein vanaf Amsterdam West sneller waren (verdorie). Maar ja ineens moesten we rennen (anders miste we de trein) dus heb niet eens mijn sluwe plan kunnen uitvoeren om aan zijn e-mailadres te komen (hij kent een vriendin van mij, althans dat zegt ie... en ik wilde weten waar die haar van kent. En hij kende dr bij naam en vroeg om een foto want dan wist ie het misschien weer. Maar die had ik niet dus had bedacht dan vraag ik wel of ik m naar m toe zal sturen. Maar daar is dus niet van gekomen
).
en lekker

leuke foto's ook van in Bunschoten.

)
weet zeker dat je een goed thuis voor hem vind.
Wat een stunt!
Het is geen oranje, maar cognacbruin.
maar wist je dat 40% van de mensen een nek henia hebben zonder dat ze het weten.

.
heikedenise schreef:jesser - veel beterschap
benthe - laat even weten wat de dierenarts zeg want heike heeft dat ook gehad en dat was idd schurft nu heeft die het bij zijn knieen en daar is het ook helemaal kaal alleen dat is geen schurft dat heeft ze al bevestigd bij mij komt zo ook iedere keer voor die benen
peet - die zwavelbloem poeder met olie hoe doe je dat en werkt het echt want ik heb al van alles geprobeerd