Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meya_ schreef:Klopt Jelske, Bûke is indd de Kanne x Bikkel. Dus bij deze Sanet
Jinthe2 schreef:Leuk dat je de avond interessant vind Jelske. Wat ik persoonlijk wel jammer vindt is dat ze twee sprekers hadden uitgenodigd die natuurlijk bakken met ervaring met zich meedragen maar die op dit moment niet meer aangesloten zijn bij het kfps. Ze kunnen daardoor alleen hun eigen mening geven maar tijden veranderen en voor de echte ins en outs had ik liever iemand zien staan die daadwerkelijk betrokken is geweest bij het hengsten traject
_Jelske schreef:@Lys: de lezing was bij Geert & Henk Trading in Mill. Zelf ook actief binnen het stamboek begreep ik, maar ze hebben bovenal een bedrijf in stallenbouw en ze maken mij daar een moois! Voorafgaande aan de lezing hebben we een rondleiding gehad door de productiehal en de showroom, was erg leuk.
Volgens mij hebben jullie het heel leuk gehad bij de indoor in Deurne. Ik heb hele leuke plaatjes voorbij zien komen.
boemel schreef:Hoe is t gegaan vandaag Sanet?
Jinthe2 schreef:Ervaren sommige dat zo? Dat in Friesland meer informatie beschikbaar is? Wat missen jullie dan?
Lys_PPA schreef:Dat lijkt me inderdaad geen verkeerde plek voor een rondleiding, interessant.
Haha ja, het was een mooie dag. Ons 2jarig dochtertje maakt het dan compleet om met uitstappen op de koets te zitten en nog even te menen dat ze nog wat te zeggen heeft "Picasso, galop!"![]()
Ik heb de foto hier nog niet gedeeld, dus voor de geinteresseerden (eerste manche, dus niet echt happy faces haha):
[ Afbeelding ]
_Jelske schreef:Het zou wel bijzonder geestig zijn als Picasso daar ook nog eens op begint te reageren! Ik vind het onzettend leuk om te lezen hoe jullie zo met het hele gezin genieten van de paardensport.
Wat betreft de foto: ik vind Picasso's uitdrukking anders bijzonder attentMaar jij kunt eerdaags dus weer aan de slag met de schoolmeester. Ik begrijp ook wel dat je dat als een eer ziet. Er zit toch een boel werk en opleiding in zo'n paard. Het is wat Laura ook zegt: hele mooie kans!
M_arjolein schreef:Hele mooie kans Lys! Je kan er echt zoveel van leren. Ik merk dat nu ook met de kwpn die ik rijd. Is ook Z2 geklasseerd. Ga volgende maand een b proefje met hem rijden. Bij het oefenen ging hij alleen automatisch halthouden bij binnenkomst op de AC-lijn. Als ik alleen oefen doet hij dat niet, maar blijkbaar zodra er iemand gaat voorlezen.Anyway hij mag graag de leiding nemen. Ik vind het wel grappig.