Mochten er liefhebbers zijn, Dylano in 2010
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou echt zoiets hebben na een paar x. Laat maar op die pony stap ik niet meer haha..
. Het rijden gaat steeds een beetje beter en hij heeft het prima naar zijn zin op zijn nieuwe stal! Ik zal binnekort wel weer even foto's van hem plaatsen
.
) mijn eerste B wedstrijd wil starten
. Dat moet toch wel kunnen
. We zijn nu momenteel bezig met wijken wat heel lastig is en twee oefeningen waar ik telkens de naam van vergeet
. En verder gewoon lekker rijden en met stelling en buiging werken om hem lekker soepel te houden! Af en toe grondwerk erbij pakken en dan natuurlijk ook een beetje vrijheidsdressuur, maar dat snapt ie allemaal nog niet zo (behalve het nee schudden die was echt zo geleerd!).
. Maar ja we zijn nu gewoon lekker bezig en sinds we verhuist zijn maken we ook lekker vaak buitenritjes in het bos en over strand en dat is ook echt heerlijk
.
!
leuke gelegenheid om te komen kijken!!
.
. De winter zorgt weer voor wat vertraging geloof ik, met alleen en buitenbak kan je niet altijd even lekker doortrainen. Maar dat komt vast wel weer goed
.
. Hoop dat ik er heel aankom!
. Lekker he, die paarden haha... Maarja, gelukkig issie ook heel braaf als het écht moet lees ik. Lekker dat ie weer helemaal zo goed gaat. Succes met je les!
haha!
? Leeeuk!
.
. Glibberen en glijden over de wegen, best eng.. maar wel mooi gezicht. Morgen wil ik eens plaatjes van Chico in de sneeuw maken, das het enige leuke aan dit weer
. Maar dan moet het niet nog sneeuwen, want dan krijg je echt rare foto's
.
)