[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:56

Kelly, ooh, wat een verhaal...

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 13:15

Vanaf 435

Anouk: Wat een mooie bouw heeft Fedde. Schitterend veulen.
Haha, friezen zijn niet koudbloedig. Hij was op dat moment denk ik koel in de kop.

Nadina: Wat is ze toch een knuffelkont. Leuk hoor. Moeilijke keus om te maken. De tijd zal je helpen.

Frank: Wat een gave foto’s zeg. Het ziet er allemaal erg ontspannen uit. Leuk!!

Shanna: Wat een geweldig paard is Vaj. Lekker pittig zo te zien.
Ja, die andere foto’s zijn ook geweldig.

Sanne: Dat is echt een onwijs mooie foto van die fries. Hoe heb je dat gedaan met die donkere achtergrond?
Van X-tremo is ook een mooie foto, maar ik vind persoonlijk die van de fries mooier. Of ben ik bevooroordeeld. Haha.
En al uitgespeeld met je nieuwe telefoon? O, heb je hem niet zelf uitgezocht dan?
Gefeliciteerd met Vaidosa dr zwangerschap.

Jell: Wow wat een nieuwtje is dat. Wat super. Gaan ze iets nieuws bij haar doen?
Jaaaaa Flan foto’s. Ik ben wel een beetje fan. Haha. Geweldige foto’s. Meer, meer, meer!!

Elise: Een tip om aan te komen. Minder stuiteren. Haha.

Niese1987: Mooie foto’s hoor.

Cynthia: Jeetje, dat is schrikken zeg. Gelukkig heb je nog wel wat aan de rest van je vakantie gehad.

Ilona: Jij blijft met mooie foto’s komen. Haha.

Saida: Rints ziet er goed uit. Ik moet nu wel lachen om mijn gedachte bij foto 1. Wat hangt daar nou aan het vliegenmasker??? Dr manen hangen erachter in een vlecht. Haha.
Leuke foto’s.

Regine: Bedankt.

Kelly: Wat heeft die Hermansen een enorme voorpluk zeg. Ach hij ziet echt niets. Haha.
Jammer is dat. Wij hebben inmiddels ook aardig wat maatjes voor Atlas versleten. Of dood of verhuist. Echt jammer is dat.

Lakshmi: Jeetje dat is ook lastig. En dan zit ik te zeuren op mijn zadelmaker die pas 1 september komt omdat hij op vakantie is geweest.

Laura: Dan kan ik beter stoppen met werken om bokt bij te houden, ik werk al parttime. Haha.
En hoe was je eindegesprek?

Jolyn: Jeetje, dat is ook zielig voor die jongen. Flinke klap geweest.
Zonde van zijn tand.

Yenneke: Hoe was je rijden met aanhangwagen? Had je ook gelijk examen?

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 13:15

Sanne: mooi is dat, zo'n nieuwe telefoon.. Ach maar zo verdien je er nog wat aan ;) Heb het ook altijd in het begin echt even wennen, heb nu zo'n samsung pixon wat dus wel handig is voor foto's maar ik stuur helemaal geen smsjes meer nu.. Gefeliciteerd met Vaidosa, leuk weer een veulie volgend jaar :) jammer van Bondosa..

Saida: _O- die ruin zeg, dan is die merrie zeker beter af bij Rintske..

Madelief: wat leuk, nou zo hoort het ook :) wij ook nog maar een jaar een een paar maanden samen, maar het zit gewoon helemaal goed :) Fijn dat het rijden goed ging :) wat maf joh dat het nou steeds zo'n mooi weer is, het was echt een goed jaar he?

Ilona: ja hij is best groot dus :) toen ik op zoek was naar een paard was dat ook een vereiste voor mij, met 1.82 voel je je toch wat prettiger op een wat groter en steviger paard (en voor het paard ook...) Hoe groot is Chico? Met dat zadel zit ik maar mooi nu :( nouja. Jullie hebben lekker gereden dus :) leuke foto's gemaakt dus? Ik hoop maar dat jullie tegen die tijd van het naaktstrand af waren ;) Flaaf is ook zo stom, in z'n eentje wil hij altijd gelijk het water in (behalve als er hoge golven zijn dan) maar als er een ander paard bij gaat hij soms heel moeilijk lopen doen totdat het andere paard in het water is.

Laura: hehe huwelijk op een dromedaris is ook wel heel traditioneel, dan dragen ze ook niet van die enorme glitterjurken die de wat modernere vrouwen dragen (zo iets: http://image10.webshots.com/11/0/19/38/ ... mUX_ph.jpg) Zadelbontjes hebben ze hier ook niet, gewoon bont wel (ze eten nogal veel schaap hier...) maar weet dan weer niet of je er zomaar wat onder kan leggen :S Hincapie was dus lekker relaxt :) :)

Jellie: haha arme Flaaf.. Ja en hier kennen ze dat helemaal niet, grote paarden. Er worden natuurlijk ook weinig paarden geimporteerd hier, met die temperaturen en slechte voedselkwaliteit.. Dus zijn het nog alleen de inheemse paarden, berbers, arabieren en mogod poneys. Die barefoot Sevilla heeft er volgens mij wel een soort van boom inzitten trouwens. Ik weet het niet zo goed meer, maar wat ik nu heb, dat schiet dus ook niet op, en aangezien ik niets kan proberen maar het gelijk in het vliegtuig moet meenemen er er douane over moet betalen is dat dus weer een risico..
Zo lekker hoor jullie hebben een zwembad :) en een gezellig feestje dus. Flaaf strekt ook soms z'n benen helemaal uit als hij uit z'n box komt, ziet er maf uit idd! Wat fijn dat ze zo goed leek te lopen :) :) lijkt dus de goede kant op te gaan :)

Malin: ik vind Suevo ook zo mooi! Wanneer doe jij eens een fotospam?? Dat zadel ik snap het ook niet, rijd er nu al een paar maanden mee en het leek gewoon helemaal goed te liggen, maar nu toch niet lekker dus. Zal het nog even proberen met een wat dikker dekje eronder misschien, andere zadels hier zijn ook weer aan de smalle kant voor hem.. Hehe grappig dat jij dus ook met het zadel op het vliegveld liep te slepen, hier moest ik gelijk douane betalen :S

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 13:49

Martine: Chico is niet zo heel groot hoor, ik gok zo'n 1.58m?? Maar das een prima hoogte :D . Weet je trouwens zeker dat er geen zand tussen je zadel en de rug heeft gezeten? Of een dubbelgevouwen stukje dek? Daar kan het ook ineens van komen?

Eline: Haha, jaa chico is echt een foto paard.. :D Al een hoop foto's van hem. Frank heeft er ook een paar met de mobiel gemaakt :D . En Sanne heeft nog een foto shoot gemaakt van mij... Dus komen er nog veel meer aan :+ Hoe is het met Atlas nu? Gaat ie al beter? En hoe staat het met je zadel?

Mensen...... zit hier zonder airco in het pand... het is echt HEET.... Pfff.... Hebben jullie daar ook zo'n last van?? Zou nu echt wel op het strand willen liggen, lekker de zee in af en toe... :+
Vanmiddag noodweer zeggen ze := . Hoop dat het mee gaat vallen. Heb geen zin in noodweer :n
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 20-08-09 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:07

Kelly -> Ohjee, idd echt wel emotioneel..... ;(
Jammer hè, dat sommige dingen die ooit zo goed voelden nooit meer terugkomen..... :(:)

Wanda -> Equimax is een goed ontwormingsmiddel, hoor.
Equimax bevat zowel ivermectine als praziquantel (tegen lintwormen).
Je hebt het in gel en in tabletten.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de gel, dat is sneller weggewerkt.
Als je paard zo'n tablet maar vreemd of vies vindt gooit ie de helft eruit.
Bij Rintske geef ik het gewoon vanuit de spuit, maar dan in 3-4 delen, dus de achterkant steeds een stukje verder draaien.
Wil ik het in ene geven dan trekt ze haar hoofd terug waardoor er bij mij altijd een gedeelte naast haar mond terecht komt.

Ilona -> Ik heb eigenlijk in de planning om een buitenritje te gaan maken (als ik nog een slachtoffer kan vinden), dus wat mij betreft mag dat noodweer ook voorlopig nog wel wegblijven......

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:21

Ilona: Over het algemeen worden natuurlijke hindernissen wat makkelijker gesprongen...in het bos sla ik een boomstam niet over ;) En in de bak gaat het springen ook al beter :D
Malin komt kijken....dus die duw ik een fototoestel in dr handen :P
aaaaaaaaah ik wil ook mee naar het strand!

anouk: gewoon doen dus ;)! Ik zie mezelf voorlopig ook nog wel studeren..heerlijk ;)

sanne: Balen van bondosa!

debby: Wat gaaf!!! Ga je dr zelf rijden?

Kelly: Mooi stukje, die foto straalt zoveel uit!

Ja wacht allemaal maar netjes op de opening! Want in de komende 50 pagina's kunnen we nog een hoop leuke dingen tegenkomen....

Vanochtend met shannon gesprongen en het ging goed!!! :D We doen het niet zo heel vaak maar vandaag kon ze na de sprong netjes door galopperen...de keren ervoor viel ze steeds terug in draf! Knap paard!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:30

Bedankt voor de lieve reacties!

Ja Saida dat gevoel is echt naar!
Het is niet alleen dat Taco er niet meer is maar de hele situatie is zo anders geworden.
Hop we laden hem even in om een buitenritje te maken in de Drunense duinen bij Claudia, keuring hier, showtje daar... echt met de fjordenmeiden onder elkaar...
Ik roep nu wel heel hard dat ik een PRE wil maar het fjordenlandje is zo eigen geworden, echt een beetje mijn wereldje waar ik bekend in ben.
Dus denk dat ik Perla haar veulen maar gewoon spaans ga beleren en een spaanse naam ga geven haha...

Dan heb ik geen Pura Raza Espagnol maar een R.E.P. (Rijdt Eigenlijk Prima) _O-

Oww en de wordenkuur: gewoon via het mondhoekje achterin het giegeltje spuiten! Slikken ze vanzelf door... (ow god.. dit is eigenlijk best een rare zin)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:39

Martine: Igneo is nu rond de 1.35m en is net 1 jaar geworden. Waarschijnlijk wordt hij rond de 1.55m-1.57m
Jeetje, wat ontzettend vervelend van je zadel! Vooral ook omdat je hem niet echt kan laten maken in Tunesie.. heb je al een oplossing gevonden?

Saida: Dat is zeker in het bos te doen :j Dan moeten we Rintske gewoon voor de schaduw van een boom parkeren en dan komt het helemaal goed!
Gezellig dat Rintske een vriendinnetje heeft. Maar beter ook dat die ruin er niet meer bij staat, want dat 'droog'dekken kan heel slecht zijn voor de merrie.

Laura: Oh, heerlijk lijkt me dat, een trouwjurk uitzoeken :D
Spannend! Hopelijk is je gesprek goed gegaan.

Debby: Ik heb niks nodig voor de opening ;)
Zo, dat is even schrikken met dat jongetje :(:) Gelukkig ben je te hulp geschoten.
Wat gaaf dat Xantha mee mag doen met Horse Event :D

Ilona en Frank: Super dat jullie rit zo geslaagd was :D En Chico is toch ook wel een kanjer! De held :=
En Desperado, tja, heerlijk gewoon, zo rustig als hij is.
Yenneke: Jeetje, dat is ook balen! Had je niet tussendoor in de brievenbus gekeken?

Jellie: Wel fijn dat Flan zo zichtbaar vooruit gaat :j

Kelly: Ik moest wel even slikken bij dat stukje en dan die foto erbij.. Het leven is soms niet eerlijk :n
Dat kan ik me wel voorstellen dat je fjordenwereld je zo eigen wordt. Ik heb dat nu juist met de P.R.E. en Lusitano wereld. Ik ben daar nu dus ingerold, ook met mijn bijrijdpaarden en leer steeds meer mensen kennen. De wereld er om heen gaat er gewoon bijhoren.
Maar het veulen van Perla wordt wel een super gave fjord! Ik vind Gra's de mooiste :j

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:43

Ik heb vanochtend met Vaidosa geoefend voor de show. Rijden met een vlag en op de volte met een lap naar het midden toe. Ze vond het allemaal wel spannend, maar het ging super goed. Ze vind het ook steeds minder erg om Emilio even alleen te laten. Alleen Emilio gaat het steeds erger vinden. Die arme jongen had vandaag zijn hele benen opgehaald aan het steigeren tegen de muur... Iemand een oplossing hiervoor?

Daarna heb ik Bondosa nog gereden. Wat een flierefluiter is dat toch. Ze hoort of ziet iets en ze is dan totaal niet met mij bezig en alleen maar met andere dingen. Haar aandacht hou je niet lang vast. Ze is wel steeds fijner te rijden. Ze reageert heel goed op mijn zit :D

En Igneo heeft natuurlijk weer de nodige aandacht gekregen :):) Hij is echt enorm grijs geworden de afgelopen week. Verder is hij niet veel verandert. Hij stond er wel even van te kijken dat ik er ineens weer was. Normaal komt hij naar me toe gedraafd, maar nu was hij toch wat afwachtend.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:45

Kell: Jaa ehh, sommige mensen slikken ook niet he _O- . Dus sommige paarden vertikken het dan ook :')

HAHAHA, nee, hoor, lekker flauw :+ :D

Sanne, jaa dappere dodo die Chico... :D . Ach tsja, voor de rest was ik al zoooo blij dat ie braaf vorige keer dat ie zo aan de stuiter ging, ging die keihard rennen, en lag ik er naast := . Deze keer leek die echt op de anda. Stampen, stuiteren, maar wel onder me blijven :+: . Top knol!! Wel hebben gelukkig ook geen kids gekegeld.. Die aan weerskanten van een pad gaan staan van 1 meter (!!!) breed.. Pfff, op dat soort moment doe ik schietgebedjes dat Chico ajb niet opzij springt.. := Maar heeft ie niet gedaan.. de topper :D

Edit: Knappe Vai!! Zomaar met een vlag erop, hoef ik met die van mij niet te doen haha! Gaaf hoor :D . Wel zielig voor Em.. die maakt het zichzelf moeilijk :(:) .

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:47

Oja, voor ik het vergeet. Ik ben vannacht weer 'tante' geworden!! :):)
Johan zijn broer en schoonzus hebben een dochtertje gekregen.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:51

Ilona, oww ja hahaha... dat is natuurlijk ook zo... zie je .. toch nog blond onder die bruin geverfde haren :+

Sanne, waar moet je een show rijden?
Fijn dat ze het zo goed doet.
Wel vervelend dat die kleine zo irritant is.
Weet ik eigenlijk ook niks voor ...

EN weer tante!! Gefeliciteerd.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 15:01

Ik moet in Sellingen een show rijden, het is een soort kinderfeest en wij zijn gevraagd om wat leuks in elkaar te draaien.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 15:05

Leuk zeg!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 16:21

Dit is echt niet meer normaal 11 pagina’s in 2 1/2 dag

Allereerst maar even lisenka van harte feliciteren nog leuke dingen gehad of gedaan ?

Shanna – ja de foto’s van jou op halley gaaf hoor en ook nog een knappe vaj op de foto gezien dat blijft ook een prachtdier ;)

Frank – ja ik moes er echt de tijd voor nemen om zoveel pagina’s bij te reageren en dat moet ik nou weer doen weer 9 pagina’s in 2 dagen.
Fijn dat je weer zo lekker met des bezig ben geweest lekker hoor met dit mooie weer

Sanne – die foto die je hebt gemaakt van die fries is idd echt gaaf heel mooi
En wat lees ik dosie weer drachtig leuk hoor alleen balen van bondosa enig idee waar het aan kan liggen ?
Ik wil meer foto’s prachtig echt top

Jellie – duimen op nog meer goede hoop voor je nichtje

Saida – bedankt voor de internet site
Ook jij lekker met rints gespeeld fijn dat ze het zo goed oppakt

Yenneke – x-tremo ziet er super uit op de foto die sanne hebt gemaakt

En die foto van ilona en chico :9

Anouk – dan vertrouw ik heike voor meer dan 1000% ik zoen iedere dag met hem loop onder hem door blijf onder hem zitten en weet dat hij niks zal doen om mij zeer te doen tenzij het natuurlijk per ongeluk gaat dat sluit ik niet uit.
En fijn dat je toch nog lekker gereden heb ondanks dat je er met je gedachten niet bij was het spookt wel erg vaak door je hoofd of je wel of niet sam verkoopt he ik hoop dat eerdaags een goede beslissing kan maken zodat je zelf ook wat rust in je hoofd krijg

Lisenka – ag gos banjer aangevallen gelukkig heeft die er niks aan over gehouden, gaat het met jou alweer beter met je knie ?

Kelly – aha nu begrijp ik het nou zo ver ben ik nog lang niet met heike maar we blijven lekker door oefenen. wel een leuk filmpje begrijp nu gelijk wat het is polka pas ;)
Wat gaaf om paard en koets te doen lijk me heel gaaf
En die voorpluk van hermansen echt zo mooi ik wil daar wel een stukje van
Ook ik zit hier met kippenvel die tekst te lezen en naar die foto te kijken

Denise – mooie foto idd van jou en isa ik zou hem ook zeker uit laten vergroten

Cynthia – super dat je zo’n heerlijke vakantie heb gehad alleen balen zeg van die hersenbloeding komt alles wel goed w.b. je geheugen en gevoel ?

Ilona – mijn schoonvader heeft het idd van mijn vriend gehad want die had bij hun de pincet geleend en vergeten te ontsmetten dus sja. Ik moet morgen weer terug naar de dokter en maandag naar de arbo dus we zullen zien, ik hoop dat ik weer mag werken.
En chico ziet er weer heerlijk uit op de foto
En ben zo jaloers je zit echt zo super dicht bij het strand echt gaaf, strandrit was geslaagd dus ben benieuwd naar de foto’s

Saida – oh die manen van rints ik wil een beetje :D en dat dekje staat bij haar ook super zeg maar ik blijf die van jou van eurostar echt geweldig vinden.
Ook lekker bezig geweest met longeren en balkjes lekker hoor die afwisseling

Laura – jij lekker bezig met jurken passen super hoor moet echt een gaaf gevoel zijn om je jurk uit te zoeken
Ook lekker met hincapie buiten gestapt even lekker rustig aan gedaan

Madelief – ja met ons gaat het goed heike staat op de wei te genieten van vakantie dus vanaf onze kant niet veel te melden volgende week komt die weer terug en dan gaan we weer lekker de training oppakken dan krijgen jullie weer informatie :D
Jij ook lekker met furia bezig lekker hoor

Frank – lekker met ilona naar het strand geweest ik ben jaloers super hoor.

En sanne gefeliciteerd met het weer tante worden

Zo hehe ik ben weer bij,

Zoals het er nu naar uitziet dadelijk weer lekker naar mijn topknol weer even vertroetelen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:08

hallo allemaal

sorry even ego

ben gisteren naar het ziekenhuis geweest omdat ik bloed uit mn holtes van mn hoofd verlies! nu blijkt dat ik bloed voor mn hersenvlies heb zitten en dat dat via de holtes wordt afgevoerd?? de bloedprop tussen mn hersenen is met 2 mm geslonken en zal dat zn 1 tot 2 jaar in beslag nemen voordat dat geheel opgelost is!

over mn korte termijngeheugen en het mindere gevoel in mn rechterkant van mn lichaam valt nog niets over te zeggen of dat terug gaat komen, dat zal de tijd moeten leren?

volgens de artsen heb ik een val gemaakt die je moet vergelijken dat iemand van 3 hoog naar beneden valt!?

het gekke van alles is dat ik nog steeds overtuigd ben dat het allemaal wel meevalt, ik denk doordat ik zelf niets bewust heb meegemaakt, ik denk nog steeds van het valt allemaal wel mee! maar de artsen beweren anders :?

ik ben daardoor een beetje de kluts kwijt en snap het niet helemaal waarom het allemaal zo lang moet duren??

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:22

Kel ik snap je volkomen :(:)

Verder hoi allemaal... wat is het warm buiten. Kreeg echt een klap tegen mijn kop toen ik van kantoor naar buiten liep. Net een warme fohn. Pff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:26

Cynthia Kan het geen kwaad dat bloedverlies of heeft de arts daar niks over gezegd? Kan me voorstellen dat je een beetje de kluts kwijt bent geraakt. Het is heel menselijk om te denken van het valt allemaal wel mee. Je wilt psychisch graag snel verder en alles kunnen doen wat je altijd deed, maar in dit geval ben je totaal afhankelijk van je lichaam en dat is vaak moeilijk te accepteren. Heb geduld en probeer naar je lichaam te luisteren en dan komt alles echt wel goed. :(:)

Kwam net toevallig bij dit topic terecht: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1158053 Meisje is pas 15 jaar en zo veel lef!

Vandaag van 7:00 tot +/- 15:00 gelest met de aanhangwagen. Ging voor mijn gevoel beter dan bij de intake. Maar ik vind het achteruit bocht om rijden nog wel lastig hoor! Morgenochtend nog een keer en dan aansluitend examen. Hoop dat ik het in 1x ga halen!! :\

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:30

Zag het topic ook Yenneke, echt wel bijzonder!! Leuk dat ik je nog zag gisteren. Misschien gaan wij over een tijdje ook wel saampjes over het strand ;) . Pff, wel vermoeiend zo'n dag zeker?! Ik ga voor je duimen morgen! Is nog knap lastig he? Succes!

Cynt: Knuffels :(:) . Denk aan jezelf he!! Voorzichtig aan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:42

Het was zeker vermoeiend. Zit nu echt een beetje te knikkebollen achter de laptop. Denk dat ik zo maar even m'n ogen dicht ga doen. ;)
Was wel toevallig en leuk dat ik jullie zag. Als ik straks een trailer heb ga ik X zeker een beetje strandproof proberen te maken en dan kunnen ook zeker samen eens een ritje gaan maken! Heerlijk lijkt me dat weer!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 18:35

Iedereen bedankt voor het duimen het heeft geholpen! Heb een 7 voor mijn meesterstuk! Ben nu dus officieel klaar met mijn opleiding!

Lobke gaaf filmpje wat een prachtdier weer!

Saida das lekker dat die in de cirkel lag ja het was echt te warm om iets te doen pffff...

Iloon ik kan hier niks vertellen over mn jurk want er zijn een heleboel bekende die ook bokken en het niet mogen weten haha... Ben iedereen wijs aan het maken dat ik in een minijurkje trouw met roze en een paars randje ;-) ...
Klinkt als een heerlijk strandritje!

Kelly zelfs ik zit hier met kippenvel dus helemaal niet gek dat je je zo voelt!

Wanda mijn vorige paard nam het ook altijd met gemak. Die van mn moeder deed iets moeilijk maar die was al bang als hij zijn eigen schaduw zag... van Hincapie weet ik het nog niet... Bij ons wordt alles in een keer gedaan door de manege-eigenaar.

Martine ja dan weet ik het zo gauw ook niet wat je kan doen... Moeilijk zeg als je niet veel bij de hand hebt daar..
En kan je foto niet openen er staat forbidden....

Mies gaaf hoor dat je gesprongen hebt en het zo goed ging!
en toch ben ik al nieuwsgierig :P

Sanne ja is echt heerlijk op jurkenjacht. Voelde me echt zo een prinsesje. En echt alles wordt voor je gedaan enzo. (en pashokjes waar je wel je kont in kan keren hihi)
Gefeliciteerd met het tante zijn :D

Denise en was je topknol vandaag net zo top???

Cynthia oh balen zeg dat het toch niet zo super gaat! Wel fijn dat het geslonken is maar dat dat zo lang kan duren zeg! En van 3 meter WOW!!

Yenneke succes morgen! Die bocht blijft inderdaad moeilijk...
Ik kreeg toen ik zakte (niet door die bocht) te horen dat ik maar thuis moest oefenen want iemand met paarden heeft daar toch ruimte voor?? ik kan niet eens met de trailer keren zo klein dat het erf is....

straks mn egootje

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 18:44

IK HEB EEN JURK!!!!!!!!

Ben echt helemaal happy! Hij stond echt helemaal geweldig!!
kan niet stoppen met erover dromen haha!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 18:46

het noodweer is hier net losgebarsten :j >;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 18:46

Waar is dat?
Ik hou van zulk weer... maar ik denk dat we hier niets krijgen. Misschien vannacht maar dan slaap ik er doorheen denk ik, haha.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 18:48

Hier in Breda rommelt het ook flink en komt het met bakken uit de hemel....