Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb het ook altijd in het begin echt even wennen, heb nu zo'n samsung pixon wat dus wel handig is voor foto's maar ik stuur helemaal geen smsjes meer nu.. Gefeliciteerd met Vaidosa, leuk weer een veulie volgend jaar
jammer van Bondosa..
die ruin zeg, dan is die merrie zeker beter af bij Rintske..
wij ook nog maar een jaar een een paar maanden samen, maar het zit gewoon helemaal goed
Fijn dat het rijden goed ging
wat maf joh dat het nou steeds zo'n mooi weer is, het was echt een goed jaar he?
toen ik op zoek was naar een paard was dat ook een vereiste voor mij, met 1.82 voel je je toch wat prettiger op een wat groter en steviger paard (en voor het paard ook...) Hoe groot is Chico? Met dat zadel zit ik maar mooi nu
nouja. Jullie hebben lekker gereden dus
leuke foto's gemaakt dus? Ik hoop maar dat jullie tegen die tijd van het naaktstrand af waren
Flaaf is ook zo stom, in z'n eentje wil hij altijd gelijk het water in (behalve als er hoge golven zijn dan) maar als er een ander paard bij gaat hij soms heel moeilijk lopen doen totdat het andere paard in het water is.

en een gezellig feestje dus. Flaaf strekt ook soms z'n benen helemaal uit als hij uit z'n box komt, ziet er maf uit idd! Wat fijn dat ze zo goed leek te lopen
lijkt dus de goede kant op te gaan
. Weet je trouwens zeker dat er geen zand tussen je zadel en de rug heeft gezeten? Of een dubbelgevouwen stukje dek? Daar kan het ook ineens van komen?
Al een hoop foto's van hem. Frank heeft er ook een paar met de mobiel gemaakt
. En Sanne heeft nog een foto shoot gemaakt van mij... Dus komen er nog veel meer aan
Hoe is het met Atlas nu? Gaat ie al beter? En hoe staat het met je zadel?
. Hoop dat het mee gaat vallen. Heb geen zin in noodweer
En in de bak gaat het springen ook al beter
! Ik zie mezelf voorlopig ook nog wel studeren..heerlijk 
We doen het niet zo heel vaak maar vandaag kon ze na de sprong netjes door galopperen...de keren ervoor viel ze steeds terug in draf! Knap paard! 
Dan moeten we Rintske gewoon voor de schaduw van een boom parkeren en dan komt het helemaal goed! 

Gelukkig ben je te hulp geschoten.
En Chico is toch ook wel een kanjer! De held 

Hij is echt enorm grijs geworden de afgelopen week. Verder is hij niet veel verandert. Hij stond er wel even van te kijken dat ik er ineens weer was. Normaal komt hij naar me toe gedraafd, maar nu was hij toch wat afwachtend.
. Dus sommige paarden vertikken het dan ook

. Ach tsja, voor de rest was ik al zoooo blij dat ie braaf vorige keer dat ie zo aan de stuiter ging, ging die keihard rennen, en lag ik er naast
. Deze keer leek die echt op de anda. Stampen, stuiteren, maar wel onder me blijven
. Top knol!! Wel hebben gelukkig ook geen kids gekegeld.. Die aan weerskanten van een pad gaan staan van 1 meter (!!!) breed.. Pfff, op dat soort moment doe ik schietgebedjes dat Chico ajb niet opzij springt..
Maar heeft ie niet gedaan.. de topper 
. Wel zielig voor Em.. die maakt het zichzelf moeilijk
. 

en dat dekje staat bij haar ook super zeg maar ik blijf die van jou van eurostar echt geweldig vinden.
. Pff, wel vermoeiend zo'n dag zeker?! Ik ga voor je duimen morgen! Is nog knap lastig he? Succes!
. Denk aan jezelf he!! Voorzichtig aan..
...