Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lisenka ziet dr wel heel leuk uit zo!
.
. En fijn ook dat je rijles lekker ging!
.
, maar gelukkig wist ik hem telkens wel redelijk goed bij me te houden! Ook ging hij op sommige stukken netjes nageven. De rechtergalop is ie twee keer goed aangesprongen, dat is zijn moeilijke kant, dus was echt trots op hem! Wijken deed ie ook netjes in stap, in draf schoot ie alleen maar weg naar voren. Voor een eerste les ging het allemaal nog best netjes, dus ik ben tevreden
. borderjay schreef:_Saida_ schreef:
Oh wat leuk!!!Dank je Saida! Je haalt Anne er wel tussenuit met dr middendraf,maar ik heb dr wel eens spectaculairder gezien...ik vind haar trouwens sowieso erg braaf voor haar doen,met het trainen op muziek ging ze steeds helemaal uit dr dak!
. Jullie zijn een mooi stel. Je ziet wel aan Heike dat hij het reuze spannend vond! Hij kijkt echt met van die grote ogen
. Maar de pics zijn leuk
.
. Idd jammer dat Otto niet verkleed is 

. Vriendje lief en ik gingen mijn kamer op. Ik mocht niet op de computer, voor de grap, ik moest bij hem komen.. Nouja goed. Deur moest ook op slot, zodat ik toch niet snel kon gaan 'bokken'
. Sleutel in zn hand.. en ff later toen we wouden gaan aankleden/douchen, was de sleutel foetsie
(en nee, we hadden niet eens geen gekke dingen gedaan hahaha) Wij zoeken en zoeken, echt álles ondersteboven gekeerd, NERGENS die sleutel te bekennen! Me vader erbij, sleutels geprobeerd, maar niks paste op de deur...
. Onderhand zaten we al 2 uur opgesloten
. Toen ik het echt niet wist na 300 x mn kamer over de kop te hebben gehaald zei ik voor de grap
. Ehh, je hebt hem toch niet in je hol gestopt he
. Trekt ie zn onderbroek naar beneden (zn gewone broek hadden we ook al 2 x binnenste buiten gekeerd) valt die sleutel eruit
. Had ie hem niet eens gevoeld in zn boxer
Myyy goddd wat een happening, echt iets om nooit te vergeten.
Shannon maar even gelongeerd voordat ik er weer opstap morgen...*morgen ook nog maar longeren* paarden zijn net zo blij als ik dat we weer kunnen rijden..