[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:43

gab - dank je wel hij is ook erug groot haha

jolijn - klopt mijn zadel schuift ook de zadelmaker heeft hem zo goed als die kon opgevult en als die helemaal is uitgegroeid dan komt er een nieuw zadel maar omdat die nu nog zo groeit kwa bespiering kon ik nog wel even met dit zadel doen

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:47

aaah, hetzelfde verhaal als bij mij dus!
Ja, het viel me gewoon op!

Is het bij jou ook vooral de singel die het meeste naar achteren lijkt te liggen?

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:23

Pssssst... Niet doorvertellen aan Lisenka dat ik deze geplaatst heb, maar hier is ze dus aan het oefenen voor Carnaval.

Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:51

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:12

Jan, ze hoort niks hoor:P toch jammer dat otto niet meer verkleed was :P Lisenka ziet dr wel heel leuk uit zo!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:33

hahaha Jan, die is goed!! we zeggen nix hoor.
Sanne: wat een mooi koppie heeft ie toch. begint z'n halster te klein te worden?
heidi: zoals je het allemaal uitlegt, doet Jesse aan onze oudste denken. die WAS ook zooooo supermakkelijk en altijd opgewekt. ja dat gaat deels over met de jaren haha. succes met de verkoop, het zal wel geen probleem zijn verwacht ik.
de rest reageer ik maar niet, dan wordt t veel te laat. meiden denk aan de max. 3 pag. per dag he.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:53

_Saida_ schreef:
Even tussendoor! Gabriella ik heb nog een leuk filmpje voor jou! ;)
Talentenshow HK Leeuwarden

Oh wat leuk!!!Dank je Saida! Je haalt Anne er wel tussenuit met dr middendraf,maar ik heb dr wel eens spectaculairder gezien...ik vind haar trouwens sowieso erg braaf voor haar doen,met het trainen op muziek ging ze steeds helemaal uit dr dak!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 00:07

Vette foto van lisenk, zij en Otto stijgen onderhand op *D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:06

jolijn - ja ik denk dat het bij mij ook aan de singel leg maar zeker weten doe ik het niet hij heeft er nu geen last van alleen ik vindt het iritant dat die zo schuift

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:07

Borderjay: Wat een lekkere beestebende :P.
Zasread: Lekker hoor weer bij Igneo langs. Gelukkig dat het rijden met Vaidosa aan het eind wel goed ging ;). En fijn ook dat je rijles lekker ging!
Denise: Zo te zien had ie dr wel zin in met de wedstrijd!
Saida: Leuk filmpje van de show op de hengstenkeuring ;).

Mijn les gister ging echt lekker! Atlas had er erg veel zin in en was heel voorwaarts. Soms iets te :=, maar gelukkig wist ik hem telkens wel redelijk goed bij me te houden! Ook ging hij op sommige stukken netjes nageven. De rechtergalop is ie twee keer goed aangesprongen, dat is zijn moeilijke kant, dus was echt trots op hem! Wijken deed ie ook netjes in stap, in draf schoot ie alleen maar weg naar voren. Voor een eerste les ging het allemaal nog best netjes, dus ik ben tevreden :D.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:43

borderjay schreef:
_Saida_ schreef:
Even tussendoor! Gabriella ik heb nog een leuk filmpje voor jou! ;)
Talentenshow HK Leeuwarden

Oh wat leuk!!!Dank je Saida! Je haalt Anne er wel tussenuit met dr middendraf,maar ik heb dr wel eens spectaculairder gezien...ik vind haar trouwens sowieso erg braaf voor haar doen,met het trainen op muziek ging ze steeds helemaal uit dr dak!

Ik wil niet veel zeggen maar Anne spetterde er echt tussenuit, hoor! *D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:43

Hihi grappige foto! :=

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:34

Hallo Allemaal, even uit de meelees modus..

Heb vorige week wat foto's van de paarden gemaakt. Querido en Muffin zijn van mij. Junta is van stal Buena Suerté en staat lekker een poos bij ons.

Hier de link van mijn album, ben niet zo goed in het plaatsen van foto's hier, dus dan maar de link.

Zag dat iedereen prachtige winterfoto's had gemaakt, en wilde de mijne ook delen!

Groetjes Nathaly

http://www.mijnalbum.nl/Album=JGXNO48O

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 16:28

Denise: Leuke foto's van jou en Heike zeg :D . Jullie zijn een mooi stel. Je ziet wel aan Heike dat hij het reuze spannend vond! Hij kijkt echt met van die grote ogen :wow: . Maar de pics zijn leuk :D .

Jan: Haha, leuke foto :D . Idd jammer dat Otto niet verkleed is _O-

Esther: Lekker gereden dus! Altijd fijn! :j

Nathaly, wat een leuke merrie is Junta zeg! Wordt zij echt voor Buena Suerté (Jacqueline toch?) zelf? Of voor verkoop?
Muffin en Querido blijven schatjes. Ben echt in loveee op Querido. Hij is klein van stuk, maar hij oogt zo gaaaaaaf! :+:
En het was echt mega mooi wit bij jullie, ben jaloers op je winterpics!! :D

Nouuuu, wat ik net mee maak :') . Vriendje lief en ik gingen mijn kamer op. Ik mocht niet op de computer, voor de grap, ik moest bij hem komen.. Nouja goed. Deur moest ook op slot, zodat ik toch niet snel kon gaan 'bokken' _O- . Sleutel in zn hand.. en ff later toen we wouden gaan aankleden/douchen, was de sleutel foetsie :? (en nee, we hadden niet eens geen gekke dingen gedaan hahaha) Wij zoeken en zoeken, echt álles ondersteboven gekeerd, NERGENS die sleutel te bekennen! Me vader erbij, sleutels geprobeerd, maar niks paste op de deur... := . Onderhand zaten we al 2 uur opgesloten :') . Toen ik het echt niet wist na 300 x mn kamer over de kop te hebben gehaald zei ik voor de grap :o . Ehh, je hebt hem toch niet in je hol gestopt he _O- . Trekt ie zn onderbroek naar beneden (zn gewone broek hadden we ook al 2 x binnenste buiten gekeerd) valt die sleutel eruit :') . Had ie hem niet eens gevoeld in zn boxer _O- Myyy goddd wat een happening, echt iets om nooit te vergeten. :')

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 16:43

@Prinslover

Vond ze zelf ook zo mooi die foto's! Als alles voorspoedig verloopt, gaat Junta volgend jaar een veulentje krijgen. dit jaar wordt ze gedekt..Dus voorlopig zal ze echt nog wel van Jacqueline blijven. (en dus bij ons, want met al die hengsten op stal gaat dat niet echt je van hét worden met een merrie ertussen)

En Querido is ook echt gaaf! Vandaag even extra met hem getut, ik heb erg veel last van mijn nek/schouder, men vermoedt een nekhernia, en heb weinig gedaan met de paarden de laatste tijd.. Querido zocht me speciaal elke keer op.. Maar kon zo weinig doen.. vandaag was een goede dag, en heb hem lekker getut en geborsteld..
Hij stond er zo relaxt bij.. genoot er echt van! Moest zelf naar mij toe ook kroelen..met zijn lippen over mijn gezicht en zachtjes blazen.. gaf me toch wel even een brok in mijn keel..

En die sleutels.. hahahaha.. dacht dat ik soms een kluns was in vergeten waar ik ze gelaten had..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:08

ilona - bedankt we worden ook steeds meer een ''koppel'' en wat komisch van die sleutel dat vergeet je niet snel nee

jesser - leuke foto's

net heike weer gereden wat issie de laatste week toch ''braaf'' hij wil echt werken alleen af en toe wil die toch nog ff zijn zin doordrammen maar daar rijden we wel doorheen, dus ben weer trots op hem

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:22

Hoi allemaal,

Machonito, wat een ontzettend mooie, lieve foto's.
Prinslover, wat een vervelende situatie, van Pitufo. Op naar net zo'n mooie foto's met je éigen Chico!
Utixo, oeh lekker fris paard op het strand :P
_Saida_, Fijn te lezen dat het zo goed gaat met rijden. Mooi die kleur op dat zwart. Op zwart passen ook veel verschillende kleuren!
Borderjay, haha al die pluizenbollen op de wei, samen met de pluizenbollen schaapjes.
Zasread, leuk die verhalen over Igneo en Vaidosa. Heb gereageerd in je portret-topic. Ik vind het de mooiste foto's die ik tot nu toe van hem heb gezien!
Heikedenise, wow wat een reus! Erg mooi, die laatste foto.
Jesser, je paard kleurt geweldig bij de sneeuw.

Vandaag heb ik -TIG zadels geprobeerd in de winkel :D
We waren naar het Drunens ruiterhuis gegaan om eens te gaan kijken wat ze allemaal hebben. Moeilijk, zo veel soorten.
Het liefst wil ik een bruine, maar aangezien ze ook enorm veel goede ( zwarte..... ) tweedehands zadels hebben heb ik daar ook voor gekeken....
A.s woensdag komen ze zadels passen bij Urbino. De KN Allegro krijgt mijn voorkeur, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het goed licht en past op zijn rug. Eens kijken wat de mogelijkheden zijn....bruin én zwart.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:44

sjaad leuk hoor zadels kijken kan ook lastig zijn
goed de tijd ervoor nemen en alles komt goed

vandaag met tsjillert lekker gewandeld celine lekker op zijn rug we hadden de grootste shik met ze alle
hij komt weer wat bij was erg afgevallen maar nu hoeft hij nog maar een paar kilo´tjes erbij
hahah ik was ook behoorlijk wat kwijt maar hoop dat die wegblijven

morgen lekker rijden, zal hem eens flink aan het werk zetten
mss ff een poging om wat foto´s te maken als het lukt met me telefoon
heb een nieuwe dus moet goed komen laterrrrrrrr zal vanaaf nog ff gaan stappen hihihi

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:17

weer even snel (later uitgebreid) maar ilona ik heb net vreselijk dubbel gelegen... ik hoor het je ook al helemaal zeggen:
Citaat:
Ehh, je hebt hem toch niet in je hol gestopt he

Geweldig!!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:24

Heidi: Leuke foto's! Die grote ogen, echt geweldig! Hij had veel te zien zeker!
Wat jammer dat je Llano moet verkopen! Hopelijk vind je een goed huis voor hem!

Ilona: het is nu iets duidelijker, alleen zou het niks voor mij zijn, ik ben een grote voorstander van praten tegen je paard...ik zou het ook echt niet kunnen laten om stil te zijn, ik merk heel snel aan shannon dat ze het 'mist' als ik even niet praat..tijdens het borstelen ook hele verhalen en als ik uit het zicht ben gaat ze draaien, maar zolang ik blijf praten blijft zij rustig..

bethe: gave foto's! ik vind dat Irma een heel typisch hoofd heeft, vond ik al toen ik dr in de stal zag, een bepaalde blik...kan het niet echt uitleggen *wel positief hoor*

saida: Dat wist ik niet, dacht dat je galop ook al meenam. Is er een speciale reden voor?
Dat oranje staat dr goed!

gabriella: whaaa die haflinger is leuk!!!!! Hoe gaat het met dr?

denise: Hij is echt huge!!! Wanneer is de volgende start?

esther: Atlas weer goed opgeknapt dus! Kun je hem nu vaker rijden?

Vandaag weer lekker met een wilde macho onder mn kont door het bos gehupst....echt niet slim om een week niet te rijden...maar we zijn heelhuids thuisgekomen ;) Shannon maar even gelongeerd voordat ik er weer opstap morgen...*morgen ook nog maar longeren* paarden zijn net zo blij als ik dat we weer kunnen rijden..
En mn vervelende schoolperiode is bijna voorbij!!!!!!!!!! A.s week nog leren en tentame maar alle opdrachten zijn eindelijk af!!!!!!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:12

Picasso goes wild! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:16

Mies, doel je niet gewoon op haar arrogante, uit de hoogte kijkende blik? :D

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:27

Saida: Jeetje wat heftig dat Mayke Fauno weg wilt doen.....dat is namelijk de pappie van Bandito.... Waarom wil ze 1 paardje wegdoen? Hoe oud is Fauno eigenlijk en wat is haar vraagprijs? (ben gewoon nieuwsgierig)

Amanda: Kun jij de fotos van Nino naar mij toesturen. Ik kan ze namelijk via bokt niet zien en ik ben zooooooooooo benieuwd!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:53

hey peet wat verneem ik nou in mijn prive bericht !!!!!
een knappe scharrel ,nou vertel,
liefs marielle

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 09:37

mies: aahh lekker door het bos, kben jaloers
penny: zoo die is lekker wild haha
peet: dat wordt zweten dus..
nishada: succes woensdag. laat je wel goed voorlichten en kijk zelf ook goed of iets 100% goed past en je aanstaat. DR heeft op bokt nou niet zo'n hele beste naam wat zadels passen betreft. zelf heb ik er wel 1 goeie ervaring mee gehad. een zadel waarbij je niet meteen een goed gevoel hebt moet je laten voor wat het is, het zal niet "vanlieverlee wel beter gaan liggen".
ilona: uuhhhmm, en hoe komt die sleutel daar? of kon je je handjes toch niet helemaal thuis houden hihi?

zometeen eens in gorinchem gaan zwemmen, vanmiddag verjaardag, wel jammer omdat het eindelijk weer eens goed weer is voor de buitenbak. dat ding is de hele week nog deels bevroren geweest