Sanne: Wat een mooie konijnen zeg, ze glimmen zo!
_Saida_: Hopen dat die mijt van Grytsje snel over is, klinkt trouwens of Grytsje al beter wordt van het longeren met pessoa! Grutsje en een vriendinnetje, schattig!
Soeske: Ja ik heb natuurlijk ook zo'n halster voor Furia haha! Alleen is al wat verkleurd door de zon, niet zo heel mooi meer.. Het touw wel, is ook n heel fijn touw, dat heb ik altijd bij mn leren halster 
Yenneke: Bedankt, ja Furia begint kleuter-af te raken!! Ook al weer bijna 5, time flies..
Esmee Leuk, wat sprongetjes gedaan, haha en Fuegeo een look-a-like, grappig!
En ook al een stal in Arnhem voor Fue op oog?
Prinslover: Aaah das altijd vet in de natuur springen.. Een cross lijkt me ook wel es kicken om te doen, maar dan moet je eerst wel n beetje trainen 
Peet:: Nog steeds ziek balen!
Jolynn: Het lijkt mij ook erg vermoeiend als je maar 1 hand kan gebruiken.. Sterkte er nog mee!
Lindy1982: Haha, ziet er grappig uit zo geschoren! Heeft ze geen deken op?
Prinslover Daaaankje
Ja, nu is het allemaal officieel, heb me ook voor de 20e april opgegeven 
Mies Veel plezier bij Felix & met het snowboarden 
Flamon: Als jij niet achter iets staat moet je het niet doen hoor! Sommige paarden hebben zo'n strenge aanpak wel eens nodig, maar wat ik hier uit op haal is dat ze al vrij gestresst/gevoelig was en als je haar dan gaat schoppen/slaan/ in de mond trekken, raakt ze alleen maar meer in de war/paniek..
Zo, straks lekker trainen! Heb weer zin om aan de slag te gaan, train niet meer dan 3, soms 4, keer in de week om voor Furia het plezier er in te houden en hem niet te overvragen, dus geniet van elkaar keer dat we fijn kunnen gaan trainen!
Denk dat ik ook wat balkjes/klein sprongetje gaa neerleggen..
Zondag lekker de duinen in met een meisje van stal, zin in! Hebben wel al om half 9 afgesproken 
Oja, volgens mij had ik wel verteld dat ik laatst 2 dagen niet was geweest en dat Furia mij toen onwijs had gemist.. Ik ben dus nog nooit langer dan 2 dagen van hem weg geweest, en als ik in maart wegga, ebn ik 10 dagen weg. Dus dat si wel spannend, ik hoop niet dat ie mij te erg gaat missen! (ik hem wel iig). Mijn instructeur vertelde ook dat n paard dat hij kende koliekverschijnselen kreeg als zn baasje weg was, dat lijkt me echt niet fijn zeg...