Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ja, nu is het allemaal officieel, heb me ook voor de 20e april opgegeven 

Das echt al een hele tijd niet gebeurd, geen leuk gevoel 
Ik zag op eens iets schattigs klein geels huppen, denk eerst het is een kuikentje, was het een kanarietje. Ik t nog een beetje proberen te vangen, want er bestaat toch niet zoiets als wilde kanaries? Maar was niet gelukt dus het hupt nog steeds door de stal haha

Nu rijd ik een haflinger, erg lief beestje ook 
Leuk trouwens dat Grytsje een vriendinnetje heeft, en grappig dat het ook een fries is 
Hoe is het met jou kanjer? 
Jammer dat het trainen wat minder ging, maar zaterdag gaat het vast weer beter 
En dat ze je uitgerekend omver rent.. Vervelend zeg!
Helaas heb ik niet gekeken.. Wat vond jezelf van de uitzending?
Gister was een vriendin van me mee die ook vaak mee ging naar Jielt. Ik wou dat ze ook even een rondje maakte op Amanda om te voelen hoe anders ze was, met name hoe gevoelig op je been. En dat heeft ze geweten
hahaha. Ze zat nog niet eens en Amanda begon al druk te lopen, waardoor zij ging klemmen met dr benen met als gevolg dat ze natuurlijk nóg harder ging lopen
Ik moest wel lachen hoor, het zag er zo grappig uit! 

.
!

Maar ik zal ze wel eens laten maken. 
Haffie is leuk, maar toch niet HET paard voor mij... Maar ik zal het er toch mee moeten doen tot ik ooit zelf mijn eigen spaanse kanjer heb
Jammer van je winterdipje...misschien een advertentie plaatsen voor vp?
Gaat met ups en downs pfff.
Maarre, klaar met de politie? Je wil dat toch heel erg graag? Of heb ik iets gemist? 

Misschien helpt het je bij je beslissing te nemen!