Sanet schreef:Wie was de vader ook alweer van jouw Bûke, Meya?
Dat is die Kanne uit de Bikkel-merrie toch?
Goed om te horen dat de controle positief was zeg! Dat moet een hele opluchting geweest zijn.
Sanet schreef:Verder heb ik er geen werk aan ofzo en ik vind mijn hobby heel leuk op dit moment….
Gelukkig heb jij geen reistijd
Tenzij je van het werk terug moet komen natuurlijk, dan komt het weer op hetzelfde neer. But I feel your pain lady. 
Ik ben donderdag naar de lezing over de nieuwe hengsten geweest van fokvereniging Limburg. S-U-P-E-R interessant. Echt weer onwijs veel nieuwe inzichten opgedaan en ook weer een boel geleerd. Ik zit nu eigenlijk te wachten op de nieuwe hengsteninformatie. Die zal wel bij de volgende Phryso zitten, toch? Ik heb namelijk een plannetje en daarvoor wil ik even een nieuwe excel aanleggen
Hier gaat het zijn gangetje. Jels gaat de derde week in van het nieuwe ritme en afgezien van een planningsmatig dingetje voor donderdag, gaat dat inmiddels heel prima. Bijna op de helft, tot aan de controle. Hopelijk zijn we daarna iig van de medicatie af. Dan hoef ik alleen 's morgens nog maar naar stal voor de stapmolen en kan ik de stalhouder vragen om te voeren tussen de middag.
Laatst bijgewerkt door _Jelske op 25-11-24 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt