Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_arjolein schreef:Thuis is altijd het beste Sanet, maar wel schrikken. Sterkte hopelijk komt ze er gewoon bovenop.
Heeft ze medicatie voor haar longontsteking gekregen? Is de nacht goed gegaan? Sterkte en beterschap voor je lieve vriendin!
Oké.. kan kan.. tussen neus en lippen door werd er gezegd dat het ook nog een luchtzuiger was. Nou, nee bedankt 

uch uch
Maar er zijn "maar" 2 paarden om te rijden in de goede tijden
Dan een enter, het veulen en de pony. Hoef ik niet mee te trainen natuurlijk, maar wel de aandacht geven en lekker poetsen. En het uitmesten, binnen/buiten zetten. Achja, houd je bezig.
Naast werk en een gezin is het soms wel "aanpoten" en goed plannen, ookal staan ze aan huis. Je kan wel makkelijker wat tussendoor doen. En, belangrijkste, een lieve man die er ook veel voor over heeft en vooral nu veel taken opzich neemt
jij dus ook al zo’n rariteit meegemaakt.
Maar goed, daardoor ook te laat de slobber klaar kunnen zetten etc. en de stalgenoot die dus vanmiddag Jels zou voeren/medicijnen zou geven maar afgebeld, omdat alles daardoor uitloopt. Zojuist dus zelf Jels maar verzorgd - op zich ook niet erg, maar het is zo'n hap uit jouw werkdag.
Ik heb mij dus genoodzaakt gezien om af te zeggen en dat vind ik wel zo jammer.

Maar stiekem heb ik wel een zwak voor het karakter van Bûke. Hij komt (nog) steeds zo heerlijk nuchter over
Sanet schreef:Wie was de vader ook alweer van jouw Bûke, Meya?
Sanet schreef:Verder heb ik er geen werk aan ofzo en ik vind mijn hobby heel leuk op dit moment….
Tenzij je van het werk terug moet komen natuurlijk, dan komt het weer op hetzelfde neer. But I feel your pain lady.