Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeyDercks schreef:Wat is in jullie ogen een fijn bit voor een driejarige PRE? Ze is gevoelig maar heel braaf. Nu een paar keer enkelgebroken ingehad, maar wil haar graag laten wennen aan een vast bit de komende tijd.
Als ze eenmaal bevestigd is ga ik haar net als mijn andere rijden met kimblewick, daar wil ik alleen niet mee beginnen.
Dorien66 schreef:ZoeyDercks schreef:Wat is in jullie ogen een fijn bit voor een driejarige PRE? Ze is gevoelig maar heel braaf. Nu een paar keer enkelgebroken ingehad, maar wil haar graag laten wennen aan een vast bit de komende tijd.
Als ze eenmaal bevestigd is ga ik haar net als mijn andere rijden met kimblewick, daar wil ik alleen niet mee beginnen.
Waarom wil je dat niet?
ZoeyDercks schreef:Ik vind een kinketting voor een paard wat nog helemaal niks kent wat te vroeg. Maar dat kan ook in mijn hoofd zittenvoor mijn andere merrie is het juist het vriendelijkste bit.
_Tarzan schreef:Ik lees straks even alles bij!
Fuego heeft er een nieuw vriendje bij![]()
Fuego is nu papa FuegoCompleet ontfermt over het veulentje
[ [url=m/LB1zJi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bXEfEB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DITZRj.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZoeyDercks schreef:Daar heb je een goed punt inderdaad. De ruiterhand maakt het zo vriendelijk ongeacht wat er in hangt. Wellicht toch maar een kimblewick bestellen. Ze past die van mijn andere merrie niet helaas (ander maatje, wel gepast).