Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caro_MarjaH schreef:Even een egopost![]()
Vandaag startte voor mij het outdoorseizoen goed. De eerste proef hebben we het maar niet over, maar de 2e proef gewoon met een dikke winstpunt gewonnen tussen de "bruinen". Best trots op mijn zwarte parel!
Laura1982 schreef:Nou wij hebben weer een topdag gehad de zon scheen en super punten gereden. 1e proef 192.5 en 2e proef 184.5 in het L2 waren we 2x eerste maar ze hadden L1 en L2 samen gevoegd voor de prijzen en toen waren we 2x 3e. Super tevreden en nu zijn het echt dikke punten inplaats van krap 181 en daardoor merk ik wel dat het kwartje is gevallen bij ons.
Estherr__1 schreef:Zotte dr veulen is vannacht ook geboren! Een merrie!
Foto's van het veulen van Zotte en ze heet Benthe
[ [url=m/RzpKZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5ihL9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WKjWTz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pJBpli.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michelletjuh schreef:Ilsemarie, je zegt precies het gene waar ik nu aan moet gaan werken idd!Daar kwamen we gisteren ook achter. Het ligt niet aan mijn houding gelukkig, maar ze vind het gewoon onwijs moeilijk. Ze heeft van zichzelf een best lange en weke rug en dan valt het niet mee om haar binnenachterbeen goed eronder te zetten en dan ook nog opzij. We moeten nu dus idd haar meer gaan verzamelen en zorgen dat ze daar sterker in gaat worden. Ik mag dus nu veel terug gaan schakelen, achterwaarts, sluiten in galop en als het lukt een begin met de keertwending. Dat heeft mijn lesgever gisteren geprobeerd en pakte ze vlot op. Dit is ook een goede oefening zei ze. Mijn lesgever gaf wat minder snel op dan ik haha dus dat tegenduwen heeft ze grotendeels kunnen verhelpen. Ik heb die kracht in mijn benen niet en dan dacht ik al gauw 'sjezus ik kan niet meer, laat maar'
Maar dat mag ik nu dus niet meer doen
Als ze dus van achter nog sterker word dan zou het straks moeten lukken, maar echt veel scharen zal het niet worden denk ik. Met haar rug is het een behoorlijke opgave om echt goed te kantelen. Maar we gaan er het beste van maken!