[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:21

cloris schreef:
_Saida_ schreef:
Heb al zo'n tijd niet met de trailer gereden dat ik eerst maar weer eens droog ga oefenen. ;)

Duidelijk, nou trailer erachter geen paard erin en rijden, kom je een warme Sjookoo halen :D

Ik kom zeker binnenkort een warme sjookoo bij je halen, maar dan wel mét Rintske! :D
Denk zomaar dat ze Pi wel errug leuk vindt, hahaha!

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:05

Lizzy, ik snap je helemaal hoor. Succes met je les morgen :) .

Saida, ik weet het wel zeker :D . Wie vindt koning hagelslag nou geen lekkerding :9 ?

lizzytje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:07

vind koning hagelsslag wel echt een geweldige naam en de kleur past er helemaal bij. maar een erg mooi paard

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:48

Heey

Dankjulliewel :D.

Lizzy: Veel succes en plezier morgen :D.

Hier zijn de wegen goed te doen maar de rijbak is een grote ramp. Shaddy heeft dus ook tijdelijk vakantie.

Pff, zit er even flink doorheen rondom Shaddy.
Gaat echt niet lekker nu.

Sinds Nouchka weg is is ze enorm veranderd. Ze is nu echt gevaarlijk op sommige momenten. De hoefsmid is een tijdje terug geweest en die was gewoon bang voor haar. Naar vreemde mensen is ze echt gevaarlijk. Die durft ze aan te vallen. Naar ons toe is ze ook vervelend maar minder erg. Momenteel voel ik ook geen klik met haar. Ik hou van haar maar ik voel niks speciaals meer. Als ze niet veranderd gaat ze van de lente weg. Dan verkopen we haar. Ik vind het echt zo moeilijk. Ik wil haar graag helpen maar weet niet hoe. Ik ben soms zelfs bang van haar.
Gister avond hebben we contact gehad met de VA. We moeten nu het voer veranderen en dat 2 weken proberen. Als dat niet helpt komt hij kijken en dan gaan we waarschijnlijk bloed laten prikken.
Ik hoop dat dit gaat helpen en dat er anders een andere oplossing komt want dit gaat niet. Ik moet al huilen als ik eraan denk dat ze weg zou moeten maar zo word ik ook niet blij van haar.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:52

Angela, jeetje wat lastige situatie... Snap dat je verdrietig bent. Ik ken Shaddy niet, dus heb ook geen tips ofzo. Goed dat er overleg is met je VA. Alle opties gewoon proberen. Succes :(:) .

Lizzy, haha, vind die naam ook briljant! Maar heb m niet zelf verzonnen hoor ;) .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:36

de buitenbak is bij ons ook niet te doen, en als je naar het weer kijk ga je van schrik bijna huilen, volgende week weer sneeu en het gaat weer vriezen :(

we duimen maar snel op de lente

en beda lekker op het strand gereden?
bedankt voor je informatie ik zet het in de opening

angela jee meid wat erg hopelijk bied de veearts meer duidelijkheid want hoop echt niet voor je dat je der moet verkopen.
sterkte

en voordegene die ook informatie hebben gestuurd bedankt ik zal het allemaal in de opening zetten

hier gaat alles zijn gangetje, zondag weer voor het eerst een onderlinge wedstrijd, 1 proef om te kijken hoe die het doet, dus spannend

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:05

Aah leuk joh Denise! Weer bijna helemaal back on track. Have fun zondag! 8-)

Okee weeeeeeeeeeeeekend! *\o/* Snel naar huis, lekker roti eten :9 .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:09

Angela: Inderdaad een lastige situatie... Hopelijk vind je nog een oplossing! Je was zo dol op haar en het ging zo lekker, misschien dat het wat met de hormonen is dat hoor je ook nog wel eens....

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:36

Angela -> Wat vervelend dat Shaddy zich zo gedraagt!
Ik zou er iemand bij roepen die er ervaring mee heeft, en je handvaten kan geven.
Vaak willen grondoefeningen goed helpen om de rollen goed duidelijk te maken.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:14

angela, wat vervelend zeg, sterkte ermee!
hopen dat er snel verbetering komt...

Hier begint de boel weer aardig te ontdooien, van de week 2x klein rondje naar buiten geweest (paarden waren/zijn errruggg frisjes!) en vandaag voor 't eerst sinds weken even in de bak op de club gereden.
Dat was ook weer even wennen, want als paard zijnde weet je na een paar weken echt niet meer hoe dat werkt... :+
Wat spanninkjes dus, maar ze heeft in ieder geval weer even lekker beentjes kunnen strekken!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:13

Suzanne: Hoe was je vakantie? Erg mooie foto's hoor....

Ellis: Jeetje wat wit!

Angela: Wat een pech heb je de laatste tijd. Gaat het al wat beter met je hond? Wij geven onze hond voeding van Kivo, lam/rijst. Dus licht verteerbaar. Wanneer hij last heeft van zijn darmen, kook ik altijd kip en rijst voor hem. Dit werkt goed. Jeetje, dat het zo erg is met Shaddy...dat valt niet mee. Is wel goed dat je haar laat nakijken. Van daar uit kun je misschien beter de keuze maken wat je gaat doen. Hoe dan ook, dit valt zeker niet mee.

Beda: Hoe was je strandrit? Ik heb hier gelukkig wel de mogelijkheid om binnen te rijden, alleen bij gladheid worden ze niet buiten gezet en dat vind ik dan weer frusterend voor de paardjes. Plus je verbruikt dan mega veel stro!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 13:17

Het strand was echt fantastisch, ik ga straks weer even, eerst hooi halen en dan met de Zkim even op het strand trainen <3

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:03

Heey

Dankjulliewel :).

Alicia: Met de hond gaat het weer goed gelukkig :D. Hij is weer lekker druk, actief en eet weer goed :D.
Kip en rijst mag ie idd ook hebben, dat gaat ie af en toe krijgen :D. We hebben goed voer gevonden van de DA :D.

Net heerlijk met Shaddy bezig geweest <3. Ze was zo lief en knuffelig. Heb der heerlijk gepoetst en geknuffeld. Ze genoot ervan. Ze heeft ook geen een keer geprobeerd te bijten ofzo :).
Daarna is mijn vader er weer even achter gaan lopen met de lange lijnen. Dat ging ook goed :D. Ze was wel druk maar ze bleef braaf luisteren <3.
Dit maakt het dus zo moeilijk omdat ze dus super lief kan zijn.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:23

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:19

Angela: Fijn dat het weer goed gaat met je hond.

Zo, druk maar leuk weekend bijna achter de rug. Ben gisteren bij een vriendin gaan eten en daarna onze jeugd ophalen bij een 80's en 90's party, flink gefeest en drankjes :o genuttigd. Waren rond 4.00 uur weer bij haar thuis, daar blijven slapen. Heb zo'n 2 uur geslapen....
Van daaruit gelijk naar stal en een buitenrit gemaakt naar de duinen. Dit was de eerste keer voor Dable om helemaal alleen langs de weg naar de duinen te gaan. Het ging eigenlijk wel goed, hij schrok in de bossen wel veel, maar bleef bij me en ik kon hem altijd gelijk overtuigen om door te gaan. Op de weg schrok hij helemaal niet, heel apart! In de duinen gelijk zandvlakte meegepakt en toen weer terug naar stal, hebben toch weer 2,5 uur gereden....en nu ben ik gaar.... :O

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:44

angela - zal morgen in je topic reageren, fijn dat je zo lekker met shaddy bezig bent geweest

ilona - ja we zijn weer terug en hoe we hebben een super wedstrijd gereden

beda - heerlijk op het strand gereden lekker hoor

alicia - lekker gefeest zo te lezen lekker hoor even weg met je vriendin, en ook nog met dable naar de duinen super om even uit te waaien, maar ik snap best dat je nu gaar bent :D

ellis - fijn dat je van de week toch nog even hebt kunnen rijden met fif, want als je nu weer naar het weer kijkt wordt je niet vrolijk

hier vandaag echt zo fijn gereden, tijdens het poesten en vlechten waren we allebei echt super relaxed dus dat was voor mij al een overwinning, toen met losrijden was die echt fijn aan de hulpen, en tijdens me proef heeft die zijn eigen echt van zijn beste kant laten zien, ik kon hem heel fijn rijden, en hij stond super aan mijn hulpen, tuurlijk kan die nog beter maar voor nu na zijn blesure is dicht echt top,

er reden er 21 mee in de B en je had vandaag ook de dag kapioensschap degene met de hoogste punten won die beker,
en wij waren 1ste van de B met 190 punten en we hadden de hoogste dagscore dus we kregen nog een troffee mee en een wisselbeker voor een heel jaar, echt top ik had mijn eigen geen beter debuut voor kunnen stellen <3 <3 <3 <3

Mijn kanjer

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:01

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:00

Denise wat gaaf!!!! gefeliciteerd! was het officieel?
Toch een leuke bevestiging dat jullie op de goede weg zijn!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:56

mies - nee was helaas onderling maar had dat express gedaan omdat ik hem niet gelijk officieel wilde laten lopen, wilde eerst kijken of we allebei de druk wel aan konden. en heb daarom ook maar 1 proefje gereden maar dit is een goede bevestiging om te zien dat het goed gaat

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:56

nienke zal ook even in jou topic reageren

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 13:12

Beda, lekker hoor op het strand trainen :D ! Benechnie jaloers ;) .

Denise, had het al gelezen op hyves :D . Zooo leuk voor je *\o/* Gefeliciteerd!!! Toppers jij en Heik!

Esther, hoe was je buitenrit op Shaggy? Was het nog racen of viel het mee := .

Alicia, haha, lekker even losgegaan dus als vanouds ;) . Moet ook wel eens kunnen, je zal vast lekker geslapen hebben vannacht _O- . Haha, die Dable van jou is ook al zo'n held dus.. :+ . Wel fijn dat ie zo braaf was verder!!

Ellis, haha, ik ken het, Chico was ook errug frisjes zaterdag aan de longe.. :D

Jeej, de bak was ein-de-lijk weer te doen zaterdag. En dat vond Chico wel erg fijn. Had m aan de longe, en hij heeft en 10 min lang kéihard gegaloppeerd en gebokt.. :') . Hij moest duidelijk even zn ei kwijt. Gelukkig kwam ie daarna tot bedaren en wassie lekker relaxt. Heb echt 2 dagen heerlijk kunnen rijden <3 . Wat een genot.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:14

denise, helaas maar alsnog erg leuk!
Wel handig dat je zo vaak onderling kan starten!

Ilona, hahah chico de gekke 5 minuten?

Esther: hoe is het met shaggy, zat toevallig gister foto's te kijken van de pluizenbol, hoe staat die er nu bij? ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:01

ilona - dank je :D haha chico de gekke 5 min, maar fijn dat je lekker hebt kunnen rijden

mies het is zeker handig dat ik zo vaak onderling kan starten,

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:23

Haha, geloof me, ik was zo blij dat ik er niet op zat.. :')

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:41

Heey

Alicia: Fijn dat ie ondanks zijn schrikmomenten braaf was :D.

Ilona: Haha, gekke Chico :D. Super dat je lekker gereden hebt :D.

Denise: Ook hier gefeliciteerd :D. Echt heerlijk om te lezen dat jullie zo lekker gaan :D.

Gister is de bijrijdster weer geweest. Ze heeft weer even op Shaddy gereden na 2 weken ofzo. Ze was echt heel braaf :D. Helemaal niet druk. In de omgang was ze wat minder lief maar nog goed te doen. Ze viel iig niet aan.