Lobke, wat leuk!
Jolynn, leuk dat jullie met Xantha naar HE mogen! Spannend hoor!
Veel foto's maken!
En succes morgen met Aran.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben ook wel allebei pittige X-jes. Wel super stoer hoor dan Xantha de Lusitano mag vertegenwoordigen op HE.
). Dat was wel heel toevallig!

Vaidosa drachtig 
Jij bent dus een voorstander van dit weer.
Daarna gedouched en snel happie gegeten. 
laulau85 schreef:Lobke gaaf filmpje hoor! Het was niet zo druk op die foto's te zien of lijkt dat maar zo?

Idra schreef:Hoera voor Vaidosa Sanne!!! Jammer van Bondosa... Is ze nog nooit drachtig geweest?
Mooie foto's weer

en arm jochie, haha ik denk dat je ipv "zand" "tand" bedoelde zeker 
maar wel gaaf hoor trouwjurken kiezen. Ljkt me echt leuk, maar de mijne zal mij toch nooit gaan vragen
Hij is idd aangekomen. Lastig dat gedoe met je zadel, ik had dat ook toen ik nog in Spanje woonde. Daar was echt haast niets te krijgen dus idd ook maar een ainsley uit NL mee genomen, die ligt op veel paarden goed en gelukkig ook gelijk op mijn Suev. Haha liep ik daar met een reusachtige doos over het vliegveld 

hoor net ineens iets tjilpen in de tuin. Ga ik kijken zie ik dat de kat weer een jonge merel te pakken heeft...
Dosie weer drachtig!!! Weer zo'n mooi veulen! Wel balen van Bondosa hoor... zou wel leuk zijn, 2 veulens! super gave foto's van de vos
. Ben ook zoo benieuwd naar de mijne!!
. En Xantha en jij op HE!
Wat gaaaf!
Wel witte? Of ben je voor wat aparts kwa kleur gegaan? En super dat Hincapie zo braaf was! Das ook echt een lieverd he 
. En beetje eng is het wel, gekke flan. Maar hopen dat ze zelf haar grenzen kent...
. Hele dag "weg gegooid". Wel leuk dat we jou nog tegen kwamen
. Jou vriend was ook echt de eerste die vriendelijk was haha. Stelletje asocialen hoor, hier in de buurt
. Haha, die Chico had een beetje haast. Hij wilde de fries achterna geloof ik
. Maar was al blij dat we heelhuids het (super drukke!) strand weer over zijn gekomen.
. Erg lastig als je daar woont...
. Frank en Des een box gegeven op te kunnen opzadelen. Ondertussen was Chico al klaar, en ik erop geklommen. Aangezien het mooie weer dacht ik eerst maar rondje duinen te doen, en terug over het strand. Het eerste stuk ging voorbeeldig. Die des zo braaf langs de weg
Ongelovelijk! En Chico vond het maar een beetje vreemd, voorbeeldpaard zijn, want normaal plakt hij altijd veilig achter een vriendje haha!
. Er waren hardlopers.. (daar heeft Chico het niet zo op..) en we moesten een heuvel af naar beneden, via smal paadje. Onderaan stond een haflinger te wachten, want je kan elkaar niet kruisen op het pad.. Chico had die al gezien.. Toen kwamen er hardlopers, over het grind (lekker k.lote geluid maakt dat..) naar beneden, alleen ze kwamen van achteren, dus ze hoorde ze wel, maar zagen ze niet..
Bosjes ook nog er tussen. Tsja, en dan heuvel af.. Oef,... Was zoooo blij dat Chico bij me bleef!! Hij ging wel even stuiteren (Des deed ook nog 1 stuiter hahaa, de makke kip!!) maar bleef bij me. Zag al weer een heel senario aan me voorbij gaan
. Maar het viel mee!!
. En dan overal hondjes, kinderen die het water uitrennen, en met ballen aan het gooien zijn. Chico bleef dus gespannen de rest van de rit, maar was gelukkig prima te houden. Eenmaal op het naaktstrand was het lekker rustig
. Wel zat blote pielies om naar te kijken
HAHAHA!
. Dus we pakten maar het water tussen de zandbanken
. Dat ging prima. Des ging lekker spetteren hahaha
. Ook nog lekker gedraafd en galop gedaan! En van het strand af kwamen we Yenneke heel toevalig nog tegen
. Erg leuk!!
. Maar volgende keer hoop ik toch op iets wat minder drukte hahaha
. DinkeyGirl schreef:Ik denk dat het echt een supergave opening wordt, de vorige was ook heel moo. Alleen zal het wel moeilijk worden voor de dames omdat we nu echt explosief gegroeid zijn! Maar ja we zijn dan ook niet voor niets het leukste topic van bokt O:)

Kelly schreef:]Vroeger
Vroeger dat was een tijd,
Wij altijd samen,
Maar nu is het er niet meer,
Dat is een feit,
Denk jij er nog wel eens aan terug,
Die tijd van toen,
Ik wou dat het er nog was,
Maar de tijd gaat zo vlug.
Wij waren altijd met elkaar,
Nooit alleen,
Ik zal het niet vergeten,
Ik ben je voor die tijd dankbaar.
Wij waren niet te breken,
Dat was wat ik dacht,
Maar tijden veranderen,
Dat is nu gebleken.
Fabienne stuurde me gister wat foto's van Hermansen en daar zat deze tussen.
Ik opende hem en de tranen rolde over mijn wangen... weet je nog Clau... die tijd
Snap dat het je niet in de koude kleren gaat zitten
Prinslover schreef:Ohh... kelly....... zit hier met dikke kippevel...............![]()
Brrrrrrrrrrrrr.......... wat een tekst... en die foto......... "Eng" gewoon...Snap dat het je niet in de koude kleren gaat zitten
. Vind het allemaal wel heel apart zeg...... ongelovelijk.. die datums ook, nog net niet gelijk... maar wat scheelt het.. Pff, zo'n foto en tekst is dan toch even raak he? Wel bijzonder leuk dat zij zo'n goede vriendin is!! Zulke heb je er maar weinig!!
. Even snel, hoppa, erin. Hoe langer je gaat meuten, hoe meer ze tegen stribbelen. Vraag desnoods iemand die er even wat sneller/handiger in is. Zo gepiept
accepteren het wel gewoon, dus ik zou het doen zoals Ilona zegt. Idra schreef:Ik had nooit problemen met ontworming geven, maar bij Licor is het een ramp: als ik het erin spuit, kan ik nog een half uur zijn hoofd hoog houden, hij zal het NIET doorslikken. Hij spuwt het gewoon weer uit. Ik meng het dus met appelmoes en meng het door zijn krachtvoer, dan gaat het wel binnen.
Maar normale paardenaccepteren het wel gewoon, dus ik zou het doen zoals Ilona zegt.