Ze staan weer op klein, aangezien Bokt moeilijk deed.

Paisley vliegt:

Paisley rust:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Machonito schreef:Loontje: Ja pietje was een zeer mooi paard en ook erg lief.
we hebben een leuke tijd gehad zo samen op het strand en door de duinen.
ik vergeet het nooit meer.
Van de zomer wil ik met Baron naar jullie komen dan gaan we met zijn allen op het strand rijden en jij zit natuurlijk op Chico![]()
en Benthe op een van haar rond springende paarden![]()
en Marcel maar leuke foto,s maken
Ik deel je mening helemaal Heid! Deze zomer rijden we weer zo over het strand, samen, en hopelijk nog véle malen!!!!!!!!!!!!! Prinslover schreef:Machonito schreef:Loontje: Ja pietje was een zeer mooi paard en ook erg lief.
we hebben een leuke tijd gehad zo samen op het strand en door de duinen.
ik vergeet het nooit meer.
Van de zomer wil ik met Baron naar jullie komen dan gaan we met zijn allen op het strand rijden en jij zit natuurlijk op Chico![]()
en Benthe op een van haar rond springende paarden![]()
en Marcel maar leuke foto,s maken
![]()
![]()
Ik deel je mening helemaal Heid! Deze zomer rijden we weer zo over het strand, samen, en hopelijk nog véle malen!!!!!!!!!!!!!
.
. Vind het helemaal spannend... Vraag me erg af hoe die gaat zijn, maandag was ie bij de eigenaar een bommetje... Bokken en zo hard mogelijk crossen was zijn thema die dag
. Dinsdag was hij geloof ik wel weer braaf. Woensdag had ie bij mij weinig zin met longeren en wat ie gister heeft gedaan weet ik niet. Dus ik zie het wel weer...

We hebben hem even uit de wei gehaald, naar de bak, kijken hoe hij zou reageren. Eerst liep hij heel stoer mee, maar in de bak had hij ineens toch wel door dat hij eenzaam was! Steigeren dat hij deed!! En hinniken, ik moest echt oppassen dat hij niet bovenop me sprong. Toen hebben we hem terug gebracht naar de wei en Fiesta even weggehaald, toen was hij, anders dan de vorige keer, ook heel druk. Ik ben hem toen gaan kriebelen en dat zorgde er voor dat hij weer wat rustiger werd. Hij kwam zelfs zelf naar me toe lopen! 
Ze ging er steeds vandoor. Gelukkig hebben we nog wel goed af kunnen sluiten en het proefje voor morgen nog even kunnen oefenen!

. Ik gebruik het puur voor de afwisseling, en gebruik echt lichaamstaal. Ik heb ook niet de intenties dingen officieel te gaan doen zoals mn level 1 halen en nog veeeeeeeel verder te gaan. Chico reageerd hier heel goed op, sinds ik dit doe volgt hij mij door de bak, houd me continue in de gaten van "wat ga je doen baas?!". Ik maak er echt een spelletje van, en aldoende leert hij. Ik en hij vinden het leuk, maar ik sla er zeker niet in door hoor. Dingen niet doen "omdat het niet natural is" ofzo
. Of ineens boomloos gaan rijden omdat zadels met boom erin niet goed voor je paard zijn
. Neeeeee, ik houd het leuk. Gewoon luisteren naar mn paard, wat (lichte) parelli, wat dressuur, wat buitenrijden. Als het maar leuk blijft voor beide!
. En Iggie foto's!! Jeeeh! Misschien maak ik dit weekend wel een filmpje van wat kleine dingetjes van parelli... ff kijken..
. Ze is echt heel knap hoor! En Sjaak is gewoon mega stoer
.

het is toch wel echt een stoere mooie vent