en weer vandaag niet naar mijn paard geweest bah
hoop dat ik van de week beter ben en naar mijn kanjer toe kan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

.
en van mijn vriend een klok waarbij je op alle plaatsen waar een cijfertje hoort een foto in kunt stoppen.

Ze ziet er goed uit zo zonder vachie
En een lekker buikje krijgt ze al 
Leuke cadeau's gekregen lees ik, helemaal super! En je mini konijntje had ik vroeger ook. Een silver tan is dat toch, lief beestje was het. En hij is nog best oud geworden 
Ik heb trouwens geen startkaart binnen gekregen, maar Madelief 

Zelfs wat moeilijkere oefeningen meegepakt zoals de schouder binnen- en buitenwaarts. Ging heel goed zei ze. Ik heb het gister gewoon even bij het wijken gelaten
Bij haar ben ik nu bezig met vooral ontspannen te rijden (dat is voor haar al heel moeilijk, snel gestressd) en vanuit daar oefeningen mee te pakken. Donderdag en vrijdag weer verder met trainen
Lekker weekendje snowboarden samen 
dus ik erop en heb hem laten lopen maar met een ziek hoofd is dit niet de oplossing daarna celine erop gezeten en hij deed niks meer maar ze was gewoon een beejte geschrokken van hem dus voor het vertrouwen lekker laten draven en niet meer galopperen ff
.
Helemaal met zoveel andalusiers 
Gaat alles verder goed nu? En hoe gaat het met Halley?

Verder Brammetje goed geborsteld, volgens mij heeft hij luis oid.. Vet zielig.. Morgen maar ff bellen
Geniet ervan meis!
Even aan moeten pakken dus.. Hij is verder bijna altijd braaf, dus een keertje stout houd de spanning erin hahaa
Gelukkig wassie daarna weer braaf!
. Hoe gaat het nu op wedstrijd, daar was je toen druk mee bezig toch.
Jammer dat je bent gestopt met de handelsstal, maar ik snap het wel.. Gaat heeel veel tijd in zitten..
. En niet zo best die luizen.. vieze rot beestjes zijn het! 

.
met het plaatsen ervan. Halley staat wel in mijn avatar. Beetje klein, maar toch.

Lisenka schreef:Dank jullie alllemaal voor het welkom.
DinkeyGirl Het is in elk geval een stuk rustiger. Met Halley gaat het super. Hij wordt steeds volwassener (hij is nu 8), maar zijn karakter is echt super. Het is een dikke knuffel, maar wel lekker ondeugend. Ben nog steeds verliefd op hem.
Patricia Ik vind een buitenrit wel heel leuk. Ik heb al tijden niet meer buitengereden. Bij ons kon je idd superleuk rijden. Alleen het bos is al tijden veel te nat, de paden zijn echt gevaarlijk. Op de dijken mag je ook al niet meer rijden. We zijn bezig met oa de Dollardmanege en manege Blauwe Stad om het voor elkaar te krijgen dat er ruiterpaden komen, maar dat schiet niet echt op. Ik wil sowieso met Keljan meer gaan rijden en zijn conditie opbouwen. Hij wordt dit jaar 18 en ik wil echt nog een keer met hem een strandrit maken, maar dan moet zijn conditie wel goed zijn.
SoeskeMijn buitenbak is ook al tijden niet meer te rijden. Ik heb gelukkig wel een binnenbak, maar rijd het liefste buiten. Zielig voor Brammetje. Ik hoop dat hij er snel weer vanaf komt. Het is ook een rottijd om hem te wassen.
Prinslover Er gaat idd veel tijd in de handel zitten, maar ik hecht me te snel aan de paarden en wil ze dan niet meer kwijt. Is niet goed voor de portemonnee. Ik rijd nog steeds wedstrijden met Halley. We zijn nu M startgerechtigd, maar wil hem nog verder doortrainen. Ik heb zelf ook nog nooit M gereden. Hoe is het met jouw paardenleven dan?
Lindy1982 Ik heb helaas geen foto's. Ben eenmet het plaatsen ervan. Halley staat wel in mijn avatar. Beetje klein, maar toch.
Essssss Altijd spannend een verhuizing. Wonen jullie nu nog in Spanje?
ben foto verslaafd hihi.. wil ook wel een keer foto's komen maken hoor .. is in friesland toch?