en weer vandaag niet naar mijn paard geweest bah
hoop dat ik van de week beter ben en naar mijn kanjer toe kan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lisenka schreef:Dank jullie alllemaal voor het welkom.
DinkeyGirl Het is in elk geval een stuk rustiger. Met Halley gaat het super. Hij wordt steeds volwassener (hij is nu 8), maar zijn karakter is echt super. Het is een dikke knuffel, maar wel lekker ondeugend. Ben nog steeds verliefd op hem.
Patricia Ik vind een buitenrit wel heel leuk. Ik heb al tijden niet meer buitengereden. Bij ons kon je idd superleuk rijden. Alleen het bos is al tijden veel te nat, de paden zijn echt gevaarlijk. Op de dijken mag je ook al niet meer rijden. We zijn bezig met oa de Dollardmanege en manege Blauwe Stad om het voor elkaar te krijgen dat er ruiterpaden komen, maar dat schiet niet echt op. Ik wil sowieso met Keljan meer gaan rijden en zijn conditie opbouwen. Hij wordt dit jaar 18 en ik wil echt nog een keer met hem een strandrit maken, maar dan moet zijn conditie wel goed zijn.
SoeskeMijn buitenbak is ook al tijden niet meer te rijden. Ik heb gelukkig wel een binnenbak, maar rijd het liefste buiten. Zielig voor Brammetje. Ik hoop dat hij er snel weer vanaf komt. Het is ook een rottijd om hem te wassen.
Prinslover Er gaat idd veel tijd in de handel zitten, maar ik hecht me te snel aan de paarden en wil ze dan niet meer kwijt. Is niet goed voor de portemonnee. Ik rijd nog steeds wedstrijden met Halley. We zijn nu M startgerechtigd, maar wil hem nog verder doortrainen. Ik heb zelf ook nog nooit M gereden. Hoe is het met jouw paardenleven dan?
Lindy1982 Ik heb helaas geen foto's. Ben eenmet het plaatsen ervan. Halley staat wel in mijn avatar. Beetje klein, maar toch.
Essssss Altijd spannend een verhuizing. Wonen jullie nu nog in Spanje?