[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:54

wat een mooie konijntjes heel erg gaaf die kleuren super mooi

en weer vandaag niet naar mijn paard geweest bah
hoop dat ik van de week beter ben en naar mijn kanjer toe kan
Haha! Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:00

Filmjes komen trouwens nog, volgende week ofzo, kan ze niet op computer aansluiten dus moet wachten op stiefvader, en het uploaden duurd altijd eeuwen Knipoog.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:33

Sanne gefeliciteerd. Haha!
Ik ga verder niet veel reageren, ben doodop.
Heb weer twee dagen gewerkt en het gaat niet echt met mijn arm.
Ik doe dus alles met een hand, en dan nog links ook, nou genoeg geklaagd. Morgen reageer ik wel weer wat uitgebreider!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 10:32

zasread: mooie konijnen hoor Haha!
Jolynn: ooh sterkte!

Hmm zit hier een beetje doorweekt op school..
Ben gewoon echt doorweekt tot aan mijn sokken, echt vreselijk en dan vinden ze het ook nog gek op school als je ziek bent! Slapen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 12:12

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!!!

Gisteren heb ik een hele gezellige dag gehad met mijn ouders, zusje en vriend. Mijn moeder had zelf chocoladetaart gebakken en die was om te smullen Vingers aflikken .
Van mijn ouders heb ik kleren, een bureaulamp, usb-stick, oorbellen en een boek gekregen. Van mijn zusje een Pippi Langkous kalender Tong uitsteken en van mijn vriend een klok waarbij je op alle plaatsen waar een cijfertje hoort een foto in kunt stoppen.

Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor vrienden Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 12:44

Ik ga vanavond even bij lezen.. wilde deze foto even met jullie delen Tong uitsteken
ze is van de week geschoren.. ze krijgt al een lekker buikie he Tong uitsteken

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 14:28

Peet & Malin: Nog steeds niet lekker? Bah, balen hoor! Snel beter worden Ach gut

Lindy: Geweldige foto van je meis! Haha! Ze ziet er goed uit zo zonder vachie Knipoog En een lekker buikje krijgt ze al Ja

Sanne: Nog gefeliciteerd!!! Haha! Haha! Haha! Leuke cadeau's gekregen lees ik, helemaal super! En je mini konijntje had ik vroeger ook. Een silver tan is dat toch, lief beestje was het. En hij is nog best oud geworden Lachen

Jolyn: Je werkt weer lees ik.. t gaat niet echt van harte he.. Misschien toch nog even wachten? Of wat lichter werk gaan doen?

Es: Leuk filmpjes! Haha! Ik heb trouwens geen startkaart binnen gekregen, maar Madelief Knipoog

Madelief: Whoeehoee, eindelijk! Gaaf zeg, nu word het dan officieel! Ik had al in je topic gereageerd, jullie zijn enorm gegroeid samen Ja

Rijden ging weer lekker met Manda gister! De eigenaresse had ook met dr gelest maandag en dat ging ook heel goed Ja Zelfs wat moeilijkere oefeningen meegepakt zoals de schouder binnen- en buitenwaarts. Ging heel goed zei ze. Ik heb het gister gewoon even bij het wijken gelaten Haha! Bij haar ben ik nu bezig met vooral ontspannen te rijden (dat is voor haar al heel moeilijk, snel gestressd) en vanuit daar oefeningen mee te pakken. Donderdag en vrijdag weer verder met trainen Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:23

Hoi!

Ik ga morgen weer naar Felix Lovers Lekker weekendje snowboarden samen Lachen

Tot volgende week!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:03

veel plezier met snowboarden mies-appolo

en idd ilona nog steeds niet lekker wel naar tsjillert geweest vandaag gisteren was me man met celine me geweest had die gekke knol het toch op ene lopen gezet met celine erop
en zaterdag heeft ze wedstrijden dus ik vandaag ff mee en kijken wat hij deed
en idd hij ging in de galop er als een haas vandoor Koe dus ik erop en heb hem laten lopen maar met een ziek hoofd is dit niet de oplossing daarna celine erop gezeten en hij deed niks meer maar ze was gewoon een beejte geschrokken van hem dus voor het vertrouwen lekker laten draven en niet meer galopperen ff

bij mij deed hij het wel lekker hihihi heb hem zo gemist maar was blij dat ik weer bij hem was

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:10

Ik wil me ook weer graag aanmelden voor dit forum, als het nog mag Bloos

Heb het ontzettend druk met van alles en nog wat gehad, belangrijke beslissingen genomen, etc.

Voor degenen die me nog niet kennen. Ik ben Lisenka, 40 jaar oud. Ben in het bezit van een andalusierhengst (Halley), 3 andalusiermerries, 2 andalusiermerrieveulentjes, een 4 jarige andalusierhengst (die te koop staat) en er zijn 2 veulentjes op komst.
Daarnaast heb ik nog een kwpn ruin (Otto) en mijn oude trouwe 18 jarige fjord (Keljan). Verder heb ik nog wat paarden voor de handel staan, maar omdat ik zo´n goede verkoper ben, staan ze hier nog wel een tijdje Haha! .

Wij hadden een echte handelsstal, manege en alles wat daarbij komt kijken. Omdat wij graag toch meer vrije tijd wilden, hebben wij dat gedeelte laten varen en we richten ons nu alleen nog op de fokkerij. Ik rijd dressuur met Halley en Otto.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:17

Tuuulijk ben je welkom! Haha! Helemaal met zoveel andalusiers Pling
Pfff, ik ga achter de tv hangen denk, ben weer es n beetje moe de laatste tijd...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:26

Heeej Lisenka long time no see! Nou welkom terug dan maar Haha! Gaat alles verder goed nu? En hoe gaat het met Halley?

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:35

Lindy1982: een mooierd hoor en het buikje begint te komen:D
Prinslover: Mooi dat het zo goed gaat, goed dat je vooral aan de ontspanning werkt! Haha!
Mies_Apollo: Oeh gaaf! wij hielden ook op school een weekendje snowboarden helaas was dat onbetaalbaar want tja ze wouden perse naar oostenrijk dus dan ben je al gauw een paar honderd euro kwijt helaas.. Maar lijkt mij erg gaaf en niet vallen hé haha Haha!
peetisgreat: hmm niet leuk zo net voor de wedstrijd, en ja kan me voorstellen dat je hem gemist hebt! Hoe gaat het nu met je dan?
Lisenka: Leuk, welkom hier Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:56

Welcome back Lisenka!! Haha!
(misschien binnekort eens een samen een buitenritje maken??Lijkt wel gezellig en volgens mij kun je bij jou prima een ritje doen)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:58

Hee ,Lisenka, jij hebt het ook gevonden dus, gezellig Lachen
Sanne, leuke dingetjes dus gekregen Lachen
Lindy, zohe, lekker buikje haha
Ilona, fijn dat het zo lekker ging Lachen
Peet, ja, wat kun je ze missen dan he..
Zoo, zou eigenlijk les hebben vanavond, maar allebei de bakken (rij altijd samen met buuf les, maar haar bak was nat en die waar ik altijd rij ook :S)
dusja, even weekje uitstellen. Dus maar ff buitenritje bij zonsondergang gemaakt Lachen Verder Brammetje goed geborsteld, volgens mij heeft hij luis oid.. Vet zielig.. Morgen maar ff bellen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:08

Mies: Lekker zeg een weekendje met je lover snowboarden Haha! Geniet ervan meis!

Peet: Ojee.. Tjillert stout Bloos! Even aan moeten pakken dus.. Hij is verder bijna altijd braaf, dus een keertje stout houd de spanning erin hahaa Clown Gelukkig wassie daarna weer braaf!

Lisenka: Hey, je bent weer terug van weg geweest! Ik weet nog goed wie je bent, met die mooierd van je; Halley Haha! . Hoe gaat het nu op wedstrijd, daar was je toen druk mee bezig toch. Lachen Jammer dat je bent gestopt met de handelsstal, maar ik snap het wel.. Gaat heeel veel tijd in zitten..

Kim: Ja, vind ikzelf wel belangrijk hoor.. En het rijd ook veeel lekkerder met een ontspannen paard Haha!

Soeske: Jammer zeg dat je les niet door ging.. Dat is wel een nadeel aan een buitenbak. Je zal blij zijn als het straks weer mooi weer is denk ik Haha! . En niet zo best die luizen.. vieze rot beestjes zijn het!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:12

Hi lisenka welkom ( terug ) Nagelbijten / Gniffelen

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:13

Heb je ook foto's lisenka was al nieuwschierig in je pro aan het kijken maar niets gevonden Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:08

@ Ilona: Ooh ik bedoelde Madelief haha, iets door de war.

Zo bijlezen. We gaaaaaaaaaaan in Arnhem wonen, we hebben al een huis Haha!.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:22

Spannend!! Wanneer gaan jullie?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:18

Dank jullie alllemaal voor het welkom.

DinkeyGirl Het is in elk geval een stuk rustiger. Met Halley gaat het super. Hij wordt steeds volwassener (hij is nu 8), maar zijn karakter is echt super. Het is een dikke knuffel, maar wel lekker ondeugend. Ben nog steeds verliefd op hem.

Patricia Ik vind een buitenrit wel heel leuk. Ik heb al tijden niet meer buitengereden. Bij ons kon je idd superleuk rijden. Alleen het bos is al tijden veel te nat, de paden zijn echt gevaarlijk. Op de dijken mag je ook al niet meer rijden. We zijn bezig met oa de Dollardmanege en manege Blauwe Stad om het voor elkaar te krijgen dat er ruiterpaden komen, maar dat schiet niet echt op. Ik wil sowieso met Keljan meer gaan rijden en zijn conditie opbouwen. Hij wordt dit jaar 18 en ik wil echt nog een keer met hem een strandrit maken, maar dan moet zijn conditie wel goed zijn.

SoeskeMijn buitenbak is ook al tijden niet meer te rijden. Ik heb gelukkig wel een binnenbak, maar rijd het liefste buiten. Zielig voor Brammetje. Ik hoop dat hij er snel weer vanaf komt. Het is ook een rottijd om hem te wassen.

Prinslover Er gaat idd veel tijd in de handel zitten, maar ik hecht me te snel aan de paarden en wil ze dan niet meer kwijt. Is niet goed voor de portemonnee. Ik rijd nog steeds wedstrijden met Halley. We zijn nu M startgerechtigd, maar wil hem nog verder doortrainen. Ik heb zelf ook nog nooit M gereden. Hoe is het met jouw paardenleven dan?

Lindy1982 Ik heb helaas geen foto's. Ben een Koe met het plaatsen ervan. Halley staat wel in mijn avatar. Beetje klein, maar toch.

Essssss Altijd spannend een verhuizing. Wonen jullie nu nog in Spanje?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:23

Suzanne -> Nee ik had de binnenhand niet té strak gezet, hoor!
Alleen maar zo dat ze iets verschil kon merken, iets van 5-7 cm.
Ja die mijt is wat, ik hoop ook dat ze er snel vanaf is!
Brammetje luis, arme kerel!
Zal ook wel sneller gaan met zo'n dikke vacht lijkt mij.

Ilona -> Je hebt het er maar druk mee.
Loop je jezelf niet voorbij? Knipoog

Petra -> Nog steeds ziekjes? Ach gut
Ik zal wat zonnestraaltjes naar je toesturen, dan knap je snel weer op!
Lekker dat je vandaag weer bij je ventje bent geweest, wat kan je ze dan missen hè?
Ik ga over ruim 2 weekjes een weekje met vakantie, maar ik mis Grietepiet nu al! Knipoog

Debbie -> Zo te lezen wil je te snel te veel met je arm.
Niet doen, je hebt niet voor niets pijn! Ach gut

Kim -> Volgens mij hebben ze daar al lang geleden iets op uitgevonden hoor, een regenpak! Knipoog Haha!

Sanne -> HMMMM! LEKKERRRRRR! CHOCOLADETAART!
Zo'n Amerikaanse? Ben ik dol op!!!
Je bent lekker verwend gisteren, zoals het hoort als je jarig bent!

Lindy -> Hihi! Tonnetje! Haha!

Lisenka -> Welkom hier! Clown
Enne....... we zien hier heeeeeeeeel graag foto's! Knipoog

Vanmorgen was ik naar Grytsje toe om haar even lekker los te laten.
Ik had niet genoeg tijd om meer met haar te doen.
Er kwam nog een andere friese merrie bij, ook drachtig en de eerst uitgerekende.
Bij alle andere paarden reageert Grytsje nogal chagrijnig en ze jaagt ze weg, maar met Demi klikte het meteen goed.
Zal toch aan de kleur liggen dan denk ik, op het land zie je de friezen ook heel erg naar elkaar toe klieken.
Het klikte zo goed tussen hun dat ze elkaar op de schoft knabbelden, wat mij best wel verbaasde omdat ik dat eigenlijk nooit zie bij Grytsje.
Maar toen moesten ze toch echt ff lekker rennen van ons, dus hup! aan de bak. Haha!
Toen ze terug kwam was haar stal weer lekker schoon, met een flinke pluk hooi erin, dus ze stond er weer tevreden bij.
Vanavond werd er les gegeven door Wendy den Hartog, dus daar ben ik nog wel even naar wezen kijken.
Ook haar vind ik (net als Sandra Keuken) best goed les geven.
Ik ga er over nadenken of ik ook van haar les ga nemen zodra Grytsje weer bereden kan worden.
Ik heb ook nog aan Annemarie gevraagd of zij misschien wat goede grondoefeningen voor mij weet om Grytsje d'r rugspieren te trainen.
Zij raadde me aan om haar met bijzet te longeren en dan goed van achter drijven zodat ze goed haar achterhand eronder krijgt.
Hier was ik al mee bezig, alleen met pessoa, dus toch weer even een goede bevestiging!
Ik weer blij! Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:27

Lisenka schreef:
Dank jullie alllemaal voor het welkom.

DinkeyGirl Het is in elk geval een stuk rustiger. Met Halley gaat het super. Hij wordt steeds volwassener (hij is nu 8), maar zijn karakter is echt super. Het is een dikke knuffel, maar wel lekker ondeugend. Ben nog steeds verliefd op hem.

Patricia Ik vind een buitenrit wel heel leuk. Ik heb al tijden niet meer buitengereden. Bij ons kon je idd superleuk rijden. Alleen het bos is al tijden veel te nat, de paden zijn echt gevaarlijk. Op de dijken mag je ook al niet meer rijden. We zijn bezig met oa de Dollardmanege en manege Blauwe Stad om het voor elkaar te krijgen dat er ruiterpaden komen, maar dat schiet niet echt op. Ik wil sowieso met Keljan meer gaan rijden en zijn conditie opbouwen. Hij wordt dit jaar 18 en ik wil echt nog een keer met hem een strandrit maken, maar dan moet zijn conditie wel goed zijn.

SoeskeMijn buitenbak is ook al tijden niet meer te rijden. Ik heb gelukkig wel een binnenbak, maar rijd het liefste buiten. Zielig voor Brammetje. Ik hoop dat hij er snel weer vanaf komt. Het is ook een rottijd om hem te wassen.

Prinslover Er gaat idd veel tijd in de handel zitten, maar ik hecht me te snel aan de paarden en wil ze dan niet meer kwijt. Is niet goed voor de portemonnee. Ik rijd nog steeds wedstrijden met Halley. We zijn nu M startgerechtigd, maar wil hem nog verder doortrainen. Ik heb zelf ook nog nooit M gereden. Hoe is het met jouw paardenleven dan?

Lindy1982 Ik heb helaas geen foto's. Ben een Koe met het plaatsen ervan. Halley staat wel in mijn avatar. Beetje klein, maar toch.

Essssss Altijd spannend een verhuizing. Wonen jullie nu nog in Spanje?

wil je wel helpen Tong uitsteken ben foto verslaafd hihi.. wil ook wel een keer foto's komen maken hoor .. is in friesland toch?
www.linfotografie.nl

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:32

Saida: Ik lees dat jij les hebt van Sandra Keuken. Klopt het dat zij vroeger in Krommenie woonde? Zo ja, dan ken ik haar wel.

Lindy1982: Je bent altijd welkom hoor. Woon alleen wel helemaal bovenin Groningen, vlakbij Patriesje.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:33

Deb, rustig aan hoor. Xantha was gisteren Bianca in de maling aan het nemen. Ze loste het netjes op. Wat een gek peerd heb jij toch.

Ilona, heerlijk he als het rijden zo goed gaat.

Lindy, ze krijgt al een flink buikje zeg.

Peet, jammer dat Tsjillert celine zo uitprobeert. En dat jij nu de puf niet hebt om ze goed te begeleiden. Ben je al een beetje aan de beterende hand? Ik ben nu lekker grieperig. Maar ik heb eigenaresse van Sun beloofd voorlopig niet meer ziek te worden, dus daar ga ik me gewoon aan houden. En op paracetamol red ik het wel een dag. Vandaag gelukkig veel achter computer, terwijl ik daar normaal niet zo van hou.

Lisenke, welkom. Ik ben ook wel benieuwd naar foto's.

Soeske, balen van die natte bakken. Ik heb ook alleen een binnenbak tot mijn beschikking. In de zomer zal je mij dus waarschijnlijk heel veel in het bos vinden. Maar daar kan je ook dressuren. En is nog leuker ook. Arme brammetje, zal wel jeuken.

Saida, heerlijk om paarden zo samen bezig te zien he?