MarBri schreef:Michelle drunense duinen lijkt me met fiets erbij niet te doen
Jammer.. Weten jullie nog een mooie plek om buiten te rijden waar wel een fietser mee kan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, wat een schatje!! Meer foto's mogen altijd hoor.
hahaha. Genieten is dat.
Ik werd alleen zo geïrriteerd van dat wijken dat nog steeds niet wil dat ik nieuwe dingen ga meepakken
Morgen les en dan kruipt mn instructeur erop om even te kijken of het aan mij ligt of niet. Ben benieuwd! Wil toch graag die overstap naar het L maken en anders maar zonder een voldoende voor het wijken
Kreeg een berichtje van een bekende of ik haar fries een tijdje door kan rijden tot paard en zij weer vertrouwen hebben. Ze is er al een aantal keer afgekletterd. Ik heb voorheen alleen maar groentjes gereden en was heel wat gewend, maar nu met mijn bomproof friesje weet ik niet of ik die vlieglessen ook uit kan gaan zitten, maar we gaan het proberen. 
Hij was er zo verbaasd over dat dat kon
Maar merkte daarna dat hij zich een ander galop lijntje veel makkelijker liet sturen. Kortom... weer iets moois erbij om mee te pakken.
Daar kwamen we gisteren ook achter. Het ligt niet aan mijn houding gelukkig, maar ze vind het gewoon onwijs moeilijk. Ze heeft van zichzelf een best lange en weke rug en dan valt het niet mee om haar binnenachterbeen goed eronder te zetten en dan ook nog opzij. We moeten nu dus idd haar meer gaan verzamelen en zorgen dat ze daar sterker in gaat worden. Ik mag dus nu veel terug gaan schakelen, achterwaarts, sluiten in galop en als het lukt een begin met de keertwending. Dat heeft mijn lesgever gisteren geprobeerd en pakte ze vlot op. Dit is ook een goede oefening zei ze. Mijn lesgever gaf wat minder snel op dan ik haha dus dat tegenduwen heeft ze grotendeels kunnen verhelpen. Ik heb die kracht in mijn benen niet en dan dacht ik al gauw 'sjezus ik kan niet meer, laat maar'
Maar dat mag ik nu dus niet meer doen
Als ze dus van achter nog sterker word dan zou het straks moeten lukken, maar echt veel scharen zal het niet worden denk ik. Met haar rug is het een behoorlijke opgave om echt goed te kantelen. Maar we gaan er het beste van maken!
Laura1982 schreef:Wel fijn dat je in je les eraan hebt kunnen werken en dat je nu weet hoe het anders kan en sterker worden van achteren.