Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
heikedenise schreef:Nu dat er toch weer een paar meelezen zou ik graag nog wat informatie van jullie willen hebben. Voor de opening van het nieuwe topic
Naam, leeftijd, ras paard, en info verhaaltje kort.
Wat dus wordt:
Hallo! Mijn naam is Ilona, ik ben 21 jaar en ben in het gelukkige bezit van mijn eigen Chico! Chico is een kruising Andalusier x Arabier van 7 jaar. Wij zijn sindskort gestart in de B dressuur en rijden dit succesvol met winstpunten. Ieder jaar proberen wij een paardenvakantie samen te doen om volop te genieten . We hebben de Veluwe en Drunese Duinen en Stand al op ons lijstje staan, maar willen nog vele mooie plekken samen gaan bekijken!
Het verhaaltje hierboven is van ilona en mag ik gebruiken als voorbeeld.
BrankaZ schreef:heikedenise schreef:Nu dat er toch weer een paar meelezen zou ik graag nog wat informatie van jullie willen hebben. Voor de opening van het nieuwe topic
Naam, leeftijd, ras paard, en info verhaaltje kort.
Wat dus wordt:
Hallo! Mijn naam is Ilona, ik ben 21 jaar en ben in het gelukkige bezit van mijn eigen Chico! Chico is een kruising Andalusier x Arabier van 7 jaar. Wij zijn sindskort gestart in de B dressuur en rijden dit succesvol met winstpunten. Ieder jaar proberen wij een paardenvakantie samen te doen om volop te genieten . We hebben de Veluwe en Drunese Duinen en Stand al op ons lijstje staan, maar willen nog vele mooie plekken samen gaan bekijken!
Het verhaaltje hierboven is van ilona en mag ik gebruiken als voorbeeld.
Zal kijken of ik er binnenkort tijd voor en zin in heb![]()
.
_Saida_ schreef:cloris schreef:Ik ben het nu echt zat hoor dit weer, mijn paard wordt gek van het niet trainen en ik ook..
Kan je bij jou nog steeds de weg niet uit?