Ik kan me voorstellen dat hij niks ziet nee!! jemig!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gaaf dat je in zee bent geweest. Veel plezier vanaaf op buitenrit met en ook voor Frank
Ben ook erg benieuwd naar de opening.
Fijn dat Furia braaf was bij het warm beslaan.
) 

Hier zeggen ze in het Frans altijd escalope panne, gepaneerd stukje vlees
Maar hij eindigt mooi niet in de pan
leuke fjord heb je daar
En ach je kan altijd nog een keer een feest geven met paarden als jullie 10 jaar getrouwd zijn ofzo toch, hehe.
Het andere tunesische eten is ook best vet, weinig groenten, veel sauzen met bergen olie, en veel gefrituurde deegpakketjes enzo.. Als je nou die vent van je wilt vinden, kan je hier beter je bril ophouden, wie weet zit er nog een aardige tussen 
Jullie zijn dus al in volle voorbereiding? Ik weet niet zo goed hoe wij het gaan doen, hier gaat het ook een beetje anders, eerst tekenen op het gemeentehuis, wat we waarschijnlijk in La Marsa gaan doen, in het noorden van het land waar mijn vriend (eeh verloofde) vandaan komt, en daarna hier op Djerba een feest houden? Misschien op het strand, ik zou het ook wel leuk vinden als er van die traditionele paardenraces worden gehouden
De traditie hier in het zuiden is dat de bruid op een kameel komt, maar aangezien mijn vriend dus uit het noorden komt, waar het net de cote azur is, heeft hij niet zoveel met die tradities
hier moet je eigenlijk ook de bruid kilo's goud geven hahaha, gelukkig voor hem dat dat mij niet zoveel interesseert maar de vrouwen hier zitten echt onderling te vergelijken wie de duurste juwelen heeft gekregen voor het huwelijk

gezellig jullie gaan lekker samen over het strand rijden 
Darius heeft nu ook te veel energie, door de hitte kan hij maar een paar uurtjes buiten staan en dan is hij meestal ook nog lui
Flavio heb ik nooit gemeten, maar ik denk tussen de 1.60 en 1.65, ik ben zelf 1.82. Voor hier is hij heel groot, meeste paardjes zijn tussen de 1.45 en 1.55 dus als ze hem zien is het gelijk 'aaah hij is gigantisch'.. Darius zal ook wel zeker zo groot worden, hij is nu al groter dan veel volwassen paardjes
En Igneo?
Jij dus ook verloofd, jullie zijn al lang samen ook? Het lijkt mij ook wel wat, Flaaf die de koets trekt, maar denk dat dat toch een ander paard zal worden, als er al een koets aan te pas zal komen.. Furia zal wel mooi staan voor de koets, mooie ronde schimmel
het zadel leek juist heel aardig te passen, het is een Ainsley vanguard popular, uit NL meegenomen want hier kan je al helemaal nergens aankomen. Maar nu na een paar maanden dus ineens een drukplek... Je hebt hier ook geen zadelmaker (of nouja, die heb je wel maar die repareren enkel kapotte zadels, verder niets met het paard zijn rug te maken). De bak is nu bijna altijd bezet op de uren dat het niet te warm is, en weet niet of het al zo'n goed idee is om buiten zonder zadel te gaan rijden. Ze hebben op de club wel zadels die ik zou mogen lenen maar Flaaf heeft best een hoge schoft en dat zijn niet zo diep uitgesneden zadels. Zo lastig want je kan hier dus niets krijgen! Zit te denken om volgende keer een boomloos zadel mee te nemen, daar heb je vast meer kans mee dat het goed ligt, maar is wel ineens heel wat anders
zag ook een Barefoot Sevilla en een Startrekk Espaniola, iemand daar ervaring mee?? Dat ziet er ook nog leuk en comfortabel uit
Hij is lelijk qua menu-design en totaal niet wat ik me er bij had voorgesteld. Ik vind mijn oude dan stiekem veel leuker! Het abonnement wordt er niet anders van, want die heb ik nu gewoon verlengt.
En wat een voorpluk!! zasread schreef:De opening gaat zo leuk worden![]()
zasread schreef:Graag niet te snel gaan allemaalWant de opening heeft veel tijd nodig

En nog best vlot ook..
Jaaa lijkt me zooo gaaf Furia voor de koets, dan echt zo'n mooie witte ook ofzo 

. Het zijn me er twee, die sanne en mies...
. Ik denk dat ze alles geheim houden. Dit topic ging ook al lekker, ons in de maling nemen dat ze alles kwijt waren geraakt
. Was gewoon een grapje
HAHAHA! Trapte er nog in ook
. En wat is Hermansen toch mooi
dat haar haha!
. Wel fijn dat hij beter gaat. Merkte gisteren ook aan Chico dat rechtom al veel beter gaat. Linksom kan ie echt lekker, rechtsom ging lastiger. Lekker hard, schuin en moeilijk rond komen. Maar gaat hem zeker beter af. Gisteren kwam die al lekker rond en sprong 'm mooi door
. En Furia die niet gaat rollen in de bak?? Verbaasd me wel. Chico zou het zo doen denk ik haha. Zou wel gaan zijn, als je hem leert liggen hihi!
Gaaaaf zeg!! Neem een fotograaf mee
. Hij is dan best een grote jongen.
. Wel zonde... maar gelukkig doet je oude het ook nog. Wellicht krijg je er nog een goed bod voor?!
. Maar nee, das niet fijn voor de merrie. Zou je echt gek van worden... En voor de haf ook niet fijn, met zulke luchten haha. Gelukkig ging Rints weer lekker vandaag. Balkjes lopen is een goede! Moet ik ook weer is gaan doen met Chico.
. Maar in zn uppie durft ie niks
. Zou wel leuk zijn, met Xje een strandrit! Ik wil dan ook wel mee 
. Was geen rare foto!! Super leuk juist. En je had hem nog wel zelf ingestuurd toch

. En geloof me, dat blijft mooi
. madelief88 schreef:In een krappe 3 dagen elf bladzijdes meiden (en heren) !!
Shanna: gaaave foto's van Vaj, wat een reus zeg! Mijn stal eigenaresse is nog kleiner dan ik (ze zal de 1.65m niet halen) en heeft ook een paard van 1.74m.
Ik hou het toch liever bij mijn eigen formaat voor paarden![]()
KNAPPE Halley! HE maar shanna, zie ik dat nou goed, heb je nou een kwpn shirtje aan op een PRE

, in volle actie op de show voor het 25-jarig bestaan van de fokkerij 
Prinslover schreef:Hey Kell, jaa ik sta super dichtbij het strand!! Aan de overkant van de weg lopen "wilde" fjorden in de duinen hihi. De oprit van stal af, zo ong. 200m naar links en dan ben je al op de strandopgang. Met 10min zit in op het strand. En geloof me, dat blijft mooi
.
maar toch veel plezier vanavond samen met Frank.
[RIJ-ITP] Jauke @ Balingehof lesdag
)
Wel jammer van Bondosa!