[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:44

Wat een gordijn joh!! kun je beetje witte haren eruit halen zodat ik die aan Cap dr plukJE kan vastmaken?!! :~

Ik kan me voorstellen dat hij niks ziet nee!! jemig!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:57

:wow: Dat is nog eens een voorpluk!

Graag niet te snel gaan allemaal ;) Want de opening heeft veel tijd nodig :+

regine

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:02

Nu jij zo zit te plagen gaan we extra snel omdat we allemaal reuze nieuwsgierig zijn geworden!!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:04

Nou dat vind ik ook hoor!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:11

Jolynn, lekker dagje voor t strand *D

Laulau, gaaf dat je al van die leuke locaties voor je trouwerij hebt.

Niese ze zijn leuk. Die 2e met jou erbij vind ik helemaal gaaf.

Saida, leuk is dat he om zo met je paard te spelen in de bak. Deden wij vroeger ook. Afgelopen winter een klein beetje omdat ze gewoon niet kon.
Dat vind ik echt ultiem genieten :)

Prinslover, fijn dat t rechtsom in galop ook beter gaat. goede oefengrond in de veluwe gehad :D Gaaf dat je in zee bent geweest. Veel plezier vanaaf op buitenrit met en ook voor Frank +:)+

Regine super leuk dat je toch op Horse event mag staan. Thanx.

Zasread, ik had nog een reactie in t topic gezet van t schilderij. VOnd t zo leuk. Is alleen verwijdert door een mod :o Ben ook erg benieuwd naar de opening.

Madelief, flink bijgelezen :D Fijn dat Furia braaf was bij het warm beslaan.

Yenneke, leuk rechtrrichten! Krijg je les van Monique Blijenbergh>?

Kelly, wat is ie stoerrrr! Die voorpluk is echt enorm zeg.

Pauze zit er weer op. Is nog er rustig op t werk... maar ga maar ff wat verzinnen. Zit een beetje in cursus aanbod te zoeken.
Heb nu Nevi Mil gehaald en wil verder met Nevi 1 maar de dagopleiding v.a. september zit vol dus zou ik pas in februari kunnen..

Kom de laatste dagen ook geen leuke paarden tegen die te koop staan.. (wat klinkt die zin krom :+ )

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:14

Saida Ik zie nu dat jij uit Grootebroek komt. Grappig, een jongen die bij het bedrijf werkt wat ook bij ons op stal is gevestigd komt uit Grootebroek :D
Wat heb je een mooie vlecht gemaakt!
Spulletjes van je verjaardag staan haar mooi :D
En wat kijkt je nichtje blij :+:

Shanna Vooral de eerste keer toen je op hem ging zitten en hij alleen maar wilde spaanse passen :D

Jolyn Ahh die Xantha.. :(:)
Ik snap best dat ze dat een beetje eng vind!
Dolfinarium is leuk he!

anouk Paarden houden je altijd bezig.. is het niet fysiek dan wel in je hoofd :(:)

Laura Hele beleving die jurken passen :d
Spannend allemaal.

Niese Leuke foto's!
Dat vlechtje staat haar goed :~

Ilona Kan jij vanaf je stal zo naar de zee rijden ??!!!!!!!!!!!!
Man dan ben ik heullllllllllllllll jaloers op jou :=

Lisenka Happy Birthday to you... happy birthday to you ... :D

Regina Super leuk dat je alsnog naar HE mag!
Top!
Ben benieuwd naar je kasteelfoto!

Madelief Taco heb ik het toen geleerd vanuit de jambette.
Die steigerde ook nooit.

Yenneke Dat vraagt om foto's O:)

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:34

Vanaf: 433

Lisenka: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Heidi: Leuk rijden zonder zadel. Mooi dat je hem op een mini volte kon zetten, zodat hij er niet vandoor schiet. Die killer bunny’s kunnen dan ook wel enorm hoog springen en hebben hele grote tanden. Haha.

Kelly: Haha wat een melige foto’s. Wat een aandachttrekker is dat zeg.

Elise: Balen zeg van je oog. Sterkte daarmee. Gelukkig gaat het met je projectjes wel goed.
Snel dat andere nieuws, klinkt spannend.
Leuk die foto’s van de GVR.

Laura: Lekker hoor, dat het steeds beter gaat met het rijden. En die douche was dus goed nodig bij hem.
Wat een verschil zeg die twee foto’s. Geweldig.

Nadina: Balen zeg dat het niet gelukt is.

Dat is toch wel weer het nadeel als je aan het werk ben. Ik heb maar een half uurtje pauze en die is alweer om. Dus ben nog lang niet bij.

Tm 434

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:08

Jellie: ja is best gek, in Nederland ben je haast onzichtbaar vergeleken met hier :') Hier zeggen ze in het Frans altijd escalope panne, gepaneerd stukje vlees ;) Maar hij eindigt mooi niet in de pan :) leuke fjord heb je daar :) En ach je kan altijd nog een keer een feest geven met paarden als jullie 10 jaar getrouwd zijn ofzo toch, hehe.

Mies: ja dat lijkt me ook wel vervelend, bij een schimmel zal er toch iets meer te zien blijven.. Bij Flaaf valt het er gewoon af dat zand. Hij gaat alleen soms ook in zijn plas en poep liggen, zijn z'n hele manen bruin :(

Elise: boerenyoghurt schijnt heel vet te zijn ja! Die grote plastic bakken van de appie mesten lekker vet. Als je hierheen komt zal ik je wel elke dag pizza's, libanese broodjes en tabouna's voeren, daar kom je ook lekker van aan ;) Het andere tunesische eten is ook best vet, weinig groenten, veel sauzen met bergen olie, en veel gefrituurde deegpakketjes enzo.. Als je nou die vent van je wilt vinden, kan je hier beter je bril ophouden, wie weet zit er nog een aardige tussen ;)

Laura: dat klinkt leuk :) Jullie zijn dus al in volle voorbereiding? Ik weet niet zo goed hoe wij het gaan doen, hier gaat het ook een beetje anders, eerst tekenen op het gemeentehuis, wat we waarschijnlijk in La Marsa gaan doen, in het noorden van het land waar mijn vriend (eeh verloofde) vandaan komt, en daarna hier op Djerba een feest houden? Misschien op het strand, ik zou het ook wel leuk vinden als er van die traditionele paardenraces worden gehouden ;) De traditie hier in het zuiden is dat de bruid op een kameel komt, maar aangezien mijn vriend dus uit het noorden komt, waar het net de cote azur is, heeft hij niet zoveel met die tradities ;) hier moet je eigenlijk ook de bruid kilo's goud geven hahaha, gelukkig voor hem dat dat mij niet zoveel interesseert maar de vrouwen hier zitten echt onderling te vergelijken wie de duurste juwelen heeft gekregen voor het huwelijk _O-

Saida: ja vieze mannetjes zijn het. Jullie gaan vrijdag dus een gezellig dagje hebben :)

Ilona: lieverd die Chico :) gezellig jullie gaan lekker samen over het strand rijden :)

Lisenka: gefeliciteerd! Of zoals ze hier zeggen, mabrouk!

Soeske: klinkt goed!

Sanne: stel kleine monstertjes :) Darius heeft nu ook te veel energie, door de hitte kan hij maar een paar uurtjes buiten staan en dan is hij meestal ook nog lui :( Flavio heb ik nooit gemeten, maar ik denk tussen de 1.60 en 1.65, ik ben zelf 1.82. Voor hier is hij heel groot, meeste paardjes zijn tussen de 1.45 en 1.55 dus als ze hem zien is het gelijk 'aaah hij is gigantisch'.. Darius zal ook wel zeker zo groot worden, hij is nu al groter dan veel volwassen paardjes :) En Igneo?

Madelief: ja dat doe ik ook, de eigenaars hebben al gezegd dat ze me met rust moeten laten, dus nu praten ze in ieder geval niet meer de hele tijd tegen me aan als ik aan het rijden ben, dat scheelt al :) Jij dus ook verloofd, jullie zijn al lang samen ook? Het lijkt mij ook wel wat, Flaaf die de koets trekt, maar denk dat dat toch een ander paard zal worden, als er al een koets aan te pas zal komen.. Furia zal wel mooi staan voor de koets, mooie ronde schimmel :)

Kelly: leukerd Hermansen, en ja wat een voorpluk!! Hallooo he.

Zag gisteren na het rijden ineens een drukplek op Flaaf zijn rug :( het zadel leek juist heel aardig te passen, het is een Ainsley vanguard popular, uit NL meegenomen want hier kan je al helemaal nergens aankomen. Maar nu na een paar maanden dus ineens een drukplek... Je hebt hier ook geen zadelmaker (of nouja, die heb je wel maar die repareren enkel kapotte zadels, verder niets met het paard zijn rug te maken). De bak is nu bijna altijd bezet op de uren dat het niet te warm is, en weet niet of het al zo'n goed idee is om buiten zonder zadel te gaan rijden. Ze hebben op de club wel zadels die ik zou mogen lenen maar Flaaf heeft best een hoge schoft en dat zijn niet zo diep uitgesneden zadels. Zo lastig want je kan hier dus niets krijgen! Zit te denken om volgende keer een boomloos zadel mee te nemen, daar heb je vast meer kans mee dat het goed ligt, maar is wel ineens heel wat anders :+ zag ook een Barefoot Sevilla en een Startrekk Espaniola, iemand daar ervaring mee?? Dat ziet er ook nog leuk en comfortabel uit ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:13

Ik vind mijn nieuwe telefoon niet leuk ;( Hij is lelijk qua menu-design en totaal niet wat ik me er bij had voorgesteld. Ik vind mijn oude dan stiekem veel leuker! Het abonnement wordt er niet anders van, want die heb ik nu gewoon verlengt.

Mijn vriend gaat straks even het internet op mijn nieuwe en op mijn oude telefoon testen en als mijn oude dat ook best goed doet gaat deze maar gelijk op marktplaats.

Het is trouwens een Samsung TouchWiz (F480)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:19

Jellie Ik heb met Suzanne Nederlof afgesproken. Zij is 3e graad instructeur. Monique had ik ook zien staan op de website van Paarden Begrijpen, maar ik had toch voor Suzanne gekozen omdat zij een hogere graad heeft behaald met de opleiding.

Kelly Zal er aan proberen te denken om m'n camera mee te nemen dinsdag. ;)
Die foto's van Herman zijn ook mooi hoor. Dat naambordje om z'n hals. :)) En wat een voorpluk!!

Pfft... ik zit nu verder al de hele dag te wachten totdat m'n lenzen bezorgd worden. Had ze voor 't eerst via internet besteld en ze zouden vandaag geleverd worden. Maar nog geen deurbel gehoord. En 't is zo mooi weer...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:23

zasread schreef:
De opening gaat zo leuk worden :Y) :D

Leuk hoor..... -O-

zasread schreef:
Graag niet te snel gaan allemaal ;) Want de opening heeft veel tijd nodig :+

Dan werken jullie maar wat sneller. :P
Je hebt ons zelf nieuwsgierig gemaakt, nu willen we het zo snel mogelijk zien ook natuurlijk, hè!

Ilona -> Veel plezier vanavond met de strandrit!

Sanne -> Ow leuk een nieuwe telefoon!
Vind ik ook altijd leuk om er mee te spelen en uit te vinden wat er allemaal mee kan. ;)
Wat betreft een blackfoto; is die ook in het bos te maken?
Ik zat er nl over te denken om bij het Dijkgatsbos foto's te laten maken, dan ben ik ook een stukje dichter jouw kant op dacht ik zo.....

Regine -> Joh wat leuk dat jij en Capriola toch jullie kunsten mogen laten zien aan de lange teugel!
Alvast veel plezier en succes!

Anouk -> Je hebt pb! :PB
Ja met kinderen is dat idem dito, Lisanne is een kopietje van mij, en Jorick van Frits.

Kelly -> Ah gos, arme Hermansen met z'n enorme voorpluk, die ziet echt niks zo!

Jellie -> Ik zag laatst wel een hele gave friese ruin te koop!
Moet even denken waar ik die heb gezien.....
Ik kan ook zo genieten tijdens het spelen met Rintske!
Als ik m'n dag niet zo heb en ik ga met haar spelen dan wordt ik weer helemaal vrolijk door haar.
Tijdens de winterdagen als ze de hele dag op stal staat speel ik wel vaker met haar zodat ze toch wat beweging krijgt.

Vanmorgen Rintske weer eens in de rondte geslingerd.
Eerst bezig geweest met haar tempo en haar even uit laten leven, toen nog balkjes meegepakt.

Het was erg onrustig op het land, wat me opviel tijdens het longeren.
Er loopt nog een friese merrie bij ons, maar die heeft ZE en draagt dus een eczeemdeken.
Die lag helemaal scheef en naar achteren, en toen ik die recht ging leggen zag ik dat de deken helemaal nat was van achteren.
Ze is hengstig en staat samen met een haflingerruin die haar steeds probeerde te dekken.
Ik had hem al een paar keer zien lopen met een stijve leuter, maar ik wist niet dat hij de merrie ook steeds aan het dekken was.
Achteraf wel logisch, want hij is dekhengst geweest en vrij laat gecastreerd.
In overleg met de eigenaresse heb ik de merrie maar bij Rintske op het land gezet want ze werd maar niet met rust gelaten.
En volgens mij moet de ruin onderhand uitgeput zijn want die bleef maar springen.....

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:01

Sanne niet weer die rare foto van mij erbij zetten he :P

Lisenka gefeliciteerd! *\o/*

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:10

Aah net lekker gereden (ondanks de hitte)! Heb wederom avonddienst dus het rijden is eigenlijk net een beetje op het heetst van de dag...
Ook weer wat meer aan de galop gewerkt, merk nu wel dat hij daar minder zwaar in wordt.
Hij kon altijd zo zwaar in zijn mond worden, nu hij sterker is geworden merk je dat hij daarin ook meer lost.

Daarna natgespoten, wederom naar de bak gewandeld in de hoop dat hij ging liggen, helaas dat doet hij daar niet.
Toen naar de wei gebracht en na eventjes ging hij dus wel liggen, geclickt en goed beloond!
Vind het weer wel errug lekker hoor, dat mag van mij nog wel min een week aanhouden!!

Sanne: Ben nu ook wel benieuwd naar de opening :D
Had dat ook, ik had de samsung euh.. weet niet eens even meer hoe die heet.
Iig degene met 8 mp camera en touchscreen, maar ook gewoon klein toetsenbordje.
Vond de weergave van internet erop erg tegenvallen en nog een paar kleine dingetjes waardoor ik mijn oude leuker vond.
Heb dan ook die nieuwe aan mijn vriend gegeven, en gebruik zelf mijn oude :j
Maar die begint toch wel af te raken..
Yenneke: Lekker he, als je even die beginfase begint af te ronden.
Dat wachten voor lenzen ken ik ook, je kan er idd niet echt op timen.. Heb er toen ook een behoorlijke tijp op gewacht maar ze kwamen gelukkig wel!
Kelly: Leuke foto's, whoho wat een voorpluk, echt abnormaal!!
Vanuit de Jambette, oke, good to know.
Jellie: Goed he :D En nog best vlot ook..
Je komt vast en zeker nog wel ooit een gaaf paardje tegen..
Regine: Wat tof dat je alsnog heen kan! Ik ben vorig jaar naar Horse Event geweest en vond het zwaar tegenvallen.
Zal er dan ook niet zo snel nog eens heengaan.
Martine: We zijn iets meer dan een jaar samen, mijn vriend weet gewoon zeker dat hij altijd bij me wil blijven :D
En ik ook, dus toen zei ik ja natuurlijk :D Jaaa lijkt me zooo gaaf Furia voor de koets, dan echt zo'n mooie witte ook ofzo :P
Balen van je zadel!
Saida: Arme merrie.. Balkjes trainen is altijd goed :j

Nou ik ga even wat eten, opmaken en dan weer richting werk....

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:16

Haha gelukkig zit ik veilig wat betreft gekke foto's :P

Maarre... krijgen we niet een tipje van de sluier?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:25

Ik denk dat het echt een supergave opening wordt, de vorige was ook heel moo. Alleen zal het wel moeilijk worden voor de dames omdat we nu echt explosief gegroeid zijn! Maar ja we zijn dan ook niet voor niets het leukste topic van bokt O:)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:26

Kelly: Haha, die vinden ze wel hoor :+ . Het zijn me er twee, die sanne en mies... :D . Ik denk dat ze alles geheim houden. Dit topic ging ook al lekker, ons in de maling nemen dat ze alles kwijt waren geraakt :( . Was gewoon een grapje _O- HAHAHA! Trapte er nog in ook :') . En wat is Hermansen toch mooi :~ dat haar haha!

Madelief: Lekker gereden dus :D . Wel fijn dat hij beter gaat. Merkte gisteren ook aan Chico dat rechtom al veel beter gaat. Linksom kan ie echt lekker, rechtsom ging lastiger. Lekker hard, schuin en moeilijk rond komen. Maar gaat hem zeker beter af. Gisteren kwam die al lekker rond en sprong 'm mooi door :D . En Furia die niet gaat rollen in de bak?? Verbaasd me wel. Chico zou het zo doen denk ik haha. Zou wel gaan zijn, als je hem leert liggen hihi!

Regine: Toch nog naar horse event *\o/* Gaaaaf zeg!! Neem een fotograaf mee :D

Martine: Zo groot nog, die Flavio ?! Had hem kleiner geschat, en jou minder groot denk ik :D . Hij is dan best een grote jongen.

Sanne: He, nee toch? Balen zeg :( . Wel zonde... maar gelukkig doet je oude het ook nog. Wellicht krijg je er nog een goed bod voor?!

Saida: Wat een geilzak die haflinger :+ . Maar nee, das niet fijn voor de merrie. Zou je echt gek van worden... En voor de haf ook niet fijn, met zulke luchten haha. Gelukkig ging Rints weer lekker vandaag. Balkjes lopen is een goede! Moet ik ook weer is gaan doen met Chico.

Yenneke: Haha, nou Chico is een schijterd. Maar met een braaf paard ook wel lief :D . Maar in zn uppie durft ie niks := . Zou wel leuk zijn, met Xje een strandrit! Ik wil dan ook wel mee :D

Malin: Ah joh, stel je niet aan ;) . Was geen rare foto!! Super leuk juist. En je had hem nog wel zelf ingestuurd toch :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:39

He Iloon moet je wel antwoord geven of jij zo naar het strand rijdt O:)

Ben heel benieuwd naar de opening!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:50

Hey Kell, jaa ik sta super dichtbij het strand!! Aan de overkant van de weg lopen "wilde" fjorden in de duinen hihi. De oprit van stal af, zo ong. 200m naar links en dan ben je al op de strandopgang. Met 10min zit in op het strand :)) . En geloof me, dat blijft mooi :+: .

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:34

madelief88 schreef:
In een krappe 3 dagen elf bladzijdes meiden (en heren) !! :oo
Shanna: gaaave foto's van Vaj, wat een reus zeg! Mijn stal eigenaresse is nog kleiner dan ik (ze zal de 1.65m niet halen) en heeft ook een paard van 1.74m.
Ik hou het toch liever bij mijn eigen formaat voor paarden :P :D
KNAPPE Halley! HE maar shanna, zie ik dat nou goed, heb je nou een kwpn shirtje aan op een PRE :P

Nee, KNHS :D :+

Hoi allemaal!

Lisenka, van harte!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 18:55

Kijk, het screenshot van dit filmpje, dat ben ik op Licors halfbroer, Napoleon :D, in volle actie op de show voor het 25-jarig bestaan van de fokkerij :)
http://www.youtube.com/user/diddijade

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:00

Prinslover schreef:
Hey Kell, jaa ik sta super dichtbij het strand!! Aan de overkant van de weg lopen "wilde" fjorden in de duinen hihi. De oprit van stal af, zo ong. 200m naar links en dan ben je al op de strandopgang. Met 10min zit in op het strand :)) . En geloof me, dat blijft mooi :+: .

:Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) maar toch veel plezier vanavond samen met Frank.

Bedankt allemaal voor de felicitaties.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:05

Van harte gefeliciteerd Lisenka! Mooie dag gehad?

Wat een gave paard Lobke! Echt een heel mooi dier!

Voor de geinteresseerden :) [RIJ-ITP] Jauke @ Balingehof lesdag

Anouk > Mijn nieuwe aanwinst draagt de naam Llevado por el Viento, betekent zoveel als "aan komen waaien" Roepnaam Llevado. (Ll spreek je uit als lj maar op zijn Nederlands gewoon als j :+ )

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:20

Vaidosa is weer drachtig :):)
Dus volgend jaar hebben we weer een Vaidosa x Saturno baby!!

Bondosa is helaas weer niet drachtig.
Het lukt gewoon niet meer, daar balen we zo van!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:50

Sanna gaaaaaf gefeliciteerd! Weer een baby die op de foto kan volgend jaar hihi :P Wel jammer van Bondosa!
Jammer ook dat je tel niet bevalt!
Ennuh ik voelde me inderdaad een prinses hoor :D

Amable gave foto's! Wat is Jauke toch mooi zeg! even uit nieuwsgierigheid... waarom rij je zonder neusriem of heb ik dat gemist??

Lisenka HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!! HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!

Lobke gaaf filmpje hoor! Het was niet zo druk op die foto's te zien of lijkt dat maar zo?

Ilona ik ben zoooo jaloers op jou! zou ook zo graag vlak bij het strand staan!

Malin ja het is hier zelfs flink gegroeid sinds ik er zit en dat is ook nog maar kort...

Madelief fanatiek hoor rijden met dit weer. Ik heb er opgezeten maar daar houdt het mee op haha! Fijn dat het goed ging!
ja voor mij is het ook meer dan een uur rijden maar de enige mogelijkheid om wedstrijden te gaan rijden... (of hem laten ruinen maar das eigenlijk geen optie..)

Saida gezellig zo een ruin... Ging het wel goed die merrie en Rints samen?

Martine haha je kan maar ergens over opscheppen haha... al die kilo's goud! ik kan me er trouwens totaal geen beeld bij maken iemand in trouwjurk op een kameel. Vind het hele komische maar totaal niet knappe beesten haha...
Heb geen ervaring met die zadel dus daar kan ik je niet mee helpen sorry. Ik heb een tijdje met een bontje gereden toen mijn zadel niet helemaal lekker lag en ik op zoek moest naar een nieuwe. Met bontje kreeg mijn vorige paard geen drukkingen. Weet niet of ze die daar wel hebben maar vrees ook van niet zeker??

Snowy hihi ja dat wordt toch een parttime baan nemen om te zorgen dat je bokt bij kan houden hihi...

Kelly ja vind het echt heel spannend haha! En wat een voorpluk heeft die zeg!!! Ziet hij nog wel wat :P

Jellie ik ben met je eens dat er op het moment weinig leuke paarden op internet staan...Vriendin van mij is ook op zoek dus zit ook regelmatig bokt etc af te speuren haha..

Yenneke ben benieuwd hoe die les je gaat bevallen!

Marialva Oh wat balen zeg dat je vakantie zo rot begon! Gelukkig is hij wel goed gegaan verder! Hoe voel je je nu?

Suus Balen dat hij zo een jeuk heeft! Ik weet anders ook nog wel een middeltje wat bij de mijne heel goed werkt!

Regine ben ook wel nieuwsgierig naar het kasteel ook al is het voor mij veeeeeel te ver weg haha..
Ik moet even kijken of ik naar Horse Event kan. Ga precies dat weekend een weekendje weg met schoonouders....

Frank en Iloon veeeeeel plezier vanaaf!!

Niese wauw mooie foto's joh!!

Vandaag weer jurken gaan kijken! Heb weer een hele gave gezien! Nou weet ik het dus echt niet meer. Ga ze morgen dus allebei nog eens bekijken achter elkaar. Winkels zitten op 5 min lopen van elkaar af dus dat scheelt!

Daarna rond een uur of 4 naar Hincapie gegaan maar vond het veel te warm om echt iets te doen...
Dus hem opgezadeld en een rondje park gaan doen. Bij de nieuwbouw ligt een parkje waar we nog niet geweest waren. Ligt aan weerzijde van de snelweg maar met hele hoge geluidswallen etc. dus hij kan daar onmogelijk op de snelweg komen. Dus ik erop en mn ma ernaast. In het parkje had je allemaal heuveltjes etc en hij vond het zo leuk! Heuveltje af ging hij heel langzaam stappen en zijn beentjes heel schattig naar voren strekken. Hij had er echt plezier in. Zelfs het viaduct (heel breed denk wel 15 meter en volledig beplant) stak hij zonder enige moeite over. Daar kon hij wel de auto's door de glazen wand zien maar dat maakte hem allemaal niks uit! Echt helemaal leuk! Waren na 15 a 20 minuutjes stappen terug. Daarna hem nog even lekker vertroeteld en afgespoten!
Lekker ontspannen dagje dus!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:27

@Jellie, zo hahaha, die Flan kan lekker uit haar dak gaan zeg. :+

@Denise Isa ziet er goed uit joh!

@Ilona, je hoeft niet jaloers te zijn hoor jij gaat lekker rijden op het strand! :o

@Lisenka, gefeliciteerd!

@Sanne, opening, ben je daar al weer mee aan de gang.
Nog nieuwe foto's nodig??
Irritant he die mobieltjes, ik had ook een nieuwe gekocht maar bel nu weer lekker met mijn oude!
Ik kon er niet aan wennen, mijn zoontje is er trouwens wel erg blij mee, heeft hij ook eindelijk een mobiel!

@Saida, hahahaha die arme ruin, en dat met deze warmte. :P

@Madelief, goed dat je lekker heb gereden, pfffff zo warm.

@Laura, klinkt goed je "buitenritje", stoere Hincapie!

@Yenneke, heerlijk he als het zo lekker gaat.
Ik heb ook eindelijk het idee dat ik Xantha door kan gaan rijden.

@Kelly, mooie hengst hoor Hermansen.
Die voorpluk, GOOI JE HAAR LOS, hahaha

Nou vandaag dus heerlijk met een vriendin en onze kids naar het strand geweest.
Het was super.Lekker warm maar wel met een windje, we zijn zelfs de zee in geweest (dat doe ik niet gauw hoor)

Gisteren had ik nog iets mee gemaakt.
Ik was de hond aan het uitlaten in het park bij ons.
Er waren twee jongetjes aan het fietsen van een "berg" af.
Ging die ene toch hard op zijn snuffert.
Ik dacht eerst nog, eigen schuld maar toen ik zijn bebloedde gezichtje zag ben ik er snel heen gelopen.
Het arme kind was echt op zijn gezicht gevallen.
Een voortand was er helemaal uit (met wortel en al) en de andere helemaal afgebroken.
Bloeden als een gek. Dus ik geprobeerd hem gerust te stellen en verteld dat hij zijn zand in zijn mond moest bewaren en zo snel mogelijk naar de Tandarts ermee. (dat is het beste)
In zijn kin zat een jaap van een cm of 3.
Ik heb het mannetje maar even naar huis gebracht, arme jongen.
Ben benieuwd hoe het is afgelopen maar ik zal er wel niets meer over horen.

Nog een leuk nieuwtje, Xantha en ik (en Elise) gaan naar Horse Event. :D
Waarschijnlijk op zaterdag.(misschien op vrijdag)
Xantha komt daar in een box en we mogen mee rijden bij de rassenpresentatie!

O ja en morgen met mijn vriendin mee naar de fjordenkeuring.
Elise gaat daar haar fjord voorbrengen.