[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:36

Madelief: Gefeliciteerd met je start kaart!!! Go jij! Go jij!
Mijn vriend is ook zo'n moeilijke prater, volgens mij is dat echt mannen eigen, zich altijd groot willen houden voor je. Terwijl wij al lang al wel door hebben dat er wat aan de hand is.

Jasmijn: Das nooit leuk een baaldag Ach gut Hopelijk is je ipod niet echt weg, want dat zou wel * piep * zijn.

Suzanne: Bram ik leuk!! Cool met zijn neus in de modder Clown
Zoals het hoofdstel op de geposte foto zat bij Otje stond het wel schattig, maar daar klopt hij ook niet helemaal. Het was eerst riempjes met een beetje paard, dus heb ik de neusriem er af gehaald. Maar toen vond ik dat het hoofdstel veel te los zat en heb ik het sperriempje door de riempjes gehaald waar ook het bit aan vast zit. Toen stond het wel poepig en zat het hoofdstel ook wel goed.

Esmee: Fuego staat nu echt op een superlocatie Haha!

Saida: Ik ben benieuwd naar het verslag van je longeerles! Ik ben wel benieuwd wat voor oplossing je instructrice heeft.

Fanny: Dus je bent versiert Knipoog het was vast een leuke avond.

Straks ga ik even een topic maken met de foto's van gisteren, ik ga nu eerst mijn huiswerk af maken en daarna taart eten (hinthint Knipoog)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:43

Heeey je bent jarig Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Sanne gefeliciteerd!!

En al wat leuke dingen gehad?

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:42

Gefeliciteerd!!!!!! Haha! Haha!

fijne verjaardag toegewenst... enne niet teveel taart eten... wordt je misselijk van Clown

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:16

Sanne gefeliciteerd! En leuke hoofdstelfoto's!

Ik ga nu even in het topic van Lobke spieken Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:25

Gefeliciteerd Sanne!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:30

DinkeyGirl: Ook al in mijn topics gekeken Pling

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:38

Sanne gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:42

madelief88 schreef:

Ja gisteren al dat waren ook hele mooie foto's! Sorry ben helemaal vergeten te reageren Bloos En dat setje is idd heel erg kwijlbaar!

Suus stoer halstertje heb je voor Bram, die heb ik ook voor Dinkey Kwijl Normaal hou ik echt niet van dat geel met rode, Spaanse, maar voor die shetjes is het toch ubercute!

Over Joran van der Sloot, ik vind dat het wel een beetje is opgeblazen allemaal. Ten eerste weet je helemaal niet of hij nu wel de waarheid spreekt, ten tweede roept deze verklaring bij mij ook weer een heleboel vragen op. Waarom bel je niet gewoon een ambulance als iemand onwel wordt in je armen op het strand? Waarom belt hij niet gewoon met zijn mobiel, als hij niets te verbergen heeft? Waarom ga je op je sokken of blote voeten naar huis lopen en gooi je je schoenen weg? En als laatste, waarom wordt er zo vaag gedaan over of ze nu wel of niet dood was, ZOIETS CHECK JE TOCH??!

Peter doet net of hij het heeft opgelost nu, en ze weten dan wel wat er met het lichaam gebeurd is en dat dat meisje dood is, maar we weten nog steeds niet precies wat er WEL gebeurd is, en we weten ook nog steeds niet of Joran hier nu wel of niet schuldig aan is. Als het meisje echt in zn armen in gestorven zoals hij zegt, is het natuurlijk super slecht hoe hij daar mee om is gegaan maar dat maakt Joran nog steeds geen moordenaar.

Ik was wel ontzettend geschokt over de manier waarop Joran praatte, totaal geen wroeging, geen gevoel, geen respect. Echt een heel raar mannetje. Ik moest steeds maar aan die ouders denken, die in Pauw en Witteman zeiden dat Joran altijd zo netjes met meisjes omging en alles. En dat ze er zeker van waren dat Joran nooit zoiets zou kunnen doen. Arme ouders.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:19

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:36

Sanne gefeliciteerd!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:45

Jeetje.. komt mn vriend nu net naar boven.. met zijn valentijnscadeau in zijn handen!
Ik dacht dat het pas met valentijn werd bezorgd, maar blijkbaar niet. En het stond op zijn naam, dus tsja, hij had het al opengemaakt. Maar het ziet er wel leuk uit iig!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:14

gefeliciteerd Sanne Go jij! Go jij!

En nog vele jaren hea Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:26

Ik wilde jullie nog even deze prachtfoto laten zien van ons konijn (Konijn) met ons nieuwe mini konijn (Muffin)

Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:44

Madelief -> Nee het wordt geen lessen vanavond.
De instructrice zag het ook niet zo zitten om haar in haar laatste maanden van de dracht nog zo flink aan het werk te zetten onder het zadel.
Volgende week gaat ze mij helpen om haar te longeren en dan de achterhand eronder te krijgen.
Niet zo fijn dat je vriend niet zo lekker in z'n vel zit, idd lekker een beetje verwennen, aandacht en afleiding geven en laten merken dat je van hem houdt en er altijd voor hem bent, dat doet al een hoop goed!
Super hoe het ging met Furia!
Lijkt mij ook geweldig om dat dan te voelen, al is het maar voor eventjes!
Jippie! Jij kan starten!

Idra -> Voor mij is dit allemaal nog verre verre toekomst, maar ik vind het er geweldig uitzien!
Echt respect voor je dat je dat allemaal uit je paard kan halen!

Fanny -> Lekker gestapt dus en ook nog eens een leuke knappe jongen ontmoet!

Sanne -> Go jij! Go jij! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Go jij! Go jij!
Op het verslagje moet je nog een weekje wachten want het gaat niet door vanavond, er is een kinderfeestje.
Leuke foto's van Boykin!
Mocht je nog eens richting Noord-Holland willen komen dan ben je van harte welkom om mijn zwarte parel op de foto te komen nemen!

Jasmijn -> Nouja zeg, das ook balen dat ze het kado al hebben bezorgd......
Was hij er wel blij mee?

Ben net weer terug van stal.
Ik heb Grytsje d'r benen gedaan, maar nu met spul tegen mijt, gekregen van Annemarie.
Na 10 dagen nog een keer behandelen en als het goed is moet het dan weg zijn.
Zoniet dan mag ik het nog een keer na 10 dagen behandelen, en dan maar hopen dat het dan echt weg is voor het veulen er is.
Want dan mag en wil ik het niet behandelen want ik ben als de dood dat die er aan likt ofzo........
Daarna heb ik haar weer gelongeerd, haar goed aktief laten lopen, en nog even met de pessoa.
Op de linkerhand ziet het er best goed uit, dan loopt ze met stelling en vrij rond.
Ik heb er even op gelet maar dan loopt ze ook met haar binnenachterbeen in het spoor van haar buitenvoorbeen.
Dat is toch goed hè?
Op de rechterhand wordt ze wel al iets losser, maar nog weinig stelling en zeker niet rond.
Ik heb na een minuut of 5 aan de pessoa deze aan de binnenhand ietsje strakker gezet zodat ze toch ietsje ronder moet lopen.
Dit hielp wel, dus ik hoop dat als ik dit vaker doe ze dan wat losser wordt aan haar linkerkant.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:05

sanne: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:07

sanne, gefeliciteerd! Mooi knijntjes!!
Saida, thnx hihi. Idd, het spaanse moet natuurlijk ook bij kleine Bram hahaha. Goya heeft ook zo ééntje, dus ja..
Madelief, komt wel weer goed met vriendlief Lachen Leuk, startkaart, wanneer start je?
Ach, dat hele Joran gebeure kan me gestolen worden. Tuurlijk sneu voor Natalee en de ouders, maarja, al die show eromheen en alles, hoeft voro mij allemaal niet hoor. De hele spits en metro staan er vol van, gezellig, al die ellende zo in de trein haha.
Jasmijn, jammer, niet op valentijn zelf.. Hoe vond je vriend het?
Saida, hopen dat het snel overgaat, die mijt! Goed hoor, dat ze met binnen achterbeen in spoor van buitenvoorbeen komt. Zie je haar kont ook mooi zakken, als het goed is Lachen Pessoa niet té strak zetten als ze geen stelling neemt, ze kan dan heel snel haar rug vast zetten als ze wordt "gedwongen" zulke stelling aan te nemen..

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:25

sanneeeeeeeeee van hrte met je verjaardag veel plezier en geniet Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:17

Sanne gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 18:36

Sanne gefeliciteerd!!!

En Madelief, mooie foto's!! Fuur ziet er ook weer wijzer uit. Jullie zijn vooruit gegaan!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:25

DinkeyGirl schreef:
madelief88 schreef:

Ja gisteren al dat waren ook hele mooie foto's! Sorry ben helemaal vergeten te reageren Bloos En dat setje is idd heel erg kwijlbaar!

Suus stoer halstertje heb je voor Bram, die heb ik ook voor Dinkey Kwijl Normaal hou ik echt niet van dat geel met rode, Spaanse, maar voor die shetjes is het toch ubercute!

Over Joran van der Sloot, ik vind dat het wel een beetje is opgeblazen allemaal. Ten eerste weet je helemaal niet of hij nu wel de waarheid spreekt, ten tweede roept deze verklaring bij mij ook weer een heleboel vragen op. Waarom bel je niet gewoon een ambulance als iemand onwel wordt in je armen op het strand? Waarom belt hij niet gewoon met zijn mobiel, als hij niets te verbergen heeft? Waarom ga je op je sokken of blote voeten naar huis lopen en gooi je je schoenen weg? En als laatste, waarom wordt er zo vaag gedaan over of ze nu wel of niet dood was, ZOIETS CHECK JE TOCH??!

Peter doet net of hij het heeft opgelost nu, en ze weten dan wel wat er met het lichaam gebeurd is en dat dat meisje dood is, maar we weten nog steeds niet precies wat er WEL gebeurd is, en we weten ook nog steeds niet of Joran hier nu wel of niet schuldig aan is. Als het meisje echt in zn armen in gestorven zoals hij zegt, is het natuurlijk super slecht hoe hij daar mee om is gegaan maar dat maakt Joran nog steeds geen moordenaar.

Ik was wel ontzettend geschokt over de manier waarop Joran praatte, totaal geen wroeging, geen gevoel, geen respect. Echt een heel raar mannetje. Ik moest steeds maar aan die ouders denken, die in Pauw en Witteman zeiden dat Joran altijd zo netjes met meisjes omging en alles. En dat ze er zeker van waren dat Joran nooit zoiets zou kunnen doen. Arme ouders.

Hier ben ik helemaal met je eens. Bovendien ook nog die Beth zo filmen, ik zou haar wat privé gunnen, het is best heftig wat Joran allemaal over haar dochter zegt, en dan zoomen ze nog in als er tranen komen. Het is best overdreven allemaal. Ik hoop wel dat ze er wel wat mee kunnen, en dat het ooit word opgelost.

Gefeliciteert Sanne!!!!!! Laat ons morgen maar alles weten hoe je verjaardag was! Lachen

Ik heb vandaag Fuego een beetje veelzijdig gereden. Wat sprongentjes gedaan, wat ik heel rustig opbouw, tot nu toe is ons hoogst iets van 30 cm, maar hij vind het steeds en steeds leuker. Daartussendoor wat Dressuur oeffeningentjes. Mijn moeder heeft filmpjes gemaakt, en nu zie ik dus precies wat ik aan mezelf moet verbeteren, heel handig. Op het einde waren er opeens heel veel mensen, allemaal ervaring amazones, met name jongens. Die zijn er dus alvast voor de 3 daagse concours, hun paarden komen later, kunnen ze alvast oeffenen. En ik kan niet wachten totdat Fuego word geschoren, naast Fuego staat weer een ander paardje, en die lijkt precies op Fue, alleen dan in een geschoren kleinere versie, zo schattig, het kon een broertje zijn. Zo heb ik dus een idee hoe Fuego eruit komt te zien na het scheren.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:23

Ben best wel benieuwd naar zo'n filmpje Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:24

Zo hehe, daar ben ik ook weer is. Internet lag eraf en ben druk met stage sinds maandag! Ook het paardje heel t weekend gehad. Druk druk druk dus Haha! Maar ik probeer goed bij te lezen hoor Ja Heb trouwens afgelopen zondag met Manda gesprongen over een aardige boomstam op een grasveld, was echt megaa stoer Haha!

Verder niet veel tijd om te reageren, moet zo weer manda doen, de eigenaresse heeft last van de rug.. Ach gut Maar ik vind het wel leuk natuurlijk! Heb prachtige foto's voorbij zien komen van friesjes en shetjes Haha! Leuk halster soeske! Ook Licor zien voorbij komen op de film Kwijl En Grytsje met dr dikke buik! Haha! Wat leuk allemaal! En een startkaart binnen! Nieuwkomers? Kortom, ik heb een boel gemist, maar ga nu weer goed bijlezen Bloos

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:33

Sanne gefeliciteerd Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:06

Sanne, gefeliciteerd!
Wat een leuke konijntjes!
Zo eentje als de voorste had ik vroeger ook!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:46

Ilona: Veel plezier en gefeliciteert met je startkaart!