[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:53

Even snel:

Lisenka gefeliciteerd!!!!! *\o/* *\o/*

Ik ga zo bijlezen, mijn nieuwe telefoon is namelijk binnen en daar wil ik eerst mee spelen O:)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:54

Ben je alweer thuis Sanne?! :D Leuk een nieuwe tel haha. Ik ken het uit testen :P .

Lisenka: GEFELICITEERD!! *\o/*

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:59

Lisenka gefeliciteerd!!

Verder ben ik redelijk bijgelezen maar heb ik het te druk om echt mee te kletsen en bij te houden. Nog een anderhalve week dan gaat het weer wat beter denk ik, heb nu chronisch tijd te kort.
Ik wil alleen even melden dat ik toch op het Horse Event ben met Capriola en het lange teugel werk! Er gaan volgens mij niet veel meiden uit dit topic, maar we zullen op de vrijdag te zien zijn in de fokkerij hal voor het Lipizzaner Stamboek. :D

sorrie voor dit ego berichtje! Ik doe mijn best bij te gaan houden :o

Buitenzinnig

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:09

Jellie, ja, had gister les, zoals in t bericht staat ;)

Hoe ik ga trouwen.. In een mooie witte jurk, op een kasteel met mooie PRE's :D
Eerst nog maar een kerel vinden ;)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:20

Oww Soeske ik heb echt HET kasteel dan voor je gevonden! Gister waren we een buitenrit maken in Gassel en daar kwamen we langs een geweldig kasteel! Ik ben er met Cap voor gaan staan om een foto te maken en het is echt een super foto geworden! Net echt!! :D alleen de jurk ontbrak...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:23

Oooooh, zien :D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:24

Ik zal em vanavond op de pc zetten :D als je daar gaat trouwen kom ik wel bloemetjes strooien! Het was er echt een sprookje!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:49

Mies - Ik houd niet van half werk, dus het is wel mijn droom om alles af te maken idd. Ik heb ook al uitgelegd gekregen dat je met alleen het eerste jaar niet veel kunt. Alleen adviseren kun je en de rest moet je allemaal doorverwijzen. Beter is het om de andere 2 jaren er ook bij te doen. En toen ik zag wat dat inhield, ja, toen was ik er uit! Ik wil dat dus doen!

Elise - Ja, in die emmertjes zit veel vet. ;) Het is volgens mij ook volle volle yoghurt en idd heel erg lekker!

Lisenka - gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent gelijk met mijn oma jarig zien ik. Maak er een onwijs leuke dag van met Janneman hè?

Saida - Laat je me even je adres en telefoonnummer weten dan? Ik moet even kijken en overleggen met mijn hubbie hoe laat ik vertrek. Ik kom met 3 dondersteentjes. :+ Het is altijd weer afwachten hoe snel ik ze de auto in gelaveerd heb gekregen. Grappig is dat hè? Als je de één ziet lijkt je paard daarop en als je de ander ziet, lijkt ie daarop. Met kinderen gaat dat ook zo. Mijn familie ziet mij er in, Frank zijn familie ziet hem er meer in.

Ilona - Ik ben stinkend jaloers hoor! Had ook wel meegewild! Kun je nog een poown zien die met alle zeilen moet worden teruggenomen. :P Sam is dol op het strand!

Regine - Frank en ik gaan kijken voor kaartjes hier van mensen die uiteindelijk toch niet kunnen. Tegen die tijd worden de kaarten bij bosjes aangeboden. We moeten nog even kijken wanneer ons uitkomt. Ga jij alle dagen of op één specifieke dag?

Soeske - Dan hadden wij ook bijna de ideale bruiloft: Met koets met friezen in een kasteel (Ammersoyen, ook erg mooi om te trouwen) Tja, Desje kwam 7 jaar later pas... :o

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:52

Anouk... jaa balen dat je niet mee kan.. ;( . Durf je het nog niet aan? Sam zal wel een hittepetit zijn op het strand ja. Toen in HVH op de parkeerplaats moest ik hem ook vasthouden voor Frank haha! :D Wel jammer, had het gezellig gevonden..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:59

Anouk: KoudbloedKim maakt ze in opdracht, dus ze wil er vast wel eentje van Sam maken :j Prijs mag je zelf na afloop bepalen.
Jeetje, ik snap je dubio wel een beetje. Het is toch niet niks om je paard waar je al zoveel jaren tijd en liefde in hebt gestoken op te moeten geven. Een een P.R.E. is zo aanlokkelijk. Maar als je echt niet verder komt met Sam is misschien toch beter om iemand voor hem te vinden die er wel meer uit kan halen. Een P.R.E. heeft een super werkwillig karakter, dus daarmee weet je zeker dat je fijn kan rijden.
Gaaf dat je die opleiding gaat doen!!

Iloon: super dat je weer naar het strand bent geweest :D En dan vanavond al weer!! Chico komt niks te kort :=
Ja, ben gisteravond laat thuis gekomen

Martine: Ik herken de streken van Darius uit duizenden! Dat doet de kleine draak hier ook :=
Welke stokmaat heeft Flavio?

Lisenka: Moest hij alle dames nog dekken, of waren er al een paar aan bod geweest?
Vet eng dat Banjer ineens aangevallen werd! Gelukkig is het goed afgelopen.

Kelly: Ik vind Hermanssen zo'n gave hengst! Wel balen dat de hengsten niet in eigendom van een particulier of dekstation zijn.

Elise: Lastig hoor, dat moeten aankomen, terwijl meer eten geen optie is.

Niese: Leuke foto's, wel jammer dat je paard niet echt haar oren naar voren heeft.
Een black-foto maken lukt eigenlijk alleen als de achtergrond al flink donker is. Dat effect krijg je als de achter grond in de schaduw is en het paardenhoofd in de zon.

Cynthia: We misten je al ;)
Wel heftig dat je op vakantie een hersenbloeding hebt gehad, gelukkig kon je de vakantie nog wel afmaken :j

Saida: Dank je :D
Binnenkort ga ik trouwens weer naar mijn familie in Heemskerk, dus misschien dat we dan wat kunnen afspreken voor een reportage.
Leuke foto's weer van Rintske :D

Debby: Die Xantha toch := Hopelijk kijkt ze er de volgende keer niet weer zo van op.

Laura: Leuk dat het jurken passen zo goed ging :D En voelde je je een prinses ;)

Jellie: Leuke foto's van Flan!

Branka: Aline had het altijd over dat de paarden weer gepaneerd waren, dus dat zeg ik nu ook :=

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:05

soeske schreef:
Jellie, ja, had gister les, zoals in t bericht staat ;)

8)7 geloof dat ik nog niet helemaal wakker was :))
Iig wel fijn dat je lest zodat je er doelgericht aan kunt werken..

Ik ben al 11 jaar getrouwd dus voor mij geen droombruiloft meer met prachtige friezen of pre's.. Helaas is er geen paard aan te pas gekomen. De liefde voor paarden kwam bij Jan pas een paar jaar later.

*\o/* Lisenka van harte gefeliciteerd *\o/*

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:06

Anouk ik ben er op vrijdag de 11e. De tijd van de demo is nog niet bekend maar we doen iig ook mee aan het defile in de hoofdring van 13.30u tot 14.00u
En trouwen met een kasteel en Friesen is ook top hoor!! :D

Ilona wat een mooie foto van jou en je paard op het strand! Wauw super!! Ik wil dat ook zooooo graag!! Ben best jaloers :D

Kelly Hermansen is een mooie Fjord zeg! Jammer dat je weet dat hij weer gaat. Ik snap je beslissing dan wel, hoe meer je met zo'n paard doet hoe meer je eraan gehecht bent. Maar toch jammer dat je de leuke tijd die je anders gehad hebt dan wel mist.

Eline wat heftig die berichten van jou. Ik wens je heel veel sterkte!

Jellie leuke foto's van je Tink!! Hopelijk kan hij idd weer is zo door de bak!! Ikduim voor julie hoor!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:20

In een krappe 3 dagen elf bladzijdes meiden (en heren) !! :oo

Sanne: Ik vind dat schilderij écht leuk gedaan, eens even heel anders.
Gaaaave foto's, vooral die van die Fries!
Malin: kan me goed voorstellen dat je weer dolgraag op suev wilde, fijn dat je heb genoten!!
Wel opletten dat het niet ten koste van jezelf gaat he :(:)
]Laura: de barokke wedstrijden worden bijna altijd bij mij uit de buurt georganiseerd.
Denk niet dat ik iemand kan vinden die wel even een uur of langer met de trailer wilt gaan rijden voor mij ;)
Hahaha vieze Hincapie, ik had Furia laatst ook maar weer gewassen, zijn ze wel weer lekker schoon (voor even)..
Laura: Ik ben ook verloofd, nou mijn vriend ook gewoon vriend hoor :D Maar af en toe vertel ik het wel eens.
Trouwen gaat pas gebeuren nadat ik klaar ben met studeren (geld he), maar wat ik wil is natuurlijk een práchtige jurk, Furia die de koets trekt, en qua locatie..
Misschien ergens buiten, maar bij ons op het stadhuis is ook wel gaaf.
Kelly: ahh lieve foto van Adorno :+: En gaaf die steigerfoto! Hoe leer je een paard steigeren aan die echt nooit uit zichzelf steigert?
Furia doet het echt namelijk nooit..
die foto's van Infinito heb ik echt om moeten lachen! Wie maakt al die foto's toch?
Super leuk dat je Hermansen mag rijden voor die clinic!
Lobke: whahaha, dat filmpje, en vooral die geluiden :')
Jellie: Fijn dat je op die fjord kan rijden, lekker buitenrijden!
Gelukkig dat er misschien toch wat hoop is voor je nichtje. Leuke foto's van Flan :D
Lisenka: GEFELICITEERD! Vet sneu trouwens van dat jochie.. Ben dan ook wel benieuwd hoe het is afgelopen en of het waar is..
Hoe kan die hond lieve Banjer nou aanvallen, gelukkig werd ie wel bang van Jan.
Heidi: Ja kleine katjes zijn leuk hoor, ook als ze ouder zijn trouwens :j
Wel sneu dat dat katje zo schuw is, moet ze inderdaad gewoon wennen.
Lekker met Flip aan de slag, zonder hoofdstel, haha wat een boefje dan :D
Iloon: Het weekend gaat veel te snel ja!! En ik heb nog wel drie dagen weekend :D
Heerlijk dat je zo lekker alleen met je kanjer naar het strand hebt kunnen gaan.
Ben benieuwd naar meer foto's van iloon&Chic! En leuke foto's van Chic wederom, ik wil bij jullie langskomen!
Hoewel ik dicht bij het strand woon, woon ik niet zo dichtbij als jij en Chic, ben daar echt jaloers op :o
Frank: aaah was je helemaal alleen :(:)
Gave plaatjes, en ziet er echt super uit zo helemaal kaal!
Ik was van de week op de wei even op Furia gesprongen, wilde graag galoperen maar Furia vind dat nooit zo dan om de een of andere reden..
Nadina: Wat balen zeg, dat ze niet dragend is! Ben je dan al dat geld kwijt :oo ?
Denise: Hoe gaat het eigenlijk met jou en Heike?
Shanna: gaaave foto's van Vaj, wat een reus zeg! Mijn stal eigenaresse is nog kleiner dan ik (ze zal de 1.65m niet halen) en heeft ook een paard van 1.74m.
Ik hou het toch liever bij mijn eigen formaat voor paarden :P :D
KNAPPE Halley! HE maar shanna, zie ik dat nou goed, heb je nou een kwpn shirtje aan op een PRE :P
Saida: Leuk dat Rints het targetten vlot snapte.
Leuke foto's, schouderbuiten idd heeel herkenbaar :D
Debby: leuk dolfinarium! Ik wil ook al weer eeuwen heen..
Marialva: Zo, dat is flink balen! Gelukkig heb je wel nog kunnen genieten van je vakantie!
Martine: gewoon negeren die jochies.. Je hebt lekker gereden dat is het belangrijkste

Pfff nou net aan op tijd bijgeregeerd moet zo richting de bus!
Wil nog wel even mijn berichtje kwijt.
Gisteren dus de hoefsmid voor Furia, dit keer is hij voor het eerst warm beslagen, haha de smid was verbaasd hoe braaf hij was.
Had m zo los kunnen laten staan. Daarna nog even clicker geoefend, vooral de voerschep pakken begint hij te snappen.
Nu richting Fuur en dan lekker rijden!
:wave:

Leuke foto's!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:31

Regine, is goed :)
Anouk, klinkt ook leuk! Naja, moet eerst maar een kerel vinden...
Jellie, haha, geeft niets. Was ook niet verkeerd bedoeld :)

Net Spirit even geborsteld en opnieuw gevlochten. Heb ook "Itch free" gehaald, hij heeft zo`n last van jeuk..
Zo even naar de winkel en vanavond lekker uit eten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:56

De opening gaat zo leuk worden :Y) :D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:58

zasread schreef:
De opening gaat zo leuk worden :Y) :D

Wil jij ons eens even niet zo nieuwsgierig maken!!! :o

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:01

Ik ben heel erg benieuwd :D

Edit: we moeten toch nog zo'n 50 pagina's? :o Dat duurt nog minstens 5 dagen! :D

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:02

me to :j zeg laat ons niet langer in spanning zitten hoor ;)

vertel.............vertel...............
Laatst bijgewerkt door marialva op 19-08-09 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:02

Lisenka Gefeliciteerd!!

Regine Leuk dat je nog een demo kan geven op HE!

Iloon Super Chickie! Straks als ik ook een trailer heb wil ik ook weer wat meer op het strand gaan rijden. Ben heeeel benieuwd hoe hij het gaat vinden. Hij is nu vaak al bang om natte voeten te krijgen, hihi. Held op sokken... :+ Maar ja, dan is jouw Chickie natuurlijk zo ervaren dat hij X vast eens kan laten zien hoe het moet. :Y)

Suus Volgens mij wilt elk penny meisje wel in een kasteel trouwen met een stel mooie paarden erbij. Ikke ook! :Y) Prins op het witte paard heb ik al. Nou ja wit, daar moeten we dan nog een paar jaar op wachten. ;)

Sanne Je moet niet met je nieuwe telefoon spelen. Je hebt veeeel belangrijkere dingen te doen! :Y) Wat voor telefoon heb je eigenlijk? Ik wil ook een nieuwe en zit er aan te denken om de Samsung Star te nemen.

Ik heb net nog even gereden. Het was al warm, dus ik heb het kort gehouden. Maar hij liep wel echt fijn! Gevolg en lekker proestend en totaal ontspannen paard toen ik ging uitstappen. Ben echt blij dat ik hem nu echt door kan gaan rijden. Geen puber geintjes meer (*even afkloppen*).

Dinsdag heb ik ook een introductie les rechtrichten aan de hand afgesproken met een meisje die bij Paarden Begrijpen de opleiding heeft gedaan. Wil daar toch ook wat meer mee gaan doen. Als afwisseling van het dubbele longe werk, rijden en freestylen. Ben benieuwd hoe X het zal doen!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:07

Hi meiden...

Ik ga zo even bij reageren...

Even 2 fototjes nog van Hermansen.
Bijna 3 jaar geleden.
Hier was hij nog maar 5 :+:

Afbeelding
Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:10

Leuk beest! Vind het alleen jammer dat je bij die Fjordjes zo'n sterk aangezette onderhals ziet.

Wel ideaal dat hij geen vliegenfrontriem nodig heeft :D

Ga je morgen ook naar Wijk?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:16

Is meer de manier waarop hij staat denk ik want hij heeft geen onderhals namelijk.
Hij duwt zich hier op tegen de berg aan.
Wel enorme hengstenkap, scheelt weer... als je ooit op zijn nek beland zit je nog lekker _O-

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kelly_Taco op 19-08-09 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:19

Oh het lijkt op beide foto's nl. wel ;) Ach en het misstaat ze ook niet.. Ik ben gewoon andere typjes gewend :+

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:30

Die voorpluk!!! jeeeeetje!!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:32

Regine, die is inmiddels nog weer meer gegroeid hoor!

Afbeelding

Afbeelding

En als je hem niet vast maakt ziet hij lekker niks.. (is ie rustiger :+ )
Afbeelding

Afbeelding