Lisenka gefeliciteerd!!!!!
Ik ga zo bijlezen, mijn nieuwe telefoon is namelijk binnen en daar wil ik eerst mee spelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als je daar gaat trouwen kom ik wel bloemetjes strooien! Het was er echt een sprookje!!
Het is volgens mij ook volle volle yoghurt en idd heel erg lekker!
Het is altijd weer afwachten hoe snel ik ze de auto in gelaveerd heb gekregen. Grappig is dat hè? Als je de één ziet lijkt je paard daarop en als je de ander ziet, lijkt ie daarop. Met kinderen gaat dat ook zo. Mijn familie ziet mij er in, Frank zijn familie ziet hem er meer in.
Sam is dol op het strand!
. Durf je het nog niet aan? Sam zal wel een hittepetit zijn op het strand ja. Toen in HVH op de parkeerplaats moest ik hem ook vasthouden voor Frank haha!
Wel jammer, had het gezellig gevonden..
Prijs mag je zelf na afloop bepalen.
En dan vanavond al weer!! Chico komt niks te kort 

Hopelijk kijkt ze er de volgende keer niet weer zo van op.
En voelde je je een prinses 
soeske schreef:Jellie, ja, had gister les, zoals in t bericht staat
geloof dat ik nog niet helemaal wakker was 
Lisenka van harte gefeliciteerd

Maar af en toe vertel ik het wel eens.
En gaaf die steigerfoto! Hoe leer je een paard steigeren aan die echt nooit uit zichzelf steigert?

?

Maar ja, dan is jouw Chickie natuurlijk zo ervaren dat hij X vast eens kan laten zien hoe het moet.
Prins op het witte paard heb ik al. Nou ja wit, daar moeten we dan nog een paar jaar op wachten. 
Wat voor telefoon heb je eigenlijk? Ik wil ook een nieuwe en zit er aan te denken om de Samsung Star te nemen.