Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat waardeer ik zeker
. En nee je hebt niet gelogen, hij doet het ook goed, mn kanjer!
Ag ag, arme mats... en arme porto van bent..

. Blijf echt fan van hem
. Hij ziet er goed uit zeg. Ook chique hoor met die bandages! 
En mijn friesje zit buiten lekker met n dekentje op te gluren naar ze. Maar goed even wat anders.
Aangezien feikje straks een veulentje krijgt moet ze in de grote box met haar veulen en daarna het weiland in anders word ze straks hartstikke mager. En tja feikje verdient eigenlijks pensioen. Ze heeft raar genoeg maar 1 galop,.. ( uh?) en dat is de rechter galop xD en ze verdient met haar 16 jaar straks een lekker groen weiland. Ze heeft lichte slijtage aan haar benen dus ik wil haar niet dwingen om na haar 10e veulen (!!!!) weer volop de wedstrijden in te gaan. Daarom gaat ze straks haar leventje verder in een weiland met haar - al met pensioen- zus Trude.. Ik gun het haar van harte met zoveel jaren dienst als fokmerrie. We mogen daarom straks een andere merrie verwelkomen genaamd Janna.
en natuurlijk... FOTOS! Maar zolang het nog kan geniet ik nog even van mijn rustige lieve typishe ouderwetse fries feikje. En natuurlijk zal i khaar straks niet vergeten en kan ik altijd nog even langskomen aangezien ze gek is op buitenritjes

.
En mij echt dé doorslag gaf, om verliefd te worden op dit prachtige ras............. 

prachtige foto's trouwens ilona 
een Friese Ruin genaamd "Joppe" hij is van een vrouwtje die in amsterdam woont dus die komt maar 1x per week, dus doe ik hem nou verlopig, alleen vind Betunero het niet zo geweldig als hij me bezig ziet met een ander paard hahaha. probeer snel foto's te maken van Joppe en hier te posten.
. Leuk hoor een verzorgpaardje dr bij! Dat jaloerse ken ik wel... Atlas kan ook heel erg mij claimen
. In het land mogen andere paarden niet bij mij in de buurt komen, want die jaagt ie weg...
, wil je daar dan mee gaan fokken? 

)

(bij de paarden dan).

Hopen dat ie geen kou oploopt!
*

)

Dat doet ze goed 

Super service!