Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eigenlijk verwachten we dat ze het veulentje vannacht af zal leveren, maar het blijft gokken bij haar. Ze zit er lig al heel dichtbij! 

Hij moet nog iets meer "go" krijgen en dat gaat op deze manier mooi! Iets moois om af en toe een beetje mee te spelen, stukje bewustwording van de achterkant, hij trok daarna ook mooi aan van achter. Wat is 't toch een heerlijk dier! Denk dat ik de rest van de dag naar 't filmpje zit te kijken

.
ik heb een hele lijst klaar staan maar heb voor mezelf al een merrie en hengsten naam klaar haha
Het rijden ging voor mijn gevoel echt niet goed. Heb een 7 voor aanleuning, maar waar was die aanleuning dan?
Ze liep in dr eigen houding en ik kreeg haar er niet meer uit.. Voor de zijkant ziet dat er wel leuk uit, maar het voelt niet goed als je erop zit. De eerste proef moest mevrouw nog poepen en dan houd ze zich altijd in en gaat een beetje lopen duwen. Ik was dan ook verbaasd over de 181 punten. Had mezelf echt niet hoger als 170 gegeven. De tweede proef ging al beter, maar nog niet fijn. Toch 203 punten gehaald en een 1e prijs???!!! Ik snap het niet meer hahaha
De teller staat nu op B+9 en als ik die eerste lijn geen 2 en 0 had gehaald waren we nu de B uit..

Ik ga denk ik mijn lesgever er maar eens op laten om te kijken hoe we het in draf voor elkaar kunnen krijgen.