Schattige foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Geeske, fijn dat Chim vooruit gaat! Bedankt!
Martinique, Bedankt! Het is zo’n schat, die Villa. Begin stiekem wel wat verliefd op hem te worden haha. Spannend hoor, de verhuizing! Komt vast goed.
Jolijn, gefeliciteerd met je baan! Gelukkig gaat het goed! Leuke foto ook.
Posh, bedankt! Ja, als het niet gaat moet je keuzes maken.. Jammer dat Grelo afvalt! Fijn dat je een ontspannen draf hebt gedaan met Camée
W.b. mijn relatie, we waren zo’n 1,5 jaar bij elkaar. Het ging niet meer. Hij werkte bij de marine, niet dat ik het erg vond dat hij af en toe lang weg was, maar als hij dan thuis was en overdag moest werken, moest ik vaak ’s avonds werken. Dan zie je elkaar eigenlijk niet. Als we dan bij elkaar waren hadden we het gevoel dat we elkaar in de weg liepen. Dat is de bedoeling niet natuurlijk.
Bedankt voor de woorden meiden
Ik ben er verder goed onder. Hij was net een dag thuis na 4 weken weg geweest te zijn, dus op één of andere manier heb je dan voor jezelf al een beetje een besluit genomen.
Buitenzinnig schreef:Ja, precies. Nu vind ik dat geen probleem hoor, hij is vorig jaar 4 maand weg geweest en hij was net 1 dag thuis na 4 weken weg geweest te zijn toen we besloten er een punt achter te zetten. Het alleen zijn vond ik wat dat betreft heerlijk.
Maar als hij rond 5u thuis komt en ik om half 6 moet werken (horeca) en dan thuis kom en hij ligt al op bed, als ik wakker wordt gaat hij weer weg, heb je ook bijna geen tijd met elkaar. Daarbij heb ik de paarden ook nog die best veel tijd vergen..