[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

My_Chimanga

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:16

Ja, ik heb ook altijd wel 20 uur naast mijn studie gewerkt, maar toch is een volle baan, 40 uur excl reistijd van minstens 2 uur per dag, wel even andere koek merk ik ;-) Er wordt ook ineens weer zooooo veel nieuws van me verwacht dat ik avonds echt heel moe ben…

Schattige foto :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:32

wat leuke foto's van Mootje :)

ik weet echt niet wat met zoveel vrije tijd aan moet, :-) het is beter om even rust,:)
morgen super dag pff :)
gaan jullie nog wat gedaan doen met konigsnacht??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:33

In de praktijk zit ik sommige weken over de 50 uur en andere weken ben ik vrij. Maar dat is het fijne aan de zorg. Hollen of stilstaan haha!

Zou zelf na mijn afstuderen meer uren willen maar dat is bijna niet te krijgen in mijn functie!

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:46

Wow wat een foto's komen er voorbij zeg, zo gaaf!

Babeau: Die foto is inderdaad hoe ik me nog een hele tijd gevoeld heb :D Leuke foto's van jullie buiten, rijd je bitloos? En bevalt het goed?

Robijntjah: Die foto van jullie samen, in zwart/wit geeft het echt een apart effect mooi joh :j Maar met kleur is ook gaaf, leuk zo met die bloemen! Wat voor meeting was het? Goed van je dat je bewust even gas terug neemt met je paardje, dan kunnen jullie de draad straks weer rustig oppakken :) En gefeliciteerd met je baan +:)+

martinique: Dat wordt weer wennen dan, een nieuwe stal. Maar ik kan me voorstellen dat zelf voeren echt fijner is.

Hosante: Waar ga je die clinic doen? Ik en een paar stalgenootjes willen (misschien met enige regelmaat) WE gaan doen en we hopen op een locatie ergens in de buurt van Zelhem/Doetinchem. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan (foto's? O:) )

Buitenzinnig: Leuk die foto's van jou en Villa, hij ziet er erg los uit ook met galopperen. Jammer dat het tussen jou en je vriend over is, maar als het niet meer werkt dan moet je uiteindelijk wel weer verder...

Wat de hengst betreft, ik was heel erg gecharmeerd van Grelo maar hij blijkt toch heterozygoot :( En aangezien ik graag een schimmel wil moet ik toch even verder zoeken. Als iemand nog een hengst kan aanbevelen dan hoor ik het graag!

My_Chimanga: Fijn dat het wel beter gaat en dat ze minder hoest, ondanks de pittige les! Zal er sneu uit gezien hebben hoe ze aan kwam lopen met wondjes en plekjes, ze kunnen er in hun eentje ook wat van inderdaad :+

moonforever: Een leuk stel heb je, leuke foto's zo in het groene gras.

Ik heb niet veel nieuws, wel eindelijk een ontspannen draf met Camée gedaan dus er zit verbetering in. Het stalmeisje filmt eens in de zoveel tijd zodat ik het kan bijhouden want als ik erop zit zeur ik alleen maar dat het niet lukt terwijl er wel degelijk vooruitgang is.

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:05

haha Posh ik ga juist naar een stal waar ik NIET meer zelf hoef te voeren.

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:28

Posh, ik rijd inderdaad bitloos (kaakgekruist) en het bevalt ons echt super! :D Met bit ontspande ze wel, maar nooit helemaal. Haar hoofd was erg onrustig (bit was ook ietsjes te dik, we waren op zoek naar een nieuwe). Stelling/zijgangen/... gingen ook wel, maar nooit volledig ontspannen en helemaal los. Toen probeerden we eens bitloos, de eerste keer liep ze er gewoon doorheen. Maar vanaf dat ze de hulpen begreep, ontspande ze heel snel. Ze loopt nu veel beter uit haar rug, haar hoofd is veel stiller en ze loopt mooier (en uit zichzelf) nageeflijk. Ze vindt het telkens weer helemaal fantastisch om geen bit in te moeten doen. ;) Ikzelf ben ook veel meer dan vroeger op mijn zit gaan rijden, ben dus heel erg blij dat we de keuze om bitloos te gaan hebben gemaakt ;)

Leuk dat het zo vordert bij jullie! :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 23:19

Dankjewel,,:)

Fijn dat bitloos gaat zeg, :)
Gelukkig gaat met alle paardjes goed zo te leze

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:44

Geeske, fijn dat Chim vooruit gaat! Bedankt!
Martinique, Bedankt! Het is zo’n schat, die Villa. Begin stiekem wel wat verliefd op hem te worden haha. Spannend hoor, de verhuizing! Komt vast goed.
Jolijn, gefeliciteerd met je baan! Gelukkig gaat het goed! Leuke foto ook.
Posh, bedankt! Ja, als het niet gaat moet je keuzes maken.. Jammer dat Grelo afvalt! Fijn dat je een ontspannen draf hebt gedaan met Camée

W.b. mijn relatie, we waren zo’n 1,5 jaar bij elkaar. Het ging niet meer. Hij werkte bij de marine, niet dat ik het erg vond dat hij af en toe lang weg was, maar als hij dan thuis was en overdag moest werken, moest ik vaak ’s avonds werken. Dan zie je elkaar eigenlijk niet. Als we dan bij elkaar waren hadden we het gevoel dat we elkaar in de weg liepen. Dat is de bedoeling niet natuurlijk.
Bedankt voor de woorden meiden 
Ik ben er verder goed onder. Hij was net een dag thuis na 4 weken weg geweest te zijn, dus op één of andere manier heb je dan voor jezelf al een beetje een besluit genomen.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:26

Buitenzinnig schreef:
Geeske, fijn dat Chim vooruit gaat! Bedankt!
Martinique, Bedankt! Het is zo’n schat, die Villa. Begin stiekem wel wat verliefd op hem te worden haha. Spannend hoor, de verhuizing! Komt vast goed.
Jolijn, gefeliciteerd met je baan! Gelukkig gaat het goed! Leuke foto ook.
Posh, bedankt! Ja, als het niet gaat moet je keuzes maken.. Jammer dat Grelo afvalt! Fijn dat je een ontspannen draf hebt gedaan met Camée

W.b. mijn relatie, we waren zo’n 1,5 jaar bij elkaar. Het ging niet meer. Hij werkte bij de marine, niet dat ik het erg vond dat hij af en toe lang weg was, maar als hij dan thuis was en overdag moest werken, moest ik vaak ’s avonds werken. Dan zie je elkaar eigenlijk niet. Als we dan bij elkaar waren hadden we het gevoel dat we elkaar in de weg liepen. Dat is de bedoeling niet natuurlijk.
Bedankt voor de woorden meiden 
Ik ben er verder goed onder. Hij was net een dag thuis na 4 weken weg geweest te zijn, dus op één of andere manier heb je dan voor jezelf al een beetje een besluit genomen.

Jeetje heel veel sterkte.. dat idd de bedoeling is goeie keuze

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:27

Dankje moonfever.
Gefeliciteerd trouwens!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:51

Buitenzinnig schreef:
Dankje moonfever.
Gefeliciteerd trouwens!

Dankjewel :)
wat je beschrijft ik herken het, heb ik ook met me ex,
hij studeerde aan leger

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:54

Ja, precies. Nu vind ik dat geen probleem hoor, hij is vorig jaar 4 maand weg geweest en hij was net 1 dag thuis na 4 weken weg geweest te zijn toen we besloten er een punt achter te zetten. Het alleen zijn vond ik wat dat betreft heerlijk.
Maar als hij rond 5u thuis komt en ik om half 6 moet werken (horeca) en dan thuis kom en hij ligt al op bed, als ik wakker wordt gaat hij weer weg, heb je ook bijna geen tijd met elkaar. Daarbij heb ik de paarden ook nog die best veel tijd vergen..

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:58

Buitenzinnig schreef:
Ja, precies. Nu vind ik dat geen probleem hoor, hij is vorig jaar 4 maand weg geweest en hij was net 1 dag thuis na 4 weken weg geweest te zijn toen we besloten er een punt achter te zetten. Het alleen zijn vond ik wat dat betreft heerlijk.
Maar als hij rond 5u thuis komt en ik om half 6 moet werken (horeca) en dan thuis kom en hij ligt al op bed, als ik wakker wordt gaat hij weer weg, heb je ook bijna geen tijd met elkaar. Daarbij heb ik de paarden ook nog die best veel tijd vergen..

Ja dat is inderdaad ook zo.;)
idd het werkt natuurlijk niet altijd,.
zolang je je er zelf prettig bij voelt gewoon zo doen toch ...:)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:40

Gefeliciteerd Joyce!!

Sorry dat 'k steeds niet zo uitgebreid reageer, maar heb het lekker druk met m'n studie. Dus lees wel mee hoor :D

Maar mooi dat je er eigenlijk zo'n vrede mee hebt BZ.

*weer snel verder met schrijven* :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:44

Succes Natasja!

Lijkt me een goede reden Suzanne, dan groei je toch snel uit elkaar lijkt me.
Merk ik nu ook al met mijn wisselende diensten hoor, dan kost het gewoon meer energie om de rest draaiende te houden ;)

Ik ga ook weer even aan de studie, vanavond voor het eerst weer op Mo (als het goed voelt) na een week :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:38

Thanks! Jij ook! Oehhh spannend! :D
Moet volgende week ook maar weer 's op Tamme, hij heeft nou ook alweer bijna 3 weken stilgestaan omdat meneer zich had verstapt ^) Mja, liever te lang stil dan te vroeg weer beginnen..

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:45

Tnxx natas <3

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 18:29

Hier een erg chaotische tijd achter de rug, net alles even terug gelezen en zag veel leuke foto's en verhalen voorbij komen :) Mijn vriend heeft namelijk een punt achter onze relatie gezet na 2,5 jaar en we woonden ook al samen dus was even erg veel drama enzo O:) Maar nu gaat alles weer een beetje beter, woon tijdelijk even bij m'n moeder maar al wel weer druk op zoek naar een eigen plekje, vandaag wel heerlijk buiten gereden met dit weer want dat hadden we al een tijdje niet gedaan. Ik op Don (de bruine) en Lisanne op z'n dochter Mila, ze zijn zo lief samen :+:

Afbeelding

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 18:29

Hier een erg chaotische tijd achter de rug, net alles even terug gelezen en zag veel leuke foto's en verhalen voorbij komen :) Mijn vriend heeft namelijk een punt achter onze relatie gezet na 2,5 jaar en we woonden ook al samen dus was even erg veel drama enzo O:) Maar nu gaat alles weer een beetje beter, woon tijdelijk even bij m'n moeder maar al wel weer druk op zoek naar een eigen plekje, vandaag wel heerlijk buiten gereden met dit weer want dat hadden we al een tijdje niet gedaan. Ik op Don (de bruine) en Lisanne op z'n dochter Mila, ze zijn zo lief samen :+:

Afbeelding

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 21:00

Nog een brake-up, vervelend dames! Maar fijn dat jullie er beide wel doorheen komen en veel ontspanning bij de paarden kunnen vinden…
Prachtige foto zo op de heide! Heerlijk lijkt me dat…

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 01:07

Idd wat heerlijk op de hei..:)

Heb super verjaardag gehad, ben kapot,..
Nog ff beetje na genieten net Topicc gemaakt, :)
vanmiddag ff gereden me 2 vriendinnen, hebben wat foto's geshoten.
gaan morgen lekker na de wei brengen en komen verlopig niet meer af :)
[RIJ-ITP] Waar een wil is is een weg.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 13:17

Natas, geen probleem hoor, studie gaat voor! Succes! Hoe is het nu met Tamme zijn kreupelheid?
Jolijn, ja, dat is lastig.. Heb je nog gereden?
Zoe, prachtige foto! Sterkte ook voor jou.. Ik hoop dat je snel je draai vind.
Geeske, ja, ontspanning bij de paarden, vrienden, heerlijk.

Vooral op zulke momenten:
Afbeelding

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:24

Ah heerlijk zonnen!!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:01

Ik zie een aantal verbroken relaties altijd jammer, maar soms gaat het niet meer.

Gefeliciteerd met je baan Jolijn.
Geeske, na een paar weken ben je er wel aan gewend om 40 uur te werken. (hoor mij met 4 dagen waarvan 1 thuis).

De clinic was superleuk maar Bram was wat minder gezellig helaas. Het was in Oudenhoorn. Bram vond het superspannend en had voor iedereen aandacht behalve voor degene die er toe doet (voor mij). Na aan de hand rond gelopen te hebben gingen we te paard, maar ik was er zo weer af om hem even los te gooien. Toen heeft hij wel even laten zien dat hij goed kan bokken :D. Toen er weer op. Draven ging hem echt te ver want dan kan je niet rustig om je heen kijken dan moet je opletten :) . Na wat gezeur toch in draf gekregen maar niet te lang.
Gelukkig is hij nergens bang voor, bruggen kan je gewoon overheen, een bel naast je luiden ook geen probleem. Een voerschep van een ton pakken en terugzetten nou dat kan je ook zelf wel doen :D. En ja om de baas toch nog een plezier te doen 2 voltes van 6 meter om een ton kon hij ook nog aan maar toen was het klaar. Lang teugeltje stappen prima, een zijgang dan ga ik gewoon achterwaarts en draaien, halthouden alleen buiten de bak met je kont naar de bak toe. En alleen blijven in de bak om het parcours in je eentje te doen kan helemaal niet :+ .
Dus mijn huiswerk: veel meenemen naar andere lokaties om te rijden.
Maar 7 juni komt ze naar mij toe voor een clinic dus kunnen we in de herkansing.

Verder weinig nieuws.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:13

Ahh Zoe, klote hoor.. Zeker als er wel wat drama bij komt kijken.. Maar je hebt wel een hele knappe knol onder je kont!! Jeetje!!! <3
Sterkte komende tijd!

BZ ook heerlijke foto zeg :+:
Wat betreft Tamme, ik weet 't niet hoor... Hij gaat soms als een raket door de wei, echt niet normaal gewoon!!! En dan zie ik echt niks aan hem. Van de week ging ik 'm ff longeren en toen twijfelde ik toch weer of hij wel helemaal zuiver liep.. Mja, ik heb geen haast en hem heb ik er niet mee als hij alleen maar op de wei mag struinen haha. Dus voor de komende tijd is het wel goed zo, ik heb het toch druk met school :P

Echt!!! Was je in Oudenhoorn!!! :oo Das vlakbij mij, had ik dat geweten zeg.. Dan was ik ff langsgekomen :P Klinkt wel heel erg leuk zeg!!! Jammer dat Tamme niet goed loopt, anders had ik wel mee willen doen..