[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:21

Lakshmi, leuke foto's. Dat koppie van Darius :)) De mannen zijn dus vieze gluurders..
Daar voelen ze geen schaamte voor?

Prinslover, leuke foto's.

Lisenka :oo dat is schrikken zeg zo'n aanval van een pakwerkhond.

Kelly dat ziet er mooi uit die polkapas. Wat ontzettend gaaf dat je op P&K mag rijden.
Wanneer is dat? Hermansen is knap! Ik zal nog een foto van Leen opzoeken, die is ook stoer.

Nadina, hier staan wat boeken over vrijheidsdressuur http://members.home.nl/vrijheidsdressuu ... Nederlands

Laulau, hoe was t in de stad? Wat moois gezien? :):)
AAHhh wel wat moois gezien, gaaf! Morgen weer op pad.

Anouk, lekker dat je je zo fanatiek op je opleiding wilt storten.

Niese leuke pic's.

Marialva, dat is ook schrikken zeg ene lichte hersenbloeding.
Hopelijk knapt je lichaam daar nog van op :(:)

Snowy, ik zal zo voor jou wat foto's van Flan neerzetten :)
Heel fijn dat Rowena geen trauma heeft overgehouden. Leuk dat je vriendin ook een fjordje heeft.

Said, je diva vandaag netjes gedragen :D Dat dekje staat haar mooi *D
Leuke plaatjes.

Zilfstar, lekker naar je zin gehad.

Jolynn, ons nichtje is net 18 geworden. Gaaf naar het Dolfinarium geweest!
Xantha dus even in paniek van de kinderen op de trampoline.. dat is ook iets heel vreemds. Fijn dat je hulp kreeg.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:23

Heb nog wat oude foto's van Flan op mijn album..
Hoop dat ze zo ooit weer door de bak kán gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Buitenzinnig

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:26

Laura, spannend hoor!
Iloon, leuke fotos!
Saida ook leuke fotos!
Jellie, haha, gekke Flan..

Zo, moeilijk hoor, alles bijhouden ;)
Vanavond weer les gehad, ging op zich wel, alleen Goya is linksom zoooo moeilijk.. Luisterd niet naar me binnenbeen en alles, inbuigen ook niet, naja, beetje, maar als ik niet op tijd ben dan duikt ie naar binnen.. Heel vervelend.. Maarja, goed trainen :D

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:47

lakshmi schreef:
En Darius.. hij kwam net onder de douche vandaan! Nouja als hij zich er maar lekker bij voelt..

Ik laat Frío vaak even rollen in de paddock na het afspuiten. Wordt ie sneller droog van en op de 1 of andere manier ook lekker schoon. Ik hoorde Brenda (instructrice en goede vriending) hier laatst een prachtige uitdrukking voor maken toen ze 1 van haar paarden na het afspuiten in de paddock zette: gaan we even een kroketje van je maken :D
Vond hem wel erg leuk gevonde :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:48

Jellie Ik ken Leen. Een van de eerste Z fjorden :D
Wouw wat is Flan levendig op die foto's haha!!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:49

Saida: vandaag zaten ze er weer.. Grrr. Ook de staljongens de hele tijd kijken, ze vinden Flaaf zo prachtig dus als hij dan een keer in de bak werkt willen ze alles zien, hij was alleen best vervelend :+ Eerst heel lui, en na het eerste galopje wilde hij alleen maar scheuren.. zucht. Darius verkent zijn grenzen inderdaad! Het is echt een dondersteen, elke keer als hij stout is geweest kijkt hij heel onschuldig onder zijn superlange wimpers vandaan.. Wat een mooie foto's van Rintske! Wat een manen.. Lief koppie zeg :)

Jolynn: inderdaad, hij wil zo graag spelen... Zal blij zijn als de zomer over is en er wat meer uren zijn waarop het koel genoeg is de paarden buiten te laten, hij is nu ook zo lui :( schimmel is mooi ja! Doe eens een fotospam van Xantha trouwens, ze is echt een prachtig beestje :) arme meid, bang van de trampoline... Leuk zo'n dolfinarium voor de kids he :) hier heb je trouwens wilde dolfijnen! Moet je meestal wel een flink stuk voor varen, maar ik heb ze ook wel eens vlak voor de kust gezien tijdens een hapje eten op het strand :) heel bijzonder!

Anouk: he verdorie.. ;) was er al bang voor. Klinkt wel heel interessant :) maar naar Engeland helemaal? Hoezo dat? En Flaaf zal nog een stuk voller en breder worden, hij is nu nog maar 4 en wel lekker rond, maar nog best smal eigenlijk. Darius groeit trouwens ook als kool, niet zo gek want hij houd niet op met (vr)eten...

Laura: hehehe bij Flav moet ik altijd aan flavor flav denken, die rapper ;) http://snicka.com/blog/wp-content/uploa ... vaflav.jpg Daar lijkt ie toch niet echt op?? Hehe. Maar hij is al een stuk voller geworden he :) nog maar 4 dus hij zal nog een stuk breder worden ook, hoop ik tenminste want hij is nog wel een beetje smalletjes hoor vergeleken met die PREs en lusitanos ;) Eeeeeehm en een tunesische bruiloft, dat weet ik niet ;) lijkt me wel leuk om er wat dingen van mee te nemen, qua muziek misschien wat, maar er komen mooi geen buikdanseressen op mijn bruiloft ;) dan is de aandacht alleen maar daarop gericht, ja daaaaag ;) Hoe gaan jullie trouwen? Al enig idee?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:08

Saida - Ow ja, Beart, ik had het gelezen hoor. Ik heb Fedde als veulen ook gezien. Veel behang al en superlief... Als ze dat van papa erven?

Debbie - hopelijk rijdt Xanta weer lekker joh, ik vind dat toch wel het leukste hoor, ook al baal ik wel dat het lange teugelen met Sam nog even zal duren. Eerst een baan en dan weer met geld gooien. :+ Ik ga wel kijken. Daar leer ik ook vast wel van.

Laura - Slim idd om eerst nog even wat andere winkels te bezoeken. Heb ik niet gedaan. Ik had meteen een horde nieuwsgierige dames mee. Mijn jurk was ook mooi hoor, maar ik heb al die tijd getwijfeld of ie niet nog mooier kon. Ach, het was onvergetelijk en het is cliché, maar waar, de geboorte van je kinderen zijn ook een hoogtepunt. Flink passen hoor, nu mag het!

Jellie - Haha, wat een mooie foto's! Is dit nou gekke Flan ziekte? :(:) 8-) Beeldige foto's. Ik hoop dat je dit jaar weer zulke foto's kan schieten. Het ziet er op die foto's uit dat ze daar lekker in haar vel zit. Dat is haar nog vele jaren gegund!

BrankaZ - Hahaha kroketje. Wat een leuke! Die ga ik onthouden...

Martine - Het maken van zadels, de kennis zit in Engeland. Daarom moet je voor stage een week naar Engeland in het tweede jaar. Om de kennis te vergaren en voor praktijklessen. De het grootste deel van de opleiding is ook in het Engels.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:12

Jellie: wat een poepie kan hij zijn he :) en nee, die mannen gaan er gewoon uitgebreid voor staan... Niet alleen bij de paarden trouwens, het is hier een beetje een gewoonte, iedereen staart elkaar overal maar aan :n en dan helemaal de mannen de vrouwen natuurlijk... Wat een leuke foto's van Flan! Heerlijk speels, ik hoop ook voor je dat het weer helemaal goed komt!

Branka: ja het lijkt altijd juist te helpen, en als ze eenmaal droog zijn kan je het beetje zand er gewoon afborstelen :) wat grappig, ik zeg altijd 'ga je maar even lekker paneren', en eenmaal gedaan is vooral Flaaf mijn schnitzeltje :)

Anouk: ja snap het, wel spannend hoor :) echt interessant om te leren :) ik ben maar eenmaal in Engeland geweest, en dat was in Newmarket ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:38

Martine - Dan ben je er al meer geweest dan ik! Ik ga liever naar landen waar ik meer garantie op zon heb!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 01:03

Hehe daar hoef ik niet meer naar op zoek, hoewel Newmarket was toen ik een jaar of 14 was, puur voor de paarden ;) idd weinig zon gezien toen..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 06:59

Goedemorgen,

Soeske, t gaat hier soms razendsnel he :D Moeite met Goya linksom.
Kan erg latig zijn. Heb je ook les?

Kelly wat leuk dat je hem kent! Hij heeft idd Z gelopen.
Is geloof nu een jaar of 18.
Zo was Flan vroeger altijd als we haar in de bak zetten. Ohz heel braaf gelukkig :))

Anouk, haha de gekke Flanneziekte. Thanx :)

Lakshmi, is echt een andere mentaliteit daar. Voor je paarden te hopen dat t snel wat koeler wordt
zodat ze langer buiten kunnen. Flaaf een schnitzeltje na t rollen..

En die van branka een kroketje :)) Leuk gevonden!

Toch ook nog effee een pica van t buitenritje met Leen.
Afbeelding

Ik ga hier zo de boel maar dichtgooien en wandelen met Flantje.

Fijne dag!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:14

lisenka: Gefeliciteerd!

Elise: het gaat niet om veel eten maar wat je eet....toen ik moest aankomen moest ik brintapap eten...vies!

nadina: http://www.bol.com/nl/p/boeken/circusku ... index.html en ze heeft nog een boek maar daar weet ik de titel even niet van

anouk: Wil je die vervolgopleiding ook nog doen? Klinkt wel interessant!

Ilona: Ik ga ook geen hele enge dingen doen hoor....picknicktafels gaan me net iets te ver ;) maar sinds ik bergaf durf te galopperen komt de rest ook wel goed ;) Chico heeft er zin in!! Wij moeten ook nog is een weekend plannen voor strandritje!

cynthia: Kl*te zeg! Gelukkig was de rest van de vakantie nog geslaagd

martine: Shannon doet het ook....in bad en dan hup rollen! In de zomer ideaal tegen de beesten...ik was alleen minder blij als encanto het deed als ik hem voor een wedstrijd had gewassen...

saida: BIj sanne hebben we een clinic clicker training gehad...heb het met shannon al 1x geoefend maar dr moet nog wast beter in dat click snoep is ;)
leuke foto's!

debby; kan er me wel iets bij voorstellen dat het eng is ;)

laura: Spannend!!!! geweldig zulke dingen passen ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:23

Moggel!!!

Ben even tussen de bedrijven door aan het bijlezen, maar er is niet veel bijgepost zie ik....

Ennuh Deb, Sun vond de trampoline ook eng joh! Hij werd niet zo bang als Xantha, maar wel 2x zo groot! Oooh wat was hij mooi joh, moest gelijk denken aan hoe lelijk hij 7,5 jaar geleden was en hoe mooi hij nu geworden is!!!

Abby, onze 4 jarige kleuter, vond het raar, maar liep er het makkelijkste van allemaal langs! Whahaha!!! Stoere merrie! ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:27

@ Mies... ik lust geen Brinta :n die tip heb ik al een aantal keer gehad. Was het maar zo makkelijk, maar nee, ik lust niets waar melk in zit (behalve yoghurt enzo)...

Zit in boerenyoghurt (die grote emmertjes, kennen jullie die?!?) veel vet?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:28

lakshmi schreef:
Jellie: wat een poepie kan hij zijn he :) en nee, die mannen gaan er gewoon uitgebreid voor staan... Niet alleen bij de paarden trouwens, het is hier een beetje een gewoonte, iedereen staart elkaar overal maar aan :n en dan helemaal de mannen de vrouwen natuurlijk...

Dan laat ik mijn bril maar thuis, dan ben ik helemaal kippig en heb ik er geen last van :D moet je mij in de avonden alleen wel met stoepjes en deurposten helpen :+

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:29

lakshmi schreef:
Hoe gaan jullie trouwen? Al enig idee?

In ieder geval met een vent, verder ben ik nog niet gekomen. Eerst maar eens die vent zien te vinden :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:40

Whahahaha, die gekke Sunnie.
olgende keer maar fototoestel mee dan!
Nou ik ga weg, lekker dagje naar het strand!Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:44

Veel plezier!!! (wil je btw nog een paar fotootjes van Toet naar mijn gmail sturen? Zit ik nog steeds op te wachten ;) )

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:46

Martine Wij trouwen op het raadhuisje van het dorp waar ik opgegroeid ben. Daarna hebben we een diner en feest in een restaurant met zaal wat eigenlijk een omgebouwde boerderij is aan de rand van het bos. Verder weten we nog niets haha.. En jullie?

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:52

Goedemorgen allemaal,

Wat een leuke foto's allemaal van iedereen :) . Hier word ik vrolijk van :D .
Met Isa gaat het op het moment wel redelijk; ze staat voornamelijk lekker op het land iedere dag en alleen met slecht weer doe ik haar zelf. Moet zeggen dat ze wel rustiger en makkelijker is geworden sinds ze op het land staat :) .
Hoe gaat het hier verder met iedereen? Heb helaas geen tijd om al die pagina's door te lezen, sorry daarvoor :o .
Hier trouwens nog een paar fotootjes van zaterdag :D

Deze wil ik ook uitvergroot hebben;
Afbeelding

Afbeelding

Kan iemand bij deze foto zo'n zwarte achtergrond maken? Dat vind ik ook erg mooi namelijk. Weet niet of het halster een beetje weg te moffelen is.....
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:53

elise: dat probleem had ik dus ook....ik luste het niet dus at het ook niet... ik moest vaak (met regelmaat) eten en dan me niet volstoppen maar 2 boterhammen oid... maar als ik jou was zou ik langs een dieetist gaan... ze zijn er niet voor niks!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:57

Ja, ik ben vroeger ook wel eens bij een dieetist geweest, maar dat was niet zo goed bevallen... Vandaar dat ik het eigenlijk liever zelf oplos...

Op zich eet ik wel goed, dat is het probleem niet. Ik verbrand alles gewoon gruwelijk snel...

Overigens is het bij mij niet het "niet lusten", ik word er gewoon echt ziek van. Als baby al...

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:21

Wie gaat er in september naar de premiekeuring?

Met of zonder paard?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:46

Lisenka -> Gefeliciteerd met je verjaardag!!! *\o/*
Je bent niet de enige die wel een stukje manen van Rintske wil hebben, haha!
Ze zijn mij heilig! :D

Debby -> Xantha bang? Arme meis!
Steeds weer mee confronteren en het komt vanzelf goed.

Anouk -> Hey wat leuk dat je langs wilt komen!
Vrijdag is altijd mijn vrije dag, dus geen verplichtingen, dus kom maar gezellig langs! +:)+
Papa Beart heeft idd behoorlijk lange manen, maar dat heeft de mama van Rintske ook.
Rints lijkt als 2 druppels water op haar moeder, alleen vallen haar manen de andere kant op en haar rug is langer.
En toch..... als ik foto's van Beart zie dan zit dat er ook wel een beetje in.

Jellie -> Leuke foto's van Flan!
Ik hoop ook voor je dat ze straks weer zo door de bak kan rennen en spelen!
Rints doet dat ook, en als we dan spelen dagen we elkaar uit enzo, echt heel leuk om te doen en om te zien!

Martine -> Onder het mom van; we vinden Flavio zo prachtig..... maar ondertussen stiekum naar jou kijken, hahaha!

Thanks voor de leuke reacties op m'n foto's! *-:)
Vrijdag komt Anouk ws gezellig langs, dus wie weet binnenkort nieuwe foto's......

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:49

Mayke: Zie dit topic voor meer info :) [BM] Barokke paarden bokkers naar Campeonata

Suus: Tsja, paardrijden, pff soms is het zo makkelijk nog niet!!

Jellie: Leuke foto's van Flan. Vroeger was ze lekker gek :D .

Debby: Oef... ben jaloers :D . Zit ik hier op kantoor... en ook mn vriendinnen zouden naar het strand.... Grrr.. :P . Geniet er maar van!! En Xantha bang hihi. Maar is ook wel heeeul vreemd hoor, zo'n trampo :D

Mies: Nee, maar toch.. brr... het zijn wel vaste hindernissen, ook zo eng haha. Meest bange waar ik dan nog voor ben zou zijn dat ie bv. ineens een héle overdreven sprong van een meter maakt, ik daar niet op voorbereid en boem... :D . Daarom ben ik er ook niet zo fan van hahaha! Maar gaat er nog een fotograaf mee :D ?

Denise: Ze zijn erg leuk hoor de foto's!! :D Knappe Isa :)

Gisteren in de bak gaan rijden. Hij was opzich best braaf. Alleen was best veel met de omgeving bezig.. Dus echt voor de 100% was die niet.. Maar al met al ging het wel lekker. Ook rechtsom galoperen gaat steeds beter. Door de veluwe is hij zeker wel sterkter geworden :D . Daarna op de valreep ook nog lekker naar het strand gegaan :D . Is tenslotte om de hoek! Nog net met zonsondergang erop (uurtje of 21.15 ). Het was moooooooooooi :+: . En hij was zo braaf!! Zelfs achter het andere paardje de zee in *\o/* !! Wat stoer he 8-) . Normaal vind ie dat eng. Nu durfde hij een klein stukje haha! Ook nog even lekker galop gedaan enzo... Was een heerlijk paard is het toch ook. Weer gaan zitten en hoo zeggen, en hij gaat terug in tempo :D . En dan kijk ik opzij, zie ik mn vriendinnetje alle zeilen bij zetten om dr poown bij zich te houden hihi.
Chicooo :+: echt mijn ventje hoor!

En nog heeeeeeeeel leuk is. We gaan vanavond weer :):) . Frank komt met Desperado op bezoek :D !! We gaan samen een strand/duin ritje maken. Heb er zin in!!