[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:48

Sorry iloon helemaal vegeten! :o Ziet er netjes uit hoor, en dat op de voorhand vallen is normaal. Hoe verder je komt hoe beter hij wordt! Hahaha en dat dekje, super hoor!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:04

denise: Ik heb vaker gehoord dat het makkelijker is om 'getrouwd' te zijn om samen te wonen..Toch ook wel leuk om nu 2x te kunnen trouwen ;)
Ik heb me voorgenomen dat zodra ik weer ergens kan galopperen :P (we hadden voor de vorst wel een soort bakje maar die was net te klein voor shannon om te galopperen ohz..aan de longeerlijn deed ze het super) maar dan ga ik mn kaart aanvragen en eer alles geregeld is hebben we wel getraind om af en toe is B te kunnen starten! Ik vind het voornamelijk leuk om te doen en bevestiging te krijgen van mn trainen, dus doe het lekker rustig aan en kijk even hoe shannon het eronder doet.

esther: Die curses klinkt leuk! Wat voor camera heb je nu? Lijkt me toch lastig om het dan bij te houden als je al die functies niet hebt.

kiki: Hopelijk een positieve foto uitslag! Vanwaar pas over 2 weken?

Madelief: Beetje laat, maar succes! Hoe is het gegaan en wat voor baan precies?
Zou wat zijn als je bijrijdster meer ging dan jij ;) heeft ze al gereden?
Mn verjaardag was leuk, helaas ging de clinic niet door maar eerst lekker even met shannon gewandeld en gemasseerd, toen kwamen er smiddags wat familie en vrienden en s avonds hebben we thuis lekker gegeten...heb me prima vermaakt!

Lisenka: weet nog wel dat je over die merrie vertelde toen we bij je waren! Vreselijk hoe sommige mensen zo''n onbegrip voor een paard kunnen hebben. Gelukkig is ze goed terecht gekomen.

suzanne: Wat een mopje!! Hij is leuk!

frank: De datum van jou en des heb ik al! En het is uitverkoop...dus het is mogelijk ;) ik heb alleen niet echt kleren nodig dus het zal wel meevallen!

malin: Suevo is wel super hersteld is het niet, als ik nu zo lees hoe goed jullie bezig zijn!

ilona: HET ZIET ER SUPER UIT! :)) Chico lijtk het allemaal wel best te vinden en ik moet eerlijk zeggen dat het dekje hem goed staat :P

benthe: Het zit matz niet echt mee...Moesten de nietjes er niet vanzelf uitkomen?
Supersonische mok :Y) spacy :P

cyrina: Mooi paard!!!

De opening gaat leuk worden!!!
Voor mn verjaardag had ik dus een mooi halster gehad dus die moet natuurlijk wel geshowd worden
*shannon verdient bij als babysitter *
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:04

dubbelpost :S
Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 14-01-09 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:11

Net sollicitatiegesprek gehad, ging op zich wel lekker, hij was erg positief over het feit dat ik Duits zo goed spreek en dat ik best intelligent ben.
Hij vond het alleen een risico dat ik nog geen vervolgopleiding had gedaan omdat ik dan over anderhalf jaar zou kunnen beslissen te gaan studeren en ze me dan kwijt zouden zijn.
Het is dus echt een job voor langere tijd, echt een carriere dus als ik die job neem, ga ik waarsch niet studeren komend jaar (tenzij het slecht bevalt).

Vind het een lastige keuze, had wel erg veel zin om te gaan studeren, maar deze job lijkt me zo leuk! Ik kijk wel hoe het balletje rolt..
Zal ook ff uitleggen om wat voor job het gaat: Reisadviseur, voor n vakantiehuizen verhuur online bedrijf.
Veel contact met klanten, ik kan eindelijk verder met mijn Duits, startsalaris is zeker leuk, je kan evt. ook moeten reizen voor werk.
Nouja, kortom het lijkt me wel wat naar ik moet wel een beslissing nemen.
Word binnen 5 dagen gebeld voor een evt 2e gesprek. Hij vroeg ook, mocht ik niet doorgaan naar de 2e ronde, of ik interesse had om alleen de zaterdag te werken.
Zou natuurlijk ook mooi zijn, kan ik gewoon studeren in september. Ik kijk wel hoe het loopt.

Lisenka: Helemaal op de hoogte van je paardengeschiedenis :D
Ja kan me die schimmel wel herinneren, ik moet ook altijd een klik hebben met een paard, en val ook wel op de paarden met een gebruiksaanwijzing.
Volgens mij had je inderdaad ook verteld van dat moeilijke paard toen.Ach, paarden krijgen al snel de stempel "gevaarlijk" opgedrukt terwijl de mens degene is die het paard niet snapt dan.
Rij jij nu al jullie paarden zelf? Hoeveel paarden rij je dagelijks?
Penny: Dankje :D Heb t boven al ff uitgelegd :j
zit nu op de pc van mijn vriend, en kan Picasso nu wel zien, wat is die veranderd zeg! Alleen zonde van de sportcoupe haha, ben toch van de lange manen :D
Soeske: Gefeliciteerd met je hondje, leuk hoor!!
Frank: _O- Whahahaha, zal me vriend leuk vinden :P Hahaha, ja ik zou maar niet in omgeving alkmaar volgende week donderdag rijden :D Hoop wel stiekem dat ik een natuurtalent ben natuurlijk O:)
Evdpanne: leuk joh dat je zoveel geleerd hebt, bij wie heb je die fotocursus gedaan?
Iloon: Stoer hoor, lekker op Chico zitten!! Mooi dekje trouwens he!
Utixo: Furia zijn mok was ook echt ernstig, zn hele koot lag ook open, mocht ik ook niet aankomen eerst.
Maar goed t kon nog heftiger zijn, dus weet niet hoe het bij Matcho is, hoop dat het snel verbetert ipv verslechtert.
Denise: Wat een verwennerij zeg, dat je collega's alles versierd hadden enzo :D
Cyrina: Die van jou is helemaal mijn type :D
MelisxFeikje; Beterschap! Maar de hele dag naar ene Friese Fokkerij kunnen kijken is geen straf denk :D
Malin: Aah, heerlijk zo'n lekker les. Ik ga Fuur eerst even weekje longeren na die 2 weken stilstaan en dan lekker weer beginnen, wil ook weer lessen :j
Mies: Nee, gereden heeft ze nog niet dus dat moet ik wel afwachten haha. Klinkt gek maar ik heb er wel veel vertrouwen in.
Leuke foto's, ik hou van Babyblauw dat staat echt elk paard *D

Oja, kijk es wat een lieve foto:

Afbeelding

Vind het zo'n leuke foto van mijn vriend en mij, was op vakantie genomen, moest m even delen met jullie :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:15

De baan klinkt leuk, maar de keuze om te studeren... lastig! Wel leuk dat ze je dan voor zaterdag aanbieden, geeft toch aan dat het gesprek goed is verlopen!
Leuke foto! *nou kan ik een beeld vormen als je het over je vriend hebt*

Blauw is mijn favo kleur! Vandaar de uitgebreide blauwe colletie ;)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:33

Haha Mies bij mij ook hoor, heb bijna alles donkerblauw! Ik vind net als jij de combi bruin-blauw ook mooi. Op 1 na zijn al Suevo's dekens blauw, blauwe longeerlijn, blauw bontje voor onder de longeersingel, blauwe uitrijdeken, blauw halster met touw (maar daar kreeg hij plekken van dus heb nu even een oude bordeauxkleurige om die wat lichter is), bijna alle borstels blauw, blauwe peesjes (maar nu ook bruin met zwarte voor bij mn bruin-zwarte zadel en hoofdstel), dekjes in allelei blauwtinten... haha ach hoeven we ons tenminste geen zorgen te maken dat het niet bij elkaar past :D :P

(Verder ben ik absoluut geen penny hoor O:) :P)

Madelief dat klinkt leuk maar lijkt mij een hele lastige keuze... sux6 ermee in ieder geval! Wel beter dat je gesprek goed is gegaan :)

heikedenise

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:46

madelief - ja ik ben echt goed verwend, klinkt idd als een leuke baan maar lijkt ook mij een lastige keuze veel uscces ermee, (leuke foto van jullie leuke stel vormen jullie ook samen)

mies - ik ga het ook gewoon rustig aan doen hoor, het is idd gewoon ene bevestiging van mijn trainen want het moet voor ons beiden leuk blijven,

Malin - super dat je les zo goed ging altijd lekker om op die roze wolk te zitten haha dan wil je er niet gouw meer van af

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:06

Hoi allemaal!

Jullie hebben weer veel geschreven en veel foto's geplaatst. Even druk gehad met o.a. school, dus vanavond bijlezen en reageren. Ik heb zelf ook nog wat telefoonfotootjes gemaakt vandaag.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:12

Mensen.. Ik kan jullie zo niet bijhouden.. drukdrukdruk, ik heb nu eventjes tijd, zo eten, douchen en dan er weer vandoor naar een vriend..

Malin, fijn dat Suev zo lekker ging!!!

Iloon, superlieve foto's van jullie tweetjes, echt top dat je er lekker op kan nu :j
Cyrina, leuke foto's!! Ziet er knap uit :D

Michelle, mooi met dat sneeuw hoor! Lichtblauw staat dr goed :D

Dat was even in grote lijnen wat bijgereageerd.

Voor de rest, maandag was mn casual langskomen verandert in een date want hij vroeg of ik zin had om naar
de film te gaan :D was wel erg gezellig, heb nu ook weer een erg leuk berichtje van hem..
Maar..
Gister was ik weer bij Rutger en het was zó gezellig... Ik vond het echt fijn bij hem te zijn.
En voel me heel erg op mn gemak bij hem. Het is ook echt een lieve jongen..

Duss.... ik vind t weer moeilijk!!!
Voor de rest ben ik gister nog naar mn oude verzorghaf Lab gegaan, ze is drachtig nu, heel leuk,
ook ffies gereden, ze loopt veel soepeler (tegenwoordig heeft ze een andere instructrice).

Nou ik moet eten,
kus mensen!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:22

meiden wat een leuke foto´s
ben helemaal in loveeeeeeeee
en wel op een zwarte haaahhaha dit keer op je hondje suuz
normaal ben ik dus ook weg van de zwarte fries he !!!!!!!!!!

vanmiddag lekker tsjillert gewassen hij was erg smerig en stonk een beetje
hij heeft zich perfect gedragen en stond heerlijk te genieten van de warme straal op zijn rug
hij had ervoor lekker buiten gespeeld en was dus maar goed dat ik hem gewassen heb de modder zat aan alles vast onder zijn lijf
heb dus lekker genoten met hem

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:39

madelief: nou das idd wel iets aparts. zo blijkt maar weer dat diploma's nooit een eerste vereiste zijn. moet je ook langere periodes op "werkreis" ? zoja, houdt hierbij dan wel je soort van heimwee in gedachten he. ;) een echt verliefd stelletje!!
esther: lekker zo'n cursus. ik moet er eigenlijk ook nodig een volgen maar kan er de tijd niet voor vrijmaken. heb nog wel een aanrader voor je: de Nikon D60. redelijk betaalbaar in die klasse en een fijne camera: niet te zwaar en toch degelijk.
malin: hihi alweer één op die grote bar-wolk
ilona: waaaaaahh, zo'n dekje zoek ik ook. wat is ie braaf zeg. hihi moest wel lachen, je lijkt zo'n ukkie op hem terwijl ik je toch ken als een vrij grote meid.
benthe en denise: mokproblemen in de winter? nooit geweten dat dat kon. voeren jullie misschien hooi/kuil wat van land af komt waar varkensmest op uitgereden is? jaren terug hadden wij hier ook vrij veel mokproblemen (zomer en najaar). toen totaal gestopt met die varkensmest en sindsdien nooit problemen meer gehad. werkt je eigen ochtendurine niet? is een stom middel maar het schijnt vaak tegen o.a. eczeem enzo goed te helpen.
cyrina: leuke foto's waar idd de vrolijkheid vanaf straalt
melissa: ach je kunt ook nog bokken, of wordt het dan bokteritus :P ?
michelle: wow dat staat goed!
jasmijn: tja, luxeprobleem?? was het gewoon film kijken of "naar de film" zoals daar tegenwoordig een andere betekenis aan hangt ?dalijk aan iedere teen minstens 10 mannen haha. nouja de keus zul je toch zelf moeten maken. hoe ist met banditto?
peet: een modderbad kan ook wel eens lekker zijn op z'n tijd

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:56

Hahaha het was gewoon naar de film gaan hoor ;).
Ik nee, er is ook niks gebeurd hoor, ben ik veel te netjes voor haha :+ nooit zoenen op t eerste afspraakje toch?
Met Bandito gaat t echt top!!! Hij is zo lief de laatste tijd.
Gister heeft ie lekker zich uit kunnen leven, kon wel merken dat ie de laatste tijd dat het zo bevroren was niet hard heeft kunnen rennen, dat heeft ie nu wel ingehaald :D.
En veel bokken!! Jammer dat ik geen camera bij me had.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:48

Ilona -> Rints heeft idd best pit voor een fries, maar ze is ook nog jong! 8-)
Wat doet ie z'n best die kerel van je! Gaaf hoor!
Hij duikt idd behoorlijk op de voorhand!

Gabriella -> Jippie! Te gek dat je zadel goed is!

Debby -> Hey meelezer! ;) Fijn te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat!
Dikke knuf!

Moravita -> Wat een mooi geschreven afscheid van jullie professor!
Heel veel sterkte met dit grote verlies......
Hij was zeer zeker een mooie hengst om te zien, en ik geloof graag dat hij in het echt indrukwekkend was!

Malin -> Handig een gat in het deken op de rug...... :7
En teugels waar na 2x de rafels aan hangen......
Gaat goed, hè? ;)
Mooie winterse plaatjes!

Denise -> Gefeliciteerd!
Geregistreerd partnerschap is toch hetzelfde als getrouwd zijn, of niet? * heb het al gelezen! ;) *

Esther -> Erg fijn dat je partner niet even iets heeft laten weten zodat jij voldoende tijd had om het zelf af te maken......
Hoe is de cursus gegaan?

Kiki -> Succes met de foto's! Hopelijk zien ze er niets naars aan.....

Mienet -> Gaaaaaaaf die foto's van Hannes aan het springen!
Ik hoop dat Rintske het ook leuk gaat vinden, het lijkt me onwijs leuk om eens een cross te rijden met haar!

Madelief -> Hoe is je sollicitatie gegaan vandaag? *las het net al!*
Bokt heeft het één en ander veranderd op de site, best leuke dingen!
Je kan het zien op de nieuwspagina van gisteren.
Ah wat een leuke foto van jou en je vriend!

Benthe -> Flinke mok, bah. Arme Matz.
Lekker dik insmeren met uierzalf gemengd met zwavelbloempoeder, helpt bij Rints altijd super!

Melissa -> Met zo'n uitzicht wil ik ook wel ziek zijn!
Beterschap!

Vanmiddag echt zalig gereden op Rintske!
Heerlijk in het zonnetje, jas uit.....
Ze heeft afgelopen zondag ruimschoots goedgemaakt! :D :D :D
Ze deed super haar best en was lekker ontspannen te rijden!
We hebben zelfs een paar kleine stukjes gegaloppeerd, dat hebben we nog nooit gedaan.
Ik vond nog niet dat we daar aan toe waren.
Maar op het eind liet ik haar nog even lekker gaan en dan vindt ze het vaak lekker om keihard te draven.
Alleen ging ze nu zo hard dat ze in galop viel en meteen even van de gelegenheid gebruik maakte om een paar vrolijke bokjes te geven! :+
Het volgende rondje ging ik er in mee en zo hebben we een paar keer gegaloppeerd, en een lol dat we hadden!
Volgens mij heb ik daarna continu met een big smile op m'n gezicht rond gelopen, hahaha!
Ben zoooooo verliefd op m'n meissie! :+:

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:01

Bedankt voor de leuke reacties :D
Beterschap voor de zieken..
leuke fotos van Cyrina, Iloon en de rest natuurlijk :)

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:02

Wat een boel verhalen en wat een foto's ( pfff ik vind al jullie paarden prachtig. Niets mooiers dan onze type paarden haha :o )

xxxNaatjuhxx; Fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt! Ik ga vanaf februari ook op stal werken.
Heb een reactie geplaatst in je topic.
Regine, leuke foto's, heel sfeervol. Lijkt me héél interessant, dat lange lijnenwerk!
Kjoetie; heb een reactie geplaatst in je topic.
Picassox; Móói dier! Heeeel apart.
Idra; .....zie topic :)
Heikedenise; gelukkig dat jullie wedstrijd zo goed is gegaan! Hopelijk hebben je Heike en jij er beide van genoten.
Zasread; Was het schaatsen leuk? Nog geen foto's? haha
MelisXFeikje; Wat een emmers! Wij liepen op stal laatst ook al met emmers, toen het nog zo hard vroor. Gelukkig is het nu weer warmer! En wat een leeftijd, 43!
Enamorado; heb een berichtje achter gelaten.
Mies_Apollo; Klinkt goed, die cadeaus *D Fijne dag gehad verder?
Leuke foto's met de twee kleine vosjes.
Jolynn; Dat is niet niets.....héél veel sterkte.
Zasread; dan moeten we maar even stil zijn, he.... :Y)
Moravita; heel veel sterkte met het verlies van jullie hengst. Prachtig verhaal.
Prinslover; heeeee Chico aan het werk!! Super dat je er weer op hebt gezeten!
Evdpanne; Hoe is je les digitale fotografie bevallen?
Madelief88; lastige beslissing ( n.a.v. je sollicitatie ).
Leuke foto inderdaad. Jullie zijn een mooi stel ;)
Soeske; Ah lief hondje...
Cyrina,; leuk dat je mee mocht rijden in Bunschoten. Ziet er leuk uit, mooi paard heb je ook.

Vandaag nog wat telefoon-foto'tjes gemaakt van mijn lieve Urbino & Coco.
Hier is zijn nieuwe bruine halster ook te zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog ééntje van mijn pony Coco ( ook met nieuw halster ).

Afbeelding

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:05

Ik kom ook even binnenvallen :P. Ik loop heel wat achter met reageren! Morgen
avond maar even poging wagen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:06

Dat bruin staat Urbino echt mooi!

Jolijn Wanneer krijgen we weer eens foto's van je knappe Robijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:29

Wat een mooie foto's van Urbino zeg!

Ik heb eindelijk weer een levende pc, dus zal weer wat meer mee gaan kleppen!

Ehm tja, nu snel denk ik, heb nog foto's van in de sneeuw op mijn telefoon staan, maar ben nu te gaar! Dus komen van de week :D

Ik heb weer gereden vandaag trouwens!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 09:32

frank - dat van je ochtendurine heb ik nog nooit geprobeerd, misschien een tip hou hem even in mijn achterhoofd

Saida - klopt helemaal

Sjaad - ja we waren denk ik allebei wel tevreden, en wat is je ventje toch mooi he :o

Jasmijn - fijn dat het zo lekker gaat met je ventje, en een date leuk joh

Gab - snel foto''s plaatsen hoor van je ventje met het bruin

Jolijn - ook jij snel foto's plaatsen he

gisteren heike weer gereden hij was super fris en wakker maar op het einde lekker ontspannen en nagefelijk laten lopen dus ben weer tevreden vandaag maar weer een poging wagen

* ja heb me foto's binnen van de wedstrijd wat zijn ze mooi geworden zal ze snel hier plaatsen hoor :d

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:06

Thanks voor de leuke reacties over Chico! Doet me echt goed *D

Cyrina: Wat een top foto'tjes. Altijd leuk om te zien! Heb het IRL gezien, maar dit doet me toch weer even terug denken hihi. En die big smile zie je ook terug op de foto's hihi, altijd leuk *D Thanks voor je complimentje over Chico! :o

Melissa: Beterschap!

Malin: Thanks voor je reactie. Ben het helemaal met je eens. In het begin kan ik ook zeker nog niet verlangen dat ie bijna "gaat zitten" natuurlijk. Hij zal zn krachten allemaal nog moeten leren verdelen enzo. Ach, ben al zó blij met zijn meewerking. Dat hij wíl werken voor mij.. :+: . Foto's van Dink en Suev en Luna in de sneeuw waren trouwens GAAAF!!! :#

Mies: Jij ook al winterplaatjes! Ben jaloers! }> haha ;) . Shannon dr halster staat prachtig. Altijd leuk baby blauw op zwarte paarden! En wat worden die kleintjes groot, schattig joh. En ben ook heel blij met mn dekje hihihihi :+

Madelief: zag die schattige foto al op je hyve, leuk joh *D . En lastig met die baan.. maar ff afwachten wat zij willen..

Sjaad: Haha, jaa, we gaan heel snel hier! Af en toe een kort berichtje moet ook kunnen hoor, en als het over Urbino gaat is het altijd goed, wat mij betreft tenminste :D . Gave Urbi foto's :+: Hij is zo knap! Je moet meer bruin voor hem kopen, staat GOED :+: Pony coco is trouwens ook cute!

Jasmijn: Oeeh, klinkt gezellig!! Ik volg het voor geen meter meer met de boys! :+ Je hebt zulke gezellige contacten! Maar klinkt heel goed, echt weer een beetje jezelf aan het worden, en dingen doen die JIJ leuk vind. Goed zo meiss! Gewoon doen hoor :j

Frank: Nou haha, vind je :o . Ik heb niet zo heul groot hoor.. ik denk 1.68m, en jij bent al helemaal niet zo groot natuurlijk hhihi :+ . En dat dekje heb ik overgekocht van Eef (ennomorado) ben er super blij mee :D (we lijken net echt zo haha).

Saida: Super zeg!! Dus Rints was met dr koppie weer helemaal into you :D . Altijd fijn, zeker nadat ze zondag zo heftig was :+ . Dat wordt wel weer tijd voor foto's! *hint, hint ;) *

Amanda: Jaa, hoe is het? En hoe is het met Nino? Alweer wat kunnen doen in de bak?

Jolijn: Gelukkig leeft je PC weer _O- . Jaaa, robijn foto's!

Denise: Super van Heike, dus weer lekker gereden! Ik zat trouwens te kijken in je profiel, en je bent net zo oud als ik :D . En dan al soort van getrouwd, is best vroeg! Daarom vroeg ik me zomaar af, is dat met een reden, of voelde het gewoon heel goed?

Gister lekker weer is parelli gedaan.. Nouja, ik niet, maar een stalgenootje van me. Die is best goed in parelli, heeft ook de DVD's en doet het ook met dr eigen pony. Chico deed alles heel braaf bij haar! Alle dingen die ze met hem probeerde kon die allemaal (Trots! :D ). Sommige dingen wist ik niet, dus had ik nog niet aangeleerd. Zijgangen had ik ook geprobeerd, maar daar snapt ie geen flikker van :+ . Dan wil die als een dolle dwaas weg rennen _O- . Vind ik wel een beetje spaans, dat als ze iets niet begrijpen, worden ze zenuwachtig/gestressd. Vinden jullie ook niet? Of denk ik dat alleen :+ ?
Nouja, iig hij heeft ook nog lekker gespeeld met Utixo los. Wat kan die dan een bitch zijn zeg! Af en toe heel lelijk proberen te doen om indruk te maken natuurlijk :') . Het blijft gelukkig wel binnen de perken. Maar hoe hard ze af en toe door de bak heen scheuren, whoooow :wow:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:10

Cyrina: Leuke foto's!
MelisxFeikje: Gelukkig heb je nog leuk uitzich ook al ben je ziek ;). Beterschap in iedergeval!
Dinkygirl: Wat fijn dat je les zo goed ging!!
Mies_apollo: Leuk halster, die kleur past leuk bij dr! Ik heb nu een olympus mju midnight black (die je bij de postbank van de rentepunten kan halen :P). Ik kan er best leuke foto's mee maken, maar nu voor de cursus moet je ook zelf je camera kunnen instellen. En dat kan met deze niet. Dus wil ik gelijk maar een goede gaan halen. Kom er alleen niet uit welke :P. Had al bij Uit de kunst gekeken hier op bokt, maar volgens mij vindt iedereen zn camera daar de beste :=.
Madelief: Spannend hoor die sollicitatie. Het werk klinkt wel leuk in iedergeval. Zou leuk zijn als je (nu of later) die huizen in het buitenland eerst mag bezichtigen en beoordelen ofzo... Maar ja studeren is natuurlijk ook wel leuk. Lijkt mij een lastige keuze... Je zou er naast natuurlijk ook nog deeltijd kunnen studeren (als je daar tijd voor hebt :P). Mijn fotocursus wordt trouwens gegeven door Beno Baars.
Barroco: Hahaha wat een luxe kiezen tussen twee mannen :P.
Saida: Lekker dat het zo goed ging met Rintske! De fotocursus ging goed, heb in één les alweer veel geleerd :). We moesten aan het werk met diafragma keuze, sluitertijd en het handmatige programma. Als opdracht voor volgende week moet ik foto's gaan maken met sluitertijdvoorkeur dat je de beweging ziet (het onderwerp bewogen omgeving niet) en dat je de beweging bevriest. En dan moet je aangeven bij welke standen dit is gelukt... Als ik foto's in beweging maakte deed ik altijd maar de sportstand :P, maar dan moet je goed licht hebben anders worden ze snel donker. Maar als je zelf gaan instellen kan je ook met weinig licht zonder flits nog scherpe foto's maken (heb ik geleerd :P). Dus ja het wordt oefenen! Alleen nog opzoek naar een nieuwe fotocamera om dat mee te gaan doen....
Ilona: Wat leuk dat Chico de parelli zo goed oppakt. Ik heb er een boek van liggen en probeer het ook wel eens met Atlas. Die begreep ook helemaal niks van de zijgangen en ging stil staan :). Maar het is me uiteindelijk een keertje gelukt om het te doen, was zo trots op hem :P.

Gister ben ik nog naar Atlas geweest... Moest Atlas en Komiek uit het land halen, maar Ko stond weer is helemaal achterin en Atlas stond voor te wachten... Toen ze er eindelijk was viel Atlas haar aan (dacht waarschijnlijk dat het wel lang genoeg had geduurd). Maar ja kan Ko ook niet alleen laten staan dan wordt ze gek... Maar ja toen ik dr te pakken had liep ze gelukkig braaf mee en Atlas ook. Geen geruzie meer gelukkig ;). Morgen ga ik weer voor het eerst op Atlas lessen. Vraag me af hoe het gaat, hoop niet dat ik mensen in de weg ga rijden (het is een groepsles :P).

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:15

Esther, gewoon gaan rijden. Zo snel rijd je anderen niet in de weg.

Oh Ilona! Utixo wil nooit indruk maken! Die wil enkel vriendjes zijn en spelen! Vooral spelen! En heul hard door de bak heen scheuren!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:39

Nishada -> Zag weer foto's van je knappe vent!

Ilona -> Ik zal kijken of ik morgen weer efkes foto's kan maken met d'r nieuwe hoofdstel en dekje.
Dat vluchten van Chico is heel herkenbaar, Rintske doet dat ook als ze iets moeilijk vindt.
Steeds weer terugnemen en opnieuw proberen, en uiteindelijk moet het goedkomen.......

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:53

Ilona - is wel leuk dat je het vraagt ik ben idd net zo ''oud'' als jij. Maar omdat wij samen een huis hebben gekocht moet je wat op papier hebben staan dus wij konden kiezen tussen samelevingscontract, Geregistreerd partnerschap of trouwen dus wij wouden eerst voor een samenlevingscontract kiezen en dan over een paar jaar trouwen maar omdat een samenlevingscontract duurder was dan een geregistreerd partnerschap hebben we voor het laatste gekozen en dat houd eigenlijk hetzelfde in al trouwen, Maar over een paar jaar gaan we ''echt'' trouwen en dan wil ik echt alles erop en eraan trouwjurk feest enz. dus vandaar deze keuze.

ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd :o

*Edit - saida - ben benieuwd naar de foto's :))

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 12:04

DEnise: Nou leuk hoor :D . Ben heel blij voor je!!! *D

Saida: Ja, hij staat me echt aan te kijken van "wat wil je nou". Achteruit? Vooruit? Stilstaan? Haha, maar ik blijf gewoon rustig, en als ie te onrustig wordt, stop ik, en probeer het een andere keer :) . Ik dwing hem niet, hij zal het binnen kort wel snappen!
En leuk, je nieuwe hoofdstel en dekje! Ben benieuwd *D

Benthe: Haha, nou Utixo was gister ook los geweest met Nizari. Jou paard is echt niet opdringerig gewoon :') . Haha, scheeeeeeeeeeuren door die bak joh. Utix had het er gewoon warm van :+ .