Ziet er netjes uit hoor, en dat op de voorhand vallen is normaal. Hoe verder je komt hoe beter hij wordt! Hahaha en dat dekje, super hoor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(we hadden voor de vorst wel een soort bakje maar die was net te klein voor shannon om te galopperen ohz..aan de longeerlijn deed ze het super) maar dan ga ik mn kaart aanvragen en eer alles geregeld is hebben we wel getraind om af en toe is B te kunnen starten! Ik vind het voornamelijk leuk om te doen en bevestiging te krijgen van mn trainen, dus doe het lekker rustig aan en kijk even hoe shannon het eronder doet.
heeft ze al gereden?
ik heb alleen niet echt kleren nodig dus het zal wel meevallen!
Chico lijtk het allemaal wel best te vinden en ik moet eerlijk zeggen dat het dekje hem goed staat
spacy 

Heb t boven al ff uitgelegd 

Whahahaha, zal me vriend leuk vinden
Hahaha, ja ik zou maar niet in omgeving alkmaar volgende week donderdag rijden
Hoop wel stiekem dat ik een natuurtalent ben natuurlijk

)

was wel erg gezellig, heb nu ook weer een erg leuk berichtje van hem..
een echt verliefd stelletje!!
?
.
nooit zoenen op t eerste afspraakje toch?
.
Fijn te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat!
*

)
Fijne dag gehad verder?

Thanks voor je complimentje over Chico! 
. Foto's van Dink en Suev en Luna in de sneeuw waren trouwens GAAAF!!! 
haha
. Shannon dr halster staat prachtig. Altijd leuk baby blauw op zwarte paarden! En wat worden die kleintjes groot, schattig joh. En ben ook heel blij met mn dekje hihihihi 
. En lastig met die baan.. maar ff afwachten wat zij willen..
. Gave Urbi foto's
Hij is zo knap! Je moet meer bruin voor hem kopen, staat GOED
Pony coco is trouwens ook cute!
Je hebt zulke gezellige contacten! Maar klinkt heel goed, echt weer een beetje jezelf aan het worden, en dingen doen die JIJ leuk vind. Goed zo meiss! Gewoon doen hoor 
. Ik heb niet zo heul groot hoor.. ik denk 1.68m, en jij bent al helemaal niet zo groot natuurlijk hhihi
. En dat dekje heb ik overgekocht van Eef (ennomorado) ben er super blij mee
(we lijken net echt zo haha).
. Altijd fijn, zeker nadat ze zondag zo heftig was
. Dat wordt wel weer tijd voor foto's! *hint, hint
*
. Jaaa, robijn foto's!
. En dan al soort van getrouwd, is best vroeg! Daarom vroeg ik me zomaar af, is dat met een reden, of voelde het gewoon heel goed?
). Sommige dingen wist ik niet, dus had ik nog niet aangeleerd. Zijgangen had ik ook geprobeerd, maar daar snapt ie geen flikker van
. Dan wil die als een dolle dwaas weg rennen
. Vind ik wel een beetje spaans, dat als ze iets niet begrijpen, worden ze zenuwachtig/gestressd. Vinden jullie ook niet? Of denk ik dat alleen
?
. Het blijft gelukkig wel binnen de perken. Maar hoe hard ze af en toe door de bak heen scheuren, whoooow
. Beterschap in iedergeval!
). Ik kan er best leuke foto's mee maken, maar nu voor de cursus moet je ook zelf je camera kunnen instellen. En dat kan met deze niet. Dus wil ik gelijk maar een goede gaan halen. Kom er alleen niet uit welke
. Had al bij Uit de kunst gekeken hier op bokt, maar volgens mij vindt iedereen zn camera daar de beste
.
). Mijn fotocursus wordt trouwens gegeven door Beno Baars.
.
. We moesten aan het werk met diafragma keuze, sluitertijd en het handmatige programma. Als opdracht voor volgende week moet ik foto's gaan maken met sluitertijdvoorkeur dat je de beweging ziet (het onderwerp bewogen omgeving niet) en dat je de beweging bevriest. En dan moet je aangeven bij welke standen dit is gelukt... Als ik foto's in beweging maakte deed ik altijd maar de sportstand
, maar dan moet je goed licht hebben anders worden ze snel donker. Maar als je zelf gaan instellen kan je ook met weinig licht zonder flits nog scherpe foto's maken (heb ik geleerd
). Dus ja het wordt oefenen! Alleen nog opzoek naar een nieuwe fotocamera om dat mee te gaan doen....
. Maar het is me uiteindelijk een keertje gelukt om het te doen, was zo trots op hem
.
. Morgen ga ik weer voor het eerst op Atlas lessen. Vraag me af hoe het gaat, hoop niet dat ik mensen in de weg ga rijden (het is een groepsles
). 
. Ben heel blij voor je!!! 
. Ik dwing hem niet, hij zal het binnen kort wel snappen! 
. Haha, scheeeeeeeeeeuren door die bak joh. Utix had het er gewoon warm van
.