@ Jasmijn: Bedankt!
@ Kim: Wat een avontuur en wat een gebeuren allemaal zeg. Gelukkig is alles goed gekomen! Wel ff schrikken natuurlijk.
@ Madelief: Bah, hou totaal niet van Voetbal hahah. Foto's, altijd leuk, ben benieuwd.
@ Petra: Balen, beterschap!
@ Soeske: Ook beterschap!
@ Malin: Hetzelfde alweer, veel beterschap toegewenst. Heel erg balen zeg, kan me voorstellen dat je een beetje in de put raakt.
@ Jasmijn again: Even kijken naar de foto's!
@ Petra again: Balenbalenbalen..... Heel veel beterschap, lekker uitrusten voor al je lessen.
@ Jolynn: Fijn dat het zo super ging!
@ Ellis: Jammer dat de foto's zo vaag zijn, maar wel heel schattig, en die strilkjes ook, erg lachwekkend
.
@ Saida: Beeeeeeeeedankt
! Kan me voorstellen dat je arm nu zo pijn doet, heb ik soms ook wel met Fuego die af en toe zijn buien onder het zadel heeft. Gelukkig is er niets ergs gebeurd, idd zeker vaker doen, uiteindelijk went het wel.
Jeetje, ik keek net Peter R. de Vries, was wel even heftig. Ik hoop echt dat ze die Youran ( Of hoe je dat ook schrijft ) snel opsluiten, al moeten ze nog heel wat uitzoeken natuurlijk. Het kan weer één van zijn leugentjes zijn, maar dit lijkt me wel de harde realititeit. Wat vreselijk voor die moeder ook, die had er haast geen woorden voor.. En dat dat kútjoch, dan gewoon nog zo rustig erover doet, en zo over dat meisje, of zoiezo over mensen/meisjes praat. Ik hoop echt, precies zoals die moeder van Nathalee zei, dat zijn leven vanaf nu één grote hel word..
Ben offcourse naar Fue geweest. Eerst los in de bak gedaan, kwamen er een paar Spanjaarden voorbij die zeiden dat het een ongelovelijk mooi paardje was, hoor elke dag wel een complimentje, mijn trotsheid kan niet groter worden.. Paar leuke filmpjes met de nieuwe filmcamera gemaakt, daarna opgezadeld en dressuurmatig gereden. Daarna werd ik het zat ( Uiteraard wat filmpjes ) en toen ging ik lekker zonder zadel, lekker geknuffelt, weer gegalopeert, aan mijn zit gewerkt, en toen in de bak afgezadeld en mocht die lekker los. Leuke foto's gemaakt, en filmpjes. Het is Siesta, meesteal om die tijd, dus is werkelijk niemand er. Daarna na een half uurtje/ drie kwartier lekker afgespoten, zijn hoeven even helemaal verzorgd met wat teer en vet, was hard nodig, en weer op stal gezet. Het was dus ff een niet dagje, lekker verzorgen, knuffelen, en nietsen.