[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:37

nou net wat gegeten en nu weer ff op pc maar ben nu al weer te moe om verder te lezen
hoop idd niet dat ik twee weken zoet ben
ik heb voor vande week allemaal privelessen die ik moet geven ze kwamen uit limburg voor de lessen
zou zelf vandaag les geven maar die heb ik wel afgezegd en morgen rond de klok van negen staan ze ook klaar om te lessen pfffffff ben benieuwd of het kan zou wel erg jammer zijn voor de mensen

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:45

had vandaag geoefend met janske ging niet zo lekker.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:51

Mijn bijrijdster heeft op Xantha gereden.
Eerst was mijn vriendin erop gegaan en Xantha was best druk, toen ze een beetje stoom had afgeblazen en flink aan het werk was gezet is mijn bijrijdster er nog +/- 20 min op gegaan.
Het ging super, ik heb haar nog niet eerder zo goed op haar zien rijden.

Ben helemaal happy!

Ga even naar de foto's kijken van Furia! Knipoog

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:59

aaa fijn dat het goed gaat Haha!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:06

Afbeelding
Friso Haha! Lovers Myn knollie !

Afbeelding
Met z'n nieuwe strikjes Tong uitsteken

Afbeelding
Cool hea Tong uitsteken

Afbeelding
Erg vaag :/

Afbeelding
Boukjeeee Lovers

Afbeelding
Vind hooi ook zo lekker Tong uitsteken

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:07

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:14

Hahaha, cool die blauwe strikjes!
Wat groeit Boukje hard zeg, lekker kontje.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:19

Jha Tong uitsteken kvond die strikjes zóó penny, dat ik het niet kon laten ze erin te gooien Haha!

Ja, Boukje schiet echt de lucht in Bloos! Maar ze blijft schattig en lief Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:24

woow boukje word groot Haha! maar wel superr mooi. :d en die strikjes superr schattig Haha!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:26

Hahaa Haha! dankjee

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:51

Esmée -> Gefeliciteerd met je eerste 1000 berichtjes! Go jij! Go jij!

Kim -> Goed dat jullie hebben doorgezet en jullie paarden er uiteindelijk langs zijn gelopen!

Madelief -> Ik heb 1x een geboorte mee mogen maken afgelopen juni, bij toeval, en ik vond het heel erg indrukwekkend.
Dat beeld zal mij altijd bijblijven!
Ik hoop dat ik er bij Grytsje ook bij kan zijn, maar die kans is natuurlijk wel heel erg klein.
Zodra ze begint belt de boer mij op hebben we afgesproken, maar het kan ook zijn dat het veulen er zo in ene is als hij zijn ronde doet.
Ook dan belt hij mij meteen op, al is het midden in de nacht.
Voor herhaling vatbaar het lesgeven? Tong uitsteken
Ben heel benieuwd naar je foto's!

Petra -> Ach gut Beterschap!
Balen dat je misschien die lessen moet afzeggen.........

Ellis -> Leuke foto's van die zwarte parels, jammer dat ze zo vaag zijn.....
Die strikjes vind ik leuk!

Nou vanmiddag een flink eind gewandeld met Grytsje, en ik heb geen arm meer over......
We liepen een stukje langs de dijk, en achter de dijk ligt een hondenschool waar ze vanmiddag bezig waren.
Dus we konden de honden goed horen maar niet zien, en dát was nou net het probleem.
Grytsje werd echt heel erg onrustig, begon te dribbelen, liep rondjes om me heen, wilde niet verder lopen of liep me voorbij, en ik moest echt flink kracht zetten om haar vast te houden en af en toe een ruk geven om haar attent te houden op mij.
Gelukkig had ik haar hoofdstel omgedaan en een longeerlijn door de bitten vastgemaakt, je weet maar nooit.
De longeerlijn was gelukkig niet nodig, en omdat ze een bit in had had ik wel meer controle over haar.
Dat ze zo onrustig was komt door het gebeuren afgelopen oktober met die hond in zo'n wit aanhangertje die in ene woest blaffend tevoorschijn sprong.
Toen we er voorbij waren en een andere straat insloegen werd ze weer rustiger gelukkig, maar ik had bijna geen gevoel meer in m'n arm, zeg, en mijn hand was helemaal verkrampt.
Gelukkig was ze de rest van de wandeling vrij rustig.
Toen ik naar huis reed kon ik maar moeilijk schakelen, en nog doet het zeer, zal morgen wel flinke spierpijn van overhouden..... Boos!
Maar aan de andere kant is het ook wel weer goed geweest voor haar, en gaan we het zeker vaker doen om te conditioneren dat het niet gevaarlijk of eng is.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:35

ik krijg gewoon niet meer berichtjes. als ik reageer in hk itp of haw topics.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:23

Nee klopt, berichten op HAW of ITP tellen niet mee voor je berichten aantal. Ook berichten in HK topics tellen niet mee. Maar hoeveel berichten je hebt maakt toch helemaal niet uit? Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit Knipoog Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:36

ja klopt maar zie bij iedereen kei veel en bij mij niet en dat is niet zo leuk snapje

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:54

Nee, eigenlijk snap ik dat niet Bloos Ik heb echt nooit naar berichten aantal gekeken, zie nu dat ik in 5 jaar over de 3000 berichten heb, maar dat interesseert me echt niet. En dat stamt dus ook nog uit de tijd dat die fora wel mee telde. Maareh, het is wel op te lossen hoor Knipoog Meer op de inhoudelijke fora reageren Lachen Desondanks zou ik zeggen, maal er niet om, voor je het weet zit je ook over de 3000 Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:12

@ Jasmijn: Bedankt!

@ Kim: Wat een avontuur en wat een gebeuren allemaal zeg. Gelukkig is alles goed gekomen! Wel ff schrikken natuurlijk.

@ Madelief: Bah, hou totaal niet van Voetbal hahah. Foto's, altijd leuk, ben benieuwd.

@ Petra: Balen, beterschap!

@ Soeske: Ook beterschap!

@ Malin: Hetzelfde alweer, veel beterschap toegewenst. Heel erg balen zeg, kan me voorstellen dat je een beetje in de put raakt.

@ Jasmijn again: Even kijken naar de foto's!

@ Petra again: Balenbalenbalen..... Heel veel beterschap, lekker uitrusten voor al je lessen.

@ Jolynn: Fijn dat het zo super ging!

@ Ellis: Jammer dat de foto's zo vaag zijn, maar wel heel schattig, en die strilkjes ook, erg lachwekkend Nagelbijten / Gniffelen.

@ Saida: Beeeeeeeeedankt Haha!! Kan me voorstellen dat je arm nu zo pijn doet, heb ik soms ook wel met Fuego die af en toe zijn buien onder het zadel heeft. Gelukkig is er niets ergs gebeurd, idd zeker vaker doen, uiteindelijk went het wel.

Jeetje, ik keek net Peter R. de Vries, was wel even heftig. Ik hoop echt dat ze die Youran ( Of hoe je dat ook schrijft ) snel opsluiten, al moeten ze nog heel wat uitzoeken natuurlijk. Het kan weer één van zijn leugentjes zijn, maar dit lijkt me wel de harde realititeit. Wat vreselijk voor die moeder ook, die had er haast geen woorden voor.. En dat dat kútjoch, dan gewoon nog zo rustig erover doet, en zo over dat meisje, of zoiezo over mensen/meisjes praat. Ik hoop echt, precies zoals die moeder van Nathalee zei, dat zijn leven vanaf nu één grote hel word.. Boos!

Ben offcourse naar Fue geweest. Eerst los in de bak gedaan, kwamen er een paar Spanjaarden voorbij die zeiden dat het een ongelovelijk mooi paardje was, hoor elke dag wel een complimentje, mijn trotsheid kan niet groter worden.. Paar leuke filmpjes met de nieuwe filmcamera gemaakt, daarna opgezadeld en dressuurmatig gereden. Daarna werd ik het zat ( Uiteraard wat filmpjes ) en toen ging ik lekker zonder zadel, lekker geknuffelt, weer gegalopeert, aan mijn zit gewerkt, en toen in de bak afgezadeld en mocht die lekker los. Leuke foto's gemaakt, en filmpjes. Het is Siesta, meesteal om die tijd, dus is werkelijk niemand er. Daarna na een half uurtje/ drie kwartier lekker afgespoten, zijn hoeven even helemaal verzorgd met wat teer en vet, was hard nodig, en weer op stal gezet. Het was dus ff een niet dagje, lekker verzorgen, knuffelen, en nietsen.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:14

Nog even snel voor ik ga slapen:
Hier ik op Riesling, een 5-jarige hengst en zoals je op het filmpje kan zien, nog niet helemaal bomproef Haha!
Ik heb er maar 5 minuten opgezeten, gewoon om eens te voelen hoe hij reed. Paard heeft nu al enorm veel evenwicht in de 3 gangen, helaas geen stukje galop (buiten de wegschiet-actie)... Zijn huidige ruiter rijdt hem veel te diep, dat is een beetje waarom ik mijn handen wat hoger draag, opdat hij niet zo snel in een krulletje duikt (natuurlijk dit in combinatie met van achter naar voren rijden). Op het einde heb ik hem vwts-nwts proberen rijden met het neusje voor de loodlijn. Dat had hij snel door Cool
http://www.youtube.com/watch?v=zFfwcs8anvg

Er komen nog filmpjes van Licor ook, die zijn aan het uploaden. Maardat is voor morgen Slapen

Malin en Peet, beterschap!!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:14

erg he Esmee.. Ongeloofelijk die jongen!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:17

@ Idra: Leuk een paardje beleren. Moelijk lijkt me.. Even naar je filmpje kijken. Slaapse!

@ Jasmijn: Ja.. Echt ongelovelijk idd!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:03

Fanny -> Lekker boeien hoeveel berichtjes er achter je naam staan? Knipoog
Net wat Danielle zegt, het gaat om de kwaliteit, en er is echt niemand die denkt dat je 'nog maar' ... berichtjes hebt staan, hoor!

Esmée -> Ik heb ook gekeken naar Peter R. de Vries, pffff heftig hoor!
Zo respectloos als die Joran over mensen praatte, dat hij er geen nacht minder van geslapen had en dat hij niet eens zeker wist of Natalee wel echt dood was...... die gozer spoort echt niet!
Ik heb zelf het idee dat de vader van Joran hier ook nog wel iets mee te maken heeft, maar dat zal eerst bewezen moeten worden.
En ik heb het zeer te doen met de moeder van Natalee, wat zal zij een dubbel gevoel hebben zeg!
Ten eerste natuurlijk het verdriet dat haar dochter echt dood is maar ook opluchting omdat nu eindelijk aan het licht is gekomen wat er nou werkelijk is gebeurd.
Heel indrukwekkend allemaal, hoor!
Heb je ook al gelezen dat ze Joran nog niet gaan arresteren?
Het rechter-commisaris op Aruba zegt dat er aan een derde arrestatie zeer zware eisen moeten voldoen en het beeldmateriaal van Peter R. de Vries is niet voldoende zegt hij, er is meer aanvullend steunbewijs nodig.......

Idra -> Ik vind de hengst erg mooi lopen zo op het filmpje!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:06

Even snel de topics, ga daarna even bijlezen, had al een paar reacties van enkele van hier gezien, leuk! Pling
ITP, echt prachtige foto's Lovers
en HAW!

Ze zijn echt super mooi geworden!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:36

Peet&Soeske én nog steeds Dinkeygirl!: Beterschap!!
Jolynn Fijn dat het zo goed ging, hopen dat je snel weer zelf met Xantha aan de slag kan!
Ellis: Schattig hoor, dat veulentje Lovers!
_Said_: Ja, voor mij is het alweer een jaartje of 6 terug dat ik een geboorte heb gezien, maar het is idd iets wat je altijd bij zult blijven!
Ja, honden en paarden is vaak niet een al te beste combinatie helaas... Gewoon blijven oefenen inderdaad!

Van Peter R. heb ik alleen het eerste uur gezien, heb op zich zelfs een beetje medelijden met die Joran, omdat hij volgens mij niet helemaal 100% is..
Nou Esmee, lekker dagje gehad bij fuego zo te lezen!
Haha, ben nog steeds zo happy met de foto's! Lovers

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:55

@ Saida: Wat raar, iedereen heeft hoop en dan moet er meer bewijs komen. Maar ik denk wel dat ze iig een stuk verder komen met deze informatie. Ze kunnen nu dingen gaan uitzoeken, ik hoop dat deze zaak nog opgelost word. En idd, hoe respectloos die Joran niet is, hoe hij er zo gemakkelijk over praat..

@ Madelief: Haha nee idd, anders zou hij wel een beetje medeleven tonen.. Ja een heerlijk dagje! Ik ga gelijk je foto's bekijken!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:17

zo, weer mooie fotos voorbij zien komen!
Es, fijn dat het zo lekker ging, zelf niet aan de siesta mee doen? :p Vond t wel lekker hoor, we waren toen in Griekenland, tussendoor ff slapen, wel apart
Saida, hoe gaat t met je arm?
Heb ook alleen maar 1e uur van Peter gezien, komt wel weer haha. Was te moe.
Verder alles goed met de paardjes, bezig met Bram te beleren voor de kar, lekker aan't lange lijnen geweest, gaat aardig goed, snapt het sturen ook al mooi (totdat hij iets ziet waar hij heen wil haha)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:10

Hier twee van mijn favorieten:

Deze vind ik mooi, die neusvleugels!:

Afbeelding

En deze, met dat water, ook echt práchtig Pling

Afbeelding

Leuk voor de kar! Fuur heeft ook helemaal ingespannen gestaan, en met een ding erachter gesleept, maar de boom van het karretje bij ons op stal is helaas te klein dus écht heeft hij nog niet voor de kar gestaan, wil het nog wel!