Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Janinevv schreef:Dus die stam van moeders + vaders kant is dan alweer minder interessant omdat het niet vernieuwd is? Of maakt dat voor fokkers minder uit?
boemel schreef:Ik had echt beter cavia’s kunnen houden

maar je zag gewoon dat ze drachtig en vooral met veulen aan de voet zoveel blijer was. En eerlijk is eerlijk, ik had 2 om op te rijden, zij en een Fries die ook in dezelfde periode overleed. Maar ik had geen paard om mee te fokken, ik wou lekker kunnen rijden. Ik heb haar toen verkocht als fokmerrie. En inmiddels is ze via verschillende adressen ingezet als draagmerrie kwam ik afgelopen jaar achter. Heel blij dat ze mag doen wat ze leuk vindt.

simpelweg omdat hij groen was en ik weinig ervaring had met paarden, eigenlijk niet kon rijden (contra gelop rijden en het niet eens doorhebben) en hij de eerste twee jaar op een pensionstal gestaan heeft met veel te weinig buitenmomenten. En ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat hij zeker goed terecht is gekomen is (uiteindelijk)
M_arjolein schreef:Jongens heerlijk dit weer voor de buitenritjes! Lekker zeg!
Gosse is inderdaad heel gaaf zo voor de kar. Vond Elger ook super de 1e ronde.
Verkopen zou ik ook niet goed in zijn haha.
Ik las trouwens op de socials een bericht over dat Wibout verkocht zou zijn, maar dat bericht is er nu weer afgehaald. Weet iemand daar wat meer over ?