Lightning, knap hoor! Heb je ook het hele filmpje, ben wel benieuwd!
Hanne, mooie fotos!
Ik heb gister de sleutel van ons nieuwe huis gekregen dus ben druk aan het klussen. Zondag wel nog wedstrijd maar laatste weken een stuk minder kunnen trainen dan ik wilde dus ik beslis na het rijden morgen of ik nog mee doe of dat ik gewoon een keertje oversla en lekker doorga met klussen van t weekend!
Eclare gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Babette is dat de bak van jullie stal? Grappige constructie ik wist niet dat je dat zo mocht aanleggen. Was in de veronderstelling dat die stukken grond bij rijkswaterstaat horen ivm beheer snelweg.
Babette
Geplaatst: 30-03-16 17:52
Geen idee hoe het zit, de zomer periode staat Aits aan de andere kant van het dorp in de wei met een bak. Dus voor de winter wel lekker zo.
Eclair gefeliciteerd met je nieuwe huis! Snap dat je dan wel druk gehad heb ja! Verhuizen is niet mijn hobby
Wonen er hier nog mensen in de buurt van wassenaar? En zin om mij morgen te meten op het strand bij parkeerplaats de kuil?ik ga naar strand maar niemand kan mee willen daar rond 11 uur zijn.
Haha had me wel leuk geleken, maar woon zeker niet in de buurt en mojn fries is kreupel. Begon van de week had hij maar zo een dik been, zakt nu wel wat af, maar is nog niet weg, blijft ook nog steeds wat warm en er zit edn bult op zijn pees. Ben dus bang voor een pees blesure. Als met 2 weken nog geen verandering op treed dan gaan we voor een pees scan om te lijken of het idd de pees is of wat anders.
Jeetje geertje vervelend! Wil je zolang wachten om hey zeker te weten?
hannelover
Geplaatst: 02-04-16 20:45
wow lightninggg heel knap!
dankje , iig alvast succes met je volgende wedstrijd woestein!
ziet er goed uit babette!
dankje eclare leuk een nieuw huis!
ik woon wel vlakbij maar heeb wedstrijd sorry
oh balen geertje!
ik heb vanmiddag mijn wedstrijdpolo laten bedrukken met mn zelfontworpen logo ik kan hem morgen gelijk gebruiken echt super blij mee! het is een voorproefje van mn moeders nieuwe bedrijf By Dirkje op fb
Strand lijkt me gaaf, maar ik woon niet in de buurt...
Ilsemarie
Geplaatst: 02-04-16 21:40
Strand red ik ook niet helaas... Niet in de buurt en dinsdag tentamen!
Mijn knappert heeft zn warme jas weer uit, allememachies wat kwam dr een haar af, pff!! Dit doet m vast goed! Volgend weekend twee dagen les van mark vd donk, dus dan helpt dit vast! Hij lag laatste paar keer na een halfuurtje rijden al op apegapen... Laat staan bij hard werk of als het echt warm wordt, dan zou hij t zolang niet eens redden. Hij heeft ook zon compacte vacht
Hij kwam er super mooi onderweg gelukkig!! Opluchting hihi
Hoi, ja ik wacht bewust zolang als ik nu een scan zou laten maken kunnen ze nog niks zien door zwelling. Dan wacht ik liever tot been wat rustig is, ze schrijven nu toch ook rust voor dus dan heb ik deze al te pakken
Wat een leuk shirt hannelover! Ik heb ook m'n wedstrijdshirt met eigen logo
Voor degene die er nog naar vroegen, de naam van het veulentje heeft even geduurd, maar het is Bente geworden Ze doet het erg goed, heel vrolijk en ook al lekker brutaal haha. Ben benieuwd wanneer het tweede veulentje zich zal laten zien. Bij Marrit schiet het ook al op, maar is zo lastig in te schatten bij een eerste dracht.
Hoi mensjesss ik ben er ook weer haha door alle drukte met school en examens en werk en het rijden ben ik niet echt meer op bokt geweest en volgens mij heb ik veeel gemist hahahh na mijn examens ga ik lekker veel wedstrijden rijden mijn laatste was 10 januari gebruik nu de tijd als trainen omdat school beetje heel druk wordt. Moet eerst een chiropractor vinden dus als iemand nog een goede weet laat het me horen
Eclare
Geplaatst: 07-04-16 13:59
Estherr__1 schreef:
Inderdaad wel handig Babette, kan je in ieder geval droog rijden!
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Michelle! Waar ergens ga je wonen? Omgeving Strijen?
Eerste keer nieuwe proeven gereden vandaag en ook eerste outdoor wedstrijd. Super fijn los gereden en dat was te merken aan de punten 193.5 en 1e plaats en 188 en 2e plaats. paardje nu super moe want gisteren weer voor het eerst op de wei gelopen.