Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik opperde al dat ie de bus zou pakken, dan kan ie delen van het bed heel laten en makkelijker in de auto schuiven. Persoonlijk verwacht ik dat ie het in een mum van tijd heeft afgebroken...
. Ik zie een strandritje wel zitten hoor haha! En bovendien kan die dan het spaanse halster meenemen
vanavond les, dus dan moet hij weer wat serieuzer aan het werk
lekker beestje he die schimmel, hij was ook heel fijn om te rijden, helaas is hij chronisch verkouden en kan er nu bijna niets meer mee worden gedaan
een leukerd die Hermansen, echt een knuffelbeest
Flaaf rijd ik nu ook een keer in de week in de les samen met een merrie en hij is dan ook zo braaf! Maar hij begrijpt het dan ook niet echt, heeft nooit gedekt 
maar vandaag weer les in het iets diepere zand, dat vind hij altijd iets minder
luilak.. En Darius.. hij kwam net onder de douche vandaan! Nouja als hij zich er maar lekker bij voelt..
ik denk dat wij ook rond die tijd zullen gaan trouwen, in ieder geval niet in juli of augustus, want dan trouwt iedereen hier al en is het ook veel te heet.. Liefst dus juni of september. Nu is het dus trouwseizoen, en hoor je 's nachts in het binnenland overal trommels en rare doedelzakfluiten, de hele nacht door... Gelukkig woon ik in de toeristische zone en heb je daar hier minder last van
In Marokko zal dat ook wel erg zijn zeg, dan werkt het idd beter om maar gewoon gelijk te zeggen dat je getrouwd bent. En die vieze Darius had net een bad genomen, gelijk daarna rollen..
ik zou het zelf ook niet hebben gedacht dat het zo snel zou gaan, maar ach alles zit goed dus waarom niet
en ja het is heel zwaar leukemie.. Hopelijk komt het weer goed voor je nichtje, heel veel sterkte ermee iig. Dat bekijken is inderdaad naar, echt die mannen zijn me een stel viezeriken
Die schimmel is mooi he, het is net een PRE, heb helaas geen standfoto van hem. Hij was ook heel fijn onder het zadel, heel gevoelig, maar is nu al een half jaar verkouden dus wordt niet meer bereden

jus schreef:Anoek kom op haal Red Wine op , hij is bruin , hengst PRE , mooi en lief en is van dezelfde fokker als Licor , ik zou echt graag zien dat hij een leuk baasje krijgt.
En ja ze hebben hier nu reclame van Ikea dan zingen ze , donde caben dos caben tres , (waar er twee passen , passen er ook drie.)

Knappe vent..
. Hij kan gewoon stil staan en dan 'voetje' geven (jambette toch
?)
Kusje geven kan hij daarentegen wel als de beste haha
.
ik loop ook altijd vlak voor de stal van de merrie langs met hem en dan is hij ook zo braaf, hij kijkt wel even maar dat is het dan ook. In de vorige stal stonden ook ruinen (in principe ruinen ze hier niet veel, dat is haram, oftewel, niet halal, en omdat er weinig merries zijn blijven de meeste hengsten ook gewoon rustig) en daar mocht hij nog wel eens naar hinniken
Voelt altijd wel lekker he als ze een beetje gaan showen
En die lessen is zeker fijn, ik rijd al vanaf mijn 6e maar vrijwel alleen recreatief en buitenritten, dus als je dan ineens aan het werk wordt gezet blijkt er toch nog aardig wat fout te gaan
Kelly_Taco schreef:Saida Ik vind het wel weer een keer tijd worden voor foto's van je prinsesje!!!

. Ze doet het goed hoor. Dat dekje staat haar ook fantastisch! En je nichtje ook stralen
sweet!
(boer was die avond natuurlijk BBQ-en) maar dat ging gesmeerd. We hebben echt genoten. Vooral zoonlief die elke avond van half 5 tot na half 7 de boer aan het helpen was.
Prinslover schreef:Aahhhh, wat jammer!! Frank moet ECHT nog eens hierheen komen met Desje. Ik zie een strandritje wel zitten hoor haha! En bovendien kan die dan het spaanse halster meenemen

Frank keek me al verbaasd aan, toen ik vertelde dat ik er tzt ook een week voor naar Engeland moet...
Maar dat is dit jaar nog niet...
Ik zie Red Wine helemaal zitten echt!!! Maar ik denk dat mijn PRe nog niet aan mij toe is. Ook al geniet ik momenteel niet optimaal van Sam. Ik wil zoooo graag toch ook een keer in de bovenste helft van de ruiters zitten op concours... Laat ik dat eerst maar eens doen en daarna kan ik met een PRE de show stelen.