[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:57

ILONA GEFELICITEERD!!
[eventjes snel tussendoor]

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:58

Succes op de proef dan Machonito Haha!!!

Hahah vreemd, maar ik ben ook opgegroeit met slangen en spinnen dus Huilen van het lachen. Komt nog wel misschien, we hebben er meesteal meerdere gehad, maar hebben toch een betere ervaring als we er ééntje hadden, die hecht zich meer aan jou en aangezien die toch elke dag erruit komt en met alles mee gaat en overal mag lopen Haha!.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:43

Pipi: Gelukkig heeft Mynke er dan gelukkig niet bepaald last van. Pas wel op dat je het niet gaat forceren.

Sandra: Wat een rotstreek van die handelaar. Sterkte met je schoonvader Ach gut
Bij la vida nueva ( www.lavidanueva.nl ) hebben ze een prachtige merrie staan van 2006, Gitana. Op dit moment is ze nog geheel zwart maar uiteindelijk zal ze schimmel worden. Ik weet niet of ze bruin vererft, maar de vader is de zwarte hengst Negrito, haar moeder is schimmel.

Heidi: Gelukkig is alles goed gegaan met de jurk! Ik vind het wel jammer dat ik het dit weekend niet met mijn eigen ogen kan komen bekijken. Maar er zijn vast een hoop barokke bokkers die wel foto's gaan maken.

Vandaag ga ik weer naar Karin (kaatje89) en Boykin. Ze vind het erg fijn als er even iemand mee kijkt vanaf de grond. En verder vind ik het ook erg leuk dat ik haar kan helpen.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:05

jammer maar ik zal foto's plaatsen dan kan je mee genieten hoe het was geweest Haha!

Spinnen, slangen, padden, hagedissen, maak niet uit wat het is ik ben er niet bang voor.
ik heb op school in Barneveld met slangen moeten werken als een onderdeel van de les Haha!
Alleen tja een cavia of konijntjes voeren was een beetje... Nagelbijten / Gniffelen
en aan de kleine slangen ratten en muizen voeren arme beestjes die hoorde je echt piepen en kraken Nagelbijten / Gniffelen
Maar het hoorde erbij ze moeten ook eten.

ik heb alleen nooit van die hele grote spinnen vast gehouden slangen wel Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:09

Heb jij in Barneveld gezeten Heidi? Van wanneer tot wanneer? Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:11

Ik heb het niet op spinnen en slangen. Hagedissen, ratten en muizen vind ik niet erg.
Maar spinnen en slangen nee, daar ren ik gillend voor weg Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb net een brief ontvangen, ik mag op sollicitatiegesprek komen bij de thuiszorg. Daar kan ik dan werken in de zomer, want mijn baas (zorgcentrum, huidige baantje) had me alleen maar in het weekend ingepland. En ik wil wel wat meer werken. Dus heb ik voor 12 uur in de week gesolliciteerd bij de thuiszorg. Nou nog aangenomen worden natuurlijk!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:17

Ik zal even bijreageren van de laatste paar dagen.
Jemigt wat gaat het weer snel zeg!

Sanne -> Ik hoop voor Cipke ook dat dit het laatste is wat hem overkomt.
Het land moet goed opdrogen dan kunnen ze lekker het land op overdag, daar zal hij snel sterk van worden!
Je profiel is trouwens leuk geworden!
Je zou bij Otje ook kunnen proberen om het halster mee te nemen terwijl je op de emmer gaat zitten en hem kriebelt en appeltjes geeft.
Eerst op de grond naast je neerleggen en als dat goed gaat eens bij je op schoot, verder niets er mee doen.
Wat je ook kan proberen is om dan een ander (nieuw) halster mee te nemen met een totaal andere kleur zodat hij het niet meteen herkent als zijnde HET halster.
Ik zit in tweestrijd omdat ik nu niet meer weet wat ik nou wil; met Grytsje verder gaan of een eigen paard kopen.
Grytsje blijft fokmerrie, dus zit ik elk jaar met een veulen - ze is in heel veel opzichten dan wel van mij, maar niet op papier, dus als ik daar bijv. met ruzie wegga ben ik haar zeker kwijt (is vorige week nog met iemand gebeurd) - als er iets gebeurt met de boer of de manege dan moet ik nog maar afwachten of ik dan ook werkelijk kans maak om haar te kopen.
Aan de andere kant heb ik nu ook niet de VA-kosten of andere kosten behalve die van de hoefsmid, weet ik wat ik aan haar heb, ben ik stapelgek op haar en zij op mij en mag ik alles met haar doen.
Ik vind het echt heel moeilijk, hoor!

Madelief -> Lisanne rijdt elke week op een haflinger in de les en een meisje bij ons op stal heeft een hele leuke haflinger, maar voor mezelf zou ik niet voor een haflinger kiezen.
Dat vind ik net weer te klein.
Leuk dat jij en Danielle ook komen!
Er is nog niets van een tijd ofzo afgesproken voor aankomende zondag, ik zal straks even een oproep plaatsen hier dan kunnen we wat vastleggen.
Dat van Frankrijk was natuurlijk figuurlijk gesproken, alhoewel als ik ga verhuizen dan mag ze met me mee.
En aankomende zomer mag ik haar ook meenemen op vakantie.
Ik zit in tweestrijd (driestrijd inmiddels.....) wat ik nu zal doen, toch doorgaan met Grytsje waarvan ik weet wat ik aan haar heb, of toch zoetjes aan voor een eigen paard gaan kijken.
Een eigen paard klinkt ook wel heel erg aantrekkelijk......
Ik heb ook het aanbod gekregen om Gemelo, de andalusier waar ik les op krijg, te gaan leasen.
Als ik daar voor kies dan kan ik ook weer erg veel leren en het klikt ook heel leuk tussen Gemelo en mij.
Ow ik vind het zó moeilijk!

Paola -> Hoi hoi! Kwam jij ook weer eens om het hoekje gluren? Knipoog
Wat stom dat er niet eens even een brief oid is opgehangen bij de afspuitplaats.
Zo gebeuren er toch ongelukken? Beetje dom van de eigenaars maar goed.......
Wat zeiden de staleigenaars er zelf van?

Breghje -> Ik hoefde Grytsje niet toe te spreken, dat heeft de eigenaresse al gedaan, hahaha!
Ze is een vrij klein vrouwtje en moet best wel opkijken naar Grytsje, maar ze is voor de duvel niet bang.
Ze stond met haar vinger een beetje in haar hals en romp te porren en zei boos dat ze beter op moet letten en voorzichtiger moet zijn met haar kind.
Grytsje stond echt naar haar te kijken met zo'n blik van; Wat is dit nu? Wat heb ik gedaan?
Ze begreep er niets van.
Niet in meeleesstand kruipen, hoor!
We lezen ook graag jouw verhalen en zien ook van jou graag foto's!

Esmée -> Die blessure is dat niet afkomstig van dat bobbeltje wat je laatst bij Fuego had ontdekt?
Straks is het een verwaarloosde peesblessure, daar kan je dan heel lang mee blijven revalideren......
Ik zou als ik jou was straks eerst een scan laten maken als hij in Nederland is, ook al loopt hij dan weer goed.
Wanneer laat je een foto zien van je ratje?

Heidi -> Je zou bijv. een trampoline mee kunnen nemen om op Baron te komen met die jurk aan?
En anders zijn er vast wel een aantal sterke mannen of desnoods een heftruck ofzo te vinden...... Tong uitsteken
Grappig het filmpje van jou en Baron! Ik herken Grytsje en mij hier erg in!
Als ik het goed begrijp dan mag jij nog blij zijn dat je weer kunt/mag paardrijden.
Dan maakt de houding ook niet zo veel meer uit, maar het plezier des te meer!

Karina -> Je hebt gelijk dat je je gevoel volgt en hem in de kliniek hebt laten ruinen.
Zeker als je van te voren al weet dat er op latere leeftijd sneller complicaties op kunnen treden.
Is alles goed gegaan en wanneer mag je hem weer ophalen?

Michelle -> Ojee, heb jij ook zo'n laptop die zo warm wordt?
Ik weet nog niet wat ik nu wil; of toch doorgaan met Grytsje of toch een eigen paard kopen.
Ik moet hier nog even heel goed over nadenken!

Malin -> Gelukkig is Suevo al bekomen van zijn ongeluk en doet ie het lekker.
Als 16-jarige komt het idd niet snel in je op om tegen een DA in te gaan, dan ga je er vanuit dat zo'n iemand weet waar die mee bezig is.
Als mij nu iets soortgelijks zou overkomen als jij toen met Dinkey hebt gehad dan zou ik de behandeling stopzetten en om een roesje vragen.

Malenka -> Anders moet je even gaan kijken op de site -> http://www.paardenvandezon.com/evenementen.htm daar staat alles over het weekend op.

Patricia -> Oh die kaart voor Ilona...... Bloos! Is dat toevallig jouw ventje? Knipoog

Cinv -> Invierno is mooi! Prachtige manen heeft hij ook!

Sandra -> Grote kans dat de verkoper een koper heeft gevonden die er meer voor wil neerleggen.
Als jullie dan niet aan de gemaakte afspraken voldoen dan heeft hij het recht om de koop ongedaan te maken.
Erg l*llig, maar zo werkt het bij handelaren.
Hopelijk vindt je snel een ander leuk paard!
Hoe gaat het nu met je schoonvader? Heel veel sterkte met hem!

Debby -> Wat bedoel je met LVN-stand?

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen, knuffels en kusjes aan Cipke!
Het heeft hem goed gedaan want hij is zo vrolijk!
Echt heerlijk om te zien!

Ondertussen zit ik in een driestrijd;
~ zal ik toch nog een poos verder gaan met Grytsje?
ik ben stapelgek op haar, zij op mij, ik mag echt alles met haar doen, alleen is zij op papier niet van mij.
nadeel is dat mocht er iets gebeuren ik maar moet afwachten of ik dan ook echt de kans krijg om haar te kopen
of als ik met ruzie wegga dan ben ik haar zeker weten kwijt.....
~ zal ik voor een eigen paard gaan?
nadeel daarvan is dat ik maar weer moet afwachten of het klikt en alle kosten komen voor mijn rekening
~ zal ik het aanbod van Mayke aannemen?
zij heeft mij aangeboden dat ik Gemelo mag leasen mocht ik stoppen met Grytsje.
voordeel is dat ik het goed kan vinden met Mayke, alles is goed voor elkaar bij haar, het klikt tussen Gemelo en mij,
en ik kan ontzettend veel leren daar!
nadeel is dat Gemelo voor mijn gevoel minder van mij is dan Grytsje nu bijv. is.
over dat laatste ben ik nog niet zeker, want we hebben nog niet gepraat over hoe zij dit wil invullen.
Ik ga de komende dagen alles op een rijtje zetten en er heeeeeel goed over nadenken!

Ik heb nieuwe foto's van Cipke!
EINDELIJK!
Jammer genoeg zijn ze gisteravond gemaakt en toen ging net de zon onder, dus ze zijn een beetje grauw.

Dicht bij mama blijven.
Hier kan je de plek op zijn achterbeen goed zien

Afbeelding

Jiehoe! Rennuh!
Afbeelding

Pak me dan als je kan!
Afbeelding

Zie zijn verdikte nek.
Afbeelding

En mijn mooie schattie!
Afbeelding

Nog eentje van mijn nichtje Anke en mijn hond Tommie.
Anke heeft Tommie vleugeltjes omgedaan, hahaha!
Die sul vindt ook alles goed.

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:27

Saida: Ik zal Otje zijn oude halster weer eens meenemen van voor het ongeluk, die is een andere kleur. Ik wil de huidige liever niet weg doen, die staat zo mooi. Maar misschien vind hij zijn oude halster niet zo eng.
Die situatie met Grytsje is echt balen Ach gut Het voordeel is inderdaad dat je geen kosten hebt aan DA en hoefsmid. Maar over een eigen paard kan je zelf beslissen. Geniet iig de komende tijd nog veel van Grytsje en misschien kan je ondertussen een beetje rond kijken naar een ander paardje. En misschien zie er eentje waar het echt super mee klikt en anders komt er misschien toch nog de mogelijkheid dat je Grytsje over mag nemen.
En wat Gemelo betreft, het is logisch dat je nog niet zo veel bij hem voelt als bij Grytsje, je kent hem minder lang. Het is wel fantastisch als je hem kan leasen, een goed leerpaard is nooit weg! En misschien kan je daarna dan wel kijken of je alsnog een eigen paard wil kopen.
Sterkte met de beslissing, ik zeg 1 ding, doe waar je je het beste bij voelt.

Wat een schattige foto's van Cipke. Het arme mannentje Ach gut Beetje buiten lopen zal hem vast wel goed doen.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:37

Amable schreef:
Heb jij in Barneveld gezeten Heidi? Van wanneer tot wanneer? Lachen

was via andere school in Maasland dan moeten we om de zoveel tijd 1 week naar Barneveld Haha!
Ik had in 1 week barneveld meer geleerd dan in de tijd dat ik in Maasland zat Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:44

Saida een heftruk hahahaha hoef echt niet dan hang ik in fde lucht en Baron ergens op het terrein na te stuiteren hahahaha.
nee gewoon 1 paard vast houden ander me jurk en ik erop klimmen. Haha!

wat een leuke foto's
je kan duidelijk zijn buld en zijn wonden zien.
maar zo te zien is ie vrolijk en springt ie lekker door de bak heen.

Tja je moet je hart laten kiezen wat je nou wil en goed over na denken.
Kan je niet alle 2 doen en je dagen verdelen.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:59

@ Saida: Wat een schatje ook Haha!. Zou kunnen, zien we dan wel weer in Nl. Foto's errop zetten lukt me niet Tong uitsteken.

Ah wat ben ik boos. Die spullen voor 200 euro die ik had besteld zijn nooit aangekomen, me moeder wilt de moeite niet doen om in haar mailbox rond te spitten, en nu moet ik álles weer opnieuw bestellen! Terwijl ik alles al vergeten ben..

En die l*l van de manege (eigenaar) die heeft ook nooit de spullen gegeven die we hebben besteld, terwijl dat nu onderhand ook al zo'n maand geleden is, meer zelfs.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:01

Jasmijn & Malin & Debby & Peet & sandra: Nog super bedankt voor de felcitaties Haha! Haha!

Spinnen en slangen, jakkie bah, dat vind ik ook niks hoor Nagelbijten / Gniffelen haha.

Sanne: Ik hoop dat je word aangenomen zou wel leuk zijn!! Haha! Haha! En veel plezier bij Karin vandaag! Haha!

Saida: Ik persoonlijk zou toch Grytsje blijven doen.... Bloos Misschien is het wel mogelijk ergens anders te gaan staan waar je het naar je zin hebt? En je weet wat je aan dr hebt en mag er alles mee doen. Een eigen paard kan altijd nog, en als het echt niet gaat eventueel Gemelo.... Geniet van de tijd die je dr nog kunt doen Lachen Succes ermee Ach gut Cipke is echt een poepie!! Gelukkig gaat ie weer vooruit! Pling Echt hele leuke foto's vooral ook die laatste Clown

Heidi: Leuk zeg dat je hebt geoefend!! Haha! Echt jammer dat k niet zondag niet kan komen kijken, maar ik reken op foto's dat weet jij natuurlijk ook wel Haha! Haha!

Es: Baaaaaaaaaaalen zeg Boos! Echt niet leuk dit!! Je moeder moet er echt ff achteraan hoor, zonde van je geld man!! Succes ermee!

Zo gister even een stalgenootje geholpen met Pablo. Ik hem hem zelf ook een hele tijd gereden, en ik weet hoe die is en kan zijn. Het is alweer een oud ventje aan het worden van tegen de 20 jaar en is een kruising Hackney x Fries. Aangezien die ngo hengst is, kan die nu in het voorjaar lekker knetteren door de bak, en daar is zn verzorgster een beetje bang voor geworden Ach gut Maar als je hem de baas bent, is het een súper paard. Heb dr geholpen, en het ging heel goed! Haha! Ga dr nu vaker helpen Lachen

Manda samen los gegooid met Abeltje (andere haf), had ze nodig zeg Clown Haha! Rennen en bokken dat ze deed Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:18

Michelle: O, haha, das balen dan idd dat je moet werken!
Esmee: Fijn dat Fuego zijn medicijnen nu binnekrijgt, broodje werkt inderdaad altijd erg goed Knipoog
Schattig een ratje, heb je een fotootje Haha!
Zo he balen van die spullen... Wat ga je doen aan dat van die manaege eigenaard? En die spullen die je besteld had heb je nog niet betaald hoop ik Bloos!
Ilona: Haha, voelde je je niet jarig dan? Wat heb je allemaal gekregen?
Leuk dat je nu wat vaker gaat helpen met Pablo! Hihi, amanda ff lekker dr energie kwijt Tong uitsteken
Paola: Gelukkig dat Mynke wel goed gaat, stallenjacht is inderdaad ook lastig, ben je ontevreden over hoe het is gegaan met die poetsplaats (dacht dat het de fout was van de leverancier)?
SandravdB: He, ben best verbaasd dat te horen, vervelend zeg.. Ik weet geen merrie's te koop helaas!
Jolynn: Leuk, ja als ik je zie kom ik wel ff hoi zeggen (hoewel ik t altijd gek vind: "euhhh, ken ik jou niet van bokt?") hahaha, als iemand mij herkent gewoon op me afkomen!
Heidi: Leuk, aan welk gedeelte doe jij eigenlijk mee van die dag?
Sanne: Weer is ook echt vet relaxt "paardenweer", veel plezier daar vandaag! Dr is natuurlijk voor jou een veulen op komst, als je die hebt ben je dan nog van plan ergens te blijven rijden? Succes met je sollicitatiegesprek alvast!
Saida: Ik heb gelukkig het voordeel dat ik vrij klein ben, en pas dus op veel pony's Haha! Die haflinger die ik reed was maar 1.42m ofzo iets? heel klein iig, maar zo'n mooie hengst komt dan wel weer iets hoger uit, én ze zijn lekker breed Haha! Dr is trouwens ook al een topic dus over meeten op die dag, alleen ik ken haar niet, ik zie jouw topic wel verschijnen dan!
Zo, dat is zeker lastig... Kan je er evt niet voor kiezen om op zoek te gaan naar een eigen paard, en in de tussentijd Gemelo te leasen, zodat je veel leert en dat je rustig aan kan doen met een eigen paard uit te kiezen?

Leuke foto's van Cipke! Ik heb dat van die nek alleen gemist? Hij ziet er inderdaad lekker vrolijk uit, vooral voor de pech die dat kleine kereltje al heeft gehad..

Aaaah mensen wat een héérlijk weer Lovers
Gisteren was het ook al zo mooi, 's avonds naar stal geweest eerst een wandelingtje met Fuur in het bos gemaakt, en toen ff gaan rijden, ging lekker!

Ben bijna klaar hier op werk, dan lekker naar Furia!
Eerst even lekker Rilona rijden, en dan waarschijnlijk nog even buitenrijden met Furia Haha! Echt lekker hoor dit weer!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:24

Ik rijd op dit moment niet vast op een paard van een ander. Ik moet het nu met Otje en Fifty doen. Daar komt het veulen straks bij te staan, dus kan ik mijn mannekes nog steeds elke dag zien.

Verder ga ik zeker nog regelmatig naar Karin toe en de fokker van het veulen heeft me ook aangeboden om zo nu en dan te komen rijden.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:44

Loontje: Ja Pablo kan er wat van Haha!
ik weet nog dat er een nieuwe verzorster kwam die Marisca om proef terijden en dat ze erop ging en hij vloog door de bak en bokken en wop daar lag ze met haar gezicht in de zand Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Ja hij kan er wat van hahahaha ik heb er zelf ook op gezeten en zo door de bak heen gevlogen alleen ik lag dubbel op hem omdat ie zo maf deed. Tong uitsteken
daarna was ie een super mannetje OK dan!

madelief88 Ik doe mee aan de parade rijden en de feria Haha!
ik moet om 16.30 en daarna is de feria
ene je mag stemmen als je een leuke combinatie ziet/vind dus stem op mij Clown Tong uitsteken
en Marcel om 15.00 hij gaat een kurr rijden met Llano op 1 hand

Esssss : Had je al voor je spullen betaald ?
als het zo is dan zal ik zeker er achter aan gaan 200 euro is erg veel. Ach gut

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:56

Heidi: leuk, verheug me al op zondag.

Aan iedereen die zondag heengaat: waar en hoelaat spreken we het beste af??

Zasread: Als ik een bijrijder wilde kwam je zeker in aanmerking Knipoog
Ik ben echter zo egoistich dat ik mijn paarden voor mezelf wil houden... Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:44

Patries: Ik zou dat gevoel misschien ook wel hebben als ik het zelf allemaal aan kon Bloos haha.

Madelief: Ohh, ik ben jaloers op jou! Haha! Ik moet tot 17.00 stage lopen... Maar 1 licht puntje in de zaak, vanwege dat er geen begeleiding is morgen lekker vrij!! Haha! Mijn weekend begint dus om 17.00 uur!! Heb alleen pas zondag weer manda..... Zonde met dit mooie weer..

Heidi: Succes zondag !! Haha! Doe je wel voorzichtig Tong uitsteken Knipoog Clown . Niet er af vallen hoor!! En over Pablo, hahaha het is idd een klein etterbakkie!! Maar dat meisje is er dus 1 x afgevallen toen ze zonder zadel reed.. En ze heeft heel erg last van dr rug, dus dat zit ook neit echt mee Ach gut

Sanne: Wat leuk dat je ook op die stal mag rijden! Haha! Moet je zeker een keer gaan doen, en foto's maken hahaha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:39

Pipi schreef:
Ben nog steeds wel erg boos over het hele gebeuren en ben dus ook op stallenjacht geweest.
Maar nergens was het leuk/goed genoeg om te verkassen.
Wat dat betreft zit ik echt in de verkeerde regio.

Bij mij in Maasland is nog een box vrij. Weet niet of je het te ver rijden vind vanaf Poeldijk? Is een kwartiertje rijden. Als je meer info wilt moet je maar ff pb-en!

Ilona Nog gefeliciteerd!!!! Ik ben ook altijd te laat met verjaardagen. Op hyves ook altijd bij bekenden.... Koe
Die Pablo, die ken ik ook nog! Stond in een buitenstal toen ik nog op Othello reed. Is hij in de tussentijd verkocht? Zijn eigenaresse heette anders toendertijd.

X-tremo zijn verzorgster is zaterdag en zondag wel aanwezig in Bunschoten. Ze moet Ellen van El Paradiso helpen. Helaas kan ik er niet bij aanwezig zijn!
Heb zaterdag weer les en mag dan weer op die wilde hengst van me klimmen! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:53

Saida Je paardenkind is schattig! Hij is wel lekker toegetakeld door mams. Arm beest Ach gut
LVN staat trouwens voor Lusitano Vrienden Nederland. Knipoog

De voorzitter van LVN is nu toevallig in Portugal. Ik had hem benaderd voor X-tremo zijn papieren, omdat ik die van Gemma nog steeds niet heb ontvangen (heb X-tremo inmiddels al een jaar!). Hij ging toch langs het APSL, dus doet gelijk navraag voor me. Ben benieuwd. Heb nog geen reactie van hem gekregen.

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:28

Laatst bijgewerkt door cinv op 10-04-08 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:55

Sanne -> Het zou best eens kunnen dat hij bij het halster een connectie legt bij het ongeluk.
Je weet maar nooit hoe ze denken en jammer genoeg kunnen ze niet praten......
Ik ga er komend weekend goed over nadenken en dan neem ik een beslissing.

Heidi -> Ik ben echt heel benieuwd hoe jullie eruit zien zondag.
Ik kom zeker weten bij jullie kijken!
Ik kan helaas geen 2 paarden leasen, dat wordt te gek.
Ik heb ook nog een man en 2 kids thuis waar ik rekening mee moet houden, en bovendien kom ik volgens mij dan helemaal niet meer thuis.
Ik voel me altijd zo heerlijk ontspannen tussen de paarden!

Esmée -> Balen van je spullen zeg!
Raar dat je moeder het niet even wil uitzoeken voor je.....

Ilona -> Nee ik geloof niet dat ik haar zomaar op een andere stal mag zetten als deze gewoon in de buurt is.
Of het moet met een geweldig goede reden zijn.......
Als ik een stuk verderop ga wonen dan is het wat anders en dan mag ik haar zo meenemen, maar niet omdat ik persé ergens anders wil staan volgens mij.
Leuk weer een (half)fries onder je kont!

Madelief -> Die domme moeder van Cipke is weer eens op hem gaan staan, nu op zijn hals.
Daar zit nu dus een dikke bloeduitstorting en we hopen maar dat er niets is gebroken.
Omdat het zo dik is kan ze het nog niet voelen, morgen hoopt ze wat meer te kunnen zeggen.
Maar tot nu toe gaat ie goed vooruit naar mijn mening; hij drinkt goed, plast veel, mest goed en is weer vrolijk en levendig.
Hij vindt mij alleen echt niet leuk, ik ben de ellendebrenger.
Ik heb natuurlijk zijn wonden eerst moeten verzorgen, schoonmaken en insmeren, en nu moet hij telkens in de klem om hem zijn antibiotica toe te dienen.
Zodra ik de stal binnenstap dan rent ie snel achter z'n moeder..... Huilen

Yenneke -> Ik zal je stand opzoeken!

Cinv -> Je link doet het niet......

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:57

Aan de personen die zondag 13 april aanwezig zijn;
Is het misschien een idee om met ons allen om 15.00 te verzamelen om te kijken naar de kür van Marcel op Llano?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:16

_Saida_ schreef:
[naam verwijderd] -> Ik zal je stand opzoeken!

Haha en ik ben er dus niet komend weekend. Vork
Ik gaf antwoord op je vraag aan Debby. Clown

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:01

_Saida_ schreef:
Aan de personen die zondag 13 april aanwezig zijn;
Is het misschien een idee om met ons allen om 15.00 te verzamelen om te kijken naar de kür van Marcel op Llano?

hahahaha goed idee
zijn rubriek begind om 15.00 maar hoelaat hij precies moet weet ik niet Bloos
iedere geval we gaan meeten Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:03

Ik val wel op daarna met Baron hahaha in mijn mooie rode jurk en een mooi hongaars hoofdstel. Haha!
en een knappen kerel onder me kont om niet te vergeten hahahahaa Bloos Haha!