Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!
. Komt nog wel misschien, we hebben er meesteal meerdere gehad, maar hebben toch een betere ervaring als we er ééntje hadden, die hecht zich meer aan jou en aangezien die toch elke dag erruit komt en met alles mee gaat en overal mag lopen
.

Is dat toevallig jouw ventje?

Het voordeel is inderdaad dat je geen kosten hebt aan DA en hoefsmid. Maar over een eigen paard kan je zelf beslissen. Geniet iig de komende tijd nog veel van Grytsje en misschien kan je ondertussen een beetje rond kijken naar een ander paardje. En misschien zie er eentje waar het echt super mee klikt en anders komt er misschien toch nog de mogelijkheid dat je Grytsje over mag nemen.
Beetje buiten lopen zal hem vast wel goed doen. Amable schreef:Heb jij in Barneveld gezeten Heidi? Van wanneer tot wanneer?
. Zou kunnen, zien we dan wel weer in Nl. Foto's errop zetten lukt me niet
.
haha.
En veel plezier bij Karin vandaag! 
Misschien is het wel mogelijk ergens anders te gaan staan waar je het naar je zin hebt? En je weet wat je aan dr hebt en mag er alles mee doen. Een eigen paard kan altijd nog, en als het echt niet gaat eventueel Gemelo.... Geniet van de tijd die je dr nog kunt doen
Succes ermee
Cipke is echt een poepie!! Gelukkig gaat ie weer vooruit!
Echt hele leuke foto's vooral ook die laatste 
Echt jammer dat k niet zondag niet kan komen kijken, maar ik reken op foto's dat weet jij natuurlijk ook wel
Echt niet leuk dit!! Je moeder moet er echt ff achteraan hoor, zonde van je geld man!! Succes ermee!
Maar als je hem de baas bent, is het een súper paard. Heb dr geholpen, en het ging heel goed!
Ga dr nu vaker helpen 
Rennen en bokken dat ze deed

Die haflinger die ik reed was maar 1.42m ofzo iets? heel klein iig, maar zo'n mooie hengst komt dan wel weer iets hoger uit, én ze zijn lekker breed
Dr is trouwens ook al een topic dus over meeten op die dag, alleen ik ken haar niet, ik zie jouw topic wel verschijnen dan!
Echt lekker hoor dit weer!!

haha.
Ik moet tot 17.00 stage lopen... Maar 1 licht puntje in de zaak, vanwege dat er geen begeleiding is morgen lekker vrij!!
Mijn weekend begint dus om 17.00 uur!! Heb alleen pas zondag weer manda..... Zonde met dit mooie weer..
Doe je wel voorzichtig
. Niet er af vallen hoor!! En over Pablo, hahaha het is idd een klein etterbakkie!! Maar dat meisje is er dus 1 x afgevallen toen ze zonder zadel reed.. En ze heeft heel erg last van dr rug, dus dat zit ook neit echt mee 
Moet je zeker een keer gaan doen, en foto's maken hahaha
Pipi schreef:Ben nog steeds wel erg boos over het hele gebeuren en ben dus ook op stallenjacht geweest.
Maar nergens was het leuk/goed genoeg om te verkassen.
Wat dat betreft zit ik echt in de verkeerde regio.
_Saida_ schreef:[naam verwijderd] -> Ik zal je stand opzoeken!
_Saida_ schreef:Aan de personen die zondag 13 april aanwezig zijn;
Is het misschien een idee om met ons allen om 15.00 te verzamelen om te kijken naar de kür van Marcel op Llano?