Wat jammer dat je dat niet kon doen Dinkeygirl, ik had het wel geweten hihi. Wat ik allemaal doe.. Ben uiteraard begonnen met blokfluit. Ik wilde altijd al dwarsfluit spelen, zo gezegt, zo gedaan. 3 jaar gedaan. Daarna jaartje op keyboard les, was toch niet helemaal mijn ding en toen kon ik in een bandje gaan bassen. Kon ik helemaal niet, maar nu toch gelukt, doe het nu al 8 jaar in een bandje. Steeds wat verschillende bandjes, nu hebben we een 4 mans (naja, 2 vrouw, 2 man), we spelen voornamelijk top 40, beetje classics hier en daar, altijd leuk. Verder doe ik sinds kort 2e stem, ik kan niet super zingen, tenminste niet alleen. Ik moet wel iemand hebben die mee zingt laat maar zeggen voor de toon. Hier dan de liedjes: http://www.myspace.com/snaarmusic Het zijn de liedjes Friends Just A Word en Justified black eye. Friends heb ik de tekst van geschreven, en samen de muziek erbij. Justified black eye is een bestaand (weliswaar vrij hard punk nummer, die hebben ze in een acoustic versie uitgebracht, en wij hem zo gedaan) liedje
Loolapelooza, jee wat een naar verhaal zeg... Mooie foto inderdaad nog van hem, inderdaad net of hij lekker ligt te rusten... Op de foto zie je inderdaad niet dat hij er slecht uit ziet... Raar idee zo'n 'laatste moment' foto, kan me voorstellen dat dat niet makkelijk is...
Wat de nattigheid betreft, stenen zijn inderdaad wel schoner dan zand met dat natte weer... Bah, ik heb er zo'n hekel aan, alles steeds onder de bagger... Ik was vrijdag met de witte merrie in de regen naar 't duin geweest, daar was het ook goed nat. je wilt niet weten hoe ze eruit zag toen ik terug op stal was... (en m'n spullen en ik erbij... )
Ik ben ook erg blij met dat hoofdstel! had 'm een keer ergens gezien op een concours volgens mij, maar toen vond ik 'm te duur en had ik net een andere gekocht... Maar later wilde ik 'm toch wel erg graag hebben... Uiteindelijk is het me gelukt om 'm te bestellen bij MR. Ed superstore, ben er nog steeds erg blij mee! Hij is van Chamberlain, heb 'm pas ook ergens bj een internetshop gezien, volgens mij Ruiterhuis Helden. Daar was 'ie nog goedkoper ook...
Wat een mooie foto's en verhalen weer. Heb even snel doorgelezen,uitgebreid doe ik later wel. Ben de kerstboom aan het opzetten en de rest aan het versieren Nu eerst even een kleine break,m'n hele huis staat op z'n kop en ik weet even niet waar te beginnen,hahaha. Dus nu maar even op m'n gemak in de rondte kijken en ondertussen even een sigaretje roken En dan weer met frisse moed verder,zucht....
onze boom staat er al, voor de verandering hebben we geïnvesteerd in een plastieke dan heb je geen last van al die naalden en rotzooi achteraf. je stopt hem in een doos en volgend jaar hergebruik je'm. Ziet er eigenlijk heel goed uit, zo versierd zie je't verschil niet tussen een echte en een valse.
Ben net klaar met grote kuis aan de stal, moest het vlas verversen enzo. Heb 10 kruiwagens op het veld naast ons weg gepleurd en ben nu een beetje moe van dat veel te zwaar geladen door de modder baggeren. Rose en Hudson zijn zo een goorlappen op stal dat ik rubberen tegels overweeg... Waar ik m'n stallen heb gekocht verkopen ze dat, ik geloof voor 34€/m² maar ik wou ze graag 50x50 hebben omdat dat onbegonnen werk is anders om die 1 keer per jaar eruit te sleuren en af te spuiten. Van kimmie (of Femke ) weet ik dat ze dit in haar stallen gebruikt, zijn er nog mensen hier die er ervaring mee hebben?
Ik ben Amanda, 13 jaar oud en woon in Friesland. Ik heb een Friese merrie van 10 jaar oud, ze heeft een stokmaat van 1,60m hoog. Ik rijd met haar veel dressuur en hoop te kunnen starten volgend jaar. Vragen kunnen gesteld worden.
Jeeeee zeg ik heb een beetje bijgelezen en heb hele gave fotos weer voorbij zien komen.. Lolapalooza wat zijn ze prachtig zeg!! die foto van het "grijze" veulen.. WOW, en die foto van Greg... ja kan me voorstellen dat de tranen opkomen en ik heb Alegra uit Spanje idd, daar stond ze eigenlijk maar omdat ze dus een ongeluk had gehad en ze konden er daar niets mee... ik heb haar op transport laten zetten omdat ik vond dat ze die kans verdiende.. paps en mams zijn ernstig leuk en zijzelf is in 5 weken zo ongelofelijk opgeknapt idd
Picassoxwaardeloos zeg...hopen dat het niet gaat ontsteken!
Nouvel ik vind het hele leuke dames, vooral de witte
Malin Wat een leuke fotos!! gaaf dier zeg ik houd wel van die types enne Alegra wordt echt wel schimmel hahahahaha
Vandaag heb ik een super fijne bosrit gemaakt! Jongens wat en weer!!! Dat was echt genieten voor ons allemaal! Voordat we gingen heb ik Cap even op de foto gezet met me telefoon, vandaag was namelijk de mijlpaal van 200 dagen drachtig... ter vergelijking een foto van 100 dagen eronder..... wat een buik he!!
haha, en ik wou bijdehand zeggen 'is ze drachtig' en gelukkig lees ik de bijbehorende tekst nog eens te goei (heb een halve fles schuimwijn op ik sta op dieet en op zondag schuif ik heel erg uit ) Hoe ver is ze nu? Mijn merrie zit op 186!
Jeetje, ben helemaal vergeten Lobke sux6 te wensen met je wedstrijd, hoest gegaan vandaag?
En Marit hoe is het met Jantine afgelopen?
Lola wat een verhaal zeg, arme Greg ik vond het echt zo'n geweldige pony Idd een mooie foto van hem hoe die zo lag, je ziet het wel een beetje aan zijn buikje. Ik vind het echt erg voor je
Amanda welkom hoor, wat een leuk paard! Hehe stoer zo'n roze setje, ik zou het bij mijn ruin niet doen maar haar staat het wel gaaf!
Regine dat gaat hard!
Kimmie stoere foto Wessel is net zo knap als mams (hihi en nog knapper )
Cloor DAMN ik had liever een bruine gezien
Pipi heb ook vandaag alle kerst spulletjes tevoorschijn gehaald. We hebben geen boom dit jaar ivm de verhuizing, maar heb het wel gezellig gemaakt. Van een vriendin van mijn moeder krijgen we een klein kunstboompje, al helemaal opgetuigd en wel, dus die zetten we dan wel op het dressoir Maar vind kerst echt de gezelligste tijd van het jaar!
Happy Feet wil ik ook wel heen, lijkt me een stoere film!
Soeske gaaf hoor, ik zit nu op jullie site, ga zo ff luisteren!
Heb net ff geluisterd, klinkt in principe lekker maar ik zou bij Friends wat meer "doorzingen", dat hij zijn noten niet zo lang aanhoudt want daar gaat het wat zeurdering door klinken. De tekst vond ik wel heel mooi. Apart met die blokfluit (is het dat?) erachter, dat geeft je wel een eigen sound.
Jolly ja dat is het zeker, vind het echt een heel leuk en gezellig topic dus mensen, keep up the good work
Lijkt me een gezellig topic dus vraag ik of ik ook mee mag doen?? Ik ben 40 jaar oud, en ben in het gelukkige bezit van een Friese merrie Joyka, ze is 3 jaar oud, volgens de kalender dus bijna 4 en vandaag hebben we haar opgehaald uit Vroomshoop waar ze zadelmak is gemaakt. Mijn zoon van 12 gaat erop en wil er wedstrijd mee gaan rijden. Ook hebben we een Tinkerhengst van bijna 2 . Echt een druifje. Beiden zijn hoop ik barok genoeg....