Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caro_MarjaH schreef:Soms, als mijn rare eigenwijze troelala weer eens haar eigen gang is gegaan op concours, denk ik weleens: de volgende wordt een kwpner of zoiets. Maar als ik dan de friezen bekijk, dan weet ik dat dat echt niet gaat gebeuren! De volgende wordt ook weer een fries!
nine1987 schreef:Oh, toen het zo dramatisch slecht ging?Dat kan heel erg goed.. Ik zit idd bij de viergangruiters en start daar dan ook.. Alleen de 31e niet, want dan heb ik bardienst.. En heb geen zin om om 5 uur mijn bed uit te gaan om om 8 uur als eerste te starten..
pronkje_vdp schreef:Weer terug van dag twee. Ze was behoorlijk heet en het ging voor mijn gevoel minder als gisteren maar ik had toch 190 & 188![]()
Wij hebben altijd friesjes gehad. I heb op de manege wel altijd op een kwpn gereden vroeger. Maar dat valt niet echt goed te vergelijken.
Maaaikea schreef:Volgens mij hadden we elkaar kort op wedstrijd ook gesproken. Ik was volgens mij de enige fries met een ingeknotte voorpluk... maar ik zal je de 31ste aanspreken
Enne.. reed jij pasgeleden ook niet mee in Hazerswoude-dorp?