Iowa en die bruine pony stonden er niet in de wei ernaast ?

De eerste foto van Hincapie is echt waauw !
Fries ziet er ook goed uit

en Furioso nog is

Nieuw kunstje --> hoofd schuin houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammyoo schreef:Kennelijk is mijn cruzado hier niet gewenstEen allerlaatste fotootje dan van Pepita.
[ Afbeelding ]
![]()
zijn papierloze barokjes in dit topic wel toegestaan?
Luckystory schreef:Sammyoo schreef:Kennelijk is mijn cruzado hier niet gewenstEen allerlaatste fotootje dan van Pepita.
[ Afbeelding ]
![]()
Dat vind ik toch ook wel verrassend.![]()
Ik heb een Portugees cruzado veulen. Mag ik dan ook niet meer posten?
Hij is nochtans aardig barok/Lusitano.
En ik heb geen enkele affiniteit met haflinger of tinker-kruisingen in dat kruisingstopic, dus daar heb ik ook geen zin in.
Tja, dan maar geen foto's posten van mijn kerel
Luckystory schreef:Sammyoo schreef:Kennelijk is mijn cruzado hier niet gewenstEen allerlaatste fotootje dan van Pepita.
[ Afbeelding ]
![]()
Dat vind ik toch ook wel verrassend.![]()
Ik heb een Portugees cruzado veulen. Mag ik dan ook niet meer posten?
Hij is nochtans aardig barok/Lusitano.
En ik heb geen enkele affiniteit met haflinger of tinker-kruisingen in dat kruisingstopic, dus daar heb ik ook geen zin in.
Tja, dan maar geen foto's posten van mijn kerel
My_Chimanga schreef:Waarom het zo letterlijk nemen, de foto's om de paarden waar het over ging zijn verwijderd, als de andere foto's er nog staan is het toch niet voor die persoon bedoeld? Plaats gewoon, als er een probleem mee is zullen we het wel te horen krijgen! Maar de kruising die toen geplaatst was 'zag er barok uit'... en had dus totaal geen barok bloed, das wat anders dan een kruising met Lusitano hoor! Daar zit het bloed namelijk wel in
Aestrith schreef:Wat een leuk kleurtje keona, en ze is ook al best groot of niet?
en Hèrmes groeit ook al hard! wat een leuke streep heeft hij over zn neus. Blijft hij dit kleurtje of wordt hij nog schimmel?
Cath_16 schreef:@Furioso:
Leuk al die kunstjes, slim dier!
@My_Chimanga:
Mooie foto's van jullie, ze is echt heel erg leuk met haar lieve uitstraling.
@Eefiepeefie:
Lief veulen, lekker aan de maat ook.
@Keona:
Mooie merrie zeg, ze heeft al aardig wat body en natuurlijk een heel mooi kleurtje..
Nog een keertje Neron, helaas geen nieuwe foto.
[ Afbeelding ]
Luckystory schreef:Ze begint qua uitstraling meer op haar papa te lijken Keona.
En ik vind haar mooi in model voor een paardje van die leeftijd. (Weinig 'naarling' aan precies?)
En al groot inderdaad. Papa is 1m63, of zoiets toch? En hoe groot was mama?
En Hermes is ook gegroeid zeg. Stevige kerel geworden!
Is Neron gecastreerd dan?
Knappe kerel is het.![]()
Leuk die trouwfoto! Mooi contrast van die zwarte Friezen (duh) met de trouwkledij.
Cath_16 schreef:Helaas is hij gecastreerd ja.. Vanwege het sociale aspect, hier zijn hengsten niet gewenst dus het kon helaas niet anders.
Nieuwe foto's komen er deze week aan dan, leuk dat jullie hem ook leuk vinden.
Ben zelf echt weg van zijn karakter, het is zo'n schatje. Echt een knuffel.
Eefiepeefie schreef:Dankjewel! Hèrmes is inmiddels over de 1.30 en morgen wordt hij 4 maanden, hij is vrijdag gewogen en woog 199 kilo. Kleine mannekes worden heel snel groot!Hij wordt schimmel, is heel erg aan het verharen op het moment zal nog wel een tijdje zwart blijven denk ik. Zijn moeder was op 3 jarige leeftijd nog grijs bruin zonder wit!
Mooie valkmerrie zeg en jeetje zou haar eerder op 2 schatten dan op 1 jaar!
Neron is prachtig.