Prinslover schreef:Mayke, ja, blij dat je Fauno hebt mogen leren kennen, dat geloof ik! Maar die mensen dankbaar zijn voor het dumpen van hun paard? Nou, daar zou ik nou niet blij mee zijn, wel de lessen wat ik ervan zou leren.. Maar vind het nogal los van elkaar staan..
Staat/stond Fauno trouwens niet te koop?
als zij dit paard niet bij mij gedumpt hadden, was dit voor mij nooit zo gebeurd.
Ik heb mijn lessen ed te leren, zij die van hun..., dat is hun eigen verantwoordelijkheid.
Het heeft alles met bewustzijn van te maken.
het merendeel zit nog in ego bewustzijn,
zo zijn we ook opgevoed (ook mede dankzij de kerk ) dit hoort wel, dat hoort niet. Mensen is niet geleerd hun gevoel of instuitie te volgen, want dat was slecht en hoorde niet.
ziejemij , zie je mij, komt meestal voort uit een gebrek aan opvoeding, waarin men niet geaccepteerd werd als kind , als hoe je was. Je moest dus veranderen , anders pas je niet in deze wereld.
continue verloog je jezelf en werd je onzeker.
Nu om die onzekerheid te voeden, zoek je aandacht en gezien te worden!
Terwijl echt uit je kracht leven, is doen, wat je voelt te moeten doen voor jezelf. als is het ondersteboven op een paard zitten (hoe zeer dit ook door de jurys ondergewaardeerd zal worden)
Zie jij wel eens, dat er gelachen wordt als er een wedstrijdje gereden wordt?
Ik zie stakke gezichten, vol met prestatiedrang om gezien te willen worden.
er is veel onvrede ,want het paard doet niet wat je wilt.., boosheid,ja zelfs agressie naar paarden gericht...
ik zie heel weinig vreugde meer in het werken met paarden in wedstrijdcircuit.
Ik moet mij daar ook bewust af gaan sluiten, want ik voel daar enorm veel pijn en verdriet van al die paarden en ruiters..., want dit willen ze eigenlijk niet zo.
iedereen wil harmonie en balans....geen ego, macht en geld..., daar mogen we nu echt vanaf.
wat betreft fauno, staat/stond te koop...
ik heb nu 4 paarden, waarvan ik er 1 mag gaan loslaten..., het wordt mij nu teveel.....4 paarden, werken en mijn passie volgen. Niet alleen lichamelijk, maar ook financieel. (door omstandigheden)
Alleen gaat 1 van de 4 echt alleen naar de juiste persoon, die goed voelt voor mij.