Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En ach uiteindelijk vallen er minder doden als op de weg.... Alleen als er doden vallen zijn het er in een keer wel gelijk veel. Mijn oma vond het vroeger ook niks toen we met zn alle op vakantie gingen met het vliegtuig... Als dat ding was neergestort was ze dr twee dochters met echtgenoten en dr vier kleinkinderen in één klap kwijt.
. En dat zal ik denk ook nooit gaan vinden... Citaat:Dit was ook meteen wat er door mijn hoofd ging; dus ik kan Rintske niet goed onderhouden terwijl ik voor haar lang zoveel niet heb betaald........?
*arme Piep*
Lusitano schreef:Hey Cloris!
Ik kan hier geen foto´s en filmpjes zien maar wie is Elvis!? Wat heb ik gemist?
ze hebben wel contact hoor, er zit alleen een draad tussen en een hekje omdat Elvis over en onder het draad doorgaat.
Dat filmpje! Geniaal.... Die arme Piep haha. En wat een kreng zeg, die elvis, oef, die is gemeen.

? Sjeee, die Rints is me er 1, dat lees ik al maar weer
. Chico wordt idd steeds braver. En voor ons weekje veluwe eind Juni moet ie wel een beetje 'mak' zijn. Al is daar natuurlijk veel minder verkeer in vergelijking met hier (omg. Den Haag). Dat Rints gek op je is, is wel duidelijk denk ik! Want anders zou ze niet zo beledigd reageren hihi.... Uiteraard moet het wel 'leuk' blijven
. Fijn dat het rijden zo lekker ging!