Citaat:
Dit was ook meteen wat er door mijn hoofd ging; dus ik kan Rintske niet goed onderhouden terwijl ik voor haar lang zoveel niet heb betaald........?
Ik denk dat het verkeerd begrepen word ik heb het over mijn PRE die ik op sommige sites in NL te koop heb aangeboden , ik krijg reacties van mensen die dan vraagprijs vragen ik mail ze de vraagprijs en informatie en krijg dan een reactie terug van , leuk paard zijn gek op Spaanse paarden maar we kunnen de prijs niet betalen maar wel een goed tehuis geven. Je weet toch wat een doorsnee PRE kost , ik heb hem al in een normale prijsklasse. Als ik bijv auto koop(wat eigenlijk stomme vergelijking vind) en ik heb voor een seat ga ik toch ook niet naar de mercedes garage en zeggen ik heb geen geld voor dat ding maar ga hem wel goed onderhouden, je paard verkopen is al moeilijk en dan word ik kwaad op zulke reacties , dat wil niet zeggen dat als je een goedkoop paard koopt er niet goed voor bent of hem niet kan onderhouden.
Waarschijnlijk houdt mijn nichtje hem of een ruiter uit Valencia die is ook geintereseerd maar wil hem 2 weken op proef in zijn stallen maar voor mij moeilijk dat is 200 km hier vandaan dus dan kan ik geen oogje op hem houden zijn wel pracht instalaties , goede normale ruiter en zo te zien worden de paarden daar goed verzorgt , we zien wel.