Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Balen dat je bijna geen foto's kunt zien. wordt nog flink sparen! als je het nou wat eerder gemeld had, was ik wel naast je komen liggen vannacht
. Dat je in één les zoveel kan leren!! Ik weet nu wel dat ik op zoek moet naar een nieuwe fotocamera, want met die van mij kan je bijna niets zelf instellen. En ik moet foto's gaan maken waarbij ik zelf de sluitertijd en diafragma enz moet gaan instellen
. Dus nu heb ik een goede reden om toch maar een spiegelreflexcamera te gaan kopen
. evdpanne schreef:Het portfolio Europeesrecht is ingeleverd (maar was nog niet helemaal af....). Ik zie wel wat voor beoordeling het wordt! Heb er een briefje bij gedaan met de uitleg wat er gebeurd is dus hopelijk begrijpen de docenten het!!
De fotocursus was echt geweldig. Dat je in één les zoveel kan leren!! Ik weet nu wel dat ik op zoek moet naar een nieuwe fotocamera, want met die van mij kan je bijna niets zelf instellen. En ik moet foto's gaan maken waarbij ik zelf de sluitertijd en diafragma enz moet gaan instellen
. Dus nu heb ik een goede reden om toch maar een spiegelreflexcamera te gaan kopen
.
Ik wil gewoon te veel 
Maar dat ging op t laatst ook lekker dus heb weer genoten van mijn ventje
Morgenochtend les, heb er nu alweer zin in!
Échte kwaaie meides
. Ahum!
En ik kon het zelf ook niet laten vandaag.. ben erop geklommen! 
Wat voor baan is het?
. Balen joh. Denk dat het niet goed zit als ik je berichtje lees.. ik wacht je posts even af.. Succes iig!
Mij lijkt zo'n foto cursus ook vet interessant, maar geld en tijd.. pff waar haal je het vandaan
. Succes met lessen morgen!!
. Wel sneu van dr pootje, maar gelukkig weet ze niet beter!
. Al hoewel, ik mag niet klagen. Iedere dag begin in hem leuker te vinden, en hij mij ook wel volgens mij! Maar zo zie je maar weer, hoe snel een paard te schuld krijgt..
...
EN ik had me dekje van binnen (van Eef overgekocht), dus een mooi excuus om er zelf ook nog op te klimmen. Hij was weer SUPER
. En hij zit ook echt heerlijk hihi. Altijd mooi meegenomen. Er werd vol lof gesproken over hem op stal, is altijd leuk om te horen! Natuurlijk ben ik ook nog steeds heel blij met Benthe, die me helpt, zo fijn! 

;

Ik zit weer op mijn roze wolk en die wolk heeft ook nog een gouden randje
Ben echt in LUV.... *zucht*