[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:41

6e keer; Madelief ik duim ook voor je! Welke baan ga je voor solliciteren? :)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:53

zo, jullie gaan heeeel hard zeg haha...
Kan ff niet bij reageren, jullie gaan mij veelstere snel :P
hier gaat alles goed, druk met stage en paarden maar wel erg leuk. Zaterdag komt ons nieuwe puppy, heb ik wel erg zin in. Hij mist een half voorpootje, maar heeft hier geen last van. Zo is hij geboren.
Is een kruising maltheser X Shih tzu

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:56

Hee Suus! Lang niet gesproken, hoe is het met jou en Goya? En leuk van je nieuwe puppy! Hoe gaat 'ie heten? En hoe oud is 'ie nu? En wel even foto plaatsen hè? Ben erg benieuwd! :)

Edit: Suus, wat bedoel je met je onderschrift? :S
Laatst bijgewerkt door Picassox op 13-01-09 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:00

Hee Penny, idd lang niet gesproken! Hoe gaat het rijden?
Nee, Goya is niet overleden, Claudia heb ik toen in moeten laten slapen helaas..
Met Goya gaat alles super goed nu :D
De pup gaat Gimly heten, zal ff foto uploaden, is zo`n scheetje hihi

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:03

Oh leuk! Ik wil snel foto's dan!
Oh, ik schrok al joh, van dat van Goya... Zou niet best wezen zeg!
Ja rijden gaat redelijk. Alhoewel ik de afgelopen 5 maanden niet meer intensief heb gereden ivm school (en vriendje) en alle drukte, maar ik ga 'm binnen een paar weken weer oppakken was m'n plan. Hij wordt namelijk weer vervelend, hij luistert slecht, grijpt iedereen die voor z'n stal langs loopt, en je kan 'm nauwelijks uit z'n box halen of 'm naast je laten lopen of hij staat al te springen met vier benen in de lucht als het even kan. Dusss ik had besloten maar weer eens wat uit te voeren want meneer wordt een beetje een heethoofd.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:07

Ja, ik ken het... Is lastig he met dit weer... Naja, ik kan amper rijden nu iig.. Helaas.
Fijn dat het rijden nu wel redelijk gaat. Weer ff rustig aan oppakken..
fototje van Gimly:
Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:11

Ja, het weer is laatste tijd ook lastig. Heb ik EINDELIJK eens tijd, zit het weer weer eens niet mee! Lastig lastig... Ja, hij begint het te leren. Het is niet meer zo'n lastpak. Kijk maar in m'n profiel! Hij ziet er in ieder geval stukken beter uit! (Al zeg ik het zelf).

Maar wat een dotje Suus! :+:

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:17

Suus wat een dotjeeeee!! *smelt* Echt leuk joh, geniet er maar van!

Lisenka ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Ze zijn erg gevoelig en als je daar niet mee om kunt gaan kan het hartstikke fout gaan. Echt zo zonde van zo'n merrie zeg... gelukkig heeft ze nu een goed te huis maar dat geeft je wel te denken hoeveel meer paarden er wel niet rondlopen die totaal niet begrepen worden en uiteindelijk als gevolg daarvan als gevaarlijk worden bestempeld. Doet me denken aan een verhaaltje wat ik ooit nog eens in de Penny had gelezen over manege meisjes die door hun instructeur op hun nummer werden gezet toen ze de hulpen veel te hard gaven aan hun ponies. Jammer genoeg worden problemen vaak liever met brute kracht, hulpmiddelen en hulpteugels opgelost dan met netjes vragen....

Madelief cool! Ik zal voor je duimen morgen!
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 13-01-09 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:19

Penny, tja, zo zijn er altijd dingen hahaha.
Jaa, het is echt een dotje.... Heerlijk.. Heb er helemaal zin in zaterdag :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:20

Haha, kan me voorstellen! Ik zal aan je denken! ;)
Nou meiden, ik ga slapen. Ben werkelijk waar kapot! Doeg!

:evaw:

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:06

Goed idee Penny..
Zal ook nog ff rondje paarden doen en op bed..
Truste

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:07

ben ik ook weer eens...
benthe: dat valt bij jou dan nog wel mee, ik kan smorgens nog weleens besluiten dat ik smiddags ga bossen.
mies: oe, antwerpen gaat leeggekocht worden dus vrijdag...??... uhm, mijn geb.data heb je he?
gab: hehe eindelijk een positief zadelverhaal hiero haha
esther: en gaat het lukken die scriptie?
debby: zo das niet niks, stevig beterschap gewenst!
sanne en mies: nou vooruit dan, ik doe het rustig aan :P
malin: ook al moet je een longeerlijn eens flink gebruiken, dan nog mag ie niet gaan rafelen. ik heb nog een oudje liggen die toch al heel wat meegemaakt heeft. zo één met leertjes erop die dus al helemaal keihard geworden zijn. de lijn zelf is nog 100%
jus: malin had me ook al op je gewezen. ik kom er zeker op terug
denise: gefeliciteerd!! verder verandert er maar weinig hè?
lindy: gisteraaf werkte de link niet, nu kom ik niet op een site waar je kan stemmen.... hoe gaat t met de kleine meid?
moravita en strana: voor mij geen bekenden maar zo te zien en lezen was het idd een geweldig paard.
ilona: chico ziet er lekker ontspannen uit. haha die laatste foto... iloon, kom op meid, je kunt het!! erop dus haha
en nou ff aan alle "kwaaie meisjes": wat zijn jullie hard zeg tegen het andere geslacht. dat doe je toch niet?! *googelt ook maar alvast op libelle* ff alle gekheid op een stokje. ik heb in het hele terpentijncircus bewust m'n mond gehouen maar nu kan ik dat niet meer. hihi ik lach me helemaal dubbel hier om die man en jullie reacties daarop. en dan vooral de jouwe peet. helemaal geweldig!!
denise, madelief en malin: laat het ons bar-bokkers op tijd weten wanneer er een feestje in het vooruitschiet ligt :D
heidi: das weer ff geleden. hoe gaat het bij jou met de smurf?
penny: succes op bommetje
mieneke: wow, mooie springfriesplaatjes
madelief: spannend... succes morgen! moeten we alkmaar e.o. af gaan zetten volgende week? }> Balen dat je bijna geen foto's kunt zien. wordt nog flink sparen! als je het nou wat eerder gemeld had, was ik wel naast je komen liggen vannacht :Z :9
lisenka: een heel duidelijk uitgelegd verhaal. wist niet dat jij deze voorkeur had, petje ervoor af hoor.
suzan: leuke pup zeg

weer een heel verhaal, gister al wel bijgelezen maar m'n luiken vielen toen al dicht nog voordat ik de reply in kon drukken...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:40

Het portfolio Europeesrecht is ingeleverd (maar was nog niet helemaal af....). Ik zie wel wat voor beoordeling het wordt! Heb er een briefje bij gedaan met de uitleg wat er gebeurd is dus hopelijk begrijpen de docenten het!!

De fotocursus was echt geweldig :). Dat je in één les zoveel kan leren!! Ik weet nu wel dat ik op zoek moet naar een nieuwe fotocamera, want met die van mij kan je bijna niets zelf instellen. En ik moet foto's gaan maken waarbij ik zelf de sluitertijd en diafragma enz moet gaan instellen :). Dus nu heb ik een goede reden om toch maar een spiegelreflexcamera te gaan kopen :P.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:58

evdpanne schreef:
Het portfolio Europeesrecht is ingeleverd (maar was nog niet helemaal af....). Ik zie wel wat voor beoordeling het wordt! Heb er een briefje bij gedaan met de uitleg wat er gebeurd is dus hopelijk begrijpen de docenten het!!

De fotocursus was echt geweldig :). Dat je in één les zoveel kan leren!! Ik weet nu wel dat ik op zoek moet naar een nieuwe fotocamera, want met die van mij kan je bijna niets zelf instellen. En ik moet foto's gaan maken waarbij ik zelf de sluitertijd en diafragma enz moet gaan instellen :). Dus nu heb ik een goede reden om toch maar een spiegelreflexcamera te gaan kopen :P.

Aaah ik ben jaloers, wil ik ook zoooo graag maar ja geen tijd en geen geld hihi :D Ik wil gewoon te veel O:)

Gelukkig heb je het afgekregen, zou wat wezen als ze het niet begrepen...

Ja Lindy hoe gaat het met Neva Jade? Heb nog wel eens op je site gespiekt, echt super leuke foto's en verslagen allemaal!

Suev was gisteren naar de smid geweest en vandaag geent, dus maar een beetje rustig aan gedaan met rijden. Vooral veel lang en laag gereden, beetje overgangen en schakelwerk en veel stelling/lengtebuiging geoefend in die lagere positie, ook omstellen maar dat vond hij toch een beetje moeilijk. Hij is namelijk zo aan het meedenken en reageert zo licht dat als je te veel doet, hij een hele zwabber maakt als je hem op het midden van een 8 omstelt haha :D Maar dat ging op t laatst ook lekker dus heb weer genoten van mijn ventje :+: Morgenochtend les, heb er nu alweer zin in! *\o/*

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 00:44

Frank: Haha, jaa, erg zijn wij he }> Échte kwaaie meides _O- . Ahum! :') En ik kon het zelf ook niet laten vandaag.. ben erop geklommen! :D

Madelief: Ooohh wat GOED. Ik ga zeker voor je duimen!! :):) Wat voor baan is het?

Kiki: Meen je niet :(:) . Balen joh. Denk dat het niet goed zit als ik je berichtje lees.. ik wacht je posts even af.. Succes iig!

Malin: Haha, ik ken dat, teveel leuk vinden, maar nergens aan toe komen.. :z Mij lijkt zo'n foto cursus ook vet interessant, maar geld en tijd.. pff waar haal je het vandaan :+ . Succes met lessen morgen!!

Suus: Aaaah, wat een droppie je pup :+: . Wel sneu van dr pootje, maar gelukkig weet ze niet beter!

Lisenka: Toch wel een mooi verhaal.. Hoe jij met dat paard om bent gegaan. Prachtig!! Hoop ooit met Chico ook echt een "wauw" combi te worden! Maar zal nog wel geduld en uurtjes liefde en training kosten :+ . Al hoewel, ik mag niet klagen. Iedere dag begin in hem leuker te vinden, en hij mij ook wel volgens mij! Maar zo zie je maar weer, hoe snel een paard te schuld krijgt.. ;( ...

Eshter: Klinkt dus super zo'n cursus! En je mag op Chico komen oefenen hoor, tegen die tijd :D :+

Vandaag begon het weer te kriebelen.. := EN ik had me dekje van binnen (van Eef overgekocht), dus een mooi excuus om er zelf ook nog op te klimmen. Hij was weer SUPER :+: . En hij zit ook echt heerlijk hihi. Altijd mooi meegenomen. Er werd vol lof gesproken over hem op stal, is altijd leuk om te horen! Natuurlijk ben ik ook nog steeds heel blij met Benthe, die me helpt, zo fijn! :)

Ennnn, daar horen een paar plaatjes bij :Y)

Ja, daar zit ik dan! SMILE :D
Afbeelding

Lekker stappen.. Paard kukelt lekker op de voorhand.. :o
Afbeelding

En, drrrrrrrrrrrraf! :#
Afbeelding

Afbeelding

En de laatste alweer... Zijn we niet knap? :Y)
Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 09:28

Ziet er goed uit Iloon!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 09:35

Ik ga zo met een stel vrienden foto's maken van Irma en de honden op het strand, en daarna probeer ik even bij te reageren, maar gaat waarschijnlijk niet lukken vandaag.

Voor Matcho laat ik donderdag de veearts maar weer komen. De stalgenoot probeerde de krammetjes eruit te halen, maar Matcho deed op zijn eigen lompe Matcho manier een paar keer maaien. Met als gevolg dat ze bijna een buik en kopstoot te pakken had, tot een paar keer toe. Beentjes optillen had geen zin, hij kon ook wel op twee benen staan. Daarna gesedeert, maar hoe slaperig hij ook was, aan z'n benen mochten we niet komen. Ook herkende deze stalgenoot de "mok" op zijn achterbenen als een allergische reactie. De mok was niet meer zo'n beetje mok, heel zijn kootholte en boven zijn hoef lag open.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 10:07

Lisenka - bedankt ik ben ook heel tevreden

madelief - ja ik ben gelukkig weer helemaal fit, en voor ons duurt het ook nog wel een paar jaar voor we ''echt'' gaan trouwen hoor eerst sparen we hebben natuurlijk net een huis gekocht

frank - voor mijn gevoel veranderd er idd ook niks het staat nu alleen op papier, en zodra er een feest kom hoor je het hoor

ilona - ziet er super uit zo hoor ga zo door meid

benthe - bij die van mij lig zijn mok ook zo erg open zou alleen echt niet weten wat ik er op moet smeren de dierenarts is er al een paar keer bij geweest maar niets help :(

gisteren is mijn schoonbroertje lekker naar heike geweest dus kon ik even winkelen met vriendlief samen we hebben leuke dingen gezien dus we weten nu wat we willen,
ook toen ik op me werk aankwam was alles versierd echt helemaal super ook weer lekker verwend door mijn collega's dus was weer gezellie.

vanaaf maar weer me ventje lekker rijden kijken hoe we het gaan doen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 10:16

Heike: Probleem is een beetje dat het een supersonische mok is. Hij vermeerdert ontzettend snel.
Ik zal even googlen of ik een vergelijkbare foto kan vinden.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:50

Ahhhhhh suus wat een lief hondje!!!!!!!HEBBEN HEBBEN HEBBEN

Ilona, dat rijden ziet er goed uit zeg!! Echt een heel mooi paardje is het en hij loopt zo lekker ontspannen!
Zag een paar pagina's terug foto's van de frieze hengstenshow... wow wat een macht stralen die zwarte hengsten toch uit.

Het is all ff geleden, maar ik heb nog een paar plaatjes binnengekregen die Patries van mij in Bunschoten heeft gemaakt, wel met telefoon, dus geen superkwaliteit, maar toch voor een beetje een indruk.

In de losrijbak, spannend, spannend
Afbeelding

Lekker aandacht trekken :+ ;
Afbeelding

Lief bekkie trekken
Afbeelding

Aan het werk;
Afbeelding

Afbeelding

Klaaarrrr
Afbeelding

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:02

ff snel uit de meeleesmodus illegaal op mijn werk.
Cyrina wat een mooie foto's! Wat loopt hij lekker en wat heb jij een lol zo op de foto's te zien.
heb je nog meer foto's?

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:00

Hey!
Wat is dat hondje van je n dotje suus !! Die wil ik wel op mijn bed hebben zitten :D
Cyrina: Wat een prachtig paardje!
Zelf heb ik het smoor in moet binnen blijven. Heb die nare rondheersende griep opgepakt,.. Hoofdpijn Misselijk Keelpijn, Spierpijn alles wat je kan bedenken wat bij een griep hoort..
Ik dus het smoor in. Maarja mijn slaapkamer heeft zicht op de paardenweide van de friese paardenfokkerij dus ik kan lekker uit het raam kijken!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:13

melissa - beterschap

cyrina - leuke foto's

benthe - bij mij lijkt het de ene dag beter te gaan en dan kom je de volgende dag en dan lijkt het wel of er jaren niks aan gedaan is

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:21

Melissa beterschap inderdaad!

Cyrina ziet er super uit, en leuk hoor die big smile op je gezicht!

Madelief en heb je al nieuws? We krijgen vast wel te horen wat voor soort baan het is als jij meer weet! :D

Jasmijn hoest met jou? En met je nieuwe vlam?

Eef ik schrijf jou strakjes even, even eten douchen en boodschappen :Y)

En lezen Paola en Femke trouwens nog mee? Hoest met hun en hun paardjes?

Nou ik ben net thuis van mijn les, het ging echt zo super vet lekker, niet te geloven! :~ Ik zit weer op mijn roze wolk en die wolk heeft ook nog een gouden randje :D
Wat een paard :+: Ben echt in LUV.... *zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:22

Cyrina Iloon en Suus: Mooie foto's zeg!

Iloon: hij doet het goed zeg, netjes hoor!

Suus: wat een schatje :+: