@ Madelief: Dat is best wel ff schrikken zeg. Ik zou het maar eng vinden als iemand dat bij mij ging doen.. Heb je wel een oplossing voor Fuur? Leuk, lesjes geven, succes

@ Lindy: Leuk dat je 't veulen houd! Fijn dat je zo lekker hebt gereden. Hahah ik keek ook Dancing Queen, die Mark ( Die Franse man in de Jury toch ) werd echt grappig op het einde. En die vrouw die zei tegen dat meisje dat ze dacht dat ze van Boer zoekt vrouw was

@ Nouvel: Hou ook niet zo geweldig veel van Carnaval. Kijk ook meesteal alleen ff.
@ Jolynn: Fue heeft een dikke Wintervacht ja, maar hier in Spanje is de Winter voor de Spanjaarden/ paarden heel koud he. 30/40 graden is hier doodnormaal, dus dan is 20/ hooguit 26 graden hier koud. Ik geniet er nog wel van maar 20 graden vind ik zelf ook al aan de koude kant nu. Maar omdat Fuego er nu bij warm weer heel erg last van krijgt, word hij over 2 weken geschoren. Er zijn belangerijke wedstrijden op de Manege, dus er is een hele wachtlijst.
@ Yenneke: Waar ga je eigenlijk heen verhuizen ( Of jullie )? Zo, dat word een drukke week. Wat erg allemaal ja, dat allemaal in één keer. Succes ermee. Veel plezier bij je vriendin!
@ Jasmijn: Lekker zo'n buitenrit. Hahah dat typische gedrag met uitproberen

Vandaag ging ik Dress oeffenen. Van te voren in de bak gedaan en daarna gelongeert, en daarna even Dressuur geoeffent. Er stond ook een hindernisje, en die kon ik natuurlijk op het einde niet weerstaan. Alleen vond Fuego het iets minder, meneer die 2 dagen geleden nog zelfs voor het eerst zonder te twijfelen een stijlsprong deed, nu opeens voor de sprong weigeren. Hij deed zelfs een halve hindernis niet, dat was echt iets van 5 cm hoog!

En tussendoor toen ik Dressuur oeffende ( En wat gaat Fuego vooruit trouwens, heel trots, hoef haast niets meer te doen ) kwamen er een paar Engelse langs, een paar jongeren meisjes en één moeder, en die zeiden nog tegen elkaar, in het Engels dan: Wat een prachtig paard! Dus ik was gelijk trots op Fue. Na het rijden in de bak hem afgetuigd, hij was doodop, dus Energie kwam er niet uit, toen ging ik ff met hem springen, ik er eerst overheen en daarna hij, dat deed hij 2 keer toe, maar daarna was hij te moe om te draven. Hij loopt altijd heel lief overal achter me aan ( Bij het springen niet hoor, dat was met halstertouw ) en dan ben ik zo verliefd altijd. En als ik weg loop volgt hij helemaal waar ik heen ga, als ik iets wil pakken ofzo. Daarna van halstertouw teugels gemaakt, errop gesprongen, wat gereden, en toen weer naar de spuitplaats, afgespoten, en weer op stal. Geslaagd dagje dus!