[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:20

@ Saida: Gezellig allemaal! Ze krijgt al een buikje hoor. Uiers zijn ook al aan het opzwellen.

@ Madelief: Dat is best wel ff schrikken zeg. Ik zou het maar eng vinden als iemand dat bij mij ging doen.. Heb je wel een oplossing voor Fuur? Leuk, lesjes geven, succes Lachen.

@ Lindy: Leuk dat je 't veulen houd! Fijn dat je zo lekker hebt gereden. Hahah ik keek ook Dancing Queen, die Mark ( Die Franse man in de Jury toch ) werd echt grappig op het einde. En die vrouw die zei tegen dat meisje dat ze dacht dat ze van Boer zoekt vrouw was Huilen van het lachen. En dan helemaal die Gracia die dacht dat ze kon dansen, bij Idols was ze ook al zo grappig Huilen van het lachen. Wow, wat is je ex KWPN'er een leuk beestje. Je ziet dat hij het nu super heeft, mooi!

@ Nouvel: Hou ook niet zo geweldig veel van Carnaval. Kijk ook meesteal alleen ff.

@ Jolynn: Fue heeft een dikke Wintervacht ja, maar hier in Spanje is de Winter voor de Spanjaarden/ paarden heel koud he. 30/40 graden is hier doodnormaal, dus dan is 20/ hooguit 26 graden hier koud. Ik geniet er nog wel van maar 20 graden vind ik zelf ook al aan de koude kant nu. Maar omdat Fuego er nu bij warm weer heel erg last van krijgt, word hij over 2 weken geschoren. Er zijn belangerijke wedstrijden op de Manege, dus er is een hele wachtlijst.

@ Yenneke: Waar ga je eigenlijk heen verhuizen ( Of jullie )? Zo, dat word een drukke week. Wat erg allemaal ja, dat allemaal in één keer. Succes ermee. Veel plezier bij je vriendin!

@ Jasmijn: Lekker zo'n buitenrit. Hahah dat typische gedrag met uitproberen Nagelbijten / Gniffelen.

Vandaag ging ik Dress oeffenen. Van te voren in de bak gedaan en daarna gelongeert, en daarna even Dressuur geoeffent. Er stond ook een hindernisje, en die kon ik natuurlijk op het einde niet weerstaan. Alleen vond Fuego het iets minder, meneer die 2 dagen geleden nog zelfs voor het eerst zonder te twijfelen een stijlsprong deed, nu opeens voor de sprong weigeren. Hij deed zelfs een halve hindernis niet, dat was echt iets van 5 cm hoog! Huilen van het lachen. Daarna kwam José langs, dus gelijk gevraagt of Fuego geschoren kon worden. Er komt deze week een hele belangerijke wedstrijd op de Manege waar heel Spanje naar toe komt, dus deze week kon het niet ( Gaan we uiteraard kijken! Springwedstrijd ) maar over 2 weekjes word hij geschoren. Fuego heeft zo erge last van dat gezweet. Hij heeft een dikke wintervacht namelijk. En na de wedstrijd mag hij ook met vriendjes in de paddocks/Weilanden, ook gelijk gevraagt.

En tussendoor toen ik Dressuur oeffende ( En wat gaat Fuego vooruit trouwens, heel trots, hoef haast niets meer te doen ) kwamen er een paar Engelse langs, een paar jongeren meisjes en één moeder, en die zeiden nog tegen elkaar, in het Engels dan: Wat een prachtig paard! Dus ik was gelijk trots op Fue. Na het rijden in de bak hem afgetuigd, hij was doodop, dus Energie kwam er niet uit, toen ging ik ff met hem springen, ik er eerst overheen en daarna hij, dat deed hij 2 keer toe, maar daarna was hij te moe om te draven. Hij loopt altijd heel lief overal achter me aan ( Bij het springen niet hoor, dat was met halstertouw ) en dan ben ik zo verliefd altijd. En als ik weg loop volgt hij helemaal waar ik heen ga, als ik iets wil pakken ofzo. Daarna van halstertouw teugels gemaakt, errop gesprongen, wat gereden, en toen weer naar de spuitplaats, afgespoten, en weer op stal. Geslaagd dagje dus!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:20

nou rijfoto's was vandaag niet gelukt. de sneeuw gooide roet in het rijden Tong uitsteken
maar morgen weer een poging heb wel hele leuke foto's gemaakt op het weiland. ga proberen nog topic van te maken Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:41

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 22:13

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 23:16

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 00:18

@ Fanny: Gereageerd, wat een lieffie!

@ Ellis: Ga nu kijken!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 01:08

Dankjee Haha!

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 01:24

Eerst eigenaar geweest van Friese merrie,
nu verzorg ik een friese merrie Haha!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 11:34

Goedemorgen!
Wij gaan zo even een buitenritje maken Haha!
Heb er echt zin in de zon schijnt gelukkig!
Tot straks Doei!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 12:18

Lindy -> Ja idd ik dacht dat je Kyra bedoelde. Knipoog
Ik vond het al jammer dat je niets had gezegd, zou je dan graag willen ontmoeten! Ja
Heb je de foto's van Flamon al bekeken van het welshje?
Lijkt best veel op Lisa vindt je niet? Knipoog

Jasmijn -> Het was echt lekker weer hè gisteren?
Ik wilde lekker met Grytsje gaan wandelen, maar toen werd het buurjongetje bij ons 'gedumpt' dus ging het niet door.
Vandaag ga ik wel lekker een flink eind met haar wandelen.

Fanny & Ellis -> Leuke foto's!

Nicole -> Welkom hier! Clown

Kim -> Veel plezier met je buitenritje!

Hier schijnt ook de zon, dus vanmiddag gaan Grytsje en ik een lekkere wandeling maken door de verkaveling!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:14

Ik heb niet veel te melden, ik ga vanmidfdag naar Xantha toe.
Mijn bijrijdster gaat er dan op en mijn vriendin helpt haar.
Ben benieuwd!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:00

Veel plezier Saida!

We hebben een Handycam, dus gaan m'n ouders me ff filmen dalijk als ik bij Fuego ben en rijd.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:21

Oeeeh nog maar 1 berichtje en dan zit ik op de 1000.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:55

Gefeliciteerd Es!
Pff, ik moet leren leren en verslagen maken vandaag No Cheer.
Echt geen zin.

Saida, wandel ze. Vandaag is ook lekker weer gelukkig.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 15:39

Zo weer terug van de buitenrit en wat een belevenis weer!
Hier het verhaal;

Het ging in het begin super ze waren erg rustig (we hebben zelfs even op het strand gegalopeerd!:D), en gedressuurd op een grasveld.
Maar toen we weer terug zu hause gingen, kwamen we bij een paar trailers, 1 van de trailers had voorop een menkar met daarover heen een wapperende zeil (het nadeel was ook nog het pad waar we over heen moeten zit tussen 2 sloten in)
Dus freek ging er heel makkelijk langs, maar het paard waar mijn vriendin op zat schrok dus die begon te steigeren tussen de 2 sloten in en sprong achteruit, ze ging dus afstappen en probeerde zo langs het zeil te komen, het paard bedenkt zich niet steigerd naast haar zij laat los paard galopeerd weg, gelukkig niet al te ver..
Dus zij pakt haar weer maar durft er niet meer langs met haar paard.
Ik dacht ga der even helpen door Freek voor haar paard te zetten zodat zij Freek kon volgen, alleen Freek wou ook niet meer!
Hij begon te dribbelen,krappe wendingen maken, achteruitlopen enzovoort, dus daar stonden we dan met 2 paarden!
Uiteindelijk heeft mijn vriendin haar paard met veel belonen er langs gekregen en volgde Freek braaf mee Haha!

Zo dat was ons avontuur haha Bloos

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:25

Zo, wat is het hier rustig zeg Bloos! (of ik ben er gewoon te vaak Tong uitsteken )

Spokie79: Die vrouw komt altijd al aan stal bij ons, en behandeld een aantal paarden van de staleigenaresse. Ze heeft een eigen website, dus als je meer wilt weten -> http://www.bio-care.nl!
Yenneke: Lekker druk zo te lezen, dan zal het wel lekker zijn als Xtremo wat dichterbij komt te staan Lachen
_Saida_: Ja, vind de geboorte van een veulen echt prachtig Lovers zal bij deze waarschijnlijk niet aanwezig zijn, maar wel weer heerlijk om zo'n jong ding te zien rondhupsen dan!
Veel plezier met het wandelen!
Esmee: Het is niet echt dat er een "oplossing" wordt gevonden als die vrouw langs is geweest, het is een proces waarin het uiteindelijke doel de "ultieme" balans is zeg maar, hij heeft wel een soort van pilletjes gekregen.
Flamon: Sneeuw?? Waar woon jij zeg haha! Ga zo even je topics bekijken!
Nicole: Welkom zou ik zo zeggen!
KiMmk: Ondanks je avontuur, nog wel genoten van het buitenrijden? Clown

Lesjes waren goed gegaan zaterdag, was leuk!
Toen nog de hele tijd bezig geweest Furia wit te krijgen voor de foto's, is wel gelukt Vork
Daarna snel weer racen naar huis, want ging naar AZ-PSV, was een leuke wedstrijd, maar wel weer heel jammer dat AZ zn kansen niet heeft benut...

Vanochtend ook weer vroeg op, want... -> Paoline kwam foto's maken!
En er zitten een aantal mooie bij Pling Maar dat zullen jullie wel zien!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:47

ik lees ff mee ben nu te ziek om op alles te reageren lik goed zek te zijn bleeeeeeeee kan niet eens naar me kanjer daar wordt je dan ook niet beter van bah

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:19

zoo, weer mooie fotos voorbij zien komen!
Peet, beterschap!
Madelief, ben benieuwd! jullie hadden wel lekker weer iig Lachen
Ben ook niet zo fit, gister wel op stap geweest, zeer gezellig, niet eens veel gedronken maar nu verkouden en alles :S

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:43

Peet beterschap, ik ben er nu al anderhalve week zoet mee en de koorts is nog steeds niet weg Huilen

Ik mis mn kanjers, er wordt goed voor ze gezorgd maar toch. Ik word onderhand echt depri hier wanneer het nou eens weggaat. De dokter zei "Reken maar minimaal een week, misschien zelfs wel twee." Ik zei toen heel dapper "nou dat zal toch wel meevallen," maar tis nog steeds niet weg Huilen

Dus als je hetzelfde hebt als ik wens je ik vast heel erg veel sterkte want tis echt een heftig griepje.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:09

Dinkey, wat vervelend zeg... Mn vader ook hoor, loopt al vanaf kerst te klooien met verkoudheid enzo

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:29

ik kom maar niet verder dan 186 berichten. hoe kom ik verder moetik dan op topics reageren of zelf topic's maken of ...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:34

zijn gewoon het aantal berichten wat je hebt geplaatst. Als het goed is telt die er gewoon bij op

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:57

Heb vandaag weer ff foto's gemaakt =D
Ben bezig met uploade Knipoog

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:13

sorry, uploaden wil niet, imageshack werkt weer eens niet mee Huilen van het lachen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:15

BTW, the foto's van madelief en Furia staan bij HAW en ITP Knipoog. Zijn echt mooi geworden zus!