Wij hebben vandaag weer genoten van Picasso en de heerlijke herfst sfeer in de bossen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lys_PPA schreef:Jammer dat Pit niet naar huis komt, kan ik begrijpen dat je die graag wat dichterbij hebt. Maar ze ziet er goed uit!
Wij hebben vandaag weer genoten van Picasso en de heerlijke herfst sfeer in de bossendonderdag in de les liep hij weer als een zonnetje, we komen er wel
[ Afbeelding ]
SunnyHorse schreef:Hé! Dat pad ken ik (denk ik). Prachtig plaatje zo! En was fijn weertje. Ik ga iedere week onder het zadel het bos in, ik wou dat ik dat net zo gemakkelijk ook voor de kar deed.
Lys_PPA schreef:SunnyHorse schreef:Hé! Dat pad ken ik (denk ik). Prachtig plaatje zo! En was fijn weertje. Ik ga iedere week onder het zadel het bos in, ik wou dat ik dat net zo gemakkelijk ook voor de kar deed.
Noord-Limburg... vgm niet echt bij jou in de buurt? Maar je ging ook nog wel eens te paard op vakantie toch.
Dit was onze eerste keer met Picasso zonder instructeur erbij. Mn vriend wou dat al heel lang maar ik heb dat lang tegengehouden, te bang dat er iets gebeurde en mn paard verpest zou zijn. Maar inmiddels kan hij heel goed mennen (en Picasso doet het ook erg goed). Dus voor herhaling vatbaar.
Onder het zadel ga ik tegenwoordig te weinig naar de bossen.
Mooie foto ook, dit weer is idd heerlijk.
Lys_PPA schreef:Jammer dat Pit niet naar huis komt, kan ik begrijpen dat je die graag wat dichterbij hebt. Maar ze ziet er goed uit!
Wij hebben vandaag weer genoten van Picasso en de heerlijke herfst sfeer in de bossendonderdag in de les liep hij weer als een zonnetje, we komen er wel
[ Afbeelding ]
SunnyHorse schreef:Jelske, dat leek me idd nou net wat voor jou inderdaad om even de reglementen in te duiken. Er is ook nog een leuke vacature bij KFPS, is dat niet wat voor jou? En bofkont! Mee op stamboek reis, super leuk! Komt mij ieder keer qua planning onhandig uit met onze eigen vakantie. Volgend jaar Amerika, dan wil ik ook graag mee, dus wie weet lukt het nu wel.
Jammer dat je Pit niet bij je merrie hebt. Hopelijk vliegt de tijd en dan komt ze alsnog. Is ook leuk om ze bij elkaar te hebben. Maar zien er goed uit! En die jaarlijkse fotoshoot is een goede traditie. Zijn vaak waardevolle foto’s,en echt weer een geluksmomentje.
Vandaag was ik bij Indoor. Daarom gisteren mijn bosritje al gemaakt: wat een heerlijk weertje erbij zeg!
Jinthe2 schreef:Wat heb je de reglementen goed gelezen Jelske![]()
En eigenlijk is het heel simpel. Het hangt voornamelijk af van het oordeel van de jury. In dit geval heeft de jury aangegeven hem niet verder mee te nemen in het onderzoek. Je kunt er dan eigenlijk wel vanuit gaan dat ze daar niet meer op terugkomen (zeker ook met een vijf op de stap). De jury zal zichzelf anders niet meer geloofwaardig opstellen. Het is uit het verleden voortgekomen dat mensen mogen kiezen om op eigen kosten verder te gaan. Er waren mensen die een compleet rapport wilde en vonden dat ze daar recht op hadden omdat hun hengst aan het CO was toegelaten. Uiteindelijk brengt het niets op. Sterker nog, de hengst krijgt een minder goed cijfer rappor. Eigenlijk brengt dat niets bijEr kan hooguit gezegd worden dat hij het CO heeft doorlopen.
Ook al zou de hengst verkocht worden naar het buitenland als hengst met een dekvergunning, zal hij ook aan bepaalde vereisten moeten voldoen. O.a. een AA aanlegtest. Deze hengst zou dat niet halen op dit moment.
Wat mooi dat enkele zo'n fijne herfst ritten maken. Het is prachtig in het bos! Ik ga ook weleens een rondje maar ben toch het meest in de bak te vinden