Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jankawijnsma schreef:Ik heb wel gereden maar heel erg makkelijk gaat t niet, even problemen met t rechtrijden en t schakelen.
Verder is onze auto stuk, motorstoring hij hield er in 1x mee op! Gelukkig niet toen ik m gebruikte. Hij start niet meer en de garage heeft m opgehaald. We hebben n Seat Altea, hele fijne auto! Ik gebruik m vnl en hij rijdt heel mooi stevig dus ik was ook wel verbaasd.
Nou ja we wachten af, iedereen fijne paasdagen!
Splinterz schreef:Ik ben gister weer met Mike gestart, 189 & 191 en 3e en 4e (L1 en L2 bij elkaar). Erg trots op mn dame die met sprongen vooruit gaat.
Lauke schreef:Zo ik ben net terug van veulenknuffelen haha. Wat een leuk veulentje zeg. Helemaal niet bang en rete nieuwsgierig
Dus hier de beloofde veulenspam
[ [url=m/dvGKW2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bM3QP5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZjfniN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XZN8do.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ilps6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3jBYS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laura1982 schreef:Wij zijn op wedstrijd geweest en hebben er weer een puntje bij langzaam aan worden o ze 4en 5en en 5en worden 6en ik merk echt een stijgende lijn heel fijn gereden ondanks alle stress thuis met de hond.
Ilsemarie schreef:Gefeliciteeerd met t veulentje trouwens!!
Wij hebben vanochtend zo heerlijk gereden! En arjen heeft daarna uitgebreid genoten van t rollen, heerlijk! Nu weer met de neus in de boeken
[ [url=m/1hy9Fv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A2hB63.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laura1982 schreef:Gisteravond met de hond bij de DA gezeten hij jankte het gisteren middag ineens uit en wilde niet meer op z'n linker voorpoot staan en lopen. Nu is hij al 8 maar niet te zien of kerken aan mijn labje alleen zijn we bang dat het nu toch wel forse ouderdomsklachten zijn hij heeft artrose en DA denkt stukje bot afgebroken voor de paasdagen op flinke medicatie en hopelijk knapt hij een beetje op zo sneu om hem Door huis te zien strompelen.