Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suelza schreef:Wat ik alleen niet begrijp is dat als iemand hem zou doorrijden in de sport, dan maakt hij toch alleen maar reclame? En voor het dekken hebben ze hem alleen maar in het dekseizoen nodig. Kun je het niet op een akkoordje gooien dat jij hem de winters thuis stalt en hem doortraint en hem het voorjaar terugbrengt voor de dekdienst?

hihi foei foei toch....
hihi..
Ennuh ja duidelijk een I believe I can fly momentje
Kelly_Taco schreef:Elise, ik heb het ook echt overwogen hoor
Maar de kans kan ook zomaar zijn dat hij volgend jaar in ene verkocht wordt aan het buitenland en ik wil me dat verdriet niet op de hals halen
Nadina, nee hoor er wordt niks vergoed bij de fjordjes.
Yenneke schreef:Aha!! Dat is die 1 jarige opleiding toch? Wil ook allemaal van dat soort opleidingen gaan doen in de toekomst. Ben heel benieuwd wat je ervan gaat vinden! Dan kan ik die ook altijd in mijn gedachten gaan houden.
Ik ken daar de regels van, en één is dat de hond zonder toestemming van de baas niet zo maar mag vertrekken om te 'vechten'.
. Nee zou echt niet weten. Vaak is het een combi van regelmatig en gevarieerd eten hè? Dus 5 maaltijden op een dag en goed ontbijten. Je moet jezelf niet als vuilnisbak laten gebruiken dus. Waarom mag jij geen melk? Allergie? Ik heb wel gehoord dat paardenmelk heel heilzaam is. Verkopen ze hier in de buurt.
dus daar zal het niet aan liggen
Eet bijna een heel brood per dag!!! En mijn avondmaaltijden dan nog... Nee, eten doe ik wel

Daar groeiden ze echt explosief.

.
. Dit is trouwens slechts 1 van de weinige foto's van de fotoshoot.
.
ik ging bloed uit mn holtes van mn hoofd verliezen! dus naar het ziekenhuis in frankrijk gegaan, en daar bleek op de scan dat ik een lichte hersenbloeding heb gehad! met als gevolg dat de rechterkant van mn lichaam veel minder gevoelig is dan links, mn oog zicht rechts ook veel minder is geworden en mn korte termijn geheugen me regel matig in de steek laat
heb voor opservatie in het ziekenhuis gelegen en bloedverdunners gehad, in overleg met mijn artsen in nederland konden we met een gerust hart de vakantie voort zetten! zo gezegt zo gedaan met alle adviessen zijn we weer op pad gegaan, naar spanje, nice, cannes, monaco, italie, switserland en duitsland zo weer terug naar nederland waar we vanacht om 4 uur aan kwamen
alleen het begin was even kl**** maar ik voel me ondanks dat toch erg goed, deze week gaan ze hier nog scans maken en onderzoeken doen, hou jullie weer op de hoogte
. Nou dat gaat lekker bij jullie
. Hoe kunnen jullie hem nu aangestoken hebben? Je vriend ofzo? (heeft hij ze wel in t gezicht?) Nouja.. hoop echt dat het snel weer over is.. Kan je volgens mij best lang last van hebben?
. Zal vast wel een leuk baasje vinden toch?! Moeilijk hoor.. die dilemma's... De enige die weet wat je moet doen, dat ben jij. Als je niet meer zo happy bent met je paard, als je zou willen zijn, tsja, dan kan je beter Sam een nieuwe eigenaar geven.. Maar toch lees ik in je berichten wel terug hoe gek je op hem bent.. Denk er goed overna, krijg geen spijt
.
. Zomaar een crossles gaan doen
. Lijkt me echt zo gaaf. Maar durf het niet haha! Moet ik het echt wel heel laag zijn en het paard heel goed kennen... Maar nee, zou het niet snel doen. Maar vind het onwijs stoer van jou (en shannie
) . Ben benieuwd hoe ze het vind!
. Je rijd echt zó netjes!!! Menig mens mag nog hopen dat ze zo netjes op het paard zitten en rijden hoor
. (Ik sowieso al
) . Jij en Licor zijn echt super om naar te kijken
.
. En ook nog zonder hoofdstel rijden, helemaal stoer
.
. Hij stuitert zo lekker. Hij is ook wel stoer hoor, voor een niet-PRE haha!
*heeft halley foto's gespot!* Gaaaf
. Wat is halley toch knap he! Lisenk en jij zitten er weer super netjes op!
. Jaa, dat moest wel werken
. En die fries en vos ook super op de foto weten te zetten
. Zal nog niet een makkelijke klus zijn, een fries blackfoto... Maar tis gelukt
!
haha! En Flavio probeert vriendjes te zijn!
Berber hengst is ook gaaf, mooie voorpluk!
. Heeft hij is zelf niks aan over gehouden? Nouja... lieve banjer aanvallen, doe je toch niet, das zo'n lieve hond!!
Gaaaaaaaaaf weer een show
! Ga jij dan op Hermanssen, is ook echt een waanzinnig dier hoor!
Gaat het allemaal wel okee nu?? Het klinkt echt niet zo lekker.......
Sterkte!!